Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000000, 0000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 18:10 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
23 квітня 2021 18:04 |
00000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-12-000008 ● 6e8c503b57f44bfc8e4f03be5fb85aaf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2021 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.07.2021 №440
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель згідно з додатком.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 12 липня 2021 року № 440
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-04-23-005656-а від 23.04.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Інна МОШУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-13 14:34:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Постачання електричної енергії для населення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-23-005656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
Якими документами підтверджується відсутність конкуренції з технічних причин, на підставі чого застосовано переговорну процедуру закупівлі? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-16 11:12:22
Надання пояснення та документів
Відповідно до п. 93 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» №2019 -VIII від 13.04.2017 р. (далі - Закон №2019), універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України.
Відповідно до п. 67 ч. 1 ст. 1 Закону №2019, постачальник універсальної послуги - визначений відповідно до цього Закону електропостачальник, який виконує зобов’язання щодо надання універсальної послуги.
Відповідно до ч. 2 ст. 58, побутові споживачі та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг відповідно до цього Закону.
Згідно норм статті 63 Закону №2019, у межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються ним відповідно до методики (порядку) розрахунку ціни електричної енергії, затвердженої Регулятором (Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, далі - НКРЕКП). Постачальник універсальної послуги здійснює постачання електричної енергії у порядку, визначеному Правилами роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312), та на умовах типового договору постачання універсальних послуг, що затверджений Регулятором. Згідно постанови НКРЕКП від 26.10.2018 року №1268 « Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих непобутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території», ПрАТ «Харківенергозбут» обласна електропостачальна компанія (код ЄДРПОУ 42206328) виконує функції постачальника універсальних послуг на території Харківської області.
Отже, враховуючи законодавчо закріплену статтею 63 Закону №2019 норму про здійснення діяльності з постачання електричної енергії у межах закріпленої території лише одним постачальником універсальних послуг; гуртожитки та житлові будинки, які знаходяться на забезпеченні КЕВ м. Харків, за своїм місцем знаходження не мають можливості одержувати електричну енергію від іншого постачальника, крім ПрАТ «Харківенергозбут», що є постачальником універсальних послуг споживачам на території Харківської області та здійснює свою діяльність на підставі діючої ліцензії, виданої згідно постанови НКРЕКП від 19.06.2018 року № 505.
Таким чином, для закупівлі електричної енергії для потреб населення відсутня конкуренція з технічних причин, що відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року є підставою для застосування переговорної процедури.
Враховуючи вищезазначене, для забезпечення безперервного електропостачання до гуртожитків та житлових будинків, тендерним комітетом КЕВ м. Харків було прийнято рішення провести переговорну процедуру (скорочену) на постачання електричної енергії (універсальна послуга) з відповідним учасником
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 18:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | зміни до договору |
04 лютого 2022 15:40
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
04 лютого 2022 15:14
|
00000000 | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:34
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:32
|
00000000 | зміни до договору |
03 червня 2021 13:29
|
000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
03 червня 2021 13:28
|
00000000 | укладений |
14 травня 2021 11:31
|
0000000000000000 | укладений |
14 травня 2021 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |