Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по технічному обслуговуванню і ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2021-04-23-004464-b 3c21927dc2f849fc970ccae67c01c04b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Шиліна

+380956219652 bazaspecmedpostach@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "База спеціального медичного постачання департаменту охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 00181711
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Ольга Шиліна
+380956219652
bazaspecmedpostach@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги по технічному обслуговуванню і ремонту офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, пл.Народна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

23 квітня 2021 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Погорелий Г.В.
#2058116671
Переможець 3 000,00
UAH
23 квітня 2021 12:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 11:27
угода 1.PDF зміни до договору
16 грудня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 12:31
договір 16.PDF укладений
23 квітня 2021 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку ( сума договору становить 2440 грн.00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML