Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги технічного радника для підготовки проекту державно-приватного партнерства «Будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича» у м. Львові» (ДК 021:2015: 73220000-0 Консультаційні послуги у сфері розробок)
Очікувана вартість
371 000,00 UAH
UA-2021-04-23-000377-b ● 35dea0f7641748338c893bde781334a1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економічного розвитку Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34814859 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1 |
Контактна особа: |
Забарило Олег Володимирович 380322546031 tender-dep@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 09:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 371 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 855,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73220000-0: Консультаційні послуги у сфері розробок
Замовник: Департамент економічного розвитку Львівської міської ради (79008, Україна, Львівська обл.,м. Львів, пл.Ринок, 1). Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 категорія замовника «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад) на основі даних Єдиного державного реє стру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - організаційно-правова форма - орган місцевого самоврядування.
Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №2 до тендерної документації.
Строк надання послуг – до повного надання послуг (підписання Договору ДПП), але не довше 90 тижнів від набрання чинності Договору, укладеного за результатами закупівлі.
Строк дії Договору, укладеного за результатами закупівлі – з моменту його підписання Сторонами до 31.12.2022р.
Умови Договору, укладеного за результатами закупівлі, застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли з дати його укладання та підписання та діють до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
- Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.*
*Примітка
Ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
** Ця вимога не стосується документів тендерної пропозиції, які безпосередньо не створювалися для участі у цій закупівлі та/або ті, що видані учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями, якщо ті чи інші документи в оригіналі складені російською мовою (до прикладу, трудова книжка, наказ про прийняття на роботу, сертифікат тощо).
***Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують.
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до абзацу першого пункту першого частини 1 статті 10 Закону.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
- Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою:
РР = Р/ (1 + (F1 + F2 + … Fn) / PV),
де РР — приведена ціна;
Р — ціна;
F1 … Fn — питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV — питома вага критерію «ціна».
Критеріями оцінки є:
Питома вага критерію «Ціна» становить 70%.
– «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ»)
Питома вага критерію «Якість надання послуг» становить 30%.
– Якість надання послуг: кількість договорів, укладених протягом 2017-2021 рр. (договірні зобов’язання по якому (-их) виконані повністю), з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на нове будівництво підземних паркінгів та/або інших підземних об’єктів/споруд, та/або об’єктів нерухомості, що містять в своєму складі підземні об’єкти/споруди, не нижче класу наслідків СС2.
Оцінка за зазначеним критерієм проводиться шляхом надання вищої оцінки Учаснику, що підтвердив досвід у виконанні більшої кількості договорів, укладених протягом 2017-2021 рр. (договірні зобов’язання по якому (-их) виконані повністю), з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на нове будівництво підземних паркінгів та/або інших підземних об’єктів/споруд, та/або об’єктів нерухомості, що містять в своєму складі підземні об’єкти/споруди, не нижче класу наслідків СС2.
Відповідно до пункту 22 Порядку залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 950, (далі – Порядок), враховуючи Технічну специфікацію до Договору про закупівлю (Додаток 1), оплата Послуг здійснюється шляхом виплати Замовником Раднику частини Винагороди у фіксованому розмірі, що буде передбачена у договорі про закупівлю, за результатами проведення цієї закупівлі, за умови виконання у повному обсязі Радником умов договору про закупівлю, та змінної частини Винагороди, що виплачується Приватним партнером Раднику за умови укладення Договору ДПП за Проектом. Розмір змінної частини Винагороди становить 0,3 (три десятих) відсотка обсягу інвестицій Приватного партнера (з врахуванням ПДВ), який буде визначено у Договорі ДПП. Оплата змінної частини Винагороди: 1. Виплачується Раднику лише у випадку успішного залучення Приватного партнера та підписання із ним Договору ДПП. 2. Виплачується у повному обсязі Приватним партнером після укладення Договору ДПП, в якому буде визначений порядок та строк виплати змінної частини Винагороди Приватним партнером.
Розгорнути
Згорнути
Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №2 до тендерної документації.
Строк надання послуг – до повного надання послуг (підписання Договору ДПП), але не довше 90 тижнів від набрання чинності Договору, укладеного за результатами закупівлі.
Строк дії Договору, укладеного за результатами закупівлі – з моменту його підписання Сторонами до 31.12.2022р.
Умови Договору, укладеного за результатами закупівлі, застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли з дати його укладання та підписання та діють до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
- Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.*
*Примітка
Ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
** Ця вимога не стосується документів тендерної пропозиції, які безпосередньо не створювалися для участі у цій закупівлі та/або ті, що видані учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями, якщо ті чи інші документи в оригіналі складені російською мовою (до прикладу, трудова книжка, наказ про прийняття на роботу, сертифікат тощо).
***Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують.
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до абзацу першого пункту першого частини 1 статті 10 Закону.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
- Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою:
РР = Р/ (1 + (F1 + F2 + … Fn) / PV),
де РР — приведена ціна;
Р — ціна;
F1 … Fn — питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV — питома вага критерію «ціна».
Критеріями оцінки є:
Питома вага критерію «Ціна» становить 70%.
– «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ»)
Питома вага критерію «Якість надання послуг» становить 30%.
– Якість надання послуг: кількість договорів, укладених протягом 2017-2021 рр. (договірні зобов’язання по якому (-их) виконані повністю), з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на нове будівництво підземних паркінгів та/або інших підземних об’єктів/споруд, та/або об’єктів нерухомості, що містять в своєму складі підземні об’єкти/споруди, не нижче класу наслідків СС2.
Оцінка за зазначеним критерієм проводиться шляхом надання вищої оцінки Учаснику, що підтвердив досвід у виконанні більшої кількості договорів, укладених протягом 2017-2021 рр. (договірні зобов’язання по якому (-их) виконані повністю), з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на нове будівництво підземних паркінгів та/або інших підземних об’єктів/споруд, та/або об’єктів нерухомості, що містять в своєму складі підземні об’єкти/споруди, не нижче класу наслідків СС2.
Відповідно до пункту 22 Порядку залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 950, (далі – Порядок), враховуючи Технічну специфікацію до Договору про закупівлю (Додаток 1), оплата Послуг здійснюється шляхом виплати Замовником Раднику частини Винагороди у фіксованому розмірі, що буде передбачена у договорі про закупівлю, за результатами проведення цієї закупівлі, за умови виконання у повному обсязі Радником умов договору про закупівлю, та змінної частини Винагороди, що виплачується Приватним партнером Раднику за умови укладення Договору ДПП за Проектом. Розмір змінної частини Винагороди становить 0,3 (три десятих) відсотка обсягу інвестицій Приватного партнера (з врахуванням ПДВ), який буде визначено у Договорі ДПП. Оплата змінної частини Винагороди: 1. Виплачується Раднику лише у випадку успішного залучення Приватного партнера та підписання із ним Договору ДПП. 2. Виплачується у повному обсязі Приватним партнером після укладення Договору ДПП, в якому буде визначений порядок та строк виплати змінної частини Винагороди Приватним партнером.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги технічного радника для підготовки проекту державно-приватного партнерства «Будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича» у м. Львові» (ДК 021:2015: 73220000-0 Консультаційні послуги у сфері розробок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 73220000-0 — Консультаційні послуги у сфері розробок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Етап 1 «Початок» (Розробка Плану надання послуг для Проекту ДПП). Оплата частини вартості Послуг у фіксованому розмірі проводиться за кожний з етапів (поетапна оплата) у відповідності до кошторису та календарного плану надання послуг, викладених у додатках до договору про закупівлю, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 15 |
Надання послуг | Етап 2 «Розробка Дослідної документації» (Розробка Дослідної документації). Оплата частини вартості Послуг у фіксованому розмірі проводиться за кожний з етапів (поетапна оплата) у відповідності до кошторису та календарного плану надання послуг, викладених у додатках до договору про закупівлю, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 60 |
Надання послуг | Етап 3 «Підготовка до Транзакції ДПП» (Підготовка технічної частини Конкурсної документації та надання відповідних консультацій Замовнику, робота з потенційними інвесторами). Оплата частини вартості Послуг у фіксованому розмірі проводиться за кожний з етапів (поетапна оплата) у відповідності до кошторису та календарного плану надання послуг, викладених у додатках до договору про закупівлю, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 15 |
Надання послуг | Етап 4 «Реалізація Транзакції ДПП» (Консультування під час проведення Конкурсу з визначення приватного партнера у питаннях, що стосуються технічної частини Проекту та Пропозицій поданих учасниками даного конкурсу). Оплата частини вартості Послуг у фіксованому розмірі проводиться за кожний з етапів (поетапна оплата) у відповідності до кошторису та календарного плану надання послуг, викладених у додатках до договору про закупівлю, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
«Якість надання послуг». Детальніше у Оголошенні та/або у Додатку №5 до тендерної документації.: | 30% |
4 та більше: | 30% |
3 договори: | 20% |
2 договори: | 10% |
0-1 договір: | 0% |
11 травня 2021 13:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2021 13:30 |
Опис змін до ТД.doc | |
11 травня 2021 13:29 |
Додаток 2 Технічна специфікація без змін.docx | |
11 травня 2021 13:29 |
Додаток 4 Проект договору із змінами.docx | |
11 травня 2021 13:28 |
Тендерна документація із змінами.doc | |
23 квітня 2021 09:13 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
23 квітня 2021 09:13 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
23 квітня 2021 09:12 |
Тендерна документація.doc |
11 травня 2021 13:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 травня 2021 13:30 |
Опис змін до ТД.doc
|
|||
11 травня 2021 13:29 |
Додаток 2 Технічна специфікація без змін.docx
|
|||
11 травня 2021 13:29 |
Додаток 4 Проект договору із змінами.docx
|
|||
11 травня 2021 13:28 |
Тендерна документація із змінами.doc
|
|||
23 квітня 2021 09:13 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
|
|||
23 квітня 2021 09:13 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
23 квітня 2021 09:12 |
Тендерна документація.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2021 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АБМК" |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
288 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 288 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ "КОМФОРТБУД" |
371 000,00
UAH з ПДВ
|
371 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 324 625 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЖІС УКРАЇНА" |
371 000,00
UAH з ПДВ
|
371 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 324 625 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АБМК" #34711683 |
Відхилено |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 14:32
|
|
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ "КОМФОРТБУД" #34259862 |
Переможець |
371 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 14:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2021 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 10:44
|
№3 тех..PDF | зміни до договору |
03 січня 2024 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 16:22
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:38
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:35
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 11:41
|
Договір.pdf | укладений |
18 червня 2021 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана додаткова угода №1 опубліковується з метою уточнення інформації щодо бюджетного фінансування та виконання умов договору. Термін дії договору - не змінний - до 31.12.2022 року. Керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексу України, беручи до уваги норми ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.4.1., 4.4. та 4.8. Договору про надання послуг технічного радника №06/2021 від 18 червня 2021 року (надалі – Договір), з метою приведення умов договору у відповідність до етапів надання послуг та продовження виконання умов договору у наступному році, згідно термінів, передбачених у п.3.1., 10.1. та Додатку № 3 до Договору про надання послуг технічного радника №06/2021 від 18 червня 2021 року, виникла необхідність внесення наступних змін до Договору. 1. Викласти п. 4.1. Договору у новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить 371 000,00 грн. (триста сімдесят одна тисяча грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ - 61 833,33 грн., з них: - у 2021 році – 122 430,00 грн. (сто двадцять дві тисячі чотириста тридцять грн. 00 коп.) - у 2022 році – 248 570,00 грн. (двісті сорок вісім тисяч п’ятсот сімдесят грн. 00 коп.) Фінансові (бюджетні) зобов’язання Замовника за договором щодо оплати вартості наданих послуг у 2022 році виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.» 2. Викласти Додаток №3 до Договору у новій редакції (додаток до цієї Додаткової угоди) |
Номер договору про закупівлю: | 06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана додаткова угода №2 опубліковується з метою уточнення інформації щодо бюджетного фінансування та виконання умов договору. Термін дії договору - до 31.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана додаткова угода №3 опубліковується з метою уточнення інформації щодо бюджетного фінансування та виконання умов договору. Термін дії договору - до 31.12.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |