Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття)
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2021-04-23-006071-b ● 2fe351d1a1af4387bca6f8d97e64cd99
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Вебсайт: | http://osvita.ch.ua/ |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
Контактна особа: |
Алла Самардак +380462775083 upr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2021 13:28 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (у формі електронного документу). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 33000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: банківська гарантія або депозит (безвідсотковий). Оригінал банківської гарантії (оригінал платіжного доручення) надається Переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2920 кілограми
Пральний порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
30 літр
Гель для прання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
286 кілограми
Пральний порошок для ручного прання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
5000 літр
Засіб для миття дитячого посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2021
ДК 021:2015: 39832000-3 — Засоби для миття посуду
5683 штуки
Порошок для чищення поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2021
ДК 021:2015: 39831240-0 — Засоби для чищення
1147 штуки
Засіб для миття скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
289 штуки
Засіб для видалення жиру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2021
ДК 021:2015: 39831220-4 — Знежирювальні засоби
692 штуки
Засіб для очищення труб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2021
ДК 021:2015: 39831250-3 — Промивальні розчини
5533 штуки
Засіб для чищення унітазу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2021
ДК 021:2015: 39831600-2 — Засоби для чищення туалету
796 штуки
Сухий кисневий відбілювач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
95 штуки
Засіб для підкрохмалювання білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
3567 штуки
Рідкий відбілювач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2021
ДК 021:2015: 39831200-8 — Мийні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату Товару протягом відповідного бюджетного року, після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. У платіжних дорученнях повинно бути посилання на номер даного Договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2021 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2021 10:32 |
2 ТД МИЮЧІ ЗАСОБИ 07.06.docx | |
07 червня 2021 10:32 |
Перелік змін до ТД 07.06.2021.docx | |
23 квітня 2021 14:00 |
2 ПРОЄКТ МИЮЧІ ЗАСОБИ.docx |
07 червня 2021 10:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2021 10:32 |
2 ТД МИЮЧІ ЗАСОБИ 07.06.docx
|
|||
07 червня 2021 10:32 |
Перелік змін до ТД 07.06.2021.docx
|
|||
23 квітня 2021 14:00 |
2 ПРОЄКТ МИЮЧІ ЗАСОБИ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
акредитовані лабораторії
Дата подання: 23 квітня 2021 18:13
Дата відповіді: 28 квітня 2021 16:04
На одну з позицій документації вимагається надання протоколу випробувань від акредитованої лабораторії за показником "Масова частка хлоргексидину або масова частка дихлорізоціанурату натрію, або іонів срібла". Просимо навести будь-яку акредитовану лабораторію яка зможе провести такі випробування, і протокол випробувань якої буде відповідати вимогам документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за запитання, по суті вищевикладеного повідомляємо: Хлоргексидин, дихлорізоціанурат натрію та іони срібла – поширені на ринку мийних та косметичних засобів дезінфікуючі добавки до засобів побутової хімії. Вимога тендерної документації щодо лабораторного підтвердження їхнього вмісту у засобах, що пропонуються учасниками, покликана уникнути фальсифікації та визначена Замовником у межах повноважень відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник повинен бути впевнений, що виробник/постачальник подбав про якість та безпеку товару. В даному випадку кінцевим споживачем придбаного товару будуть діти (вихованці закладів дошкільної та загально середньої освіти), а відтак якість та безпека придбаного товару повинна бути безумовною. Споживач має право на якісні та безпечні товари, а відтак має право вимагати та ставити умову про надання підтвердження поставленим вимогам. Такі вимоги мають на меті захист від недобросовісних учасників та закупівлю якомога якіснішого товару. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів.
Замовник повинен бути впевнений, що виробник/постачальник подбав про якість та безпеку товару. В даному випадку кінцевим споживачем придбаного товару будуть діти (вихованці закладів дошкільної та загально середньої освіти), а відтак якість та безпека придбаного товару повинна бути безумовною. Споживач має право на якісні та безпечні товари, а відтак має право вимагати та ставити умову про надання підтвердження поставленим вимогам. Такі вимоги мають на меті захист від недобросовісних учасників та закупівлю якомога якіснішого товару. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів.
акредитовані лабораторії
Дата подання: 28 квітня 2021 16:40
Дата відповіді: 05 травня 2021 11:26
Ви не відповіли на питання. Вимога зрозуміла, і питання не стосувалось її призначення. Ще раз просимо навести будь-яку акредитовану лабораторію яка зможе провести випробування за показником "Масова частка хлоргексидину або масова частка дихлорізоціанурату натрію, або іонів срібла", і протокол випробувань якої буде відповідати вимогам документації. Якщо вами було висунуто таку вимогу, то ви впевнені, що учасники зможуть її виконати. Так ви маєте знати хоча б одну акредитовану лабораторію, що зможе провести такі випробування. Ви же не висуваєте вимог, які неможливо виконати, задля надання переваги певним учасникам?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до розміщених в електронній системі закупівель документів, протоколи лабораторій, сертифікованих на відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, стосовно мийних засобів надавалися учасниками від лабораторій підприємств ПП «Торговий дім Донат», ТОВ «Юнілайф.ПВ», ТОВ «Гренландія» та інших.
Якщо компетентність лабораторії при підприємстві підтверджено через отримання від Державного підприємства зі стандартизації, метрології та сертифікації свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та за умови відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань досліджуваним показникам, протоколи від таких лабораторій також приймаються замовником відповідно до вимог тендерної документації.
Більш детально аргументація з даного питання висвітлена замовником у поясненнях по скарзі № UA-2021-01-15-003698-a.a2, за якою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4049-р/пк-пз від 03.03.2021, яким передбачена тендерною документацією можливість надання протоколів лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, не визнана дискримінуючою учасників або незаконною.
Відповідно до розміщених в електронній системі закупівель документів, протоколи лабораторій, сертифікованих на відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, стосовно мийних засобів надавалися учасниками від лабораторій підприємств ПП «Торговий дім Донат», ТОВ «Юнілайф.ПВ», ТОВ «Гренландія» та інших.
Якщо компетентність лабораторії при підприємстві підтверджено через отримання від Державного підприємства зі стандартизації, метрології та сертифікації свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та за умови відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань досліджуваним показникам, протоколи від таких лабораторій також приймаються замовником відповідно до вимог тендерної документації.
Більш детально аргументація з даного питання висвітлена замовником у поясненнях по скарзі № UA-2021-01-15-003698-a.a2, за якою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4049-р/пк-пз від 03.03.2021, яким передбачена тендерною документацією можливість надання протоколів лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, не визнана дискримінуючою учасників або незаконною.
Кримінальне правопорушення- використання службового положення замовником для надання переваги певному учаснику у торгах
Дата подання: 28 квітня 2021 18:17
Дата відповіді: 05 травня 2021 11:26
Замовник чому Ви надаєте таку перевагу учаснику Гренландія НВП і не вимагаєте в своїй документації підтвердження компетентності їх лабораторії? Вимагаємо встановити вимогу на підтвердження компетентності лабораторії майбутнього переможця ТОВ Гренландії НВП. Згідно закону протоколи повинні бути видані компетентними лабораторіями. Вимагаємо встановити вимогу про надання підтвердження акредитації лабораторії ТОВ Гренландія під яку ви прописали свою документацію!!!!! Врахуйте відповідь ДП Тернопільстандартметрологія, який письмово підтвердив що не підтверджував компетентність лабораторії ТОВ Гренландія. Звідки ви взагалі взяли що в них є лабораторія?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до розміщених в електронній системі закупівель документів, протоколи лабораторій, сертифікованих на відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, стосовно мийних засобів надавалися учасниками від лабораторій підприємств ПП «Торговий дім Донат», ТОВ «Юнілайф.ПВ», ТОВ «Гренландія» та інших.
Якщо компетентність лабораторії при підприємстві підтверджено через отримання від Державного підприємства зі стандартизації, метрології та сертифікації свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та за умови відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань досліджуваним показникам, протоколи від таких лабораторій також приймаються замовником відповідно до вимог тендерної документації.
Більш детально аргументація з даного питання висвітлена замовником у поясненнях по скарзі № UA-2021-01-15-003698-a.a2, за якою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4049-р/пк-пз від 03.03.2021, яким передбачена тендерною документацією можливість надання протоколів лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, не визнана дискримінуючою учасників або незаконною.
Відповідно до розміщених в електронній системі закупівель документів, протоколи лабораторій, сертифікованих на відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, стосовно мийних засобів надавалися учасниками від лабораторій підприємств ПП «Торговий дім Донат», ТОВ «Юнілайф.ПВ», ТОВ «Гренландія» та інших.
Якщо компетентність лабораторії при підприємстві підтверджено через отримання від Державного підприємства зі стандартизації, метрології та сертифікації свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та за умови відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань досліджуваним показникам, протоколи від таких лабораторій також приймаються замовником відповідно до вимог тендерної документації.
Більш детально аргументація з даного питання висвітлена замовником у поясненнях по скарзі № UA-2021-01-15-003698-a.a2, за якою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4049-р/пк-пз від 03.03.2021, яким передбачена тендерною документацією можливість надання протоколів лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, не визнана дискримінуючою учасників або незаконною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-23-006071-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 23 квітня 2021 17:34
Вимога прибрати дискримінаційні вимоги у документації
Згідно пункту 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На даний час єдиним способом підтвердження компетентності органів з оцінки відповідності (Згідно п.1 статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування ) є їх акредитація, нажаль іншого способу підтвердження компетентності визначеного законодавством наразі не існує. Ви як Замовник у своїй тендерній документацій просите надати протоколи випробувань від акредитованої лабораторії або випробувальної лабораторії, сертифікованої за ДСТУ ISO 10012:2005 чим порушуєте закон України «Про публічні закупівлі» так як для підтвердження вимог тендерної документації дозволяєте надавати протоколи випробувань лабораторій які не є компетентними, а також надаєте перевагу учасникам які мають власну випробувальну лабораторію сертифіковану за ДСТУ ISO 10012:2005 (або має свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) та яка не може видавати протоколи випробувань іншим суб’єктам господарювання, які планують взяти участь у закупівлі. Тому вимагаємо змінити вимогу про надання протоколів випробувань та прибрати можливість надання протоколів випробувань від випробувальних лабораторій які не є компетентними згідно законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2021 16:01
Вимога розглянута на засіданні тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради 28.04.2021 року (протокол засідання додається)
Номер вимоги: UA-2021-04-23-006071-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 28 квітня 2021 18:38
Кримінальне правопорушення
становлені умови документації надають перевагу єдиному учаснику виграти цю закупівлю -це ТОВ Гренландія НВП. Дії замовника в частині прописування документації під конкретного учасника мажуть кваліфікуватись за статтєю 364 Кримінального Кодексу зловживання владою або службовим становищем та внесення в свою документацію недостовірної інформації. Оскільки лабораторія ТОВ Гренландія НВП не має акредитацію згідно чинного законодавства України. А те що вони махають у вас перед носом папірцем виданим ДП Тернопільстандартметрологія, то данний орган з сертифікації підтвердив, що не підтверджував компетентність лабораторії ТОВ Гренландія. Радимо Вам всеж таки привести документацію в норми законодавства та встановити рівні вимоги для всих учасників, а саме що всі учасники повинні надати протоколи випробувань що видані акредитованими лабораторіями і при цьому в складі пропозиції надати атнстат про акредитацію лабораторії. Особливо нехай такий атестат про акредитацію лабораторії надасть ТОВ Гренландія НВП, як майбутній переможець торгів. Якщо наша вимога не буде виконана будемо звертатися з відповідними матеріалами та вашою тендерною документацією до правоохоронних органів
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2021 11:28
Шановний учаснику! Ваша Вимога розглянута на засіданні тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради 05.05.2021 року.
По суті вищевикладеного повідомляємо наступне:
"Дана закупівля здійснюється відповідно до принципів, визначених частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Тендерна документація не містить жодних вказівок на торговельні марки або розширених вимог для певних категорій учасників. Вимоги тендерної документації, як і можливість обирати варіанти з пропонованих тендерною документацією, однакові для всіх учасників.
Серед варіантів підтвердження показників якості протоколами випробувань в учасників є можливість обирати надання протоколів від лабораторій, акредитованих НААУ, або сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005. Обидва варіанти базуються на законодавчих підставах. Зокрема протоколи лабораторіями, сертифікованими за ДСТУ ISO 10012:2005, видаються на підставі свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та сфери об’єктів та процесів системи вимірювань, які мають бути видані Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації.
Ваша вимога виключити можливість надання протоколів випробувань від лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, призведе до звуження можливостей для учасників, що не сприятиме втіленню принципів публічних закупівель.
Ваша пропозиція щодо можливості підтвердження якості засобів лабораторіями при підприємствах вже втілена в тендерній документації. Якщо компетентність лабораторії при підприємстві підтверджено через отримання від Державного підприємства зі стандартизації, метрології та сертифікації свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та за умови відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань досліджуваним показникам, протоколи від таких лабораторій також приймаються замовником.
Відповідно до розміщених в електронній системі закупівель документів, такі протоколи стосовно мийних засобів надавалися учасниками від лабораторій підприємств ПП «Торговий дім Донат», ТОВ «Юнілайф.ПВ», ТОВ «Гренландія» та інших.
Більш детально аргументація з даного питання висвітлена замовником у поясненнях по скарзі № UA-2021-01-15-003698-a.a2, за якою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4049-р/пк-пз від 03.03.2021, яким передбачена тендерною документацією можливість надання протоколів лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, не визнана дискримінуючою учасників або незаконною".
По суті вищевикладеного повідомляємо наступне:
"Дана закупівля здійснюється відповідно до принципів, визначених частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Тендерна документація не містить жодних вказівок на торговельні марки або розширених вимог для певних категорій учасників. Вимоги тендерної документації, як і можливість обирати варіанти з пропонованих тендерною документацією, однакові для всіх учасників.
Серед варіантів підтвердження показників якості протоколами випробувань в учасників є можливість обирати надання протоколів від лабораторій, акредитованих НААУ, або сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005. Обидва варіанти базуються на законодавчих підставах. Зокрема протоколи лабораторіями, сертифікованими за ДСТУ ISO 10012:2005, видаються на підставі свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та сфери об’єктів та процесів системи вимірювань, які мають бути видані Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації.
Ваша вимога виключити можливість надання протоколів випробувань від лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, призведе до звуження можливостей для учасників, що не сприятиме втіленню принципів публічних закупівель.
Ваша пропозиція щодо можливості підтвердження якості засобів лабораторіями при підприємствах вже втілена в тендерній документації. Якщо компетентність лабораторії при підприємстві підтверджено через отримання від Державного підприємства зі стандартизації, метрології та сертифікації свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та за умови відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань досліджуваним показникам, протоколи від таких лабораторій також приймаються замовником.
Відповідно до розміщених в електронній системі закупівель документів, такі протоколи стосовно мийних засобів надавалися учасниками від лабораторій підприємств ПП «Торговий дім Донат», ТОВ «Юнілайф.ПВ», ТОВ «Гренландія» та інших.
Більш детально аргументація з даного питання висвітлена замовником у поясненнях по скарзі № UA-2021-01-15-003698-a.a2, за якою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4049-р/пк-пз від 03.03.2021, яким передбачена тендерною документацією можливість надання протоколів лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, не визнана дискримінуючою учасників або незаконною".
Номер вимоги: UA-2021-04-23-006071-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 28 квітня 2021 19:51
Вимога на умови документації
Шановний Замовник!
Згідно закону України "Про публічні закупівлі" протоколи випробувань які ви просите надати для підтвердження вимог до предмета закупівлі мають бути видані компетентною лабораторією.
Хочемо повідомити, що:
1) Наявність свідоцтва згідно ДСТУ ISO 10012:2005 не підтверджує компетентність лабораторії згідно законодавства. (в законодавстві України немає підтвердження що лабораторія, що отримала свідоцтво згідно ДСТУ ISO 10012:2005 є компетентною згідно законодавства)
2) Також така лабораторія не є також акредитованою
3) Наявність свідоцтва згідно ДСТУ ISO 10012:2005 не дає дозволу видавати протоколи випробувань
4) Вимога надати протоколи випробувань тільки з акредитованих лабораторій ніяким чином не звужує коло можливих учасників, нікому не надає перевагу, а головне відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Тому, якщо ви хочете купити якісний товар пропонуємо прибрати можливість надавати протоколи випробувань лише компетентними лабораторіями в іншому випадку нам прийдеться звернутись до АМКУ.
Не виконуючи вимогу привести документацію до норм Закону ви своєю бездіяльністю порушуєте принципи здійснення публічних закупівель надаючи перевагу певним учасникам.
Якщо ви хочете розширити коло осіб як ви зазначили у відповіді на попередню вимогу, то приймайте протоколи також від випробувальних лабораторій при підприємствах.
Зверніть увагу, що ви не кінцевий споживач продукції що закуповуєте і закуповувати продукцію, якість якої підтверджена не компетентною лабораторією згідно законодавства, ви наражаєте дітей на небезпеку так як миючі засоби закуповуються для дитячих закладів. Купуватимете товар собі купуйте де хочете і в кого хочете, а для наших дітей будь-ласка закуповуйте перевірені товари. У разі не виправлення даної ситуації змушені будемо надати розголосу в засобах масової інформації, звернутися до Батьки SOS, АМКУ, правоохоронних органів та висвітлювати наші кроки по відновленню справедливості у Спільноті реформаторів системи публічних закупівель України у соціальній мережі Facebook. Долучайтеся та читайте що про вас думають.
Розгорнути
Згорнути
Згідно закону України "Про публічні закупівлі" протоколи випробувань які ви просите надати для підтвердження вимог до предмета закупівлі мають бути видані компетентною лабораторією.
Хочемо повідомити, що:
1) Наявність свідоцтва згідно ДСТУ ISO 10012:2005 не підтверджує компетентність лабораторії згідно законодавства. (в законодавстві України немає підтвердження що лабораторія, що отримала свідоцтво згідно ДСТУ ISO 10012:2005 є компетентною згідно законодавства)
2) Також така лабораторія не є також акредитованою
3) Наявність свідоцтва згідно ДСТУ ISO 10012:2005 не дає дозволу видавати протоколи випробувань
4) Вимога надати протоколи випробувань тільки з акредитованих лабораторій ніяким чином не звужує коло можливих учасників, нікому не надає перевагу, а головне відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Тому, якщо ви хочете купити якісний товар пропонуємо прибрати можливість надавати протоколи випробувань лише компетентними лабораторіями в іншому випадку нам прийдеться звернутись до АМКУ.
Не виконуючи вимогу привести документацію до норм Закону ви своєю бездіяльністю порушуєте принципи здійснення публічних закупівель надаючи перевагу певним учасникам.
Якщо ви хочете розширити коло осіб як ви зазначили у відповіді на попередню вимогу, то приймайте протоколи також від випробувальних лабораторій при підприємствах.
Зверніть увагу, що ви не кінцевий споживач продукції що закуповуєте і закуповувати продукцію, якість якої підтверджена не компетентною лабораторією згідно законодавства, ви наражаєте дітей на небезпеку так як миючі засоби закуповуються для дитячих закладів. Купуватимете товар собі купуйте де хочете і в кого хочете, а для наших дітей будь-ласка закуповуйте перевірені товари. У разі не виправлення даної ситуації змушені будемо надати розголосу в засобах масової інформації, звернутися до Батьки SOS, АМКУ, правоохоронних органів та висвітлювати наші кроки по відновленню справедливості у Спільноті реформаторів системи публічних закупівель України у соціальній мережі Facebook. Долучайтеся та читайте що про вас думають.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2021 11:28
Шановний учаснику! Ваша Вимога розглянута на засіданні тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради 05.05.2021 року.
По суті вищевикладеного повідомляємо наступне:
"Дана закупівля здійснюється відповідно до принципів, визначених частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Тендерна документація не містить жодних вказівок на торговельні марки або розширених вимог для певних категорій учасників. Вимоги тендерної документації, як і можливість обирати варіанти з пропонованих тендерною документацією, однакові для всіх учасників.
Серед варіантів підтвердження показників якості протоколами випробувань в учасників є можливість обирати надання протоколів від лабораторій, акредитованих НААУ, або сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005. Обидва варіанти базуються на законодавчих підставах. Зокрема протоколи лабораторіями, сертифікованими за ДСТУ ISO 10012:2005, видаються на підставі свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та сфери об’єктів та процесів системи вимірювань, які мають бути видані Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації.
Ваша вимога виключити можливість надання протоколів випробувань від лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, призведе до звуження можливостей для учасників, що не сприятиме втіленню принципів публічних закупівель.
Ваша пропозиція щодо можливості підтвердження якості засобів лабораторіями при підприємствах вже втілена в тендерній документації. Якщо компетентність лабораторії при підприємстві підтверджено через отримання від Державного підприємства зі стандартизації, метрології та сертифікації свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та за умови відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань досліджуваним показникам, протоколи від таких лабораторій також приймаються замовником.
Відповідно до розміщених в електронній системі закупівель документів, такі протоколи стосовно мийних засобів надавалися учасниками від лабораторій підприємств ПП «Торговий дім Донат», ТОВ «Юнілайф.ПВ», ТОВ «Гренландія» та інших.
Більш детально аргументація з даного питання висвітлена замовником у поясненнях по скарзі № UA-2021-01-15-003698-a.a2, за якою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4049-р/пк-пз від 03.03.2021, яким передбачена тендерною документацією можливість надання протоколів лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, не визнана дискримінуючою учасників або незаконною".
По суті вищевикладеного повідомляємо наступне:
"Дана закупівля здійснюється відповідно до принципів, визначених частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу добросовісної конкуренції серед учасників та принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Тендерна документація не містить жодних вказівок на торговельні марки або розширених вимог для певних категорій учасників. Вимоги тендерної документації, як і можливість обирати варіанти з пропонованих тендерною документацією, однакові для всіх учасників.
Серед варіантів підтвердження показників якості протоколами випробувань в учасників є можливість обирати надання протоколів від лабораторій, акредитованих НААУ, або сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005. Обидва варіанти базуються на законодавчих підставах. Зокрема протоколи лабораторіями, сертифікованими за ДСТУ ISO 10012:2005, видаються на підставі свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та сфери об’єктів та процесів системи вимірювань, які мають бути видані Державним підприємством зі стандартизації, метрології та сертифікації.
Ваша вимога виключити можливість надання протоколів випробувань від лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, призведе до звуження можливостей для учасників, що не сприятиме втіленню принципів публічних закупівель.
Ваша пропозиція щодо можливості підтвердження якості засобів лабораторіями при підприємствах вже втілена в тендерній документації. Якщо компетентність лабораторії при підприємстві підтверджено через отримання від Державного підприємства зі стандартизації, метрології та сертифікації свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та за умови відповідності сфери об’єктів та процесів системи вимірювань досліджуваним показникам, протоколи від таких лабораторій також приймаються замовником.
Відповідно до розміщених в електронній системі закупівель документів, такі протоколи стосовно мийних засобів надавалися учасниками від лабораторій підприємств ПП «Торговий дім Донат», ТОВ «Юнілайф.ПВ», ТОВ «Гренландія» та інших.
Більш детально аргументація з даного питання висвітлена замовником у поясненнях по скарзі № UA-2021-01-15-003698-a.a2, за якою Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4049-р/пк-пз від 03.03.2021, яким передбачена тендерною документацією можливість надання протоколів лабораторій, сертифікованих за ДСТУ ISO 10012:2005, не визнана дискримінуючою учасників або незаконною".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-23-006071-b.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 30 квітня 2021 22:19
Дата подання: 30 квітня 2021 22:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 травня 2021 18:28
рішення від 07.05.2021 № 10070+ лист Замовнику + запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 18:28
інформація про перенесення розгляду скарги від 19.05.2021 №8796.pdf
Дата публікації: 20 травня 2021 15:00
інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2021 №12235.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 19:06
рішення від 01.06.2021 №12235.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 22:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 01.06.2021 року за №12235-р/пк-пз, щодо закупівлі 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-15-003698-a розглянуто на засіданні тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради 07.06.2021 року та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації щодо закупівлі 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-23-006071-b з метою усунення порушень.
Дата виконання рішення замовником: 07 червня 2021 10:35
Номер скарги: UA-2021-04-23-006071-b.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 10 червня 2021 19:31
Дата подання: 10 червня 2021 19:31
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 червня 2021 13:04
Рішення від 14.06.2021 № 13314 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 15 червня 2021 13:03
інформація про перенесення розгляду скарги від 23.06.2021 № 11961.pdf
Дата публікації: 29 червня 2021 17:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.07.2021 № 15338.pdf
Дата публікації: 08 липня 2021 17:58
Рішення від 07.07.2021 № 15338.pdf
Дата публікації: 12 липня 2021 19:52
Номер скарги: UA-2021-04-23-006071-b.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 29 липня 2021 15:35
Дата подання: 29 липня 2021 15:35
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 серпня 2021 10:21
Рішення від 02.08.2021 № 17630.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2021 10:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2021 № 18446.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2021 14:10
Рішення від 11.08.2021 № 18446.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2021 12:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №18446-р/пк-пз від 11.08.2021 року, щодо закупівлі 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-23-006071-b розглянуто на зсіданні тендерного комітету від 18.08.2021 року та було вирішено скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» переможцем процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю товару код ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби для чищення та миття)
Дата виконання рішення замовником: 18 серпня 2021 09:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2021 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НКС ГРУПП" |
628 254,60
UAH з ПДВ
|
628 254,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" |
960 556,80
UAH з ПДВ
|
960 556,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕХНОЛОДЖІ ГРУП" |
1 040 000,00
UAH з ПДВ
|
1 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ “МІКОНТ” |
1 092 000,00
UAH з ПДВ
|
1 092 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НКС ГРУПП" #43903252 |
Рішення скасоване |
628 254,60
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 14:57
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 липня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" #43527454 |
Рішення скасоване |
960 556,80
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 14:57
|
|
ТОВ "НКС ГРУПП" #43903252 |
Відхилено |
628 254,60
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 08:57
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 серпня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" #43527454 |
Відхилено |
960 556,80
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 08:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕХНОЛОДЖІ ГРУП" #38454620 |
Відхилено |
1 040 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 09:02
|
|
ТОВ “МІКОНТ” #40653457 |
Відхилено |
1 092 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 09:04
|
Інформація про відміну
Дата відміни
18 серпня 2021 09:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі