Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги юридичного радника для підготовки проекту державно-приватного партнерства «Будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича» у м. Львові» (ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2021-04-23-000172-b ● 484ba77f0c6b4bfd9919f0fd1c8c3d1f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економічного розвитку Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34814859 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1 |
Контактна особа: |
Забарило Олег Володимирович 380322546031 tender-dep@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2021 08:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2021 13:58 |
Очікувана вартість: | 375 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Замовник: Департамент економічного розвитку Львівської міської ради (79008, Україна, Львівська обл.,м. Львів, пл.Ринок, 1). Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 категорія замовника «органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад) на основі даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - організаційно-правова форма - орган місцевого самоврядування.
Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №2 до тендерної документації.
Строк надання послуг – до повного надання послуг (підписання Договору ДПП), але не довше 90 тижнів від набрання чинності Договору, укладеного за результатами закупівлі.
Строк дії Договору, укладеного за результатами закупівлі – з моменту його підписання Сторонами до 31.12.2022р.
Умови Договору, укладеного за результатами закупівлі, застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли з дати його укладання та підписання та діють до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
- Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.*
*Примітка
Ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
** Ця вимога не стосується документів тендерної пропозиції, які безпосередньо не створювалися для участі у цій закупівлі та/або ті, що видані учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями, якщо ті чи інші документи в оригіналі складені російською мовою (до прикладу, трудова книжка, наказ про прийняття на роботу, сертифікат тощо).
***Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують.
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до абзацу першого пункту першого частини 1 статті 10 Закону.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
- Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою:
РР = Р/ (1 + (F1 + F2 + … Fn) / PV),
де РР — приведена ціна;
Р — ціна;
F1 … Fn — питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV — питома вага критерію «ціна».
Критеріями оцінки є:
Питома вага критерію «Ціна» становить 70%.
«Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ»)
Питома вага критерію «Якість надання послуг» становить 30%.
«Якість надання послуг: кількість проектів, у яких працівники Учасника та/або працівники субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити Учасник, брали участь у виконанні завдань, подібних тим, що містяться у технічній специфікації до предмета закупівлі (в т.ч. надання послуг з підготовки проектів в Україні або в інших країнах світу, що забезпечило укладення договорів у рамках державно-приватного партнерства, зокрема концесійних договорів; участь у розробленні техніко-економічного обґрунтування (та/або його частин) здійснення державно-приватного партнерства, зокрема у формі концесії, на підставі яких за результатами аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства було складено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єктів комунальної власності та майна, що належить Автономній Республіці Крим, або щодо яких у випадках, передбачених законодавством України, Мінекономіки було погоджено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства, або на підставі аналогічних документів компетентним органом іноземної держави прийнято аналогічне рішення про здійснення державно-приватного партнерства або концесії згідно із законодавством такої іноземної держави; у розробленні конкурсної документації щодо проекту (в тому числі проекту договору), на підставі якої було прийнято рішення про проведення конкурсу з визначення приватного партнера або концесійного конкурсу в Україні, або інше аналогічне рішення компетентного органу іноземної держави згідно із законодавством такої іноземної держави)»
Оцінка за зазначеним критерієм проводиться шляхом надання вищої оцінки Учаснику, що підтвердив досвід у підготовці більшої кількості проектів, у яких працівники Учасника та/або працівники субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити Учасник, брали участь у виконанні завдань, подібних тим, що містяться у технічній специфікації до предмета закупівлі (в т.ч., що наведено вище)
Відповідно до пункту 22 Порядку залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 950, (далі – Порядок), враховуючи Технічну специфікацію до Договору про закупівлю (Додаток 1), оплата Послуг здійснюється шляхом виплати Замовником Раднику частини Винагороди у фіксованому розмірі, що буде передбачена у договорі про закупівлю, за результатами проведення цієї закупівлі, за умови виконання у повному обсязі Радником умов договору про закупівлю, та змінної частини Винагороди, що виплачується Приватним партнером Раднику за умови укладення Договору ДПП за Проектом ДПП. Розмір змінної частини Винагороди становить 0,3 (три десятих) відсотка обсягу інвестицій Приватного партнера (з врахуванням ПДВ), який буде визначено у Договорі ДПП. Оплата змінної частини Винагороди: 1. Виплачується Раднику лише у випадку успішного залучення Приватного партнера та підписання із ним Договору ДПП. 2. Виплачується у повному обсязі Приватним партнером після укладення Договору ДПП, в якому буде визначений порядок та строк виплати змінної частини Винагороди Приватним партнером.
Розгорнути
Згорнути
Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №2 до тендерної документації.
Строк надання послуг – до повного надання послуг (підписання Договору ДПП), але не довше 90 тижнів від набрання чинності Договору, укладеного за результатами закупівлі.
Строк дії Договору, укладеного за результатами закупівлі – з моменту його підписання Сторонами до 31.12.2022р.
Умови Договору, укладеного за результатами закупівлі, застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли з дати його укладання та підписання та діють до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
- Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.*
*Примітка
Ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
** Ця вимога не стосується документів тендерної пропозиції, які безпосередньо не створювалися для участі у цій закупівлі та/або ті, що видані учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями, якщо ті чи інші документи в оригіналі складені російською мовою (до прикладу, трудова книжка, наказ про прийняття на роботу, сертифікат тощо).
***Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують.
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до абзацу першого пункту першого частини 1 статті 10 Закону.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
- Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою:
РР = Р/ (1 + (F1 + F2 + … Fn) / PV),
де РР — приведена ціна;
Р — ціна;
F1 … Fn — питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV — питома вага критерію «ціна».
Критеріями оцінки є:
Питома вага критерію «Ціна» становить 70%.
«Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ»)
Питома вага критерію «Якість надання послуг» становить 30%.
«Якість надання послуг: кількість проектів, у яких працівники Учасника та/або працівники субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити Учасник, брали участь у виконанні завдань, подібних тим, що містяться у технічній специфікації до предмета закупівлі (в т.ч. надання послуг з підготовки проектів в Україні або в інших країнах світу, що забезпечило укладення договорів у рамках державно-приватного партнерства, зокрема концесійних договорів; участь у розробленні техніко-економічного обґрунтування (та/або його частин) здійснення державно-приватного партнерства, зокрема у формі концесії, на підставі яких за результатами аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства було складено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства щодо об’єктів комунальної власності та майна, що належить Автономній Республіці Крим, або щодо яких у випадках, передбачених законодавством України, Мінекономіки було погоджено висновок про доцільність прийняття рішення про здійснення державно-приватного партнерства, або на підставі аналогічних документів компетентним органом іноземної держави прийнято аналогічне рішення про здійснення державно-приватного партнерства або концесії згідно із законодавством такої іноземної держави; у розробленні конкурсної документації щодо проекту (в тому числі проекту договору), на підставі якої було прийнято рішення про проведення конкурсу з визначення приватного партнера або концесійного конкурсу в Україні, або інше аналогічне рішення компетентного органу іноземної держави згідно із законодавством такої іноземної держави)»
Оцінка за зазначеним критерієм проводиться шляхом надання вищої оцінки Учаснику, що підтвердив досвід у підготовці більшої кількості проектів, у яких працівники Учасника та/або працівники субпідрядників/співвиконавців, яких має намір залучити Учасник, брали участь у виконанні завдань, подібних тим, що містяться у технічній специфікації до предмета закупівлі (в т.ч., що наведено вище)
Відповідно до пункту 22 Порядку залучення радників для підготовки проекту, що здійснюється на умовах концесії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 950, (далі – Порядок), враховуючи Технічну специфікацію до Договору про закупівлю (Додаток 1), оплата Послуг здійснюється шляхом виплати Замовником Раднику частини Винагороди у фіксованому розмірі, що буде передбачена у договорі про закупівлю, за результатами проведення цієї закупівлі, за умови виконання у повному обсязі Радником умов договору про закупівлю, та змінної частини Винагороди, що виплачується Приватним партнером Раднику за умови укладення Договору ДПП за Проектом ДПП. Розмір змінної частини Винагороди становить 0,3 (три десятих) відсотка обсягу інвестицій Приватного партнера (з врахуванням ПДВ), який буде визначено у Договорі ДПП. Оплата змінної частини Винагороди: 1. Виплачується Раднику лише у випадку успішного залучення Приватного партнера та підписання із ним Договору ДПП. 2. Виплачується у повному обсязі Приватним партнером після укладення Договору ДПП, в якому буде визначений порядок та строк виплати змінної частини Винагороди Приватним партнером.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги юридичного радника для підготовки проекту державно-приватного партнерства «Будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича» у м. Львові» (ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Етап 1 «Початок» (Розробка Плану надання послуг для Проекту ДПП). Оплата частини вартості Послуг у фіксованому розмірі проводиться за кожний з етапів (поетапна оплата) у відповідності до кошторису та календарного плану надання послуг, викладених у додатках до договору про закупівлю, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 15 |
Надання послуг | Етап 2 «Розробка Дослідної документації» (Розробка Дослідної документації). Оплата частини вартості Послуг у фіксованому розмірі проводиться за кожний з етапів (поетапна оплата) у відповідності до кошторису та календарного плану надання послуг, викладених у додатках до договору про закупівлю, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 15 |
Надання послуг | Етап 3 «Підготовка до Транзакції ДПП» (Підготовка Конкурсної документації, проведення презентацій Проекту ДПП потенційним інвесторам, робота з потенційними інвесторами). Оплата частини вартості Послуг у фіксованому розмірі проводиться за кожний з етапів (поетапна оплата) у відповідності до кошторису та календарного плану надання послуг, викладених у додатках до договору про закупівлю, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 50 |
Надання послуг | Етап 4 «Реалізація Транзакції ДПП» (Консультування під час проведення Конкурсу з визначення приватного партнера, консультування Замовника під час проведення переговорів з переможцем Конкурсу з визначення приватного партнера щодо укладення Договору ДПП). Оплата частини вартості Послуг у фіксованому розмірі проводиться за кожний з етапів (поетапна оплата) у відповідності до кошторису та календарного плану надання послуг, викладених у додатках до договору про закупівлю, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
«Якість надання послуг». Детальніше у Оголошенні та/або Додатку №5 до тендерної документації.: | 30% |
4 та більше: | 30% |
3 проекти: | 20% |
2 проекти: | 10% |
0-1 проект: | 0% |
07 травня 2021 11:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 11:11 |
Опис змін до ТД.doc | |
07 травня 2021 11:10 |
Додаток 4 Проект договору із змінами.docx | |
07 травня 2021 11:10 |
Додаток 2 Технічна специфікація без змін.docx | |
07 травня 2021 11:10 |
Тендерна документація із змінами.doc | |
23 квітня 2021 08:43 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
23 квітня 2021 08:43 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
23 квітня 2021 08:43 |
Тендерна документація.doc |
07 травня 2021 11:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2021 11:11 |
Опис змін до ТД.doc
|
|||
07 травня 2021 11:10 |
Додаток 4 Проект договору із змінами.docx
|
|||
07 травня 2021 11:10 |
Додаток 2 Технічна специфікація без змін.docx
|
|||
07 травня 2021 11:10 |
Тендерна документація із змінами.doc
|
|||
23 квітня 2021 08:43 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
|
|||
23 квітня 2021 08:43 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
23 квітня 2021 08:43 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення до пп. 1.1 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації (щодо залучення працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід)
Дата подання: 14 травня 2021 15:25
Дата відповіді: 17 травня 2021 10:23
Доброго дня!
В Додатку 1 до Тендерної документації встановлено перелік кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі, серед яких - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до Проекту ДПП (пп. 1.1 п. 1 Додатку 1). Так, Замовником визначено, що учасник повинен залучити до виконання договору (1) щонайменше 2 працівників, які мають не менше 5 років досвіду у сфері юриспруденції, (2) щонайменше 2 працівників, які мають досвід надання консультаційних послуг із супроводу проектів ДПП або концесії, (3) щонайменше 1 працівника, який має досвід надання консультаційних послуг з пошуку та/або дослідження зацікавленості потенційних інвесторів та/або організації та/або проведення конкурсу з визначення приватного партнера.
При цьому, з умов Тендерної документації разом з додатками до неї не зрозуміло, чи замовник вимагає від учасників залучення в сукупності не менше 5 різних працівників, з яких не менше 2 повинні мати 5-річний досвід роботи у сфері юриспруденції, не менше 2 - досвід із супроводу проектів ДПП та щонайменше 1 - досвід, пов'язаний з пошуком інвесторів, чи Замовником допускається можливість, що декілька залучених до виконання договору працівників можуть відповідати усім вказаним вище вимогам одночасно, а отже сукупна кількість залучених працівників може бути меншою, ніж 5.
З огляду на це, просимо Вас надати уточнення щодо того, чи допускається залучення до виконання договору та супроводу Проекту ДПП працівників, загальна кількість яких менша 5, за умови, що такі працівники відповідають усім або декільком вимогам, встановленим Замовником у Додатку 1?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що п.1 частини 1 додатку №1 до тендерної документації передбачає подання Учасником у складі тендерної пропозиції інформації та документів щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до Проекту ДПП.
У підпункті 1.1. п.1 ч. 1 додатку №1 передбачено подання довідки за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників із відповідною кваліфікацією (детальніше у тендерній документації).
На виконання даного підпункту замовником допускається можливість залучення декількох працівників, що будуть залучені до Проекту ДПП, та відповідають усім вимогам, вказаних у ТД, одночасно, а отже сукупна кількість залучених працівників може бути меншою ніж 5, однак не може бути меншою ніж 2.
Як приклад:
Працівник №1 має:
1) не менше п’яти років досвіду у сфері юриспруденції;
2) досвід надання консультаційних послуг з підготовки та/або супроводу проектів державно-приватного партнерства, або концесії, як форми здійснення державно-приватного партнерства (в тому числі з підготовки техніко-економічного обґрунтування або його частин, конкурсної документації та проектів відповідних договорів) в Україні або в інших країнах світу.
Працівник №2 має:
1) не менше п’яти років досвіду у сфері юриспруденції;
2) досвід надання консультаційних послуг з підготовки та/або супроводу проектів державно-приватного партнерства, або концесії, як форми здійснення державно-приватного партнерства (в тому числі з підготовки техніко-економічного обґрунтування або його частин, конкурсної документації та проектів відповідних договорів) в Україні або в інших країнах світу;
3) досвід надання консультаційних послуг з пошуку та/або дослідження зацікавленості потенційних інвесторів та/або організації та/або проведення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства або концесії, як форми здійснення державно-приватного партнерства.
Водночас на виконання даного пункту передбачається можливість залучення і більшої кількості працівників.
Додатково повідомляємо, що також необхідно звернути увагу на підпункт 1.2. п.1 ч. 1 додатку №1, відповідно до якого вимагається в якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, подання учасником скан-копії резюме (Curriculum Vitae) працівників, інформація по яких відображена в Довідці (п.1.1.), які повинні бути завірені особистим підписом кожного працівника.
У підпункті 1.1. п.1 ч. 1 додатку №1 передбачено подання довідки за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників із відповідною кваліфікацією (детальніше у тендерній документації).
На виконання даного підпункту замовником допускається можливість залучення декількох працівників, що будуть залучені до Проекту ДПП, та відповідають усім вимогам, вказаних у ТД, одночасно, а отже сукупна кількість залучених працівників може бути меншою ніж 5, однак не може бути меншою ніж 2.
Як приклад:
Працівник №1 має:
1) не менше п’яти років досвіду у сфері юриспруденції;
2) досвід надання консультаційних послуг з підготовки та/або супроводу проектів державно-приватного партнерства, або концесії, як форми здійснення державно-приватного партнерства (в тому числі з підготовки техніко-економічного обґрунтування або його частин, конкурсної документації та проектів відповідних договорів) в Україні або в інших країнах світу.
Працівник №2 має:
1) не менше п’яти років досвіду у сфері юриспруденції;
2) досвід надання консультаційних послуг з підготовки та/або супроводу проектів державно-приватного партнерства, або концесії, як форми здійснення державно-приватного партнерства (в тому числі з підготовки техніко-економічного обґрунтування або його частин, конкурсної документації та проектів відповідних договорів) в Україні або в інших країнах світу;
3) досвід надання консультаційних послуг з пошуку та/або дослідження зацікавленості потенційних інвесторів та/або організації та/або проведення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства або концесії, як форми здійснення державно-приватного партнерства.
Водночас на виконання даного пункту передбачається можливість залучення і більшої кількості працівників.
Додатково повідомляємо, що також необхідно звернути увагу на підпункт 1.2. п.1 ч. 1 додатку №1, відповідно до якого вимагається в якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, подання учасником скан-копії резюме (Curriculum Vitae) працівників, інформація по яких відображена в Довідці (п.1.1.), які повинні бути завірені особистим підписом кожного працівника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ КПМГ-Україна |
298 500,00
UAH з ПДВ
|
298 500,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 208 950 | Відповіді учасника | Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БАЧИНСЬКИЙ ТА ПАРТНЕРИ" |
333 333,00
UAH з ПДВ
|
333 333,00
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 291 666.37 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЖІС УКРАЇНА" |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
375 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 375 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ КПМГ-Україна #21534148 |
Рішення скасоване |
298 500,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 13:44
|
|
ТОВ КПМГ-Україна #21534148 |
Відхилено |
298 500,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 13:49
|
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БАЧИНСЬКИЙ ТА ПАРТНЕРИ" #40225473 |
Переможець |
333 333,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2021 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2021 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 11:21
|
№3 юр..PDF | зміни до договору |
03 січня 2024 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 16:17
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:42
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 12:08
|
договір юридичного радника.pdf | укладений |
06 серпня 2021 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана додаткова угода №1 опубліковується з метою уточнення інформації щодо бюджетного фінансування та виконання умов договору. Термін дії договору - не змінний - до 31.12.2022 року. Керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексу України, беручи до уваги норми ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.4.1., 4.4. та 4.8. Договору про надання послуг юридичного радника №08/2021 від 06 серпня 2021 року (надалі – Договір), з метою приведення умов договору у відповідність до етапів надання послуг та продовження виконання умов договору у наступному році, згідно термінів, передбачених у п.3.1., 10.1. та Додатку № 3 до Договору про надання послуг юридичного радника №08/2021 від 06 серпня 2021 року, виникла необхідність внесення наступних змін до Договору. 1. Викласти п. 4.1. Договору у новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить 333 333,00 грн. (триста тридцять три тисячі триста тридцять три грн. 00 коп.) без ПДВ, з них: - у 2021 році – 49 999,95 грн. (сорок десять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 95 коп.) - у 2022 році – 283 333,05 грн. (двісті вісімдесят три тисячі триста тридцять три грн. 05 коп.) Фінансові (бюджетні) зобов’язання Замовника за договором щодо оплати вартості наданих послуг у 2022 році виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.» 2. Викласти Додаток №3 до Договору у новій редакції (додаток до цієї Додаткової угоди) |
Номер договору про закупівлю: | 08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана додаткова угода №2 опубліковується з метою уточнення інформації щодо бюджетного фінансування та виконання умов договору. Термін дії договору - до 31.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана додаткова угода №3 опубліковується з метою уточнення інформації щодо бюджетного фінансування та виконання умов договору. Термін дії договору - до 31.12.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |