Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:39530000-6: (Килимові покриття, килимки та килими) (Килимове покриття для ДНЗ № 661, Оболонського району, м. Київ, вул. Прирічна, 3)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-04-23-005612-c ce35edcd0e984d349c000838dc48c2f8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Ірина

0444199838 tender.obolon@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Петренко Ірина
0444199838
tender.obolon@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 21:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 травня 2021 13:12
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628. Банківська гарантія - 5100 грн
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5100 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань Учасника перед Замовником за договором про закупівлю. Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладання Договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) відсотків вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39530000-6: Килимові покриття, килимки та килими


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 57 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ДНЗ № 661, Оболонського району, м. Київ, вул. Прирічна, 3. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 чеврня 2021 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Вид забезпечення тендерних пропозиції: банківська гарантія.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 штуки
Килимове покриття для ДНЗ № 661, Оболонського району, м. Київ, вул. Прирічна, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2021
ДК 021:2015: 39530000-6 — Килимові покриття, килимки та килими

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару. В складі пропозиції учасник надає гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628. Банківська гарантія - 5100 грн

Сума забезпечення: 5100 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань Учасника перед Замовником за договором про закупівлю. Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладання Договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) відсотків вартості договору.
23 квітня 2021 21:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2021 21:42
оголошення килими. docx.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 27 квітня 2021 10:04
Шановний замовнику, прохання надати роз'яснення стосовно документації . В документації на закупівлю, а саме технічних характеристиках на товар вказано вимоги до килимів на відповідність показників висоти ворсу, ваги ворсу та інше. Яким чином потрібно підтверджувати відповідність запропонованованого учасником виробу вимогам замовника?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-23-005612-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3233420234
Дата подання: 19 травня 2021 23:44
Невідповідність Учасника вимогам Замовника
Замовник відхиляє учасника ФОП Загоняєв Е.В., серед аргументів вказуючи, що для нього винятково важливим критерієм є своєчасність поставки товару за аналогічним договором. Відповідно до другого учасника ФОП Олешко О.П. цей критерій відбору Замовник не врахував. Адже згідно аналогічного договору, яку надав учасник ФОП Олешко О.П., поставка мала відбутися до 25.08.2017, а по факту відвантаження згідно видаткової відбулося 14.09.2017, що суперечить вимогам Замовника, підкресленим в Протоколі №24, про своєчасніть доставки. До того ж звертаємо увагу на невідповідність поданих документів, а саме видаткова від ФОП Олешко О.П. надана до договору №397, а сам договір надано зовсім інший - 396.



У зв'язку з вищевикладеним, вважаємо за необхідне скасувати Протокол №24 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 17.05.2021 та розглянути пропозиції інших учасників.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2021 12:27
Детально ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо Вам наступне:
Факти, що викладені в вашій вимозі не відповідають дійсності та є недостовірними. В складі цінової пропозиції учасника ФОП Олешко О.П. міститься договір № 396 від 01.09.2017 року, та видаткова накладна №085 від 14.09.2017 року, в якій міститься посилання саме на договір № 396. Подані документи належним чином та у повному обсязі підтверджують вимогу. Замовника в цій частині. З огляду на вищезазначене, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2021 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "Загоняєв Едуард Вячеславович" 121 500,00
UAH з ПДВ
121 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Олешко Олена Павлівна 154 750,00
UAH з ПДВ
145 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ" 155 500,00
UAH з ПДВ
153 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ФЕДОРОВ АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 169 050,00
UAH з ПДВ
169 050,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 травня 2021 17:55
Електронний підпис
05 травня 2021 17:54
Пропозиція.pdf
05 травня 2021 17:54
Проект договору.pdf
05 травня 2021 17:54
Паспорт якості.pdf
05 травня 2021 17:54
довідка працівники.pdf

Публічні документи

05 травня 2021 19:39
Електронний підпис
05 травня 2021 19:06
4. Лист згода.pdf
05 травня 2021 19:06
5. Працівники.pdf
05 травня 2021 19:06
1. Пропозиція.pdf
05 травня 2021 19:06
8. Документи якості.pdf
05 травня 2021 19:06
9. Обладнання.pdf
05 травня 2021 19:06
11. Довідки інші.pdf
05 травня 2021 19:06
2. Технічна частина.pdf
05 травня 2021 19:06
3. Проект договору.pdf
05 травня 2021 19:06
10. Довідка банк.pdf
05 травня 2021 19:06
9.1 Договір оренди.pdf
05 травня 2021 19:06
12. Витяг новий.pdf
05 травня 2021 19:06
7. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

05 травня 2021 22:12
Електронний підпис
05 травня 2021 22:06
Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2021 22:06
УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.pdf
05 травня 2021 22:06
Паспорт якості.pdf
05 травня 2021 22:06
Лист-погодження.pdf
05 травня 2021 22:06
Лист згода.pdf
05 травня 2021 22:06
Довідка НАЗК.zip
05 травня 2021 22:06
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 травня 2021 22:06
Висновок СЕС В.pdf
05 травня 2021 22:06
Nakaz.zip
05 травня 2021 22:06
Dovirenist_Nazarenko.zip
05 травня 2021 22:06
Bank_licenzia.zip
05 травня 2021 22:06
205714-Г-1403.zip

Публічні документи

05 травня 2021 18:28
Електронний підпис
05 травня 2021 18:26
Санкції.pdf
05 травня 2021 18:26
Розяснення статистика.PDF
05 травня 2021 18:26
Протокол Н1.7Z
05 травня 2021 18:26
Паспорт Федоров А.М..pdf
05 травня 2021 18:26
Оновлений витяг з ЄДР.pdf
05 травня 2021 18:26
Наказ Фролова Ю.1.7Z
05 травня 2021 18:26
Лист, згода.pdf
05 травня 2021 18:26
Лист згода пер дані.pdf
05 травня 2021 18:26
Лист для клієнті1.7z
05 травня 2021 18:26
Копії сес килими.pdf
05 травня 2021 18:26
код.pdf
05 травня 2021 18:26
дог склад, авто.pdf
05 травня 2021 18:26
Довідка щодо ліцензії.pdf
05 травня 2021 18:26
Довідка ст 17.pdf
05 травня 2021 18:26
Гарантія 4891-21.7z
05 травня 2021 18:26
Витяг.pdf
05 травня 2021 18:26
Витяг із Статут1.7z
05 травня 2021 18:26
Висновок СЕС.pdf
05 травня 2021 18:26
Виписка Федоров.pdf
05 травня 2021 18:26
Банківська ліцензі1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Загоняєв Едуард Вячеславович"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП Олешко Олена Павлівна

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "БОНДАРЕНКО СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ФЕДОРОВ АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Загоняєв Едуард Вячеславович"
#3189320494
Відхилено 121 500,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 13:04
ФОП Олешко Олена Павлівна
#2590708088
Переможець 145 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 13:09

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2021 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Олешко Олена Павлівна
#2590708088
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
134-Т додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 червня 2021 13:07
134-Т.pdf укладений
26 травня 2021 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 134-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 145 000,00
UAH