Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру»
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2021-04-23-004849-a ● f717e78a7259437eb4df81fda92cb5d6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 20064120 |
Вебсайт: | http://www.rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, 01008, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО , будинок 5 |
Контактна особа: |
Карягін Павло Олегови 380442552516 kariahin@rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2021 15:42 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 15:42 |
Початок аукціону: | 13 травня 2021 14:09 |
Очікувана вартість: | 1 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, Київ, Михайла Грушевського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%) | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2021 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2021 15:55 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx | |
23 квітня 2021 15:55 |
ОГОЛОШЕННЯ Виготовлення проектної документації обєкта.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-23-004849-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:32044578
Дата подання: 17 травня 2021 20:54
Неправомірні дії Замовника по відхиленню
В Оголошенні про проведення закупівлі, а також в Протоколі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Українські Архітектурні Технології" зазначено, що «відповідно до частини третьої статті 12 Закону створення та подання учасником документів пропозиції спрощеної закупівлі повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП)». В Листі від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України (додається), на яке йде посилання в Протоколлі відхилення, зазначено, що, "якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим". Але ж в Оголошенні Замовник не вимагав накладати ВИКЛЮЧНО КЕП. Крім того, в останньому абзаці зазначеного Листа навіть "наголошується на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи". Таким чином, ані Оголошення Замовника, ані чинне законодавство не забороняло учасникам закупівлі використовувати УЕП.
Враховуючи вищенаведене, відхилення пропозиції ТОВ "Українські Архітектурні Технології" є неправомірним і таким, що може завдати необґрунтовних збитків державному бюджету у розмірі 392 944,80 грн. Вимагаємо скасувати Протоколи 111 та 117 щодо прийняття рішення уповноваженою особою та переглянути результати вибору переможця даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищенаведене, відхилення пропозиції ТОВ "Українські Архітектурні Технології" є неправомірним і таким, що може завдати необґрунтовних збитків державному бюджету у розмірі 392 944,80 грн. Вимагаємо скасувати Протоколи 111 та 117 щодо прийняття рішення уповноваженою особою та переглянути результати вибору переможця даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 травня 2021 09:37
Відповідь
Згідно Вашої вимоги UA-2021-04-23-004849-a.c1 від 17.05.2021 повідомляю:
1. На виконання статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон) у електронній системі публічних закупівель було розміщено оголошення про проведення закупівлі № UA-2021-04-23-004849-a (далі – Оголошення) за кодом ДК 021:2015 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру»).
2. Цінові пропозиції для участі у Закупівлі подали наступні учасники:
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «САБІ», (код за ЄДРПОУ/ДРФОПП 31943632);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ», (код за ЄДРПОУ/ДРФОПП 32044578) (далі - Учасник);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», (код за ЄДРПОУ/ДРФОПП 39950584);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІВІАЙ ГРУП», (код за ЄДРПОУ/ДРФОПП 38834122);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІН МАЄТОК», (код за ЄДРПОУ/ДРФОПП 40579122).
Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідність пропозиції вимогам встановленим замовником у оголошенні про Закупівлю, а саме:
** оголошення передбачено, що всі довідки повинні бути на фірмовому бланку з зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства або уповноваженої особи та печатки (у разі наявності).
*** оголошення передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону створення та подання учасником документів пропозиції спрощеної закупівлі повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може підписати УЕП або КЕП пропозицію спрощеної закупівлі, то такий учасник надає листом пояснення, в якому посилається на норму відповідного законодавчого акту причини не накладення на нього УЕП або КЕП.
У складі цінової пропозиції Учасником надані наступні файли:
- 1.Реєстр документів.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48;
- 2.Цінова пропозиція.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48;
- 4.Відомості про учасника.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48;
- 5.1.Довідка МТБ.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48;
- 5.2.Довідка працівники.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48;
- 5.4.Довідка досвід.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48;
- 7.Лист погодження з ТЗ та захист довкілля.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48 (далі – Документи).
Зазначені вище Документи оформлені на фірмовому бланку із зазначенням вихідного номера та не засвідчені підписом керівника підприємства або уповноваженої особи, печатка відсутня.
За результатом перевірки встановлено, що надані Документи у складі цінової пропозиції Учасника підписані удосконаленим електронним підписом (далі – УЕП) (файл: Електронний підпис 12 травня 2021 12:49).
Згідно пункту 4 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» виключно кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Враховуючи викладене, Учасник був зобов’язаний або виконати вимогу Оголошення ** та підписати всі Документи підписом керівника підприємства або уповноваженої особи та накласти печатку (у разі наявності) або керуючись пунктом 4 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» накласти на Документи КЕП.
Уповноважена особа Управління справами
Апарату Верховної Ради України КАРЯГІН Павло
Згідно Вашої вимоги UA-2021-04-23-004849-a.c1 від 17.05.2021 повідомляю:
1. На виконання статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон) у електронній системі публічних закупівель було розміщено оголошення про проведення закупівлі № UA-2021-04-23-004849-a (далі – Оголошення) за кодом ДК 021:2015 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру»).
2. Цінові пропозиції для участі у Закупівлі подали наступні учасники:
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «САБІ», (код за ЄДРПОУ/ДРФОПП 31943632);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ», (код за ЄДРПОУ/ДРФОПП 32044578) (далі - Учасник);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», (код за ЄДРПОУ/ДРФОПП 39950584);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІВІАЙ ГРУП», (код за ЄДРПОУ/ДРФОПП 38834122);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІН МАЄТОК», (код за ЄДРПОУ/ДРФОПП 40579122).
Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідність пропозиції вимогам встановленим замовником у оголошенні про Закупівлю, а саме:
** оголошення передбачено, що всі довідки повинні бути на фірмовому бланку з зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства або уповноваженої особи та печатки (у разі наявності).
*** оголошення передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону створення та подання учасником документів пропозиції спрощеної закупівлі повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може підписати УЕП або КЕП пропозицію спрощеної закупівлі, то такий учасник надає листом пояснення, в якому посилається на норму відповідного законодавчого акту причини не накладення на нього УЕП або КЕП.
У складі цінової пропозиції Учасником надані наступні файли:
- 1.Реєстр документів.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48;
- 2.Цінова пропозиція.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48;
- 4.Відомості про учасника.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48;
- 5.1.Довідка МТБ.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48;
- 5.2.Довідка працівники.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48;
- 5.4.Довідка досвід.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48;
- 7.Лист погодження з ТЗ та захист довкілля.pdf.p7s.zip 12 травня 2021 12:48 (далі – Документи).
Зазначені вище Документи оформлені на фірмовому бланку із зазначенням вихідного номера та не засвідчені підписом керівника підприємства або уповноваженої особи, печатка відсутня.
За результатом перевірки встановлено, що надані Документи у складі цінової пропозиції Учасника підписані удосконаленим електронним підписом (далі – УЕП) (файл: Електронний підпис 12 травня 2021 12:49).
Згідно пункту 4 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» виключно кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Враховуючи викладене, Учасник був зобов’язаний або виконати вимогу Оголошення ** та підписати всі Документи підписом керівника підприємства або уповноваженої особи та накласти печатку (у разі наявності) або керуючись пунктом 4 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» накласти на Документи КЕП.
Уповноважена особа Управління справами
Апарату Верховної Ради України КАРЯГІН Павло
Номер вимоги: UA-2021-04-23-004849-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "САБІ", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 18 травня 2021 12:35
Щодо оскарження переможця
ШАНОВНЕ ПАНСТВО
УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ,
А САМЕ ПАНЕ - КАРЯГІН Павло
Ви так ретельно перевіряли документи всіх учасників закупівлі № UA-2021-04-23-004849-a (ID: f717e78a7259437eb4df81fda92cb5d6) щодо проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру») (далі – Закупівля), очікувана вартість предмета закупівлі 1 490 000,00грн з ПДВ, що вибрали найгіршу та саму найдорожчу пропозицію з найбільшими помилками ТОВ "ГРІН МАЄТОК"
Розгорнути
Згорнути
УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ,
А САМЕ ПАНЕ - КАРЯГІН Павло
Ви так ретельно перевіряли документи всіх учасників закупівлі № UA-2021-04-23-004849-a (ID: f717e78a7259437eb4df81fda92cb5d6) щодо проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру») (далі – Закупівля), очікувана вартість предмета закупівлі 1 490 000,00грн з ПДВ, що вибрали найгіршу та саму найдорожчу пропозицію з найбільшими помилками ТОВ "ГРІН МАЄТОК"
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 травня 2021 17:21
Відповідь
Згідно Вашої вимоги UA-2021-04-23-004849-a.b2 від 18.05.2021 повідомляю:
1. На виконання статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон) у електронній системі публічних закупівель було розміщено оголошення про проведення закупівлі № UA-2021-04-23-004849-a (далі – Оголошення) за кодом ДК 021:2015 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру»).
2. Щодо відсутності в відомості ЄДРПОУ КВЕД-2010 клас 71.11 Діяльність у сфері архітектури та неможливості займатися проєктною діяльністю:
2.1. Згідно з ч. 1 ст. 19, ст. 43 і 44 ГКУ суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом
Подібний висновок міститься і у ст. 3 ЦКУ. У ст. 91 ЦКУ говориться, що коли окремий вид діяльності потребує дозволу (ліцензії), то юр. особа має право здійснювати такий вид діяльності тільки після отримання спеціального дозволу (ліцензії).
Види господарської діяльності, при здійсненні яких обов’язково слід мати ліцензію, наведені у ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. № 222-VIII. Щоб здійснювати такі види діяльності, суб’єкт господарювання має зазначити їх в ЄДР.
Висновок, що суб’єкт господарювання має змогу здійснювати будь-який вид діяльності, що не заборонений законом і на здійснення якого не слід отримувати ліцензії, незалежно від того, чи внесено інформацію про нього (код такої діяльності за КВЕД) до ЄДР.
Цей висновок підтверджує і сама суть кодів КВЕД, які містяться у ЄДР. Нагадаємо: головне призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юросіб, відокремлених підрозділів юросіб, фізосіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010**). А сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації.
** Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затверджена наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 р. № 457.
Код КВЕД не створює прав чи обов’язків для підприємств і організацій і не спричинює жодних правових наслідків
Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу).
2.2. На виконання п.5.2. Оголошення про проведення закупівлі у складі цінової пропозиції ТОВ "ГРІН МАЄТОК" було надано статут товариства.
Пунктом 4.3. Статуту визначені основні цілі діяльності ТОВ "ГРІН МАЄТОК" та заначено КВЕД-2010 клас 71.11 Діяльність у сфері архітектури (файл 12 травня 2021 13:37Статут Грін Маєток.pdf.zip.zip).
3. п.5.10. оголошення передбачено надання учасником Закупівлі довідки про наявність у підприємства інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: ГАПа, ГІПа та інженерів-проєктувальників за відповідними напрямками (для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3).**** До довідки надаються копії дипломів, посвідчень, сертифікатів та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником (копія наказу та/або копія з трудової книжки або інші документи згідно КЗпП).
3.1. На виконання п.5.2. Оголошення про проведення закупівлі у складі цінової пропозиції ТОВ "ГРІН МАЄТОК" було надано довідку у довільній формі про наявність інженерно-технічні працівники, які мають необхідні знання та досвід, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (файл: 12 травня 2021 13:37 довідка ітп.pdf.zip.zip,), а саме:
- Головний архітектор проекту – Городецька Марія Василівна;
- Головний інженер проекту – Алькіна Людмила Олексіївна;
- Інженер-проектувальник – Єрмолова Олена Володимирівна.
Вимогу виконано.
3.2. До довідки були надані дипломи, сертифікати та копія наказу та/або копія з трудової книжки або інші документи згідно КЗпП на Городецьку М.В., Алькіну Л.О., Єрмолову О.В. (файл: 12 травня 2021 13:37 диплом Алькина.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 диплом Городецька.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 диплом Єрмолова.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 наказ Алькіна.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 Сертификат Ермолова.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 Сертификат_ГАП.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 Сертификат.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 Трудова Городецька.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 Трудова городецька2.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 цивільно правова угода Єрмолова.pdf.zip.zip).
Вимогу виконано.
3.3. Права та обов’язки ГАПа та ГІпа прописані в СНиП 1.06.04.85
ГАП (ГІП) призначається для організації розробки проектно-кошторисної документації і технічного керівництва проектно-пошуковими роботами на протязі всього періоду проектування, будівництва та вводу в дію об’єкту. При проектуванні об’єктів цивільного будівництва, планування та забудови міст та селищ призначається головний архітектор проекту (ГАП), при проектуванні об’єктів промисловості, транспорту, зв’язку сільського будівництва – головний інженер проекту (ГІП) . Для крупних об’єктів може призначатись і ГАП і ГІП. ГАП (ГІП) призначаються з числа найбільш кваліфікованих спеціалістів.
В свої діяльності вони керуються діючим законодавством, діючими нормативними документами, стандартами та схемами розвитку відповідних територій. Головним завданням ГАПа (ГІПа) є забезпечення високої якості проектування.
Обов’язками ГАПа (ГІПа) є:
· участь в роботі комісії по вибору ділянки для будівництва, підготовці завдання на проектування;
· підготовка даних для укладання договору і складення графіка виконання проектної документації;
· формування складу виконавців та розподіл між ними завдань;
· контроль технічного та економічного рівня рішень, що приймаються;
· підготовка завдань субпідрядним проектним та вишукувальним організаціям та організації співпраці з ними;
· координація проектно-вишукувальних робіт, забезпечення видачі документації замовнику в відповідні терміни;
· забезпечення відповідності проектів завданню;
· погодження документації виконаною з обґрунтованим відхиленнями від діючих норм;
· захист проекту в відповідних органах;
· здійснення авторського нагляду за будівництвом.
Права:
· представляти проектну організацію в відповідних організаціях;
· приймати рішення по технічним питанням в процесі проектування, будівництва, вводу в дію об’єктів;
· призупиняти виробництво окремих видів будівельно-монтажних робіт при здійсненні їх з відхиленнями від проекту;
· перевіряти стан розробки проекту, правильність використання коштів і якість проектних рішень;
· надавати керівництву пропозиції про заохочення працівників, а також вносити пропозиції по накладення стягнень
ГАП (ГІП) проекта несе встановлену відповідальність за технічно-економічний рівень архітектурні рішення об’єкті, що будуються, за якість, своєчасну розробку і комплектність документації, правильне визначення кошторисної вартості.
4. П.518. Оголошення встановлено вимогу щодо надання кошторисної документація повинна бути оформлена учасником належним чином за підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (ГІП) або архітектора (ГАП) в зведеному кошторисі по формі 1-П та кошторисів 2-П або 3-П (згідно ДСТУ Б Д.1.1-7-2013).
5. У складі цінової пропозиції ТОВ "ГРІН МАЄТОК" надало кошторис по формі 2-П, який підписано Головний інженер проекту – Алькіною Людмилою Олексіївною та пропечатано печаткою інженера проєктувальника.
Вимогу виконано.
6. П.5.1.3 Оголошення не містить вимоги, що позитивний експертний звіт (не менше одного) про проходження експертизи проектної документації експертними організаціями, що відповідають критеріям, затверджені наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204 повинен бути виданий виключно на проєктну організацію, яка безпосередньо його отримувала. Для максимального розширення конкретного середовища, вимогу було встановлено таким чином щодо учасник який виконував субпідрядні роботи об’єкту будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 мав змогу прийняти участь у даній закупівлі.
У складі цінової пропозиції ТОВ "ГРІН МАЄТОК" надало аналогічний договір виконаний у повному обсязі на умовах субпідряду та основний договір, який отримав позитивний експертний звіт об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (файл: 12 травня 2021 13:37 аналогічний договір.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 акт до аналогічного договору.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37Липківського.pdf.zip.zip).
Вимогу виконано.
Згідно Вашої вимоги UA-2021-04-23-004849-a.b2 від 18.05.2021 повідомляю:
1. На виконання статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон) у електронній системі публічних закупівель було розміщено оголошення про проведення закупівлі № UA-2021-04-23-004849-a (далі – Оголошення) за кодом ДК 021:2015 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру»).
2. Щодо відсутності в відомості ЄДРПОУ КВЕД-2010 клас 71.11 Діяльність у сфері архітектури та неможливості займатися проєктною діяльністю:
2.1. Згідно з ч. 1 ст. 19, ст. 43 і 44 ГКУ суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом
Подібний висновок міститься і у ст. 3 ЦКУ. У ст. 91 ЦКУ говориться, що коли окремий вид діяльності потребує дозволу (ліцензії), то юр. особа має право здійснювати такий вид діяльності тільки після отримання спеціального дозволу (ліцензії).
Види господарської діяльності, при здійсненні яких обов’язково слід мати ліцензію, наведені у ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. № 222-VIII. Щоб здійснювати такі види діяльності, суб’єкт господарювання має зазначити їх в ЄДР.
Висновок, що суб’єкт господарювання має змогу здійснювати будь-який вид діяльності, що не заборонений законом і на здійснення якого не слід отримувати ліцензії, незалежно від того, чи внесено інформацію про нього (код такої діяльності за КВЕД) до ЄДР.
Цей висновок підтверджує і сама суть кодів КВЕД, які містяться у ЄДР. Нагадаємо: головне призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юросіб, відокремлених підрозділів юросіб, фізосіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010**). А сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації.
** Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затверджена наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 р. № 457.
Код КВЕД не створює прав чи обов’язків для підприємств і організацій і не спричинює жодних правових наслідків
Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу).
2.2. На виконання п.5.2. Оголошення про проведення закупівлі у складі цінової пропозиції ТОВ "ГРІН МАЄТОК" було надано статут товариства.
Пунктом 4.3. Статуту визначені основні цілі діяльності ТОВ "ГРІН МАЄТОК" та заначено КВЕД-2010 клас 71.11 Діяльність у сфері архітектури (файл 12 травня 2021 13:37Статут Грін Маєток.pdf.zip.zip).
3. п.5.10. оголошення передбачено надання учасником Закупівлі довідки про наявність у підприємства інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: ГАПа, ГІПа та інженерів-проєктувальників за відповідними напрямками (для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3).**** До довідки надаються копії дипломів, посвідчень, сертифікатів та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником (копія наказу та/або копія з трудової книжки або інші документи згідно КЗпП).
3.1. На виконання п.5.2. Оголошення про проведення закупівлі у складі цінової пропозиції ТОВ "ГРІН МАЄТОК" було надано довідку у довільній формі про наявність інженерно-технічні працівники, які мають необхідні знання та досвід, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідального виконавця окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (файл: 12 травня 2021 13:37 довідка ітп.pdf.zip.zip,), а саме:
- Головний архітектор проекту – Городецька Марія Василівна;
- Головний інженер проекту – Алькіна Людмила Олексіївна;
- Інженер-проектувальник – Єрмолова Олена Володимирівна.
Вимогу виконано.
3.2. До довідки були надані дипломи, сертифікати та копія наказу та/або копія з трудової книжки або інші документи згідно КЗпП на Городецьку М.В., Алькіну Л.О., Єрмолову О.В. (файл: 12 травня 2021 13:37 диплом Алькина.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 диплом Городецька.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 диплом Єрмолова.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 наказ Алькіна.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 Сертификат Ермолова.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 Сертификат_ГАП.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 Сертификат.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 Трудова Городецька.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 Трудова городецька2.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 цивільно правова угода Єрмолова.pdf.zip.zip).
Вимогу виконано.
3.3. Права та обов’язки ГАПа та ГІпа прописані в СНиП 1.06.04.85
ГАП (ГІП) призначається для організації розробки проектно-кошторисної документації і технічного керівництва проектно-пошуковими роботами на протязі всього періоду проектування, будівництва та вводу в дію об’єкту. При проектуванні об’єктів цивільного будівництва, планування та забудови міст та селищ призначається головний архітектор проекту (ГАП), при проектуванні об’єктів промисловості, транспорту, зв’язку сільського будівництва – головний інженер проекту (ГІП) . Для крупних об’єктів може призначатись і ГАП і ГІП. ГАП (ГІП) призначаються з числа найбільш кваліфікованих спеціалістів.
В свої діяльності вони керуються діючим законодавством, діючими нормативними документами, стандартами та схемами розвитку відповідних територій. Головним завданням ГАПа (ГІПа) є забезпечення високої якості проектування.
Обов’язками ГАПа (ГІПа) є:
· участь в роботі комісії по вибору ділянки для будівництва, підготовці завдання на проектування;
· підготовка даних для укладання договору і складення графіка виконання проектної документації;
· формування складу виконавців та розподіл між ними завдань;
· контроль технічного та економічного рівня рішень, що приймаються;
· підготовка завдань субпідрядним проектним та вишукувальним організаціям та організації співпраці з ними;
· координація проектно-вишукувальних робіт, забезпечення видачі документації замовнику в відповідні терміни;
· забезпечення відповідності проектів завданню;
· погодження документації виконаною з обґрунтованим відхиленнями від діючих норм;
· захист проекту в відповідних органах;
· здійснення авторського нагляду за будівництвом.
Права:
· представляти проектну організацію в відповідних організаціях;
· приймати рішення по технічним питанням в процесі проектування, будівництва, вводу в дію об’єктів;
· призупиняти виробництво окремих видів будівельно-монтажних робіт при здійсненні їх з відхиленнями від проекту;
· перевіряти стан розробки проекту, правильність використання коштів і якість проектних рішень;
· надавати керівництву пропозиції про заохочення працівників, а також вносити пропозиції по накладення стягнень
ГАП (ГІП) проекта несе встановлену відповідальність за технічно-економічний рівень архітектурні рішення об’єкті, що будуються, за якість, своєчасну розробку і комплектність документації, правильне визначення кошторисної вартості.
4. П.518. Оголошення встановлено вимогу щодо надання кошторисної документація повинна бути оформлена учасником належним чином за підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (ГІП) або архітектора (ГАП) в зведеному кошторисі по формі 1-П та кошторисів 2-П або 3-П (згідно ДСТУ Б Д.1.1-7-2013).
5. У складі цінової пропозиції ТОВ "ГРІН МАЄТОК" надало кошторис по формі 2-П, який підписано Головний інженер проекту – Алькіною Людмилою Олексіївною та пропечатано печаткою інженера проєктувальника.
Вимогу виконано.
6. П.5.1.3 Оголошення не містить вимоги, що позитивний експертний звіт (не менше одного) про проходження експертизи проектної документації експертними організаціями, що відповідають критеріям, затверджені наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204 повинен бути виданий виключно на проєктну організацію, яка безпосередньо його отримувала. Для максимального розширення конкретного середовища, вимогу було встановлено таким чином щодо учасник який виконував субпідрядні роботи об’єкту будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 мав змогу прийняти участь у даній закупівлі.
У складі цінової пропозиції ТОВ "ГРІН МАЄТОК" надало аналогічний договір виконаний у повному обсязі на умовах субпідряду та основний договір, який отримав позитивний експертний звіт об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (файл: 12 травня 2021 13:37 аналогічний договір.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 акт до аналогічного договору.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37Липківського.pdf.zip.zip).
Вимогу виконано.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-04-23-004849-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САБІ", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 19 травня 2021 14:21
Не правомірні дії замовника
ШАНОВНЕ ПАНСТВО
УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ,
А САМЕ ПАНЕ - КАРЯГІН Павло
ДЯКУЄМО ЩО ТАК НЕЯКІСНО ТА НЕПРАВОМІРНО ВІДПОВІЛИ НА ВИМОГУ щодо ТОВ "ГРІН МАЄТОК" згідно закупівлі № UA-2021-04-23-004849-a (ID: f717e78a7259437eb4df81fda92cb5d6) щодо проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру») (далі – Закупівля), очікувана вартість предмета закупівлі 1 490 000,00грн з ПДВ
Згідно Вашої Відповіді.
1. Невідповідність
-Ви знову вигороджуєте свого переможця та своїми виразами дозволяєте порушувати закон України, щодо відомостей з ЄДРПОУ
2. Невідповідність
-Ви самі підтвердили що погоджуєтесь
наказ Алькіна.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 говорить про те що вона лише інженер проєктно-кошторисні роботи та сертифікат інженера проєктувальника кошторисної документації.
Згідно Закону України Інженер –кошторисник не може призначатися ГІПом на підприємстві для цього призначення існує лише 2 сертифікати (Вивчайте законодавство про архітектурну діяльність , ДБН, ДСТУ)
Тому у Ваша вимога. 5.18 НЕ ВИКОНАНА
У зведеному кошторисі навіть не прописано хто ГІП , а лише кошторис склав.
Шановний пане КАРЯГІН Павло не давайте посилань та не трактуйте
3.3. Права та обов’язки ГАПа та ГІпа прописані в СНиП 1.06.04.85
Це не дійсний документ на території України ( це документ іншої держави до якої ми не маємо ніякого відношення ……… )
ВИВЧАЙТЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ , ДБН та ДСТУ
3. Невідповідність
Дякуємо що ще раз підтвердили що закупівля для КОНКРЕТНОГО СЕРЕДОВИЩА
П.5.1.3 Оголошення не містить вимоги, що позитивний експертний звіт (не менше одного) про проходження експертизи проектної документації експертними організаціями, що відповідають критеріям, затверджені наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204 повинен бути виданий виключно на проєктну організацію, яка безпосередньо його отримувала. Для максимального розширення конкретного середовища, вимогу було встановлено таким чином щодо учасник який виконував субпідрядні роботи об’єкту будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 мав змогу прийняти участь у даній закупівлі
4. Вимога яка не виконана згідно Вашого оголошення
Згідно Додатку №1 . ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
1. Зміст та обсяг робіт викладено у завданні на проектування
Завдання на проектування
34 Інші вимоги Виконавець за дорученням Замовника проходить експертизу проектно-кошторисної документації в ДП «Укрдержбудекспертиза»
ТОВ "ГРІН МАЄТОК" В своїй тендерній пропозицій Зведений кошторис див. п. 2 Невідповідність даного документу не врахував проходження експертизи за дорученням.
Не виконано вимогу тендерної документації Замовника. У разі включення суми експертизи, до ціни яку запропонував ТОВ "ГРІН МАЄТОК", відбудеться збільшення суми договору, що суперечить чинному законодавству, оскільки сума договору не може бути більшою за тендерну пропозицію, а у разі при підписанні договору З’ЯВИТЬСЯ сума за експертизу у зведеному кошторисі в рамках виграної суми буде свідчити по домовленість замовника та учасника закупівлі.
ВАША ВІДПОВІДЬ не так читати та не те малось на увазі не приймається згідно законодавства ви вимагали і мали на це право згідно Закону України про Архітектурну діяльність.
З метою недопущення судових процесів та настання відповідальності уповноваженої особи за порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель рекомендуємо виправити свої помилки та дискваліфікувати ТОВ "ГРІН МАЄТОК" , щоб не виникали підозри в протягуванні СВОГО учасника
PS. Шановний ПАНЕ - КАРЯГІН Павло вивчайте Закон України про Архітектурну діяльність, ДБН та ДСТУ
Розгорнути
Згорнути
УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ,
А САМЕ ПАНЕ - КАРЯГІН Павло
ДЯКУЄМО ЩО ТАК НЕЯКІСНО ТА НЕПРАВОМІРНО ВІДПОВІЛИ НА ВИМОГУ щодо ТОВ "ГРІН МАЄТОК" згідно закупівлі № UA-2021-04-23-004849-a (ID: f717e78a7259437eb4df81fda92cb5d6) щодо проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру») (далі – Закупівля), очікувана вартість предмета закупівлі 1 490 000,00грн з ПДВ
Згідно Вашої Відповіді.
1. Невідповідність
-Ви знову вигороджуєте свого переможця та своїми виразами дозволяєте порушувати закон України, щодо відомостей з ЄДРПОУ
2. Невідповідність
-Ви самі підтвердили що погоджуєтесь
наказ Алькіна.pdf.zip.zip, 12 травня 2021 13:37 говорить про те що вона лише інженер проєктно-кошторисні роботи та сертифікат інженера проєктувальника кошторисної документації.
Згідно Закону України Інженер –кошторисник не може призначатися ГІПом на підприємстві для цього призначення існує лише 2 сертифікати (Вивчайте законодавство про архітектурну діяльність , ДБН, ДСТУ)
Тому у Ваша вимога. 5.18 НЕ ВИКОНАНА
У зведеному кошторисі навіть не прописано хто ГІП , а лише кошторис склав.
Шановний пане КАРЯГІН Павло не давайте посилань та не трактуйте
3.3. Права та обов’язки ГАПа та ГІпа прописані в СНиП 1.06.04.85
Це не дійсний документ на території України ( це документ іншої держави до якої ми не маємо ніякого відношення ……… )
ВИВЧАЙТЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ , ДБН та ДСТУ
3. Невідповідність
Дякуємо що ще раз підтвердили що закупівля для КОНКРЕТНОГО СЕРЕДОВИЩА
П.5.1.3 Оголошення не містить вимоги, що позитивний експертний звіт (не менше одного) про проходження експертизи проектної документації експертними організаціями, що відповідають критеріям, затверджені наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204 повинен бути виданий виключно на проєктну організацію, яка безпосередньо його отримувала. Для максимального розширення конкретного середовища, вимогу було встановлено таким чином щодо учасник який виконував субпідрядні роботи об’єкту будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 мав змогу прийняти участь у даній закупівлі
4. Вимога яка не виконана згідно Вашого оголошення
Згідно Додатку №1 . ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
1. Зміст та обсяг робіт викладено у завданні на проектування
Завдання на проектування
34 Інші вимоги Виконавець за дорученням Замовника проходить експертизу проектно-кошторисної документації в ДП «Укрдержбудекспертиза»
ТОВ "ГРІН МАЄТОК" В своїй тендерній пропозицій Зведений кошторис див. п. 2 Невідповідність даного документу не врахував проходження експертизи за дорученням.
Не виконано вимогу тендерної документації Замовника. У разі включення суми експертизи, до ціни яку запропонував ТОВ "ГРІН МАЄТОК", відбудеться збільшення суми договору, що суперечить чинному законодавству, оскільки сума договору не може бути більшою за тендерну пропозицію, а у разі при підписанні договору З’ЯВИТЬСЯ сума за експертизу у зведеному кошторисі в рамках виграної суми буде свідчити по домовленість замовника та учасника закупівлі.
ВАША ВІДПОВІДЬ не так читати та не те малось на увазі не приймається згідно законодавства ви вимагали і мали на це право згідно Закону України про Архітектурну діяльність.
З метою недопущення судових процесів та настання відповідальності уповноваженої особи за порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель рекомендуємо виправити свої помилки та дискваліфікувати ТОВ "ГРІН МАЄТОК" , щоб не виникали підозри в протягуванні СВОГО учасника
PS. Шановний ПАНЕ - КАРЯГІН Павло вивчайте Закон України про Архітектурну діяльність, ДБН та ДСТУ
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 травня 2021 15:28
Відповідь
Згідно Вашої вимоги UA-2021-04-23-004849-a.b3 від 19.05.2021 повідомляю:
1. Надання відомостей із Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України скорочено ЄДРПОУ, врегульовано положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України затвердженого наказом Державного комітету статистики України 28.11.2005 № 386 (далі – Наказ).
Пунктом 4 Наказу передбачено, що відомості щодо суб’єктів Реєстру (юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб) надаються користувачам за такими категоріями даних:
• ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб’єкта;
• класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить юридична особа, яка діє на основі державної власності, а також класифікаційні коди відповідно до державних класифікаторів, класифікацій, переліків кодів;
• довідкові - місцезнаходження, прізвище керівника (голови ліквідаційної комісії, керуючого санацією), телефон, факс, адреса електронної пошти (за наявності);
• реєстраційні - відомості про створення, припинення суб’єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них.
До таких класифікаційних кодів відповідно до державних класифікаторів, класифікацій, переліків кодів відносіться:
а) Класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою України (КОАТУУ);
б) Класифікатор організаційно-правових форм господарювання – КОПФГ;
в) Класифікація видів економічної діяльності – КВЕД;
г) Класифікація інституційних секторів економіки України – КІСЕ.
Згідно пункту 10 Наказу визначено, що відомості з Реєстру формуються органом державної статистики та надаються користувачу після отримання запиту та документів або відомостей про оплату користувачем вартості наданих послуг.
У складі Вашої цінової пропозиції було надано Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань скорочено витяг з ЄДР.
Надання витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр), врегульовано положенням надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 (далі – Наказ 1).
Пунктом 2 розділу І Наказу 1 передбачено, що згідно запиту у паперовій формі із Єдиного державного реєстру надаються виключно наступні документі:
• виписка,
• витяг.
Пунктом 3 розділу І Наказу 1 встановлено, що електронній формі надаються: відомості з Єдиного державного реєстру через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України, що не мають статусу юридичної особи.
Розділами ІІ-V Наказу 1 передбачено вичерпна інформацію, яку зобов’язані містити виписка, витяг або відомості з ЄДР та даними розділами не передбачено наявність у даних документах наступної інформації:
а) Класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою України (КОАТУУ);
б) Класифікатор організаційно-правових форм господарювання – КОПФГ;
в) Класифікація інституційних секторів економіки України – КІСЕ.
Враховуючи вищевикладене, відомость з ЄДРПОУ це різні документи із випискою, витягом або відомостями з ЄДР. Вони видані різними державними органами та містять не тотожну інформацію.
2. Прошу повідомити законодавчій акт, який забороняє виконувати або поєднувати інженеру-проектувальнику обов’язки головного інженера проекту.
3. Пунктом 34 Додатку 1 до Оголошення зазначено, що Виконавець за дорученням Замовника проходить експертизу проектно-кошторисної документації в ДП «Укрдержбудекспертиза».
3.1. Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва визначається згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (далі –ДСТУ).
3.2. Сума витрат на проходження експертизи зазначається у зведеному кошторисі на проєктні роботи за формою 1-П.
3.3. Пунктом 31 Додатку 1 до Оголошення чітко визначено, що в складі витрат кошти на утримання служби замовника не передбачати. Вимога щодо наявність вартості експертизи у зведеному кошторисі на проєктні роботи за формою 1-П відсутня, але в Оголошення вказано, що саме цінова пропозиція повинна враховувати вартість експертизи.
Також звертаю Вашу увагу, що у замовника відсутня можливість укласти договір підряду на суму більшу ніж сума надана у ціновій пропозиції переможця закупівлі. Таким чином Ваші твердження, що до складу цінової пропозиції не входить вартість експертизи є помилковими, згідно пункту 10 порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету міністрів України №560 від 11.05.2011 Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками та споруджуються із залученням бюджетних коштів, установ та організацій, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
Згідно Вашої вимоги UA-2021-04-23-004849-a.b3 від 19.05.2021 повідомляю:
1. Надання відомостей із Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України скорочено ЄДРПОУ, врегульовано положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України затвердженого наказом Державного комітету статистики України 28.11.2005 № 386 (далі – Наказ).
Пунктом 4 Наказу передбачено, що відомості щодо суб’єктів Реєстру (юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб) надаються користувачам за такими категоріями даних:
• ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб’єкта;
• класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить юридична особа, яка діє на основі державної власності, а також класифікаційні коди відповідно до державних класифікаторів, класифікацій, переліків кодів;
• довідкові - місцезнаходження, прізвище керівника (голови ліквідаційної комісії, керуючого санацією), телефон, факс, адреса електронної пошти (за наявності);
• реєстраційні - відомості про створення, припинення суб’єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них.
До таких класифікаційних кодів відповідно до державних класифікаторів, класифікацій, переліків кодів відносіться:
а) Класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою України (КОАТУУ);
б) Класифікатор організаційно-правових форм господарювання – КОПФГ;
в) Класифікація видів економічної діяльності – КВЕД;
г) Класифікація інституційних секторів економіки України – КІСЕ.
Згідно пункту 10 Наказу визначено, що відомості з Реєстру формуються органом державної статистики та надаються користувачу після отримання запиту та документів або відомостей про оплату користувачем вартості наданих послуг.
У складі Вашої цінової пропозиції було надано Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань скорочено витяг з ЄДР.
Надання витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр), врегульовано положенням надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 (далі – Наказ 1).
Пунктом 2 розділу І Наказу 1 передбачено, що згідно запиту у паперовій формі із Єдиного державного реєстру надаються виключно наступні документі:
• виписка,
• витяг.
Пунктом 3 розділу І Наказу 1 встановлено, що електронній формі надаються: відомості з Єдиного державного реєстру через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України, що не мають статусу юридичної особи.
Розділами ІІ-V Наказу 1 передбачено вичерпна інформацію, яку зобов’язані містити виписка, витяг або відомості з ЄДР та даними розділами не передбачено наявність у даних документах наступної інформації:
а) Класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою України (КОАТУУ);
б) Класифікатор організаційно-правових форм господарювання – КОПФГ;
в) Класифікація інституційних секторів економіки України – КІСЕ.
Враховуючи вищевикладене, відомость з ЄДРПОУ це різні документи із випискою, витягом або відомостями з ЄДР. Вони видані різними державними органами та містять не тотожну інформацію.
2. Прошу повідомити законодавчій акт, який забороняє виконувати або поєднувати інженеру-проектувальнику обов’язки головного інженера проекту.
3. Пунктом 34 Додатку 1 до Оголошення зазначено, що Виконавець за дорученням Замовника проходить експертизу проектно-кошторисної документації в ДП «Укрдержбудекспертиза».
3.1. Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва визначається згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (далі –ДСТУ).
3.2. Сума витрат на проходження експертизи зазначається у зведеному кошторисі на проєктні роботи за формою 1-П.
3.3. Пунктом 31 Додатку 1 до Оголошення чітко визначено, що в складі витрат кошти на утримання служби замовника не передбачати. Вимога щодо наявність вартості експертизи у зведеному кошторисі на проєктні роботи за формою 1-П відсутня, але в Оголошення вказано, що саме цінова пропозиція повинна враховувати вартість експертизи.
Також звертаю Вашу увагу, що у замовника відсутня можливість укласти договір підряду на суму більшу ніж сума надана у ціновій пропозиції переможця закупівлі. Таким чином Ваші твердження, що до складу цінової пропозиції не входить вартість експертизи є помилковими, згідно пункту 10 порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету міністрів України №560 від 11.05.2011 Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками та споруджуються із залученням бюджетних коштів, установ та організацій, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
Номер вимоги: UA-2021-04-23-004849-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САБІ", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 19 травня 2021 18:25
для Уповноваженої особи Управління справами Апарату Верховної Ради України.
Шановний пане - КАРЯГІН Павло Олегович
Дякуємо що Ви відповідаєте на всі вимоги згідно закупівлі № UA-2021-04-23-004849-a (ID: f717e78a7259437eb4df81fda92cb5d6) щодо проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру») (далі – Закупівля), очікувана вартість предмета закупівлі 1 490 000,00грн з ПДВ
З Ваших відповідей все зрозуміло про вашу кваліфікацію та знання Законів України, ДБН, ДСТУ та документів.
Досить відповідати на питання в яких Ви не актуальні вже навіть не смішно!!!
Рекомендуємо Вам відмінити торги , краще підготуватись до нової закупівлі щоб не ганьбитися перед учасниками системи prozorro (бо Вас читають люди)
PS. Шановний ПАНЕ - КАРЯГІН Павло вивчайте Закон України про Архітектурну діяльність , ДБН, ДСТУ та інші документи цього напрямку (тільки саме України а не інших держав).
Розгорнути
Згорнути
Дякуємо що Ви відповідаєте на всі вимоги згідно закупівлі № UA-2021-04-23-004849-a (ID: f717e78a7259437eb4df81fda92cb5d6) щодо проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виготовлення проектної документації об`єкта «Ремонт (реставраційний) кулуарів третього поверху адміністративного будинку Верховної Ради України по вул. Грушевського, 5 у Печерському районі м. Києва в частині облаштування Прес-центру») (далі – Закупівля), очікувана вартість предмета закупівлі 1 490 000,00грн з ПДВ
З Ваших відповідей все зрозуміло про вашу кваліфікацію та знання Законів України, ДБН, ДСТУ та документів.
Досить відповідати на питання в яких Ви не актуальні вже навіть не смішно!!!
Рекомендуємо Вам відмінити торги , краще підготуватись до нової закупівлі щоб не ганьбитися перед учасниками системи prozorro (бо Вас читають люди)
PS. Шановний ПАНЕ - КАРЯГІН Павло вивчайте Закон України про Архітектурну діяльність , ДБН, ДСТУ та інші документи цього напрямку (тільки саме України а не інших держав).
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 травня 2021 18:43
Дякую Вам за оцінку мого досвіду щодо проведення процедур закупівель.
Запрошую Вас прийняту участь у наступних закупівлях та перемогти.
Запрошую Вас прийняту участь у наступних закупівлях та перемогти.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2021 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "САБІ" |
1 086 790,16
UAH з ПДВ
|
909 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
1 262 027,74
UAH з ПДВ
|
912 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» |
1 305 301,38
UAH з ПДВ
|
915 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІВІАЙ ГРУП" |
1 196 157,58
UAH з ПДВ
|
1 063 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРІН МАЄТОК" |
1 334 944,80
UAH з ПДВ
|
1 304 944,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "САБІ" #31943632 |
Відхилено |
909 090,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 21:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #32044578 |
Відхилено |
912 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 14:36
|
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» #39950584 |
Відхилено |
915 990,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 16:39
|
ТОВ "БІВІАЙ ГРУП" #38834122 |
Відхилено |
1 063 100,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 18:24
|
ТОВ "ГРІН МАЄТОК" #40579122 |
Переможець |
1 304 944,80
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 12:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 15:49
|
Додаткова угода №1 до договору №60 від 20.05.2021.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 15:40
|
ДОГОВІР 60 ТОВ Грін Масток .pdf | укладений |
21 травня 2021 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" дійшли згоди внести зміни до Договору №60 від 20.05.2021 шляхом укладання цієї Додаткової угоди про наступне: 1. Викласти п.4.1. Договору у новій редакції: "4.1. Визначена цим Договором Робота повинна бути виконана не пізніше 30 вересня 2021 року". |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |