Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва за кодом CPV – 79110000-8 за ДК 021:2015 (адвокатські послуги)
Очікувана вартість
1 202 800,00 UAH
UA-2021-04-23-007000-b ● f07e6299ccb5428a870dd168d10f5360
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 26199708 |
Вебсайт: | https://www.blagoustriy.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, 03057, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2 |
Контактна особа: |
Дмитрук Олександр Миколайович 380444893327 kyivblago.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2021 13:20 |
Очікувана вартість: | 1 202 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 014,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками - начальник відділу проведення тендерних процедур Репецька Катерина Євгенівна, телефон: (044)489-33-27, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com Місце надання послуг: м. Київ Обсяг надання послуг: 1289 послуг Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації Строк надання послуг - з дати підписання договору до 31.12.2021 року включно
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Отримання позовних матеріалів в суді першої інстанції (ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
25 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Ознайомлення з матеріалами судової справи та їх фотофіксація включаючи подання заяви про ознайомлення з матеріалами справи (ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
35 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Підготовчі роботи у справі (повний комплекс дій) в тому числі, але не виключно: опрацювання отриманих позовних матеріалів; встановлення юридичних фактів які підлягають доведенню; формування правової позиції з урахуванням актуальної судової практики; формування доказової бази по справі включаючи пошук та отримання доказів, в тому числі шляхом подання адвокатських запитів, запитів про отримання публічної інформації, отримання інформації з відкритих реєстрів тощо; ознайомлення з матеріалами інших справ тощо. (ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
170 Год.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Аналіз актуальної судової практики Верховного Суду зі складанням аналітичної довідки за результатами такого аналізу (ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
170 Год.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Аналіз актуальної судової практики Європейського суду з прав людини в зі складанням аналітичної довідки за результатами такого аналізу(ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
5 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Участь в судовому засіданні включає підготовку до судового засідання, формування правової позиції Клієнта, прогнозування дій опонента, підготовка усних клопотань та заперечень (КАСАЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
35 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання відзиву на позовну заяву (повний комплекс дій) з обов’язковим спростуванням кожного аргументу опонента та застосуванням актуальної судової практики Верховного суду; оформлення додатків у відповідності до процесуального законодавства; складання та подання заяви про розгляд справи в порядку загального позовного провадження; будь-яких інших клопотань/ заяв які додаються до відзиву на позовну заяву, подача документів до суду (ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
35 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Опрацювання відповіді на відзив, складання та подання заперечення з обов’язковим спростуванням кожного аргументу опонента та застосуванням актуальної судової практики Верховного суду (ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
25 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання письмових пояснень по справі (за необхідності) (ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
50 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання будь-якого процесуального документа у справі: клопотання про долучення доказів та/або клопотання про витребування доказів та/або заява про виклик свідка тощо (ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
15 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Підготовка та подання апеляційної скарги на ухвалу суду першої інстанції (повний комплекс дій) (ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
75 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Участь в судовому засіданні включає підготовку до судового засідання, формування правової позиції Клієнта, прогнозування дій опонента, підготовка усних клопотань / заперечень (ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
20 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Отримання судового рішення включаючи подання відповідної заяви та сплату судового збору (за необхідності) (ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
170 Год.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання аналітичної довідки за результатами прийняття судового рішення в якій повинно міститися наступне: які аргументи Клієнта та опонента взято до уваги та залишено поза увагою; які процесуальні порушення допущено судом під час розгляду справи; які положення діючого законодавства судом не застосовано під час розгляду справи тощо (ПЕРША ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська / цивільна юрисдикція)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
25 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Правовий аналіз судового рішення першої інстанції (АПЕЛЯЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
20 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання апеляційної скарги (повний комплекс дій) з обов’язковим спростування кожного судового висновку з урахуванням практики Верховного Суду, вчинення підготовчих дій щодо подання апеляційної скарги до суду; складання та подання клопотань необхідних для апеляційного перегляду; (АПЕЛЯЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
15 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Ознайомлення з матеріалами судової справи та їх фотофіксація включаючи подання заяви про ознайомлення з матеріалами справи (АПЕЛЯЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
5 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання доповнень/змін до апеляційної скарги (АПЕЛЯЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
20 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання відзиву на апеляційну скаргу (повний комплекс дій) з обов’язковим спростування кожного аргументу опонента з урахуванням практики Верховного Суду; правовий аналіз апеляційної скарги опонента; подача документів до суду (АПЕЛЯЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
10 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання письмових пояснень по справі (за необхідності) (АПЕЛЯЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
25 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання будь-якого процесуального документа у справі: клопотання про долучення доказів та/або клопотання про витребування доказів та/або заява про виклик свідка тощо (АПЕЛЯЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
40 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Участь в судовому засіданні включає підготовку до судового засідання, формування правової позиції Клієнта, прогнозування дій опонента, підготовка усних клопотань та заперечень (АПЕЛЯЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
5 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Підготовка та подання касаційної скарги на ухвалу суду апеляційної інстанції (повний комплекс дій) (АПЕЛЯЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
170 Год.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання аналітичної довідки за результатами прийняття судового рішення в якій повинно міститися наступне: які аргументи Клієнта та опонента взято до уваги; які аргументи залишено поза увагою; які процесуальні порушення допущено судом під час розгляду справи; які положення діючого законодавства судом не застосовано під час розгляду справи тощо (АПЕЛЯЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
25 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Правовий аналіз судового рішення другої інстанції (КАСАЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
15 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання касаційної скарги (повний комплекс дій) з обов’язковим спростування кожного судового висновку з урахуванням практики Верховного Суду, вчинення підготовчих дій щодо подання касаційної скарги до суду; складання по подання клопотань необхідних для касаційного перегляду (КАСАЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
7 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання доповнень/змін до касаційної скарги (КАСАЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
10 комп.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання відзиву на касаційну скаргу (повний комплекс дій) з обов’язковим спростування кожного аргументу опонента з урахуванням практики Верховного Суду; правовий аналіз апеляційної скарги опонента; подача документів до суду. (КАСАЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
7 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання письмових пояснень по справі (за необхідності) (КАСАЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
10 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Складання та подання будь-якого процесуального документа у справі: клопотання про долучення доказів та/або клопотання про витребування доказів та/або заява про виклик свідка тощо (КАСАЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
15 шт.
79112000-2 Послуги з юридичного представництва Участь в судовому засіданні включає підготовку до судового засідання, формування правової позиції Клієнта, прогнозування дій опонента, підготовка усних клопотань та заперечень (КАСАЦІЙНА ІНСТАНЦІЯ, адміністративна/господарська/цивільна юрисдикція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Клієнтом після повного отримання ним обсягу правової допомоги, визначеного у відповідному завданні. Підставою для оплати наданих послуг є підписаний Сторонами Акт приймання-передачі наданих послуг. Оплата послуг за цим Договором здійснюється Клієнтом протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2021 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2021 16:11 |
Перелік змін 08.06.2021.docx.p7s | |
08 червня 2021 16:11 |
Перелік змін 08.06.2021.docx | |
08 червня 2021 16:11 |
додаток 5.docx | |
08 червня 2021 16:11 |
додаток 4.docx | |
08 червня 2021 16:11 |
додаток 3.docx | |
08 червня 2021 16:11 |
додаток 2.docx | |
08 червня 2021 16:11 |
додаток 1.docx | |
08 червня 2021 16:11 |
ТД 08.06.21.docx | |
08 червня 2021 16:11 |
ТД 08.06.21.docx.p7s | |
08 червня 2021 16:11 |
додаток 5.docx.p7s | |
08 червня 2021 16:11 |
додаток 4.docx.p7s | |
08 червня 2021 16:11 |
додаток 3.docx.p7s | |
08 червня 2021 16:11 |
додаток 2.docx.p7s | |
08 червня 2021 16:11 |
додаток 1.docx.p7s |
08 червня 2021 16:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
Перелік змін 08.06.2021.docx.p7s
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
Перелік змін 08.06.2021.docx
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
додаток 5.docx
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
додаток 4.docx
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
додаток 3.docx
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
додаток 2.docx
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
додаток 1.docx
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
ТД 08.06.21.docx
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
ТД 08.06.21.docx.p7s
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
додаток 5.docx.p7s
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
додаток 4.docx.p7s
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
додаток 3.docx.p7s
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
додаток 2.docx.p7s
|
|||
08 червня 2021 16:11 |
додаток 1.docx.p7s
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо стажу адвокатської діяльності
Дата подання: 29 квітня 2021 22:25
Дата відповіді: 06 травня 2021 10:08
Шановний Замовнику! Підпунктом 1 пункту 2 Додатку №5 до Тендерної документації, вимагається надання довідки з переліком (не менше п’яти) працівників та/або залучених на договірних засадах фахівців відповідної кваліфікації, з зазначенням інформації хоча б про трьох працівників та/або залучених на договірних засадах фахівців відповідної кваліфікації, які мають стаж адвокатської діяльності понад 12 років. Наше підприємство має відповідну кількість спеціалістів, однак, стаж адвокатської діяльності таких фахівців є меншим ніж 12 років (орієнтовно 8 років, що є достатнім для якісного та своєчасного надання послуг замовнику). Таким чином, така вимога, щодо наявності не менше трьох працівників та/або залучених на договірних засадах фахівців відповідної кваліфікації, які мають стаж адвокатської діяльності понад 12 років є дискримінаційною, оскільки, позбавляє можливості, нам, як потенційному учаснику, взяти участь у цій закупівлі, а тому є такою, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи зазначене, просимо виключити дискримінаційну вимогу з умов тендерної документації, в частині наявності в трьох працівників та/або залучених на договірних засадах фахівців відповідної кваліфікації, стажу адвокатської діяльності понад 12 років.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
За результатами розгляду Вашого звернення інформуємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до вимог статті 22 цього Закону з урахуванням частини другої статті 16 Закону - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підпунктом 1 пункту 2 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено, що з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати довідку у довільній формі (за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою Учасника (за наявності)) з переліком (не менше п’яти) працівників та/або залучених на договірних засадах фахівців відповідної кваліфікації, які відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» мають право на заняття адвокатською діяльністю та які будуть залучатись до надання послуг Замовнику.
Пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації, замовником зазначено, що «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом /переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає пояснювальну записку, з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Керуючись принципами здійснення закупівель, зокрема, принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, Замовником визначено кваліфікаційні критерії до учасників. Звертаємо увагу, що такі критерії не є дискримінаційними, штучно не обмежують коло потенційних учасників, а встановлені для здійснення якісного відбору надавача послуг. Замовником будуть розглянуті пропозиції усіх учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям, на основі єдиного критерію оцінки – ціни. Відтак твердження учасника про дискримінаційність вказаної вище вимоги є необґрунтованим. Учасник у своєму зверненні не доводить та не підтверджує неможливість виконання наведеної вище умови тендерної документації. З огляду на викладене вище відсутні будь які дискримінаційні дії, які унеможливлюють прийняття участі у закупівлі та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації.
За результатами розгляду Вашого звернення інформуємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до вимог статті 22 цього Закону з урахуванням частини другої статті 16 Закону - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підпунктом 1 пункту 2 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено, що з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати довідку у довільній формі (за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою Учасника (за наявності)) з переліком (не менше п’яти) працівників та/або залучених на договірних засадах фахівців відповідної кваліфікації, які відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» мають право на заняття адвокатською діяльністю та які будуть залучатись до надання послуг Замовнику.
Пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації, замовником зазначено, що «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом /переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає пояснювальну записку, з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Керуючись принципами здійснення закупівель, зокрема, принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, Замовником визначено кваліфікаційні критерії до учасників. Звертаємо увагу, що такі критерії не є дискримінаційними, штучно не обмежують коло потенційних учасників, а встановлені для здійснення якісного відбору надавача послуг. Замовником будуть розглянуті пропозиції усіх учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям, на основі єдиного критерію оцінки – ціни. Відтак твердження учасника про дискримінаційність вказаної вище вимоги є необґрунтованим. Учасник у своєму зверненні не доводить та не підтверджує неможливість виконання наведеної вище умови тендерної документації. З огляду на викладене вище відсутні будь які дискримінаційні дії, які унеможливлюють прийняття участі у закупівлі та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації.
Вимога, що обмежує коло учасників
Дата подання: 29 квітня 2021 22:36
Дата відповіді: 06 травня 2021 10:09
Шановний Замовнику! Підпунктом 4 пункту 2 Додатку №5 до Тендерної документації, вимагається наявність хоча б у одного з працівників або залучених Учасником на договірних засадах фахівців, які відповідно до Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" мають право на заняття адвокатською діяльністю та які будуть залучатись до надання послуг Замовнику, наукового ступеня не нижче кандидата юридичних наук, про що Учасник повинен надати завірену копію відповідного підтверджуючого документу. Однак, наше підприємство не має відповідного спеціаліста, який би мав науковий ступінь не нижче кандидата юридичних наук, а тому вважаємо, що така вимога є дискримінаційною, оскільки, позбавляє можливості, нам, як потенційному учаснику, взяти участь у цій закупівлі, та є такою, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, для надання послуг, що передбачені Додатком №3 до Тендрної документації, не є обов’язковим наявність в учасника фахівця, що має науковий ступінь не нижче кандидата юридичних наук. Враховуючи зазначене, просимо виключити дискримінаційну вимогу з умов тендерної документації, в частині наявності хоча б у одного з працівників або залучених Учасником на договірних засадах фахівців, які відповідно до Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" мають право на заняття адвокатською діяльністю та які будуть залучатись до надання послуг Замовнику, наукового ступеня не нижче кандидата юридичних наук.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
За результатами розгляду звернення інформуємл, що тендерна документація розроблена у відповідності до вимог статті 22 цього Закону з урахуванням частини другої статті 16 Закону - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підпунктом 4 пункту 2 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено, що хоча б один з працівників або залучених Учасником на договірних засадах фахівців, які відповідно до Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" мають право на заняття адвокатською діяльністю та які будуть залучатись до надання послуг Замовнику, повинен мати науковий ступінь не нижче кандидата юридичних наук, про що Учасник повинен надати завірену ним копію відповідного підтверджуючого документу.
Пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації, замовником зазначено, що «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом /переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає пояснювальну записку, з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Керуючись принципами здійснення закупівель, зокрема, принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, Замовником визначено кваліфікаційні критерії до учасників. Звертаємо увагу, що такі критерії не є дискримінаційними, штучно не обмежують коло потенційних учасників, а встановлені для здійснення якісного відбору надавача послуг. Замовником будуть розглянуті пропозиції усіх учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям, на основі єдиного критерію оцінки – ціни. Відтак твердження учасника про дискримінаційність вказаної вище вимоги є необґрунтованим. Учасник у своєму зверненні не доводить та не підтверджує неможливість виконання наведеної вище умови тендерної документації. З огляду на викладене вище відсутні будь які дискримінаційні дії, які унеможливлюють прийняття участі у закупівлі та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації.
За результатами розгляду звернення інформуємл, що тендерна документація розроблена у відповідності до вимог статті 22 цього Закону з урахуванням частини другої статті 16 Закону - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підпунктом 4 пункту 2 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено, що хоча б один з працівників або залучених Учасником на договірних засадах фахівців, які відповідно до Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" мають право на заняття адвокатською діяльністю та які будуть залучатись до надання послуг Замовнику, повинен мати науковий ступінь не нижче кандидата юридичних наук, про що Учасник повинен надати завірену ним копію відповідного підтверджуючого документу.
Пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації, замовником зазначено, що «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом /переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає пояснювальну записку, з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Керуючись принципами здійснення закупівель, зокрема, принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, Замовником визначено кваліфікаційні критерії до учасників. Звертаємо увагу, що такі критерії не є дискримінаційними, штучно не обмежують коло потенційних учасників, а встановлені для здійснення якісного відбору надавача послуг. Замовником будуть розглянуті пропозиції усіх учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям, на основі єдиного критерію оцінки – ціни. Відтак твердження учасника про дискримінаційність вказаної вище вимоги є необґрунтованим. Учасник у своєму зверненні не доводить та не підтверджує неможливість виконання наведеної вище умови тендерної документації. З огляду на викладене вище відсутні будь які дискримінаційні дії, які унеможливлюють прийняття участі у закупівлі та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-23-007000-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КРЕСТОН ДЖІ СІ ДЖІ ЛІГАЛ", Код ЄДРПОУ:43723626
Дата подання: 01 липня 2021 17:11
Вимога у порядку ч. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога про надання інформації про тендерну пропозицію АО "Крестон Джі Сі Джі Лігал"
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2021 16:16
Тендерним комітетом Комунального підприємства «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Підприємство) розглянуто Вашу вимогу від 01.07.2021 року, подану у порядку ч. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі" та інформуємо про наступне.
Ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції / пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію / пропозицію переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією / пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення. Зауважимо, що на сьогоднішній день переможця закупівлі не обрано, відповідно до протоколу тендерного комітету від 30.06.2021 року №3-7-ВТ-21(П) строк розгляду тендерної пропозиції подовжено до 20 робочих днів, а тому Підприємство позбавлено можливості зазначити переваги тендерної пропозиції, яка знаходиться на розгляді – АО «ЛНА» порівняно з Вашою тендерною пропозицією.
Звертаємо Вашу увагу, що надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї за ініціативною фізичних\юридичних осіб, відповідно до ч.1 ст. 24 Закону, можливо шляхом подання звернення через електронну систему закупівель до замовника не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, надання роз’яснень щодо формування вимог до закупівлі на етапі розгляду пропозицій учасників не є обов’язком Замовника.
В свою чергу пропозицій учасників стосовно надання роз’яснень щодо поставлених Вами питань, у строки, регламентовані Законом, до Замовника не надходило.
Враховуючи викладене, керуючись ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною – тендерну пропозицію АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КРЕСТОН ДЖІ СІ ДЖІ ЛІГАЛ", яка, в свою чергу, була відхилена з мотивів, викладених у протоколі №3-6-ВТ-21(П) від 23.06.2021 року.
Ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції / пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію / пропозицію переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією / пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення. Зауважимо, що на сьогоднішній день переможця закупівлі не обрано, відповідно до протоколу тендерного комітету від 30.06.2021 року №3-7-ВТ-21(П) строк розгляду тендерної пропозиції подовжено до 20 робочих днів, а тому Підприємство позбавлено можливості зазначити переваги тендерної пропозиції, яка знаходиться на розгляді – АО «ЛНА» порівняно з Вашою тендерною пропозицією.
Звертаємо Вашу увагу, що надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї за ініціативною фізичних\юридичних осіб, відповідно до ч.1 ст. 24 Закону, можливо шляхом подання звернення через електронну систему закупівель до замовника не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, надання роз’яснень щодо формування вимог до закупівлі на етапі розгляду пропозицій учасників не є обов’язком Замовника.
В свою чергу пропозицій учасників стосовно надання роз’яснень щодо поставлених Вами питань, у строки, регламентовані Законом, до Замовника не надходило.
Враховуючи викладене, керуючись ч.9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною – тендерну пропозицію АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КРЕСТОН ДЖІ СІ ДЖІ ЛІГАЛ", яка, в свою чергу, була відхилена з мотивів, викладених у протоколі №3-6-ВТ-21(П) від 23.06.2021 року.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-23-007000-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВДОВИЧЕН ТА ПАРТНЕРИ", Код ЄДРПОУ:39764703
Дата подання: 05 травня 2021 18:26
Дата подання: 05 травня 2021 18:26
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 травня 2021 12:10
рішення від 07.05.2021 № 10096 + лист Замовнику та запит Скаржнику .pdf
Дата публікації: 11 травня 2021 12:09
інформація про перенесенння від 20.05.2021 № 8914.pdf
Дата публікації: 21 травня 2021 15:19
інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2021 № 12223.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 19:23
рішення від 01.06.2021 № 12223.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 20:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: на виконання прийнятого 01.06.2021 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення № 12223-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації, оскаржувану вимогу виключено
Дата виконання рішення замовником: 08 червня 2021 16:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КРЕСТОН ДЖІ СІ ДЖІ ЛІГАЛ" |
579 000,00
UAH з ПДВ
|
579 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЛІГА НЕЗАЛЕЖНИХ АДВОКАТІВ" (АО "ЛНА") |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЛІГА НЕЗАЛЕЖНИХ АДВОКАТІВ" (АО "ЛНА")
#42416539 |
Очікує рішення |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 16:35
|
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КРЕСТОН ДЖІ СІ ДЖІ ЛІГАЛ" #43723626 |
Відхилено |
579 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 16:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 червня 2021 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 липня 2021 16:44 |
Кінець періоду оскарження: | 30 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 30 липня 2021 00:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | За результатом розгляду службової записки головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку Бердник Н.В. прийнято рішення визнати таким, що не відбувся тендер на закупівлю: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва за кодом CPV – 79110000-8 за ДК 021:2015 (адвокатські послуги) (№ у ЦБД UA-2021-04-23-007000-b) на підставі ч.5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме: у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
19 липня 2021 16:44
|
Електронний підпис |
19 липня 2021 16:41
|
Протокол 3-9-ВТ-21(П) не відбувся адвокати.doc |
19 липня 2021 16:39
|
Протокол 3-9-ВТ-21(П) не відбувся адвокати.doc |