Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісний папір А4, канцелярські товари
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-04-26-001717-c ● f005f48d464548159b9fecff7dc9742f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Фастівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04054926 |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1 |
Контактна особа: |
Кондратович Наталія 380456561670 Sector_PZ_@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2021 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2021 11:08 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3080 штуки
Офісний папір А4, канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08500, Україна, Київська область, Фастів, пл. Соборна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2021 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2021 11:36 |
Проект договору.docx | |
26 квітня 2021 11:36 |
Додатки до тендерної документації.doc | |
26 квітня 2021 11:36 |
Оголошення про проведення закупівлі (2)4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо спрощеної процедури
Дата подання: 29 квітня 2021 11:03
Дата відповіді: 29 квітня 2021 20:46
Доброго дня. Шановний замовник Ви дійсно проводите спрощену процедуру? В оголошенні та документації до оголошення є посилання на статті Закону України "Про публічні закупівлі", які не відносятся до спрощеної закупівлі.
Відповідь: Доброго вечора. Тендерна документація розроблена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Відгук
Дата подання: 29 квітня 2021 11:04
Дата відповіді: 29 квітня 2021 20:43
Яким законодавчим актом передбачено, що відкуг повинен миститу таку інформацію: "копії/ю листа-відгуку на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці, з обов’язковим посиланням у листі на № та дату договору із зазначенням суми виконаних зобов’язань по договору."
Відповідь: Доброго вечора. Тендерна документація розроблена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". Вимога щодо надання учасником "копії листа - відгука" встановлена з метою залучення Учасника з добросовісним виконанням аналогічних договорів у минулому, спроможного забезпечити якісну та вчасну доставку товару. Дякую.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-26-001717-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 30 квітня 2021 10:25
Відгук
Оскільки Замовник не повідомив яким законодавчим актом передбачено відгук, вимагаємо внести змніни в оголошення щодо надання відгуку від організації в довільній формі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2021 16:06
Доброго дня. Зміни в оголошення "щодо надання відгуку від організації у довільній формі" вноситися не будуть, оскільки відповідно до п. 3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі " зазначається, що "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація"
Номер вимоги: UA-2021-04-26-001717-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 17 травня 2021 15:26
Дискримінація
Вимога Замовника Обов’язково до виконання учасниками:
документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися;
усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше дати оголошення про проведення закупівлі), підпис уповноваженої особи та печатку учасника (за бажанням);
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" не виконав цю вимогу, а відтак його пропозиція підлягає відхиленню на підставі статті 5 та 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися;
усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше дати оголошення про проведення закупівлі), підпис уповноваженої особи та печатку учасника (за бажанням);
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" не виконав цю вимогу, а відтак його пропозиція підлягає відхиленню на підставі статті 5 та 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2021 16:42
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: відповідно до п.6 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Наказу МЕРТУ №710 від 15.04.2020р. «відсутність вихідного номера при поданні документа учасником у складі тендерної пропозиції, які учасник готує самостійно» відноситься до переліку формальних помилок, а тому тендерна пропозиція не буде відхилена. Дякую.
Номер вимоги: UA-2021-04-26-001717-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 18 травня 2021 18:26
дискримінація
Де в документації про проведення закупівлі наведено про формальні помилки
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2021 16:55
п.6 Порядок подання пропозиції, а саме "Зміст і спосіб подання тендерної документації" оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2021 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" |
84 571,20
UAH з ПДВ
|
82 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
88 723,20
UAH з ПДВ
|
82 855,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
97 766,40
UAH з ПДВ
|
82 972,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
93 921,60
UAH з ПДВ
|
83 068,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" #2202613576 |
Переможець |
82 850,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 10:29
|
08-15-138.pdf | укладений |
27 травня 2021 10:28
|