Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Spare parts for locomotives of the 2TE116, 2M62, 2TE10 series (34630000-2 - parts of railway or tram locomotives or rail rolling stock, equipment for control of railway traffic)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 14:20 |
Очікувана вартість: | 64 300 329,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 643 003,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 7 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 643003.29 UAH |
Publication date: | 23 квітня 2021 16:50 |
Enquiries until: | 11 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 червня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 64 300 329 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 643 003 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2021 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2021 17:27 |
Зміни до тендеру_4310_10.06.2021.docx | |
10 червня 2021 17:27 |
4310_зч до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10_нова редакція від 10.06.2021.docx | |
04 червня 2021 09:23 |
Зміни до тендеру_4310_04.06.2021.docx | |
24 травня 2021 16:15 |
Зміни до тендеру_4310_24.05.2021.docx | |
19 травня 2021 17:20 |
Зміни до тендеру_4310_19.05.2021.docx | |
05 травня 2021 17:08 |
Зміни до тендеру_4310_05.05.2021.docx | |
27 квітня 2021 17:06 |
Зміни до тендеру_4310_27.04.2021.docx | |
23 квітня 2021 16:47 |
Додаток № 9.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Виходячи з викладеного, замовник має відповідально розробляти проект договору, згідно актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, умови якого повинні відповідати інтересам як замовника, так і постачальника.
При цьому відповідальність сторін у договорах має бути передбачена дзеркальна, а не визначена в односторонньому порядку на користь Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 10.6 проекту Договору (додаток № 9 до Тендерної документації) розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором фактично відсутня. Адже, Замовником не лише не передбачено нарахування неустойки (штрафу, пені) за прострочення оплат за отриманий товар, але й мінімізовано розмір санкції, гарантованої та передбаченої чинним законодавством у ч. 2 ст. 625 ЦКУ (яка за своєю природою є лише компенсацією (платою) від боржника за неправомірне користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові).
Поряд з цим, у статті 10 проекту Договору відповідальність Постачальника передбачена аж у 12 пунктах. При цьому, розмір штрафних санкцій Постачальника визначений у максимальних розмірах у вигляді штрафів, пені та ін. господарських санкцій.
Тому, у зв’язку з порушенням в проекті Договору принципу правової рівності сторін (відсутність відповідальності Замовника), просимо пункт 10.6 статті 10 проекту Договору викласти в наступній редакції:
«10.6. Сторони встановили, що у випадку прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором, Замовник сплачує пеню у розмірі 10% (десяти) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості.».
Звертаємо Вашу увагу, що саме такий обсяг відповідальності Замовника був визначений Тендерним комітетом ФІЛІЇ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" в проектах Договорів Тендерної документації при проведенні ряду публічних закупівель в 2021 та 2020 роках, що вже завершились (ID: UA-2021-02-05-012547-a; UA-2020-12-10-003623-b; UA-2020-12-10-003621-b; UA-2020-12-10-003620-b; UA-2020-12-10-003618-b; UA-2020-11-20-008042-c; UA-2020-11-20-008028-c і т.д.) та запропонований у нових відкритих торгах 2021 року (ID: UA-2021-03-26-010242-c; UA-2021-04-13-007553-b; UA-2021-03-26-010267-c; UA-2021-03-26-010212-c; UA-2021-03-26-003851-a; UA-2021-03-26-002345-b; UA-2021-03-26-002328-b та ін.). Що свідчить, про зменшення обсягу відповідальності Замовника при укладенні договорів з одними учасниками торгів, та збільшення обсягу відповідальності – з іншими.
Отже, проект договору потребує коригування з урахуванням викладених зауважень та пропозицій.
Приймаючи до уваги вищевказане, керуючись нормами Закону, ЦКУ, ГКУ, просимо: усунути наведені у цій вимозі дискримінаційні умови Проекту договору про закупівлю, який є складовою частиною Тендерної документації та привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Відповідні зміни прохання внести до Дадатку №7
У зв’язку з цим, задля усунення порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недопущення обмеження конкуренції і дискримінації учасників публічної закупівлі «34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10)» (UA-2021-04-23-005258-a), просимо подовжити терміни постачання до 30.06.2022р.
Щодо подовження терміну постачання до 30.06.2022, зважаючи на гостру необхідність у постачання запасних частин за вищевказаними торгами зміна терміну постачання є недоцільною.
Ознайомившись з технічної специфікацією предмету закупівлі - « Вал колінчатий» , стає незрозумілим, яке відношення до комплектації колінчатого валу мають деякі запасні частини.
На нашу думку вказана комплектація заздалегідь провокує спотворення результатів закупівлі. Враховуючи наведене, переконливо просимо Вас внести зміни до ТД, та вилучити з переліку технічних та якісних характеристик валу 2-9-ДГ.8спч-1 ; D.01.00.001 ( Додаток А) запасні частини , які не мають відношення до креслення , за яким закуповується продукція, а саме:
Відбійник 6Д49.10.8спч 1 шт;
Гвинт М6-6gх12.14Н ГОСТ 1477-93 - 2 шт;
Антівібратор комбінованим 5Д49.12спч-5 – 1 комп. укомплектований наступними запасними частинами:
1. Антивібратор маятниковий 5Д.49.12.5спч-3 – 1 шт;
2. Болт 4М24х2.-6gх80.38ХН3МА ОСТ24.169.02-74 – 8 шт;
3. Пластина замочна 5Д49.12.46 - 4 шт;
4. Штіфт 5Д49.12.7спч-1 – 4 шт;
5. Демпфер крутильних коливань 5Д49.12.7спч-1 – 1 шт;
6. Гайка М16х1, 5.6Н.10.38ХС ГОСТ 5932-73 – 12 шт;
7. Шайба 1Д43.12.37-3 – 24 шт;
8. Болт 6М16х1, 5.6gх45.38ХС ОСТ24.169.02-74 – 12 шт;
Вкладиші шатунні:
- вкладиш шатунний верхній 5Д49.17.8спч-3 – 8 шт;
- вкладиш шатунний нижній 5Д49.17.9спч-3 – 8 шт;
Вкладиші корінні:
- вкладиш корінний верхній – 2-5Д49.2.2спч – 10 шт;
- вкладиш корінний нижній – 2-5Д49.2.1спч – 10 шт;
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-19-000076 ● 4d310a7ad12e4acdb0348c9e6446c887
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2021 № 282
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-04-23-005258-a 23.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-28 13:43:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10(34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-23-005258-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-01 16:13:49
Відповідь на запит
Повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРИСЛАВ РЕММАШ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" |
62 370 000,00
UAH з ПДВ
|
48 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРИСЛАВ РЕММАШ" |
61 626 600,00
UAH з ПДВ
|
52 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" |
61 740 000,00
UAH з ПДВ
|
61 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" #43248421 |
Переможець |
48 300 000,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2021 18:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 11:20
|
ЦЗВ-01-02221-01.pdf | укладений |
27 липня 2021 11:20
|