Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95, Бензин А-92
Очікувана вартість
778 794,00 UAH
UA-2021-04-23-004820-c 8704ef7ab7aa482c9869e90bf8646177
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войченко Тетяна Віталіївна

380978940032 samarapmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 37834197
Місцезнаходження: 51270, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський район, селище міського типу Гвардійське, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 11
Контактна особа: Войченко Тетяна Віталіївна
380978940032
samarapmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відкриті торги за предметом закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09130000-9 Нафта і дистиляти. (Бензин А-95, Бензин А-92)» (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2021-02-18-003174-a та UA-2021-03-31-000816-c відповідно) були автоматично відмінені електронною системою закупівель через відсутність достатньої кількості учасників, тому Замовник має право, як виняток, застосувати переговорну процедуру закупівлі із вище зазначених підстав.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 16:09
Оскарження наміру укласти договір: 04 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16600 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51220, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, та Новомосковський район, АЗС учасника - переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
11100 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51220, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, та Новомосковський район, АЗС учасника - переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 7 (семи) банківських днів після його отримання. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 квітня 2021 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ"
#43127829
Переможець 778 794,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2021 16:09

Документи

23 квітня 2021 16:09
Електронний підпис
23 квітня 2021 16:08
ПРОТОКОЛ НАМІР.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2021 16:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ"
#43127829
778 794,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2021 16:09
Електронний підпис
23 квітня 2021 16:08
ПРОТОКОЛ НАМІР.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 14:36
ДУ №2.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2021 12:32
ДУ №1.pdf зміни до договору
11 травня 2021 12:31
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 12:08
договір.pdf укладений
06 травня 2021 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 1 від 06.05.2021 року. Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: № 3/2210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 01.10.2021 року. Сума договору після внесення змін: 587 482.50 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 01.10.2021 року.
Номер договору про закупівлю: № 3/2210
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2021 — 01 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 704 979,00
UAH (в тому числі ПДВ 117 496,50 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 01.10.2021 року.