Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка робочого проєкту: Капітальний ремонт мосту на км 4+223 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200515 Нирків – Мишків, Тернопільської області
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-04-23-005200-c ● 765115f23d514447831ded3ddfbffd2a
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Тернопількомунінвест |
Код ЄДРПОУ: | 32865587 |
Місцезнаходження: | 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а |
Контактна особа: |
Лемак Ірина Анатоліївна +380352289449 tender_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1900 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка робочого проєкту: Капітальний ремонт мосту на км 4+223 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200515 Нирків – Мишків, Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46016, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Київська, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2021 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2021 15:31 |
Зміни Нирків.pdf | |
28 квітня 2021 15:31 |
Оголошення розробка ПКД Нирків-Мишків зі змінами від 28.04.2021 року.docx | |
23 квітня 2021 16:35 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
23 квітня 2021 16:35 |
Додаток 2 Завдання на проектування.doc |
28 квітня 2021 15:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 квітня 2021 15:31 |
Зміни Нирків.pdf
|
|||
28 квітня 2021 15:31 |
Оголошення розробка ПКД Нирків-Мишків зі змінами від 28.04.2021 року.docx
|
|||
23 квітня 2021 16:35 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||
23 квітня 2021 16:35 |
Додаток 2 Завдання на проектування.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів для підтвердження наявності обладнання
Дата подання: 27 квітня 2021 11:46
Дата відповіді: 27 квітня 2021 15:21
Добрий день.
Абзац 5 підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до "Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі робіт" містить вимогу: "Для підтвердження обладнання, зазначених в Таблиці № 1.2.1 на кожну одиницю обладнання учасник надає копії технічних паспортів від власника техніки."
Технічні паспорти, як правило, вимагаються для підтвердження наявності автомобільної, будівельної, спеціальної тощо техніки/обладнання. В той же час, офісна і електронно-обчислювальна техніка, програмне забезпечення та інше обладнання, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі з розробки робочого проєкту, зазвичай не мають технічних паспортів і обліковуються через оформлення інвентарних карток.
Питання:
Чи буде відповідати вимогам надання сканкопій інвентарних карток для підтвердження наявності власної офісної і електронно-обчислювальної техніки, програмного забезпечення та іншого обладнання, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі з розробки робочого проєкту.
Просимо внести відповідні зміни до "Оголошення…".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надання сканкопій інвентарних карток для підтвердження наявності власної офісної, електронно-обчислювальної техніки та іншого обладнання буде відповідати вимогам.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-23-005200-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 26 квітня 2021 12:35
Щодо усунення невідповідностей
Шановний Замовнику!
Пунктом 1.1 “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” частини 1 Додатку 1 до “Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі”, від потенційного учасника вимагається наявність працівника - “сертифікований інженер-геодезист”.
Змушені звернути увагу Замовника, що наведена редакція вимоги не відповідає нормам чинного законодавства України, якими регулюється діяльність у сфері створення об’єктів архітектури.
Зокрема.
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про архітектурну діяльність” об’єкти архітектурної діяльності (об'єкти архітектури) - будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів.
Згідно зі ст. 1 Закону України “Про автомобільні дороги” автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
Законами України “Про регулювання містобудівної діяльності” та “Про архітектурну діяльність”, а також ДБН А.2.2-3-2012 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” визначено, що будівництво - це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва.
Тобто, розробка робочого проєкту капітального ремонту мосту є діяльністю зі створення об’єкту архітектури.
Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554
Професійна атестація підтверджується оформленням кваліфікаційного сертифікату – документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг).
Головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері технічного регулювання у будівництві, а також забезпечує формування державної політики у сфері архітектурно-будівельного контролю та нагляду є Міністерство розвитку громад та територій України (Мінрегіон) – постанова Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 року № 197.
Наказами Мінрегіону від 28 квітня 2020 року №№ 102, 103, 104 і 105 повноваження Мінрегіону щодо проведення професійної атестації інженерів-проєктувальників делеговані наступним організаціям:
- Саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності – Всеукраїнській громадській організації “Національній спілці архітекторів України”;
- Всеукраїнській громадській організації “Гільдія інженерів технічного
нагляду за будівництвом об’єктів архітектури”;
- Саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності – Всеукраїнській громадській організації “Асоціація експертів будівельної галузі”;
- Саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності – Всеукраїнській громадській організації “Гільдія проектувальників у будівництві”.
Перелічені організації проводять професійну атестацію інженерів-проєктувальників з оформленням відповідного сертифікату встановленого зразку, зокрема за напрямком інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань.
Відповідно до Державних будівельних норм ДБН А.2.1-1-2008 “Інженерні вишукування для будівництва”, інженерні вишукування для будівництва у тому числі включають таки види вишукувань як інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні.
Тому, якщо Замовник вимагає від потенційних учасників наявності в них працівника відповідної кваліфікації, ця вимога має бути викладена, зокрема, в редакції: “…інженер–проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком…”, а сам сертифікат оформлений однією з вказаних вище організацій або “Атестаційною архітектурно будівельною комісією” Мінрегіону.
З урахуванням викладеного, вимагаємо привести “Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі” у відповідність до нормам чинного законодавства України, якими регулюється діяльність у сфері створення об’єктів архітектури.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 1.1 “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” частини 1 Додатку 1 до “Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі”, від потенційного учасника вимагається наявність працівника - “сертифікований інженер-геодезист”.
Змушені звернути увагу Замовника, що наведена редакція вимоги не відповідає нормам чинного законодавства України, якими регулюється діяльність у сфері створення об’єктів архітектури.
Зокрема.
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про архітектурну діяльність” об’єкти архітектурної діяльності (об'єкти архітектури) - будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів.
Згідно зі ст. 1 Закону України “Про автомобільні дороги” автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
Законами України “Про регулювання містобудівної діяльності” та “Про архітектурну діяльність”, а також ДБН А.2.2-3-2012 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” визначено, що будівництво - це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва.
Тобто, розробка робочого проєкту капітального ремонту мосту є діяльністю зі створення об’єкту архітектури.
Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554
Професійна атестація підтверджується оформленням кваліфікаційного сертифікату – документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг).
Головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері технічного регулювання у будівництві, а також забезпечує формування державної політики у сфері архітектурно-будівельного контролю та нагляду є Міністерство розвитку громад та територій України (Мінрегіон) – постанова Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 року № 197.
Наказами Мінрегіону від 28 квітня 2020 року №№ 102, 103, 104 і 105 повноваження Мінрегіону щодо проведення професійної атестації інженерів-проєктувальників делеговані наступним організаціям:
- Саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності – Всеукраїнській громадській організації “Національній спілці архітекторів України”;
- Всеукраїнській громадській організації “Гільдія інженерів технічного
нагляду за будівництвом об’єктів архітектури”;
- Саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності – Всеукраїнській громадській організації “Асоціація експертів будівельної галузі”;
- Саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності – Всеукраїнській громадській організації “Гільдія проектувальників у будівництві”.
Перелічені організації проводять професійну атестацію інженерів-проєктувальників з оформленням відповідного сертифікату встановленого зразку, зокрема за напрямком інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань.
Відповідно до Державних будівельних норм ДБН А.2.1-1-2008 “Інженерні вишукування для будівництва”, інженерні вишукування для будівництва у тому числі включають таки види вишукувань як інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні.
Тому, якщо Замовник вимагає від потенційних учасників наявності в них працівника відповідної кваліфікації, ця вимога має бути викладена, зокрема, в редакції: “…інженер–проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком…”, а сам сертифікат оформлений однією з вказаних вище організацій або “Атестаційною архітектурно будівельною комісією” Мінрегіону.
З урахуванням викладеного, вимагаємо привести “Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі” у відповідність до нормам чинного законодавства України, якими регулюється діяльність у сфері створення об’єктів архітектури.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2021 17:05
Шановний Учаснику! Ваша вимога буде взята до уваги Замовником, при внесенні змін до оголошення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2021 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
395 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА #34422841 |
Очікує рішення |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 18:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 травня 2021 11:19 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в даній закупівлі в зв’язку з невірним зазначенням технічних умов в Завданні на проектування та в самому оголошенні про закупівлю |
Документи:
14 травня 2021 11:17
|
Електронний підпис |
14 травня 2021 11:10
|
Протокол |