Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B D.1.1-1: 2013 - «Overhaul of elements of improvement of the territory around houses № № 65, 67 on ave. Slobozhansky in the city of Dnipro ". Adjustment
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Анастасія Галицька +380567448257 dkb_dmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT KAPITALNOGO BUDIVNYTSTVA DNIPROVSKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 44053418 |
Contact point: |
Halytska Anastasiia +380567448257 dkb_dmr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 189 496 458,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 948 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Надання електронної банківської гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 947000 UAH |
Publication date: | 23 квітня 2021 16:20 |
Enquiries until: | 14 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 травня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 189 496 458 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 948 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого Наказом Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 10.03.2021 р. № 13. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2021 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2021 16:20 |
Тендерна документація.docx | |
23 квітня 2021 16:20 |
Технічне завдання до Додатку 8 тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-07-000030 ● 034bda582eb14438bd5b14ab19a250c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 15:48 |
15.06.2021 № 313
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.06.2021 № 313
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2021-04-23-005128-c 23.04.2021 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 44053418) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-18 15:45:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території в районі будинків № № 65, 67 по просп. Слобожанському в м. Дніпрі» Коригування за кодом ДК 021:2015: 454530000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-04-23-005128-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до даних електронної системи закупівель при проведенні зазначеної процедури закупівель спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-11, який значиться у Переліку автоматичних індикаторів ризиків, затвердженому Наказом МФУ від 28.10.2020 № 647, а саме: Замовник відміняє тендер через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, однак до кінця року оголошує такий самий тендер за ти самим предметом закупівлі. Поясніть, який саме тендер з цим самим предметом закупівлі відмінено Замовником у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі зазначених робіт, вкажіть номер закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-23 15:24:37
Відповідь на запит про надання пояснень Східному фісу Держаудитслужби за закупівлею робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території в районі будинків № № 65, 67 по просп. Слобожанському в м. Дніпрі» Коригування за кодом ДК 021:2015: 454530000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-04-23-005128-с)
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою території в районі будинків № № 65, 67 по просп. Слобожанському в м. Дніпрі» Коригування за кодом ДК 021:2015: 454530000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-04-23-005128-с) . Проаналізувавши інформацію наведену у запиті Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої ПП «Лідер-Проект», яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» від 16 квітня 2021 року № 0203-21Е.
Розмір бюджетного призначення визначається на підставі рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік», зі змінами, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме:
Глава 1-9: 139 640 863,00 грн.
Прибуток: 1 165 332,00 грн.
Адміністративні: 210 976,00 грн.
Ризики: 2 792 817,00 грн.
Інфляція: 14 103 727,00 грн.
ПДВ: 31 582 743,00 грн.
Всього: 189 496 458,00 грн.
Стосовно другого питання повідомляємо наступне. Факт виникнення автоматичного індикатору ризику RISK-2-11 «Безпідставна відміна тендеру», який значиться у Переліку автоматичних індикаторів ризиків, затвердженому Наказом МФУ від 28.10.2020 № 647, а саме: «Замовник відміняє тендер через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, однак до кінці року оголошує такий самий тендер за тим самим предметом закупівлі» є безпідставним, так як Замовником було оголошено даний тендер перший раз, відповідно до плану закупівель № UA-P-2021-04-23-003962-c, розміщеного через кабінет Замовника з ID: 287644, ідентифікатор закупівлі (Відкриті торги з публікацією англійською мовою) - UA-2021-04-23-005128-c . Також для підтвердження надаємо інформацію з електронного майданчика Замовника (додається). Замовник має право вважати, що повідомлення щодо індикатору ризику є нічим іншим, як технічним збоєм у електронній системі публічних закупівель.
Також повідомляємо, що Замовник являється новоствореною організацією та не має власного веб-сайту через недостатність фінансової спроможності, тому для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, станом на сьогодні користується наданою йому можливістю, оприлюднювати обґрунтування на веб-сайті Дніпровської міської ради - dniprorada.gov.ua, задля виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанови № 710. Крім того встановлено розбіжності при складанні тендерної документації.)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-11
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2021 16:06
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
185 245 162,59
UAH з ПДВ
|
185 245 162,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" |
189 451 364,67
UAH з ПДВ
|
189 451 364,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ #39086059 |
Переможець |
185 245 162,59
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:20
|
Ду 5 до 15-06-1 реквізити.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2022 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2022 10:33
|
Ду 4 до 15-06-1.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2022 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:19
|
Ду 3 до 15-06-1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 17:07
|
ДУ №2 до дог.№15-06-1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 16:04
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 16:03
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 09:07
|
№ 15-06-1.pdf | укладений |
15 червня 2021 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме збільшення фінансування у поточному році. |
Номер договору про закупівлю: | 15/06-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 15/06-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення капітальних вкладень на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 15/06-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 15/06-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 15/06-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |