Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка робочого проєкту: Капітальний ремонт моста на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С200913 Волиця-Велика Горянка-Мала Горянка км 1+086 Тернопільської області
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2021-04-23-005188-c 1dbdc808cbd3477ab51a80246ad6e0e3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лемак Ірина Анатоліївна

+380352289449 tender_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Лемак Ірина Анатоліївна
+380352289449
tender_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2021 18:00
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1700
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка робочого проєкту: Капітальний ремонт моста на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С200913 Волиця-Велика Горянка-Мала Горянка км 1+086 Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46016, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Київська, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1700

Сума забезпечення: 1700 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів для підтвердження наявності обладнання
Дата подання: 27 квітня 2021 11:43
Дата відповіді: 27 квітня 2021 15:21
Добрий день. Абзац 5 підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до "Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі робіт" містить вимогу: "Для підтвердження обладнання, зазначених в Таблиці № 1.2.1 на кожну одиницю обладнання учасник надає копії технічних паспортів від власника техніки." Технічні паспорти, як правило, вимагаються для підтвердження наявності автомобільної, будівельної, спеціальної тощо техніки/обладнання. В той же час, офісна і електронно-обчислювальна техніка, програмне забезпечення та інше обладнання, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі з розробки робочого проєкту, зазвичай не мають технічних паспортів і обліковуються через оформлення інвентарних карток. Питання: Чи буде відповідати вимогам надання сканкопій інвентарних карток для підтвердження наявності власної офісної і електронно-обчислювальної техніки, програмного забезпечення та іншого обладнання, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі з розробки робочого проєкту. Просимо внести відповідні зміни до "Оголошення…".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надання сканкопій інвентарних карток для підтвердження наявності власної офісної, електронно-обчислювальної техніки та іншого обладнання буде відповідати вимогам.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-23-005188-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 26 квітня 2021 12:36
Щодо усунення невідповідностей
Шановний Замовнику!

Пунктом 1.1 “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” частини 1 Додатку 1 до “Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі”, від потенційного учасника вимагається наявність працівника – “сертифікований інженер-геодезист”.
Змушені звернути увагу Замовника, що наведена редакція вимоги не відповідає нормам чинного законодавства України, якими регулюється діяльність у сфері створення об’єктів архітектури.
Зокрема.
Відповідно до ст. 1 Закону України “Про архітектурну діяльність” об’єкти архітектурної діяльності (об'єкти архітектури) - будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів.
Згідно зі ст. 1 Закону України “Про автомобільні дороги” автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
Законами України “Про регулювання містобудівної діяльності” та “Про архітектурну діяльність”, а також ДБН А.2.2-3-2012 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” визначено, що будівництво - це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва.
Тобто, розробка робочого проєкту капітального ремонту мосту є діяльністю зі створення об’єкту архітектури.
Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554
Професійна атестація підтверджується оформленням кваліфікаційного сертифікату – документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг).
Головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері технічного регулювання у будівництві, а також забезпечує формування державної політики у сфері архітектурно-будівельного контролю та нагляду є Міністерство розвитку громад та територій України (Мінрегіон) – постанова Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 року № 197.
Наказами Мінрегіону від 28 квітня 2020 року №№ 102, 103, 104 і 105 повноваження Мінрегіону щодо проведення професійної атестації інженерів-проєктувальників делеговані наступним організаціям:
- Саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності – Всеукраїнській громадській організації “Національній спілці архітекторів України”;
- Всеукраїнській громадській організації “Гільдія інженерів технічного
нагляду за будівництвом об’єктів архітектури”;
- Саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності – Всеукраїнській громадській організації “Асоціація експертів будівельної галузі”;
- Саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності – Всеукраїнській громадській організації “Гільдія проектувальників у будівництві”.
Перелічені організації проводять професійну атестацію інженерів-проєктувальників з оформленням відповідного сертифікату встановленого зразку, зокрема за напрямком інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань.
Відповідно до Державних будівельних норм ДБН А.2.1-1-2008 “Інженерні вишукування для будівництва”, інженерні вишукування для будівництва у тому числі включають таки види вишукувань як інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні.
Тому, якщо Замовник вимагає від потенційних учасників наявності в них працівника відповідної кваліфікації, ця вимога має бути викладена, зокрема, в редакції: “…інженер–проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком…”, а сам сертифікат оформлений однією з вказаних вище організацій або “Атестаційною архітектурно будівельною комісією” Мінрегіону.
З урахуванням викладеного, вимагаємо привести “Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі” у відповідність до нормам чинного законодавства України, якими регулюється діяльність у сфері створення об’єктів архітектури.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2021 17:07
Шановний Учаснику! Ваша вимога буде взята до уваги Замовником, при внесенні змін до оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА 345 000,00
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 травня 2021 15:26
Електронний підпис
12 травня 2021 14:50
Договір 8026 км 1_086.pdf
12 травня 2021 14:50
Субпідряд.pdf
12 травня 2021 14:50
Статут_ПДВ.pdf
12 травня 2021 14:50
Повноваж_Керівника.pdf
12 травня 2021 14:50
Перс_дані.pdf
12 травня 2021 14:50
Лист_Ліцензія.pdf
12 травня 2021 14:50
Кваліф_Працівники.pdf
12 травня 2021 14:50
Кваліф_Обладнання.pdf
12 травня 2021 14:50
За_Ст_17.pdf
12 травня 2021 14:50
Відсутність_Санкцій.pdf
12 травня 2021 14:50
Відповідність_ТХ.pdf
12 травня 2021 14:50
Відомості_Учасник.pdf
12 травня 2021 14:50
Аналог_Договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
#34422841
Переможець 345 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2021 10:26

Документи

14 травня 2021 10:26
Електронний підпис
14 травня 2021 10:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА
#34422841
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2021 10:26
Електронний підпис
14 травня 2021 10:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 09:58
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 15:53
ДУ _ 3 Віакон.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 15:35
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 11:37
Додаткова Угода _2.pdf зміни до договору
30 липня 2021 11:36
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 15:36
договір Волиця.pdf зміни до договору
29 червня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 11:52
Додаткова угода 1 .pdf зміни до договору
24 червня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 18:47
Договір укладений
07 червня 2021 18:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: б.н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перепублікація основного договору, в зв'язку з некоректною попередньою публікацією
Номер договору про закупівлю: б.н
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Неможливість виконання зобовязань
Номер договору про закупівлю: б.н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: б.н
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2021 — 20 серпня 2021
Сума оплати за договором: 345 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 500,00 UAH)