Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38358 - Комір для захисту від випромінювання
Очікувана вартість
157 610,00 UAH
UA-2021-04-23-004818-a 49222f5cc677470f86e4f7d5b4a13796
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурник Алла Василівна

+380822794575 ekon8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02004717
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Сурник Алла Василівна
+380822794575
ekon8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2021 18:00
Початок аукціону: 12 травня 2021 14:11
Очікувана вартість: 157 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 788,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Технічні характеристики відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 2 Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА»; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська, буд. № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 35113400-3 — Захисний одяг
2 шт
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська, буд. № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 35113400-3 — Захисний одяг
2 шт
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська, буд. № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 35113400-3 — Захисний одяг
8 шт
38358 - Комір для захисту від випромінювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська, буд. № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 35113400-3 — Захисний одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за наданий товар здійснюються на підставі видаткової накладної на умовах відстрочки платежу до 7 робочих днів та у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2021 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2021 15:47
оголошення_рентгензахист.docx
23 квітня 2021 15:47
Додаток_3 рентгензахист.docx
23 квітня 2021 15:47
Додаток 2 тех завдання ренгензахист.docx
23 квітня 2021 15:47
Додаток 1 ренгензахист.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявні технічні вимоги обмежуть коло учасників до одного!
Дата подання: 27 квітня 2021 11:10
Дата відповіді: 28 квітня 2021 15:45
Добрий день. При виборі товару Замовник повинен перш за все керуватися Технічними характеристиками товару (свинцевий еквівалент, розмір, вага, термін експлуатації і т. д.), а не з чого він виготовлений. Наприклад: при виборі мобільного телефону, ви ж не уточняєте з якого саме матеріалу виготовлені елементи керування (процесор, елементи пам'яті, сенсорний екран), головне, що вам потрібно - це його продуктивність і функціональність. Яке значення має те, з чого виготовлений рентген захисний одяг, якщо термін його служби, рівень захисту, однорідність свинцю по площі - однакові! Крім того, ви повинні розуміти, що на ринку України виробник рентген захисного одягу з просвинцеваного вінілу тільки один, що автоматично робить його монополістом. В такому разі не має змісту проводити торги, знаючи наперед, що тільки він може поставити вам товар. До водимо до вашого відома, що на ринку України присутні безсвинцевий рентген захисний одяг, а ви, прописуючи "Просвинцеваний вініл", позбавляєте можливості отримати екологічно чистіший матеріал з такими ж характеристиками! В зв'язку з цим просимо видалити пункт медико-технічних вимог: ЗІЗ повинні виготовлятися з сучасного матеріалу – просвинцьованого вінілу. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Замовник проводить процедуру закупівлі у відподності до вимог викладених в ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема п.3 ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що в оголошені про проведення спрощеної процедури зазначається, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Відпо відно до ч.4 ст.14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
З урахуванням зазначеного слід зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права замовника спрощеної закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання того чи іншого товару у своїй діяльності.
В оголошенні по даній процедурі передбачено, що технічні вимоги до предмету закупівлі викладено в Додатку №2. При цьому, Додаток № 2 містить загальні та спеціальні вимоги до предмету закупівлі, які сформовані в т.ч. з урахуванням досвіду використання та вивчення відповідної продукції, зокрема, в частині ефективного поєднання застосованих при виробництві матеріалів й технологій та експлуатаційних характеристик.
Отже, в даній процедурі закупівлі Замовником жодним чином не порушено норми законодавства та дотримано принципи здійснення публічних закупівель, тому і підстав для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі не має.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-23-004818-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс", Код ЄДРПОУ:22334457
Дата подання: 29 квітня 2021 11:40
Вимога про усунення порушень законодавства
Оскільки дані вироби підпадають під вимоги Державних санітарних правил і норм «Гігієнічні вимоги до влаштування та експлуатації рентгенівських кабінетів і проведення рентгенологічних процедур», затвердженого Наказом МОЗ України 04.06.2007р. №294, Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» №15/98-ВР від 24.02.2020р., а єдиним критерієм оцінки згідно цих законів є відповідність засобів захисту свинцевому еквіваленту, тож інші вимоги, які встановлюються Замовником є дискримінаційними та виділяють конкретного виробника (Компанія «ОНІКО»). При наявних вимогах до матеріалів та однакових вихідних технічних характеристиках, з нашого досвіду, вартість виробів від Компанії «ОНІКО» буде на 30-40% більшою за середньоринкову. На нашу думку, це вказує на те, що представники Замовника, які причетні до формування даної закупівлі, мають «зацікавленість» з метою отримання неправомірної вигоди, тому що однакових фірм-виробників немає, всі вони мають свої особливості, але вихідні параметри однакові.
Тож вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги («Повинні виготовлятися з сучасного матеріалу – просвинцьованого вінілу») з медико-технічних вимог та забезпечити однакові умови для участі усіх виробників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2021 17:50
Доброго дня! Ознайомившись з вашими вимогами повідомляємо наступне:
В оголошенні по даній процедурі передбачено, що технічні вимоги до предмету закупівлі викладено в Додатку №2. При цьому, Додаток № 2 містить загальні та спеціальні вимоги до предмету закупівлі, які сформовані в т.ч. з урахуванням досвіду використання та вивчення відповідної продукції, зокрема, в частині ефективного поєднання застосованих при виробництві матеріалів й технологій та експлуатаційних характеристик.
Також, інформуємо Вас про те, що за результатами моніторингу ринку на території України існує декілька постачальників, які мають можливість поставити товар від різних виробників з характеристиками, які будуть повністю відповідати вимогам Замовникам. Неможливість надання Вами товару, що відповідає вимогам Додатку 2 Оголошення не зобов’язує замовника вносити зміни до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Враховуючи викладене замовник не вбачає підстав для внесення змін до поданого оголошення на закупівлю «код ДК 021:2015: 35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38358 - Комір для захисту від випромінювання)».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2021 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" 68 434,91
UAH з ПДВ
68 434,91
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Боднарчук Дмитро Борисович 157 260,00
UAH з ПДВ
157 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2021 16:38
Електронний підпис
05 травня 2021 14:20
Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2021 14:20
СТАТУТ 2020.pdf
05 травня 2021 14:20
Сертифікат ISO 13485 - 163.pdf
05 травня 2021 14:20
СвідоцтвоЄПл.pdf
05 травня 2021 14:20
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКІВ.pdf
05 травня 2021 14:20
Проект договору.pdf
05 травня 2021 14:20
Порівняльна таблиця.pdf
05 травня 2021 14:20
НАКАЗ ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
05 травня 2021 14:20
НАКАЗ НА ПРИЗНАЧЕННЯ.pdf
05 травня 2021 14:20
Довідка довкілля.pdf
05 травня 2021 14:20
Витяг.pdf
05 травня 2021 14:20
Виписка_ЗУц.pdf

Публічні документи

06 травня 2021 14:52
Електронний підпис
06 травня 2021 14:50
Техн. док-ти скан.rar
06 травня 2021 14:50
Аналогічні договори.rar
06 травня 2021 14:50
1 Тенд. Пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс"

ФОП Боднарчук Дмитро Борисович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс"
#22334457
Відхилено 68 434,91
UAH з ПДВ
19 травня 2021 17:10
ФОП Боднарчук Дмитро Борисович
#2692813872
Переможець 157 260,00
UAH з ПДВ
19 травня 2021 17:14

Документи

19 травня 2021 17:10
Електронний підпис

Документи

19 травня 2021 17:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2021 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Боднарчук Дмитро Борисович
#2692813872
157 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 травня 2021 17:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 17:08
Підписаний договір укладений
24 травня 2021 16:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 157 260,00
UAH