Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт м’якої покрівлі І корпусу будівлі виконкому міської ради за адресою: пл. Молодіжна, 1, м. Кривий Ріг. (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
1 457 563,20 UAH
UA-2021-04-23-001497-c 355896977cd947828e0c8faa7fd9bc08
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Личана Тетяна Володимирівна

0564920308 vdzue@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052169
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1,
Контактна особа: Личана Тетяна Володимирівна
0564920308
vdzue@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2021 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 457 563,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 287,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем спрощеної закупівлі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Виконавчий комітет Криворізької міської ради ЄДРПОУ: 04052169 пл. Молодіжна,1 , м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50101 Розрахунковий рахунок: UA808201720355169023027052749 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю робіт: «Капітальний ремонт м’якої покрівлі І корпусу будівлі виконкому міської ради за адресою: пл. Молодіжна,1, м. Кривий Ріг» Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажується в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт м’якої покрівлі І корпусу будівлі виконкому міської ради за адресою: пл. Молодіжна, 1, м. Кривий Ріг. (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після закінчення робіт Виконавець передає Замовнику оформлені належним чином акти на приховані роботи, акт приймання виконаних будівельних робіт та завірені копії первинних бухгалтерських документів на придбання відповідних матеріальних ресурсів. Акт приймання виконаних будівельних робіт підписується Замовником протягом 3 (трьох) календарних днів з дати передачі або надається мотивована письмова відмова від його підписання. Замовник здійснює розрахунки із Виконавцем після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт протягом 5 (п'яти) календарних днів. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем спрощеної закупівлі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Виконавчий комітет Криворізької міської ради ЄДРПОУ: 04052169 пл. Молодіжна,1 , м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50101 Розрахунковий рахунок: UA808201720355169023027052749 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю робіт: «Капітальний ремонт м’якої покрівлі І корпусу будівлі виконкому міської ради за адресою: пл. Молодіжна,1, м. Кривий Ріг» Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажується в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Назва документу: платіжне доручення
Вимоги до документу: Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажується в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю
23 квітня 2021 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2021 11:59
Оголошення.doc
23 квітня 2021 11:59
Проект договору (кап. рем. покрівля).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно класу наслідків
Дата подання: 26 квітня 2021 11:59
Дата відповіді: 26 квітня 2021 13:41
Шановний замовнику! Який клас наслідків робіт за об'єктом?
Відповідь: Клас наслідків СС1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ КРОМА 1 293 226,80
UAH з ПДВ
1 293 226,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 травня 2021 09:22
Електронний підпис
05 травня 2021 09:20
св-во НДС.PDF
05 травня 2021 09:20
протокол -1-2009г.PDF
05 травня 2021 09:20
посвідчення_охрана 2.PDF
05 травня 2021 09:20
Посвідчення 3.PDF
05 травня 2021 09:20
НОВАЯ ЛИЦЕНЗИЯ 2.PDF
05 травня 2021 09:20
НОВАЯ ЛИЦЕНЗИЯ 1.PDF
05 травня 2021 09:20
Наказ на директора.PDF
05 травня 2021 09:20
дозвил 1720.PDF
05 травня 2021 09:20
дозвил 1719.PDF
05 травня 2021 09:20
Додаток 3.PDF
05 травня 2021 09:20
Додаток 2.PDF
05 травня 2021 09:20
Додаток 1.PDF
05 травня 2021 09:20
Договір.PDF
05 травня 2021 09:20
довідка 2.PDF
05 травня 2021 09:20
довідка 1.PDF
05 травня 2021 09:20
Витяг на 09.03.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КРОМА

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КРОМА
#32693322
Переможець 1 293 226,80
UAH з ПДВ
13 травня 2021 15:24

Документи

13 травня 2021 15:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2021 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КРОМА
#32693322
1 293 226,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2021 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2021 14:29
Додаток 3 до Д.у..pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 14:28
Додаткова угода до №111.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 14:28
Додаток 2 до Д.у.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 14:28
Додаток 1 до Д.у..pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 14:28
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 11:16
Додаткова угода №1 до Д. №111.pdf зміни до договору
29 липня 2021 11:15
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 15:43
Додаток 1 до №111.pdf укладений
21 травня 2021 15:42
Додаток 2 до №111.pdf укладений
21 травня 2021 15:42
Договір №111.pdf укладений
21 травня 2021 15:42
Додаток 3 до №111.pdf укладений
21 травня 2021 15:42

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 вересня 2021 11:16
930 574,80 UAH UA598201720344281020100052749
Виконком Криворізької міськради
UA093052990000026007000406525
ТОВ Крома
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна до істотних умов закупівлі не вносяться. Зміни стосуються календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено обсяги закупівлі та суму договору
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 930 574,80
UAH (в тому числі ПДВ 155 095,80 UAH)