Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір ксероксний А4, 80г/м.куб. 500арк. у пачці
Очікувана вартість
975,00 UAH
UA-2021-04-23-006324-b 271317b052244f5690c4079ba94c78c5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамона Клавдія Миколаївна

+380645376600 upfu_rubizh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рубіжанське об’єднане управління Пенсійного фонду України Луганської області
Код ЄДРПОУ: 41245565
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вулиця Студентська, будинок 35-А,
Контактна особа: Мамона Клавдія Миколаївна
+380645376600
upfu_rubizh@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження замовника - Україна, Луганська область, м. Рубіжне, ул. Студентська, 35а, 93009. Категорія замовника - органи соціального страхування (п. 2 ч. 4 ст. 2 Закону України №114 -IX від 19.09.2019). Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – 41245565
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Ціна за одиницю: 75UAH без ПДВ
Папір ксероксний Capain A4. 80г/ м. кв. 500л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Студентська,35а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 квітня 2021  —  30 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться Замовником за фактично поставлений товар на підставі рахунку - фактури та підписаної Сторонами видаткової накладної безготівкового перахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

23 квітня 2021 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємец Сібілєв Андрій Володимирович
#2445505972
Переможець 975,00
UAH
23 квітня 2021 14:29

Документи

23 квітня 2021 14:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 14:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір ксероксний Capain A4. 80г/ м. кв. 500л. 13 шт 75,00
UAH