Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона інженерно-лабораторного корпусу, внутрішнього двору Державного підприємства «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», вул. Космонавтів, 34, м. Одеса
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-04-26-001239-c d06f2fb56026478e8c65f4869fa4c9c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванов Сергій Вікторович

+380487669527 dp.oizem@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою"
Код ЄДРПОУ: 00702995
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вулиця Космонавтів, 34
Контактна особа: Іванов Сергій Вікторович
+380487669527
dp.oizem@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2021 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2021 10:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2021 10:57
Початок аукціону: 18 травня 2021 11:33
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
охорона інженерно-лабораторного корпусу, внутрішнього двору Державного підприємства «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», вул. Космонавтів, 34, м. Одеса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Космонавтів 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2021 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 14:31
ПРОТОКОЛ.docx
28 квітня 2021 14:31
Перелік змін.docx
28 квітня 2021 14:31
Проект договору (нова редакція).docx
28 квітня 2021 12:16
Оголошення.doc
28 квітня 2021 12:16
Тендерна документація (нова редакція).docx
28 квітня 2021 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2021 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 14:31
ПРОТОКОЛ.docx
28 квітня 2021 14:31
Перелік змін.docx
28 квітня 2021 12:16
Перелік змін.docx
28 квітня 2021 14:31
Проект договору (нова редакція).docx
28 квітня 2021 13:14
Проект договору.docx
26 квітня 2021 10:53
Проект договору.docx
28 квітня 2021 12:16
Оголошення.doc
28 квітня 2021 12:16
Тендерна документація (нова редакція).docx
26 квітня 2021 10:53
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 26 квітня 2021 16:23
Дата відповіді: 27 квітня 2021 15:16
Відповідно до п.1, Додатку 1 до тендерної документації, ви вимагаєте: "копію сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015), стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі." Доводимо до вашого відома, що оформлення вищезазначених документів учасниками несе добровілний характер, законодаством України не передбачено обовязковість наявності цих документів, отже, встановленням вами вимоги надання зазначених документів несе дискримінаційних характер, адже, є учасники, діяльність яких не передбачає обовязкової наявності цих документів. Відповідно до п.п.4, п.1, ст.5 Принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.п.5, ст. 14 передбачає, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Отже, чому в вашій тендерній документації наявні вимоги, які містять дискримінаційні вимоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше питання щодо вимог, зазначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, які на Вашу думку можливо є дискримінаційними, повідомляємо наступне. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на виробника (або учасника, якщо він не є виробником), що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.09.2018 № 9528-р/пк-пз.
Проте, тендерним комітетом, з метою збільшення кола учасників закупівлі та створення рівних умов для всіх учасників закупівлі, прийнято рішення про скасування зазначеної вимоги і внесення відповідних змін до тендерної документації.
питання щодо суперечливих вимог
Дата подання: 26 квітня 2021 16:50
Дата відповіді: 27 квітня 2021 15:17
П.2 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що стан виконання аналогічного договору може бути: виконаний або частково виконаний договір, але в п.п. 2.2 цього ж Додатку зазначено, що: **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір. Отже, п.п2.2 суперечить п.2 де зазначено, що стан виконання аналогічного договору може бути: виконаний або частково виконаний.Отже, питання: чому тендерна документація містить суперечливі вимоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше питання щодо суперечливих вимог, зазначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, повідомляємо, що Замовником, з метою усунення суперечливих вимог, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 26 квітня 2021 18:15
Дата відповіді: 27 квітня 2021 15:18
Вимога щодо надання "копії сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015), стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі." є дискримінаційної, у звязку з тим, що отримання цих документів учасником здіснюється у добровільному порядку та відповідно до закону не має обовязкового характеру.Отже, наявність цієї вимоги дискримінує інших учасників, в який не має в наявності цих документів та робить не можливим брати участь у тендері.Відповідно до п.п.4, п.1, ст.5 Закону про публічні закупівлі, принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.п.4, ст. 12 передбачається, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з урахуванням цього питання, чому ваша тендерна документація містить дискримінаційні вимоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше питання щодо вимог, зазначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, які на Вашу думку можливо є дискримінаційними, повідомляємо наступне. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на виробника (або учасника, якщо він не є виробником), що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.09.2018 № 9528-р/пк-пз.
Проте, тендерним комітетом, з метою збільшення кола учасників закупівлі та створення рівних умов для всіх учасників закупівлі, прийнято рішення про скасування зазначеної вимоги і внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-26-001239-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ПАШИНОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2388914055
Дата подання: 25 травня 2021 11:41
Вимога відхилити Тендерну пропозицію ФОП Стасія Павла Спиридоновича
24 травня 2021 року Протоколом №10 засідання тендерного комітету Державного підприємства «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» було здійснено розгляд та оцінку тендерних пропозицій на закупівлю ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (охорона інженерно-лабораторного корпусу, внутрішнього двору Державного підприємства «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», вул. Космонавтів, 34, м. Одеса) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-04-26-001239-c, за результатами якого було прийнято рішення визнати ФОП Стасія Павла Спиридоновича – переможцем торгів.
Звертаємо вашу увагу, що Тендерна пропозиція ФОП Стасія Павла Спиридоновича, не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, а саме:

1.Відповідно до п. 2.2. Додатка 1 тендерної документації, учасником надається позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці.
Довідка про наявність протягом останніх трьох років позитивного досвіду виконання аналогічного договору ФОП Стасія Павла Спиридоновича містить двох контрагентів, а саме: ДРПВІ «Укрпівдендіпроводгосп» та ТОВ «МАКІМУК-ПЛЮС», але в Тендерній пропозиції ФОП Стасія Павла Спиридоновича наявний лист-відгук тільки від одного контрагента зазначеного в довідці, а саме, від ДРПВІ «Укрпівдендіпроводгосп», що протилежить вимогам Тендерної документації, про надання листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці.

2. Відповідно до п. 2.2. Додатка 1 тендерної документації, в листі-відгуку від контрагента повинен бути зазначений номер та дата укладення договору, але в Тендерній пропозиції ФОП Стасія Павла Спиридоновича, лист-відгук не містить зазначених вимог, в ньому відсутній номер та дата укладення такого договору з контрагентом.

3. Відповідно до п. 2.2. Додатка 1 тендерної документації, під аналогічним договором слід розуміти ВИКОНАНИЙ договір предметом якого є: надання охоронних послуг об’єктів нерухомого майна, але в Тендерній пропозиції ФОП Стасія Павла Спиридоновича, в листі-відгуку від одного контрагента, зазначено, що договір НЕ ВИКОНАНИЙ, а діє до теперішнього часу.

Отже, з урахуванням вищезазначеного, Тендерна пропозиція ФОП Стасія Павла Спиридоновича не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі.

Відповідно до п.13, ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі.

З урахуванням цього, вимагаємо відхилити Тендерну пропозицію ФОП Стасія Павла Спиридоновича!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 травня 2021 16:55
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-04-26-001239-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОБ ДОЗОР", Код ЄДРПОУ:38340511
Дата подання: 31 травня 2021 10:52
Не відповідність учасника ТД
Не відповідність учасника ТД
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 травня 2021 19:26
Про відхилення вимоги ТОВ «СОБ ДОЗОР»
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до абзацу другого ч. 3 ст. 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно п.3 додатку1 до Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника фахівців відповідної кваліфікації, вимагається Довідка у довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник не обмежує учасника щодо кількості та кваліфікації працівників або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Цією довідкою учасник гарантує наявність потужностей - працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуги у повному обсязі відповідно до Проекту договору тендерної документації.
Прийняте рішення:
1. Тендерна пропозиція учасника ФОП "ПАШИНОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
2. Вимогу ТОВ «СОБ ДОЗОР» залишити без задоволення

Документи подані скаржником

31 травня 2021 10:52
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2021 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Стасій Павло Спиридонович 198 900,00
UAH з ПДВ
116 634,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАШИНОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 173 000,00
UAH з ПДВ
127 929,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОБ ДОЗОР" 187 600,00
UAH з ПДВ
127 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ "КАРАБІНЕР" 195 000,00
UAH з ПДВ
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАЦЕВИЧ ВАДИМ ВІКТОРОВИЧ" 159 600,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРОХРАНСЕРВИС" 185 500,00
UAH з ПДВ
181 501,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97" 189 000,00
UAH з ПДВ
184 320,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІЗЛІ-ОБОРОНА" 189 840,00
UAH з ПДВ
184 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2021 15:43
Електронний підпис
14 травня 2021 15:40
Проект договору.pdf
14 травня 2021 15:40
Довідка 21.pdf
14 травня 2021 15:40
Довідка 20.pdf
14 травня 2021 15:40
Довідка 19.pdf
14 травня 2021 15:40
Довідка 18.pdf
14 травня 2021 15:40
Договор Максімум Плюс.pdf
14 травня 2021 15:40
Відгук.pdf
14 травня 2021 15:40
Довідка 17.pdf
14 травня 2021 15:40
Довідка 16.pdf
14 травня 2021 15:40
Платник податків.pdf
14 травня 2021 15:40
Ліцензія.pdf
14 травня 2021 15:40
Держреєстрація.pdf

Публічні документи

15 травня 2021 12:33
Електронний підпис
15 травня 2021 12:29
15.Виписка.pdf
15 травня 2021 12:29
4.Проект Договору.pdf

Публічні документи

14 травня 2021 16:12
Електронний підпис
14 травня 2021 15:23
Устав_Дозор_новый_1.pdf
14 травня 2021 15:23
Проєкт договору ЗУ.pdf
14 травня 2021 15:23
Наказ_МВС_Украiни.pdf
14 травня 2021 15:23
Лист згода з умовами.pdf
14 травня 2021 15:23
Лист відгук ФІЕСТА.pdf
14 травня 2021 15:23
Довідки згідно ТД ЗУ.pdf
14 травня 2021 15:23
Видгук_ТИРАС (1).pdf

Публічні документи

14 травня 2021 12:42
Електронний підпис
14 травня 2021 12:41
Стаття 17 загальна.pdf
14 травня 2021 10:14
Електронний підпис
14 травня 2021 10:13
Договір 39Ф20 аналогичн.pdf
14 травня 2021 10:13
Відгук Біотехніка.pdf
14 травня 2021 10:13
Платник ЄП.jpg
14 травня 2021 10:13
МТБ.pdf
14 травня 2021 10:13
МТБ _додаток_.pdf
14 травня 2021 10:13
Паспорт директор.pdf
14 травня 2021 10:13
Ліцензія.pdf
14 травня 2021 10:13
ТП.pdf
14 травня 2021 10:13
Стаття 17 ч.2.pdf
14 травня 2021 10:13
Працівники.pdf
14 травня 2021 10:13
Відомості.pdf
14 травня 2021 10:13
Наказ директор.pdf
14 травня 2021 10:13
Стаття 17.pdf
14 травня 2021 10:13
Аналогічний.pdf
14 травня 2021 10:13
Технічне.pdf

Публічні документи

13 травня 2021 15:23
Електронний підпис
13 травня 2021 15:22
Цінова пропозиція.PDF
13 травня 2021 15:22
Технічні вимоги.PDF
13 травня 2021 15:22
Проект договору.PDF
13 травня 2021 15:22
Паспорт+код 25.01.PDF
13 травня 2021 15:22
Мат-тех база.PDF
13 травня 2021 15:22
Лист про надійність.PDF
13 травня 2021 15:22
Довідка ст17.PDF
13 травня 2021 15:22
Довідка про ПДВ.PDF
13 травня 2021 15:22
Довідка про ліцензію.PDF
13 травня 2021 15:22
Довідка про досвід.PDF
13 травня 2021 15:22
Відгук 2.PDF
13 травня 2021 15:22
Відгук 1.PDF
13 травня 2021 15:22
Витяг Нацевич.PDF

Публічні документи

11 травня 2021 10:47
Електронний підпис
11 травня 2021 09:34
Електронний підпис
11 травня 2021 09:34
4 Інформація ст 17.pdf
11 травня 2021 09:34
3-1 Опис до Статуту.pdf
11 травня 2021 09:34
3 Статут ТОВ АБЦ97.pdf
11 травня 2021 09:34
20 ISO ТОВ АБЦ97.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Стасій Павло Спиридонович

ФОП "ПАШИНОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

ТОВ "СОБ ДОЗОР"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ "КАРАБІНЕР"

ФОП "НАЦЕВИЧ ВАДИМ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "УКРОХРАНСЕРВИС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97"

ТОВ "ГРІЗЛІ-ОБОРОНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Стасій Павло Спиридонович
#1999721411
Рішення скасоване 116 634,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 16:55
ФОП Стасій Павло Спиридонович
#1999721411
Відхилено 116 634,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 20:10
ФОП "ПАШИНОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2388914055
Переможець 127 929,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 10:51

Документи

24 травня 2021 20:45
Електронний підпис
24 травня 2021 17:30
Протокол

Документи

26 травня 2021 20:10
Електронний підпис
26 травня 2021 16:58
Протокол

Документи

27 травня 2021 10:50
Електронний підпис
27 травня 2021 10:29
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2021 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАШИНОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2388914055
127 929,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2021 10:50
Електронний підпис
27 травня 2021 10:29
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 19:33
Договір.PDF укладений
01 червня 2021 12:04