Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191107 Чупахівка – Перелуг –Комиші, км 6+800 - км 8+150 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair of the public road of local value O191107 Chupakhivka - Pereluh - Komyshi, km 6 + 800 - km 8 + 150 (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair of the public road of local value O191107 Chupakhivka - Pereluh - Komyshi, km 6 + 800 - km 8 + 150 (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
9 438 000,00 UAH
UA-2021-04-23-005340-a ● 2204d21eeb2b4e27871645a18b6becd1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9 |
Контактна особа: |
Нищета Павло Сергійович 380508516198 pnischeta@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini" |
National ID: | 42524164 |
Contact point: |
Nyshcheta Pavlo 380508516198 pnischeta@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2021 13:53 |
Очікувана вартість: | 9 438 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату протоколу, яким затверджена тендерна документація відповідно до якої проводиться закупівля. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження кваліфікованого електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиціїта», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897, видана з обслуговуючого банку учасника (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% очікуваної вартості закупівлі, а саме: 94 380,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 94380 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається переможцем через систему електронних закупівель у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 (один) відсоток вартості договору про закупівлю. Термін дії банківської гарантії повинен бути не меншим від терміну дії договору. Гарантія має забезпечувати виконання взятих Підрядником зобов’язань за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. При невиконанні договору, недотриманні вимог щодо якості та наявності не врегульованих претензій – забезпечення виконання договору учаснику-переможцю не повертається та в повному розмірі підлягає перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 23 квітня 2021 16:58 |
Enquiries until: | 12 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 червня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 9 438 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 47 190 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг
Земляні роботи
Розробка ґрунту у котлованах у відвал, ґрунт II групи м3 ґрунту 1080
Насування ґрунту при улаштуванні дорожніх насипів з переміщенням на відстань до 10 м, ґрунт II групи м3 ґрунту 1080
Ущільнення земляного полотна м3 1080
Планування верху земляного полотна і основи механізованим способом, ґрунт II групи м2 5400
Дорожній одяг
Холодне фрезерування покриття, при глибині фрезерування 4 см м2 8100
Виправлення профілю основ без додавання нового матеріалу м2 8100
Відфрезерований матеріал (матеріал замовника) т 243
Влаштування вирівнюючого шару основи з ПЩС С-7 м3 810
Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші дрібнозернистої тип Б (без розливу в'яжучих матеріалів), площа ущільнення - 8100 м2 т 1220
Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б з ущільненням м2 покриття 8100
Пересічення та примикання
Влаштування вирівнюючого шару основи з ПЩС С-7 м3 5
Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші дрібнозернистої тип Б (без розливу в'яжучих матеріалів), площа ущільнення - 50 м2 т 7,2
Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б з ущільненням м2 покриття 50
Облаштування та обстановка дороги
Розмічання покриття автомобільної дороги перед нанесенням ліній горизонтальної дорожньої розмітки км лінії 1,35
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.5 ширина 100 мм, товщина 0,54 мм км лінії 1,06
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.1 ширина 100 мм, товщина 0,54 мм км лінії 0,08
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.6 ширина 100 мм, товщина 0,54 мм км лінії 0,2
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.7 ширина 100 мм, товщина 0,54 мм км лінії 0,01
Влаштування дорожнього знаку трикутного 700х700 мм на одній опорі
знак 3,0
Тимчасові будівлі та споруди
Перевезення металоконструкцій важкого та легкого типів автотягачами зі спеціальним причіпом т 1,012
Влаштування інформаційного пано 3,25х1,75 на двох опорах знак 2,0
Влаштування дорожнього знаку на одній опорі знак 9,0
Влаштування щитів дорожніх знаків знак 15,0
Демонтаж інформаційного пано 3,25х1,75 на двох опорах знак 2,0
Демонтаж щитів дорожніх знаків знак 15,0
Демонтаж дорожнього знаку на одній опорі знак 9,0
Перевезення металоконструкцій важкого та легкого типів автотягачами зі спеціальним причіпом т 1,012
Розгорнути
Згорнути
Земляні роботи
Розробка ґрунту у котлованах у відвал, ґрунт II групи м3 ґрунту 1080
Насування ґрунту при улаштуванні дорожніх насипів з переміщенням на відстань до 10 м, ґрунт II групи м3 ґрунту 1080
Ущільнення земляного полотна м3 1080
Планування верху земляного полотна і основи механізованим способом, ґрунт II групи м2 5400
Дорожній одяг
Холодне фрезерування покриття, при глибині фрезерування 4 см м2 8100
Виправлення профілю основ без додавання нового матеріалу м2 8100
Відфрезерований матеріал (матеріал замовника) т 243
Влаштування вирівнюючого шару основи з ПЩС С-7 м3 810
Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші дрібнозернистої тип Б (без розливу в'яжучих матеріалів), площа ущільнення - 8100 м2 т 1220
Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б з ущільненням м2 покриття 8100
Пересічення та примикання
Влаштування вирівнюючого шару основи з ПЩС С-7 м3 5
Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші дрібнозернистої тип Б (без розливу в'яжучих матеріалів), площа ущільнення - 50 м2 т 7,2
Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б з ущільненням м2 покриття 50
Облаштування та обстановка дороги
Розмічання покриття автомобільної дороги перед нанесенням ліній горизонтальної дорожньої розмітки км лінії 1,35
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.5 ширина 100 мм, товщина 0,54 мм км лінії 1,06
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.1 ширина 100 мм, товщина 0,54 мм км лінії 0,08
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.6 ширина 100 мм, товщина 0,54 мм км лінії 0,2
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.7 ширина 100 мм, товщина 0,54 мм км лінії 0,01
Влаштування дорожнього знаку трикутного 700х700 мм на одній опорі
знак 3,0
Тимчасові будівлі та споруди
Перевезення металоконструкцій важкого та легкого типів автотягачами зі спеціальним причіпом т 1,012
Влаштування інформаційного пано 3,25х1,75 на двох опорах знак 2,0
Влаштування дорожнього знаку на одній опорі знак 9,0
Влаштування щитів дорожніх знаків знак 15,0
Демонтаж інформаційного пано 3,25х1,75 на двох опорах знак 2,0
Демонтаж щитів дорожніх знаків знак 15,0
Демонтаж дорожнього знаку на одній опорі знак 9,0
Перевезення металоконструкцій важкого та легкого типів автотягачами зі спеціальним причіпом т 1,012
Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads
Earthworks
Development of soil in ditches in the dump, soil of group II m3 of soil 1080
Advancement of soil at the device of road embankments with movement on distance to 10 m, soil of the II group of m3 of soil 1080
Consolidation of a ground cloth of m3 1080
Planning the top of the ground and the base in a mechanized way, the soil of group II m2 5400
Road clothes
Cold milling of a covering, at depth of milling of 4 cm of m2 8100
Correction of the foundation profile without adding new material m2 8100
Milled material (customer material) t 243
The device of a leveling layer of a basis from PShChS S-7 m3 810
Installation of a leveling layer from asphalt concrete mix of fine-grained type B (without pouring of binders), the area of consolidation - 8100 m2 t 1220
Arrangement of the top layer of a covering 5 cm thick from fine-grained asphalt concrete mix type B with consolidation of m2 of a covering 8100
Intersection and adjacency
Arrangement of the leveling layer of the base with PShCh S-7 m3 5
Installation of a leveling layer from asphalt concrete mix of fine-grained type B (without pouring of binders), the area of consolidation - 50 m2 t 7,2
Arrangement of the top layer of a covering 5 cm thick from fine-grained asphalt concrete mix type B with consolidation of a m2 of a covering 50
Arrangement and condition of the road
Marking of the road surface before drawing the lines of the horizontal road marking km of the line 1.35
Installation of horizontal road marking 1.5 width 100 mm, thickness 0.54 mm km line 1.06
Arrangement of horizontal road marking 1.1 width 100 mm, thickness 0.54 mm km line 0.08
Installation of horizontal road marking 1.6 width 100 mm, thickness 0.54 mm km line 0.2
Installation of horizontal road marking 1.7 width 100 mm, thickness 0.54 mm km line 0.01
Arrangement of a road sign of triangular 700*700 mm on one support
sign 3.0
Temporary buildings and structures
Transportation of metal structures of heavy and light types by tractor units with a special trailer t 1,012
Arrangement of information panels 3,25*1,75 on two supports sign 2,0
Arrangement of a road sign on one support sign 9.0
Arrangement of road sign shields sign 15.0
Dismantling of the information panel 3,25*1,75 on two supports sign 2,0
Dismantling of road signs shield sign 15.0
Dismantling of a road sign on one support sign 9,0
Transportation of metal structures of heavy and light types by tractor units with a special trailer t 1,012
Розгорнути
Згорнути
Earthworks
Development of soil in ditches in the dump, soil of group II m3 of soil 1080
Advancement of soil at the device of road embankments with movement on distance to 10 m, soil of the II group of m3 of soil 1080
Consolidation of a ground cloth of m3 1080
Planning the top of the ground and the base in a mechanized way, the soil of group II m2 5400
Road clothes
Cold milling of a covering, at depth of milling of 4 cm of m2 8100
Correction of the foundation profile without adding new material m2 8100
Milled material (customer material) t 243
The device of a leveling layer of a basis from PShChS S-7 m3 810
Installation of a leveling layer from asphalt concrete mix of fine-grained type B (without pouring of binders), the area of consolidation - 8100 m2 t 1220
Arrangement of the top layer of a covering 5 cm thick from fine-grained asphalt concrete mix type B with consolidation of m2 of a covering 8100
Intersection and adjacency
Arrangement of the leveling layer of the base with PShCh S-7 m3 5
Installation of a leveling layer from asphalt concrete mix of fine-grained type B (without pouring of binders), the area of consolidation - 50 m2 t 7,2
Arrangement of the top layer of a covering 5 cm thick from fine-grained asphalt concrete mix type B with consolidation of a m2 of a covering 50
Arrangement and condition of the road
Marking of the road surface before drawing the lines of the horizontal road marking km of the line 1.35
Installation of horizontal road marking 1.5 width 100 mm, thickness 0.54 mm km line 1.06
Arrangement of horizontal road marking 1.1 width 100 mm, thickness 0.54 mm km line 0.08
Installation of horizontal road marking 1.6 width 100 mm, thickness 0.54 mm km line 0.2
Installation of horizontal road marking 1.7 width 100 mm, thickness 0.54 mm km line 0.01
Arrangement of a road sign of triangular 700*700 mm on one support
sign 3.0
Temporary buildings and structures
Transportation of metal structures of heavy and light types by tractor units with a special trailer t 1,012
Arrangement of information panels 3,25*1,75 on two supports sign 2,0
Arrangement of a road sign on one support sign 9.0
Arrangement of road sign shields sign 15.0
Dismantling of the information panel 3,25*1,75 on two supports sign 2,0
Dismantling of road signs shield sign 15.0
Dismantling of a road sign on one support sign 9,0
Transportation of metal structures of heavy and light types by tractor units with a special trailer t 1,012
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191107 Чупахівка – Перелуг –Комиші, км 6+800 - км 8+150 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair of the public road of local value O191107 Chupakhivka - Pereluh - Komyshi, km 6 + 800 - km 8 + 150 (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг/робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно Ф №КБ-2в та Ф № КБ-3. Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги/виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні абз. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2021 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2021 16:58 |
Проект договору.docx | |
23 квітня 2021 16:58 |
ТД Чупахівка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо документації
Дата подання: 21 травня 2021 09:40
Дата відповіді: 24 травня 2021 14:14
Доброго дня. Замовник у тендерній документації зазначає "Якщо учасником надається договір субпідряду на надання послуг, то позитивний відгук надається від Замовника послуг по об'єкту у розумінні Закону України "Про публічні закупідвлі". Надайте, будь ласка, розяснення з цього приводу, ким саме має бути підписаний даний лист -відгук?
Відповідь: Додатком 4 до тендерної документації встановлено, зокрема, що у складі тендерної пропозиції учасником надаються аналогічний договір (-и), який (-і) вказано у довідці та позитивний відгук (-ки) замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами), підписаний керівником замовника, в якому (-их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік (роки) виконання робіт/надання послуг, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У випадку, якщо відгук підписаний не керівником замовника, в складі тендерної пропозиції має міститися сканована копія завіреного належним чином документу, яким іншій особі надано право щодо підпису. Якщо учасником надається договір субпідряду на надання послуг, то позитивний відгук надається від замовника послуг по об’єкту у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) замовники – суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону;
Згідно статті 2 Закону до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Ураховуючи вищевикладене, позитивний відгук за договором субпідряду має бути підписаний керівником (іншою визначеною особою) замовника, яким здійснено закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) замовники – суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону;
Згідно статті 2 Закону до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Ураховуючи вищевикладене, позитивний відгук за договором субпідряду має бути підписаний керівником (іншою визначеною особою) замовника, яким здійснено закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-23-005340-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 11 червня 2021 16:14
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику! Згідно з абзацом 2 п. 1.9. Тендерної документації встановлено наступне: "При наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції."
Оскільки згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Замовник, встановивши вимогу про надання згоди на обробку персональних даних, ставить учасників у залежність від третіх осіб. Крім того, наведені вище умови тендерної документації (у разі, зокрема, відмови надання згоди на обробку персональних даних від фізичних осіб, дані яких подаються у складі тендерної пропозиції, але які не перебувають у трудових відносинах з учасником) можуть стати підставою для відхилення тендерних пропозицій потенційних учасників з причин, що не залежать від них. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на вищевикладене просимо внести зміни до тендерної документації вилучивши дискримінаційну вимогу: "подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції".
Розгорнути
Згорнути
Оскільки згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Замовник, встановивши вимогу про надання згоди на обробку персональних даних, ставить учасників у залежність від третіх осіб. Крім того, наведені вище умови тендерної документації (у разі, зокрема, відмови надання згоди на обробку персональних даних від фізичних осіб, дані яких подаються у складі тендерної пропозиції, але які не перебувають у трудових відносинах з учасником) можуть стати підставою для відхилення тендерних пропозицій потенційних учасників з причин, що не залежать від них. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на вищевикладене просимо внести зміни до тендерної документації вилучивши дискримінаційну вимогу: "подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2021 15:11
Згідно з п. 6 ст. 6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 5.1.2. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до Додатку 3 до тендерної документації.
Додатком 3 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності працівників учасником надаються накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в таблиці.
Крім того, додатком 3 до тендерної документації передбачено, що для інженерно-технічних працівників, наведених в переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, досвід роботи в дорожній галузі повинен бути не менше 2-х років. З метою документального підтвердження досвіду роботи інженерно-технічних працівників у дорожній галузі учасники в складі тендерної пропозиції надають копії трудових книжок/інших документів, що пітверджують такий досвід роботи.
Абзацом 2 п. 1.10 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено, що при наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції.
У розумінні тендерної документації Учасником необхідно надати лист-згоду на обробку персональних даних тільки тих фізичних осіб, які мають безпосереднє відношення до тендерної пропозиції. До цієї категорії відносяться працівники які зазначаються в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг (відповідно до додатку 3 до тендерної документації) та посадової особи або представник учасника процедури закупівлі якого уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі.
Надання листів-згоди від інших осіб замовником не вимагається, щоб не встановлювати дискримінаційних вимог та не ставити учасників у залежність від третіх осіб.
Ураховуючи вищевикладене, з метою законного збирання та обробки персональних даних замовником, учаснику необхідно надати листи-згоди на обробку персональних даних працівників які зазначаються в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг (відповідно до додатку 3 до тендерної документації) та посадової особи або представника учасника процедури закупівлі якого уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 5.1.2. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до Додатку 3 до тендерної документації.
Додатком 3 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності працівників учасником надаються накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в таблиці.
Крім того, додатком 3 до тендерної документації передбачено, що для інженерно-технічних працівників, наведених в переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, досвід роботи в дорожній галузі повинен бути не менше 2-х років. З метою документального підтвердження досвіду роботи інженерно-технічних працівників у дорожній галузі учасники в складі тендерної пропозиції надають копії трудових книжок/інших документів, що пітверджують такий досвід роботи.
Абзацом 2 п. 1.10 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено, що при наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції.
У розумінні тендерної документації Учасником необхідно надати лист-згоду на обробку персональних даних тільки тих фізичних осіб, які мають безпосереднє відношення до тендерної пропозиції. До цієї категорії відносяться працівники які зазначаються в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг (відповідно до додатку 3 до тендерної документації) та посадової особи або представник учасника процедури закупівлі якого уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі.
Надання листів-згоди від інших осіб замовником не вимагається, щоб не встановлювати дискримінаційних вимог та не ставити учасників у залежність від третіх осіб.
Ураховуючи вищевикладене, з метою законного збирання та обробки персональних даних замовником, учаснику необхідно надати листи-згоди на обробку персональних даних працівників які зазначаються в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг (відповідно до додатку 3 до тендерної документації) та посадової особи або представника учасника процедури закупівлі якого уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 липня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2021 16:08
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ІНЕЙТС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2021 16:09
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2021 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
8 966 100,00
UAH з ПДВ
|
8 849 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН |
8 850 000,00
UAH з ПДВ
|
8 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
9 080 228,40
UAH з ПДВ
|
9 080 228,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЕЙТС" |
9 438 000,00
UAH з ПДВ
|
9 438 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
8 849 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2021 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 10:34
|
ДУ 5 Чупахівка зменшення.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 11:04
|
ДУ 4 Чупахівка-Перелуг-Комиші.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2021 11:55
|
ДУ 3 Чупахівка календарний графік.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 12:35
|
ДУ Чупахівка календарний графік.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2021 10:51
|
Договір № 13Пс-Мд2610 Чупахівка-Перелук АМК.pdf | укладений |
05 серпня 2021 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з несприятливими погодними умовами, Сторони дійшли згоди Календарний графік надання послуг/виконання робіт по об’єкту: «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191107 Чупахівка – Перелуг –Комиші, км 6+800 - км 8+150» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. Інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 13 Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 від 29.09.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами Господарського та Цивільного кодексів України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5.1 Договору, Сторони домовились Календарний графік надання послуг/виконання робіт з поточного середнього ремонту покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191107 Чупахівка-Перелуг-Комиші, км 6+800 – км 8+150 викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 13 Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись нормами Господарського та Цивільного кодексів України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5.1 Договору, Сторони домовились Календарний графік надання послуг/виконання робіт з поточного середнього ремонту покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191107 Чупахівка-Перелуг-Комиші, км 6+800 – км 8+150 викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. Зміни набувають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів відбитками печаток і є невід’ємною частиною договору про надання послуг № 13 Пс-МД/2610 від 04.08.2021. 3. Інші умови договору про надання послуг № 13 Пс-МД/2610 від 04.08.2021 залишаються без змін. 4. Ця Додаткова угода складена в двох автентичних примірниках, українською мовою, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. У всьому іншому, не передбаченому умовами цієї Додаткової угоди, Сторони керуються умовами договору про надання послуг № 13 Пс-МД/2610 від 04.08.2021. |
Номер договору про закупівлю: | 13 Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. У зв’язку з виконанням обсягів робіт за договором про надання послуг 13 Пс-МД/2610 від 04.08.2021 (далі – Договір) поточного середнього ремонту покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191107 Чупахівка-Перелуг-Комиші, км 6+800 – км 8+150 на підставі п. 3.2 Договору та пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору до 8 781 817,02 грн з урахуванням ПДВ. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 8 781 817,02 гривень (вісім мільйонів сімсот вісімдесят одна тисяча вісімсот сімнадцять гривень, 02 коп. з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості послуг/робіт». 2. Договірну ціну (додаток 1 до Договору) викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Календарний графік надання послуг/виконання робіт (Додаток 2 до Договору), викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 13 Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод. угода №5 від 14.12.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |