Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44104383 |
Місцезнаходження: | 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, місто Карлівка, вул. Полтавський шлях, будинок 85 |
Контактна особа: |
Ольга Микитенко +380534623440 olga.mykytenko@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 13:02 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2021 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2021 15:40 |
ТД світло.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановний замовник!
23.04.2021 року ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги. (Електрична енергія)
Уважно ознайомившись із Вашою тендерною документацією вимушені направити Вам свою вимогу про усунення виявлених порушень.
Відповідно до частини 1 пп. 1.4 розділу ІІІ Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено та чітко прописано, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Разом з тим, уважно вивчивши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" вбачається, що зазначений учасник не повній мірі виконав вимоги тендерної документації і в свій тендерній пропозиції не надав належним чином оформлені документи.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерній документації учасника ТОВ ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ відсутні належним чином оформленні документи, що ставить під сумнів об’єктивність проведення публічної закупівлі, а також виникає сумнів у дискредитації інших учасників.
Після детальної перевірки було встановлено, що наступні документи ТОВ ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ містять ознаки фіктивності, так як відсутні будь які відомості щодо порядкового номеру і дати документами, а саме:
- Лист згода- за проектом договору
- Інформація щодо субпідрядника/співвиконавця
- Лист – вимога
- Технічна специфікація
- Гарантійний лист
- Довідка про наявність працівників
- Довідка про обладнання
- Довідка щодо отримання ліцензії
- Лист згода на обробку персональних даних( без печаті)
- Довідка про відсутність підстав у відмов
- Довідка про наявність кол-центра
- Довідка про власний ЦОС
- Довідка щодо уповноважених осіб учасника
- Лист згода на обробку персональних даних (без печаті)
- Лист гарантія (щодо санкцій)
- Довідка про наявність аналогічних договорів
- Довідка щодо захисту довкілля
- Довідка щодо коду доступу
- Довідка про наявність договорів з учасниками ринку
Разом з тим, відповідно вимог тендерної документації, встановлено, що всі документи повинні бути належними чином оформленні.
Наголошуємо, що відповідно до вимог оформлення документів ДСТУ 4163-2003 які затверджені наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. N 55 визначено, що до належним чином оформлених документів є в тому числі документи з порядковим і вихідним номером документа.
У зазначених вище документах відсутні будь які відомості стосовно номерів документів та дати складання документів, що вже є порушення вимог ДСТУ 4163-2003,а також вимог Вашої тендерної документації щодо подачі належних документів.
Обов'язковими реквізитами, що забезпечують юридичну силу документа, є такі: назва установи, назва виду документа, дата, реєстраційний індекс, текст, підпис.
Разом з тим відповідно до ч.1 Закону України «Про інформацію» передбачено, що документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Не зрозуміло яким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ здійснило передачу носія у часі та просторі без будь якої інформаційної дати та вихідного номера.
Також вважаємо, що зазначені вище документи не зареєстровані і не мають юридичної сили,а тому як наслідок не можуть бути Вами взяті до уваги. Також учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ не несе відповідальності за документ та не може контролювати його виконання в результаті не може приймати участь в процедурі закупівлі.
Просимо Вас відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ через не дотримання вимог Вашої ж тендерної документації.
В разі ігнорування законних вимог учасника будемо звертатися до Антимонопольного комітету України з метою недопущення неправомірного використання коштів місцевого бюджету.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-08-000023 ● 5f13e458a8814d46b468aa8864f8c0c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2021 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2021 № 295
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 08.07.2021 № 295
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-04-23-004283-c виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Засіданням робочої групи відділу, за результатами моніторингу,вирішено розірвати Договір з Постачальником та оприлюднити ДУ відповідно до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі"
2021-07-27 16:26:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладанні договору встановлено порушення норм частини першої статті 41 Закону та частини третьої статті 631 Господарського кодексу України.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
390 719,34
UAH з ПДВ
|
367 039,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
425 000,00
UAH з ПДВ
|
367 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" #42223804 |
Переможець |
367 039,38
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 15:45
|
ду 2.pdf | укладений |
30 липня 2021 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 15:37
|
ду1.pdf | зміни до договору |
30 липня 2021 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 16:24
|
Протокол №68.pdf | укладений |
31 травня 2021 16:23
|
Договір 20910124.21.1.pdf | укладений |
31 травня 2021 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20910124/21/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 травня 2021 — 31 серпня 2021 |
Сума оплати за договором: |
69 470,89
UAH (в тому числі ПДВ 11 578,48 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.9 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |