Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 42 646 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 426 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі ): – 213 230,00 грн. ; Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та Положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія з повним грошовим покриттям повинна бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких затверджується НБУ. Перелік цих банків є загальнодоступним та публікується на сайті НБУ. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Сумській області; Код ЄДРПОУ 24014538 Адреса: вул. Роменська, буд.79/2, м. Суми, 40002 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 213230 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпеченням виконання договору про закупівлю є банківська гарантія у розмірі 1,0% вартості договору. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення зазначеного у пункті 6.1. забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасника, з настанням відповідних наслідків. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2021 09:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2021 08:50 |
+Публ Перелік змін 27.04.docx | |
27 квітня 2021 08:50 |
+ ПУБЛ ТД КР МП 134+041 Т-19-06 27.04.doc | |
23 квітня 2021 16:23 |
ПУБЛ ТД КР МП 134+041 Т-19-06 23.04.doc | |
23 квітня 2021 16:23 |
ПУБЛ Проект дог КР МП 134+041 Т-19-06 23.04.doc | |
23 квітня 2021 16:23 |
Забезпечення виконання договору КР МП 134+041 Т-19-06 23.04.docx | |
23 квітня 2021 16:23 |
Вид забезпечення тендерної пропозиції КР МП 134 +041 Т-19-06 23.04.docx |
27 квітня 2021 09:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 квітня 2021 08:50 |
+Публ Перелік змін 27.04.docx
|
|||
27 квітня 2021 08:50 |
+ ПУБЛ ТД КР МП 134+041 Т-19-06 27.04.doc
|
|||
23 квітня 2021 16:23 |
ПУБЛ ТД КР МП 134+041 Т-19-06 23.04.doc
|
|||
23 квітня 2021 16:23 |
ПУБЛ Проект дог КР МП 134+041 Т-19-06 23.04.doc
|
|||
23 квітня 2021 16:23 |
Забезпечення виконання договору КР МП 134+041 Т-19-06 23.04.docx
|
|||
23 квітня 2021 16:23 |
Вид забезпечення тендерної пропозиції КР МП 134 +041 Т-19-06 23.04.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-06-000037 ● bcd620745a1a49a6b833bb7a4887e8ff
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.03.2023 №15-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 06.03.2023 №15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-04-23-007170-b 23.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-09 14:09:31
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мостового переходу на км 134+041 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка, Сумська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-23-007170-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати додаткові угоди № 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, укладені до договору від 03.06.2021 № 16К-2021 (за наявності).
4. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю згідно додаткової угоди від 17.02.2022 №10.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 14:40:51
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2021-04-23-0007170-b
Відповідно до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 06.03.2023 року №15-З Вами здійснюється моніторинг закупівлі
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мостового переходу на км 134+041 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка, Сумська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2021-04-23-007170-b.
09.03.2023 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляю наступне.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені проектною документацією по обʼєкту «Капітальний ремонт мостового переходу на км 134+041 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка, Сумська область» (затверджена наказом Державного агентства автомобільних доріг України №33 від 14.04.2021 року).
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ДБН В.2.3-22:2009: розрахункові навантаження: НК – 100; А 15.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до кошторисної частини проектної документації по обʼєкту «Капітальний ремонт мостового переходу на км 134+041 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка, Сумська область» з урахуванням позитивного експертного звіту щодо розгляду відповідної проектної документації (копії додаються).
Розмір бюджетного призначення на момент укладення договору 2021 року був визначений відповідно до постанови КМУ №122 від 17.02.2021 року та складав 95 000 грн.
Договір про виконання робіт з капітального ремонту мостового переходу на
км 134+041 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка, Сумська область є довгостроковим та передбачає виконання робіт протягом 2021-2023 років.
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) САД у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.ukravtodor.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мостового переходу на км 134+041 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка, Сумська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Разом з тим, повідомляємо, що у лютому 2022 року хакерської атаки зазнав сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua та, зокрема, сторінка Служби автомобільних доріг у Сумській області, де був розділ, в якому протягом 2020-2022 років заповнювалась інформація щодо публічних закупівель, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інша суспільно важлива інформація.
Через хакерську атаку зазначена інформація уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Зберегти інформацію вдалося лише частково завдяки резервним копіям 2019 року. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих
IP-адрес, та йде його подальше налаштування. Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація буде поступово заново заповнюватись.
Тож станом на дату подання цих пояснень зазначене унеможливлює надання конкретного посилання на сторінку власного веб-сайту, де Замовником було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення закупівлі, яка є предметом моніторингу.
3. Протягом 2021 року Замовником та Підрядником було укладено додаткові угоди
№1-9, що не стосувались змін істотних умов договору, крім додаткової угоди №5 від 25.10.2021р. (оприлюднена), а стосувались затвердження фінансування, доповнення банківських реквізитів, затвердження календарних планів виконання робіт, тощо.
Копії додаткових угод №1-9 до договору №16К-2021 від 03.06.2021 року додаються до пояснення.
4. У звʼязку з недостаністю бюджетного фінансування у 2022 році по обʼєкту «Капітальний ремонт мостового переходу на км 134+041 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка, Сумська область», керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторонами за договором № 16К-2021 від 03.06.2021 року продовжено його дію та строк виконання робіт до 31.12.2023 року шляхом підписання додаткової угоди №10 від 17.02.2022 року (оприлюднена).
Додатки:
1. Копії додаткових угод №1-9 до договору №16К-2021 від 03.06.2021 року.
2. Копія проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт мостового переходу на км 134+041 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка, Сумська область».
3. Копія експертного звіту, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт мостового переходу на км 134+041 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка, Сумська область»
- Том 1 ПЗ мост чз Ташань.pdf
- Том 2 Ташань креслення .pdf
- Том 3 ПОБ.pdf
- Том 4 АД.pdf
- Том 5 Гаопостачання зовнішнє.pdf
- Том 6 ОВНС мост чз Ташань после експертизы.pdf
- Том 7 Освітлення мост Ташань.pdf
- Том 11 Кошторисний розрахунок.pdf
- дод.угоди до договору 16К-2021.pdf
- скан пояснення 7170.pdf
- Додаток до звіту по Т-19-06 (Ташань).pdf
- Звіт по Т-19-06 (Ташань).pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2021 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Сумимостобуд |
42 421 050,00
UAH з ПДВ
|
42 421 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
42 445 500,00
UAH з ПДВ
|
42 445 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сумимостобуд #21118361 |
Переможець |
42 421 050,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2023 16:19
|
Scan ДУ 16 + СЗ 174.pdf | укладений |
14 липня 2023 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 14:22
|
16 17.02.PDF | зміни до договору |
17 лютого 2022 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 15:44
|
Scan ДУ№ 5 25.10.2021 р..PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2021 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 10:47
|
Scan1 Дог 16К-2021 03.06.21.pdf | укладений |
07 червня 2021 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі протокольних рішень Технічної ради САД у Сумській області від 29.07.2021 року №18 та від 09.09.2021 року №20, за погодженням проектної організації внесені зміни до проектних рішень по обʼєкту Капітальний ремонт мостового переходу на км 134+041 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка, Сумська область, які сприяють підвищенню міцності обʼєкта та покращують його якість. Керуючись пунктами 3, 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити ціну Договору та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 42 324 267,60 грн. (сорок два мільйони триста двадцять чотири тисячі двісті шістдесят сім грн. 60 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». |
Номер договору про закупівлю: | 16К-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по обʼєкту Капітальний ремонт мостового переходу на км 134+041 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка, Сумська область, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1.1. Продовжити дію Договору та строк виконання робіт до 31.12.2023 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступних редакціях: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) виконання робіт – з дати укладання договору – протягом 2021-2023 років в межах будівельного сезону та за сприятливих погодних умов»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині виконання робіт – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 1.2. У назві Додатку №1 до Договору цифри «2021-2022» замінити на «2021-2023». Сторони дійшли згоди: 2. Викласти підпункт 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 42 324 267,60 грн., в тому числі по роках: 2021 рік – 25 313 534,12 грн.; 2022 рік – 9 750 000,00 грн.; 2023 рік – 7 260 733,48 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 16К-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 червня 2021 — 13 липня 2023 |
Сума оплати за договором: |
28 238 534,12
UAH (в тому числі ПДВ 4 706 422,35 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з настанням обставин, зазначених в пункті 8.1 розділу VIII Договору, а саме – війна, та неможливістю виконання Підрядником робіт за умовами Договору, в т.ч. по розділу ІІІ Договору, відповідно до абзацу 2 пункту 11.1 розділу ХІ Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір з дати укладення цієї додаткової угоди. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |