Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-18 Житомир – Попільня – Сквира – Володарка – Ставище на ділянці км 10+300 – км 22+000, Житомирська область (71320000-7. Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
4 234 040,00 UAH
UA-2021-04-26-001948-c ● 343bcf8e197c4e389bdd8e7d03c41b44
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2021 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2021 12:32 |
Очікувана вартість: | 4 234 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 170,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 21 170,20 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Житомирській області код ЄДРПОУ: 03451526 IBAN: UA528201720343261002100001085 банк: ГУ ДКСУ у Житомирській області, Державна казначейська служба України, м. Київ. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 цієї Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 21170.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-18 Житомир – Попільня – Сквира – Володарка – Ставище на ділянці км 10+300 – км 22+000, Житомирська область (71320000-7. Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Індекс автомобільних доріг: P-18 — Житомир - Попільня - Сквира - Володарка - Ставище
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розрахунки за фактично виконані роботи проводяться Замовником протягом десяти банківських днів, після підписання Сторонами кожного Акту, в терміни, які визначені в Календарному плані виконання робіт, при наявності коштів на казначейському бюджетному рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2021 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2021 10:50 |
Додатки до ТД зі зміною 2.doc | |
21 травня 2021 10:50 |
ТД проектні роботи Р-18 км 10+300 - км 22+000 зі зміною 2.doc | |
21 травня 2021 10:50 |
Проект договору зі зміною 2.doc | |
21 травня 2021 10:49 |
перелік змін ПКД Р-18.pdf | |
17 травня 2021 08:23 |
перелік змін до ТД.pdf | |
17 травня 2021 08:23 |
Додатки до ТД ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
17 травня 2021 08:23 |
ТД проектні роботи Р-18 км 10+300 - км 22+000 зі змінами.doc | |
17 травня 2021 08:23 |
Проект договору ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
27 квітня 2021 11:13 |
ЗКР Р-18.pdf | |
26 квітня 2021 15:47 |
ТД проектні роботи Р-18 км 10+300 - км 22+000.doc | |
26 квітня 2021 11:56 |
Додатки до ТД.doc | |
26 квітня 2021 11:56 |
завдання.pdf | |
26 квітня 2021 11:56 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимоги кваліфікаційної відповідності
Дата подання: 02 травня 2021 20:10
Дата відповіді: 05 травня 2021 16:41
Доброго дня! Відповідно до умов п.2 Додатку 2 тендерної документації у учасника повинен бути в наявності інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування доріг/провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (значні наслідки). Надайте будь ласка відповіді: 1. Чи відповідає цим вимогам наявність у учасника інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування доріг, з безкатегорійним сертифікатом, отриманим інженером у 2012 році. 2.Чи повинен бути інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки). Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: при наявності в учасника інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування доріг, з безкатегорійним сертифікатом, отриманим інженером у 2012 році, обов'язково має бути свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямком інженерно-будівельне проектування, видане уповноваженим на те органом.
Також умовами тендерної документації передбачається, що у разі якщо термін з моменту видачі кваліфікаційного сертифікату більше п’яти років, до нього має бути доданий документ, що підтверджує підвищення кваліфікації фахівця.
Обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки працівники згідно вимог ТД, із обов’язковим підтвердженням наявності останніх кваліфікаційними сертифікатами відповідного напрямку (робіт (послуг), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначена кваліфікаційним сертифікатом), зокрема,
інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування доріг/провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (значні наслідки)
Також умовами тендерної документації передбачається, що у разі якщо термін з моменту видачі кваліфікаційного сертифікату більше п’яти років, до нього має бути доданий документ, що підтверджує підвищення кваліфікації фахівця.
Обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки працівники згідно вимог ТД, із обов’язковим підтвердженням наявності останніх кваліфікаційними сертифікатами відповідного напрямку (робіт (послуг), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначена кваліфікаційним сертифікатом), зокрема,
інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування доріг/провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (значні наслідки)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-26-001948-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ БК ГЕРМЕС, Код ЄДРПОУ:40223577
Дата подання: 24 травня 2021 18:26
Щодо спеціального ліцензійного програмного забезпечення для проектування та розрахунків будівельних конструкцій мостових споруд (MIDAS або аналог)
Шановний замовнику!
Згідно Технічного завдання, учасник повинен надати підтвердження про наявність в нього спеціального ліцензійного програмного забезпечення для проектування та розрахунків будівельних конструкцій мостових споруд (MIDAS або аналог). Згідно інформації з російського сайту, який являється офіційним представником, державні будівельні норми України (ДБН) не реалізовані в даному продукті. Тому просимо уточнити, ліцензію на відповідність яким нормам необхідно надати стосовно даного розрахункового комплексу?
В Україні відсутній орган, що відповідає за ліцензування програм для розрахунків будівельних конструкцій мостових споруд. Тому просимо уточнити, яка ліцензія повинна бути надана на програмні комплекси для розрахунків будівельних конструкцій мостових споруд?
Розгорнути
Згорнути
Згідно Технічного завдання, учасник повинен надати підтвердження про наявність в нього спеціального ліцензійного програмного забезпечення для проектування та розрахунків будівельних конструкцій мостових споруд (MIDAS або аналог). Згідно інформації з російського сайту, який являється офіційним представником, державні будівельні норми України (ДБН) не реалізовані в даному продукті. Тому просимо уточнити, ліцензію на відповідність яким нормам необхідно надати стосовно даного розрахункового комплексу?
В Україні відсутній орган, що відповідає за ліцензування програм для розрахунків будівельних конструкцій мостових споруд. Тому просимо уточнити, яка ліцензія повинна бути надана на програмні комплекси для розрахунків будівельних конструкцій мостових споруд?
Скасована
Дата: 25 травня 2021 15:20
Причина: Помилково зазначено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРЛАС ПЛЮС" |
2 457 000,00
UAH з ПДВ
|
1 966 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ" |
2 540 000,00
UAH з ПДВ
|
1 967 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" |
2 540 000,00
UAH з ПДВ
|
1 968 829,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" |
2 610 000,00
UAH з ПДВ
|
1 999 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Науково-виробничий центр «ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ» |
3 048 508,80
UAH з ПДВ
|
3 048 508,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОГИ І МОСТИ" |
3 890 922,00
UAH з ПДВ
|
3 333 333,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" |
3 808 000,00
UAH з ПДВ
|
3 808 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" |
3 810 638,00
UAH з ПДВ
|
3 810 638,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
4 234 040,00
UAH з ПДВ
|
4 234 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРЛАС ПЛЮС" #40999633 |
Очікує рішення |
1 966 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 13:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 липня 2021 13:39 |
Кінець періоду оскарження: | 12 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 12 липня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | ст. 32 ч. 1 п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути |
Документи:
01 липня 2021 13:38
|
Електронний підпис |
01 липня 2021 13:37
|
протокол №268 від 01.07.21 Р-18.pdf |