Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з виготовлення аркового кріплення АКП-3/11.2 для потреб відокремлених підрозділів - шахт ДП "Львіввугілля".
Очікувана вартість
5 520 000,00 UAH
UA-2021-04-23-007305-b 5421acc5b7a74e4baef74078b8cd7a18
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моденко Андрій

380672150077 Modenko.A@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Моденко Андрій
380672150077
Modenko.A@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, тому Переговорна процедура закупівлі застосовується по причині відмін двох процедур відкритих торгів, а саме:
- процедура відкритих торгів UA-2020-12-07-006155-b (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-12-07-006155-b Дата формування звіту: 23 грудня 2020);
- процедура відкритих торгів UA-2020-12-27-000187-c (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-12-27-000187-c Дата формування звіту: 13 січня 2021);

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 17:34
Оскарження наміру укласти договір: 04 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 комплект
Послуга з виготовлення аркового кріплення АКП-3/11.2 для потреб відокремлених підрозділів - шахт ДП "Львіввугілля".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, Нововолинськ, вул. Шахтарська, 53, ДП «Нововолинський РМЗ» для потреб відокремлених підрозділів - шахт ДП «Львіввугілля»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуга з виготовлення аркового кріплення АКП-3/11.2 для потреб відокремлених підрозділів - шахт ДП "Львіввугілля". Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту надання послуги. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

23 квітня 2021 17:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-10-000177 ● 1adea64b7673411798fb8e02db8394a9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021 21:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.06.2021 № 255
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

102 UA-2021-04-23-007305-b 23.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Нововолинський ремонтно-механічний завод"
#00179000
Переможець 5 520 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2021 17:34

Документи

23 квітня 2021 17:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2021 17:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Нововолинський ремонтно-механічний завод"
#00179000
5 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2021 17:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 15:03
Ду № 1 від 16.06.2021 року до Договору № 167 від 05.05.2021 року.pdf укладений
17 червня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 16:29
Договір № 167 від 05.05.2021р..pdf укладений
05 травня 2021 16:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 154 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 750,00 UAH)
Причини розірвання договору: Північно-Східним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг процедури закупівлі UA-2021-04-23-007305-b. За результатами аналізу дотримання законодавства під час укладення договору встановлено порушення частини 4 статті 41 Закону.