Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфтів на умовах співфінансування за адресою: вул. Гмирі Бориса, 3 (Код ДК 021:2015:45351000-2 - Встановлення механічного обладнання)
Очікувана вартість
721 708,00 UAH
UA-2021-04-23-005456-c be1369bca0224dd49edd59630a89b43e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Тетяна

080445649093 yo_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, Кошиця, 11, к.414
Контактна особа: Бондар Тетяна
080445649093
yo_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 721 708,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 608,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ліфтів на умовах співфінансування за адресою: вул. Гмирі Бориса, 3 (Код ДК 021:2015:45351000-2 - Встановлення механічного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02072, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гмирі Бориса, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45351000-2 — Встановлення механічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2021 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2021 18:44
6015 ДП ЛІФТИ з експертизою (співфінансування).doc
23 квітня 2021 18:44
тз - ліфт - ГМИРІ 3.PDF
23 квітня 2021 18:43
Оголошення - ЛІФТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл/декалраця
Дата подання: 26 квітня 2021 17:57
п. 6 Оголошення ви вимагаєте копію ліцензії/ дозволу. Постановою Кабінету Міністрів України № 207 від 03.03.2020 року були внесені зміни до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі – Порядок). З моменту набрання чинності зазначеної вище Постанови, що відбулося 12.03.2020 року, почала діяти нова редакція Порядку. Згідно з п. 16 та п. 17 Додатку № 6, а також п. 10 Додатку № 7 цього Порядку надалі, для виконання робіт підвищеної небезпеки, що передбачені предметом закупівлі, а саме: роботи з ремонту ліфтів, вже передбачено отримання не Дозволу на виконання таких робіт, а Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Чи не буде причиною відхилення наданняучасниками декларації замість дозволу (з пояснювальним листом)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Експертиза ПКД та її строки
Дата подання: 27 квітня 2021 11:21
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 14 Постанови Кабінету Міністрів Украни " Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" від 11.05.2011 № 560, строк проведення експертизи становить 15 днів. Просимо надати розяснення щодо Вашої вимоги , яка вказана у пункті 29 у оголошення про проведення Закупівлі, а саме "учасник повинен пройти експертизу проектно-кошторисної документації в строк НЕ БІЛЬШЕ 10 ДНІВ, з дня визначення його переможцем (до заключення договору підряду).
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Звертання у експертну організацію ДО укладання договору
Дата подання: 27 квітня 2021 11:28
Доброго дня. Просимо надати розяснення, на підставі якого нормативного документу, Учасник , ДО УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ про закупівлю, має право звернутися у експертну організацію для проходження експертизи проектно-кошторисної документації ?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 721 246,00
UAH з ПДВ
721 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2021 13:55
Електронний підпис
30 квітня 2021 13:54
23. Сетрифікати.pdf
30 квітня 2021 13:54
4. Довідка про МТБ.PDF
30 квітня 2021 13:54
Гмирі, 3.7z
30 квітня 2021 13:54
24. Довідки з корпуціїї.7z
30 квітня 2021 13:54
12. Довідка про офшори.PDF
30 квітня 2021 13:54
15. Лист про компанію.PDF
30 квітня 2021 13:54
19. Переможець та ціна.PDF
30 квітня 2021 13:54
3. Довідка про ІТП.PDF
30 квітня 2021 13:54
Кошторис Гмирі 3.PDF
30 квітня 2021 13:54
29. Про експертизу.PDF
30 квітня 2021 13:54
25. ДПІ.7z
30 квітня 2021 13:54
Цінова Гмирі, 3.PDF
30 квітня 2021 13:54
8. Копія Виписки.PDF
30 квітня 2021 13:54
28. Інші документи.PDF
30 квітня 2021 13:54
20. Проект договору.PDF
30 квітня 2021 13:54
9. Копія витягу ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 721 246,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 16:53

Документи

06 травня 2021 16:53
Електронний підпис
06 травня 2021 16:52
Визначення № 69.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
721 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 16:53
Електронний підпис
06 травня 2021 16:52
Визначення № 69.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 16:46
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 17:19
ДОП № 1 - Дог № 69 - Гмирі 3.PDF зміни до договору
26 травня 2021 17:19
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 17:04
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 17:04
Дог № 69 від 26.05.21 Гмирі 3.PDF укладений
26 травня 2021 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): після проходження експертизи
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 704 953,60
UAH (в тому числі ПДВ 117 492,27 UAH)