Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Вебсайт: | https://www.lnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2021 23:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2021 22:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 15:46 |
Очікувана вартість: | 9 367 006,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 835,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 45 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 | |
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2021 21:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2021 21:44 |
ТД__Реконструкція спортивних майданчиків вул. Черемшини 29(31)_2021_Нова редакція.docx | |
06 травня 2021 21:44 |
Зміни до Тендерної документації_06.05.2021.docx | |
06 травня 2021 21:44 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_Реконструкція спортивних майданчиків_Нова редакція.docx | |
22 квітня 2021 23:46 |
ТД__Реконструкція спортивних майданчиків вул. Черемшини 29(31)_2021.docx | |
22 квітня 2021 23:46 |
Додаток_6_ Проект_договору.doc | |
22 квітня 2021 23:46 |
Додаток_7_Технічні умови.pdf | |
22 квітня 2021 23:46 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_Реконструкція спортивних майданчиків.docx |
06 травня 2021 21:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 травня 2021 21:44 |
ТД__Реконструкція спортивних майданчиків вул. Черемшини 29(31)_2021_Нова редакція.docx
|
|||
06 травня 2021 21:44 |
Зміни до Тендерної документації_06.05.2021.docx
|
|||
06 травня 2021 21:44 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_Реконструкція спортивних майданчиків_Нова редакція.docx
|
|||
22 квітня 2021 23:46 |
ТД__Реконструкція спортивних майданчиків вул. Черемшини 29(31)_2021.docx
|
|||
22 квітня 2021 23:46 |
Додаток_6_ Проект_договору.doc
|
|||
22 квітня 2021 23:46 |
Додаток_7_Технічні умови.pdf
|
|||
22 квітня 2021 23:46 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_Реконструкція спортивних майданчиків.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків (відповідальності) СС1.
Вимоги про усунення порушення
2) Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації, серед технічних вимог до покриття, Замовником встановлена наступна вимога: «Звіт/протокол випробовування заводу виробника (копія, завірена підписом та печаткою виробника та учасника) про дослідження зносостійкості штучної трави методом Lisport XL (відповідно до вимог Програми якості ФІФА для футбольних трав від 2015 року) з позитивним висновком про зносостійкість трави не менше ніж на 60 000 XL циклів.». Проте, випробування на таку кількість циклів, як правило, не здійснюється виробниками. Для підтвердження найвищої якості кожного окремого продукту штучної трави, а саме сертифікату Fifa Quality Pro, під час комплексного дослідження, проводиться тест на 6.000 XL Lisport циклів. Це є свідченням високої зносостійкості волокна, достатньої для встановлення на найкращих професійних футбольних стадіонах. На сайті FIFA міститься перелік виробників штучної трави, яким FIFA надає перевагу- так звані “FIFA Preferred Producers”, до яких відносяться: CCGrass, Edel Grass, FieldTurf, Greenfields, Limonta, Saltex та Domo Sports Grass. На наш запит, кожен з цих виробників відповів, що такі звіт/протокол/висновок у них відсутні. Окрім того, на цьому ж сайті міститься список ліцензованих виробників штучної трави, виробники з Європейського Союзу з цього списку також не мають даного випробування, окрім одного виробника - Radici Pietro Industries&Brands S.p.A. Тобто на даний момент, є лише один виробник штучної трави в Європі (та жодного у цілому світі зі списку виробників, яким ФІФА надає перевагу), який має документ, який вимагається Тендерною документацією – відповідний звіт/протокол/висновок. Зазначаємо, що на наш запит виробники штучної трави повідомили, що здійснення такого випробування та оформлення відповідних документів триває від 3 до 4 місяців. Зрозуміло, що для того, щоб мати змогу брати участь у цьому тендері, потрібно було знати кілька місяців наперед про цю вимогу. Очевидно, що ця вимога була завчасно продумана представником Radici Pietro Industries&Brands S.p.A. в Україні та цей звіт завчасно був оформлений цим виробником для усунення конкуренції між потенційними учасниками. Отож, вимоги Замовника стосовно зносостійкості волокна не менше 60 000 циклів Lisport XL із наданням копії звіту/протоколу/висновку про випробування незалежною лабораторією ЛАБАСПОРТ (або іншою незалежною лабораторією сертифікованою ФІФА) синтетичної трави зносостійкості її волокна, а також вимоги щодо методу прошивки та калібру тафтингу є необґрунтованими, безпідставними та однозначно дискримінаційними, оскільки звужують коло можливих учасників закупівлі лише до тих, які є постачальниками одного (!) виробника на ринку, а саме Radici Pietro Industries&Brands S.p.A. Таким чином, Замовник допустив порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, ч.4 ст.22: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка передбачає принцип недискримінації учасників.
3) Замовник у Додатку 3 Тендерної документації вимагає надання учасником «Протоколу випробовування з визначення групи горючості згідно ГОСТ 12.1.044-89 на крихту СБР, яка буде використовуватись для укладання покриття». Доводимо до Вашого відома, що «ГОСТ 12.1.044-89 Система стандартів безпеки праці. Пожежовибухонебезпека речовин і матеріалів. Номенклатура показників і методи їх визначення (ИСО 4589-84)» був чинний у період з 01.01.1991 до 01.01.2020 і на сьогоднішній день є вже недіючим відповідно до наказу від 29.12.2018 № 541. Тому просимо внести зміни до Тендерної документація, так як ця вимога є дискримінаційною та в наш час не може бути виконана.
Звертаємося до Замовника з проханням внести зміни або вилучити з Тендерної документації вимоги про надання даних документів, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-23-000018 ● ae5d534e81e841aca7ec33b25a0f25f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2021 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.06.2021 № 410
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.06.2021 № 410.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-22-013207-a, 22.04.2021. Дані автоматичних ризиків: RISK-2-4-1.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-24 10:16:47
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-22-013207-a, яка проводилась Львівським національним університетом ім. Івана Франка (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, під час моніторингу встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1) З яких причин після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів накладено не кваліфікований, а удосконалений електронний підпис?
Згідно з п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Водночас, на тендерну пропозицію, та інші документи ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД», якого визнано переможцем торгів, накладено удосконалений, а не кваліфікований електронний підпис посадової особи ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2) З яких причин не відхилено тендерну пропозицію ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» на підставі п. 1 частини 1 статті 31 Закону (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-30 14:08:03
Пояснення щодо запиту
Пояснення щодо закупівлі «Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робіт- реконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4»
ID: UA-2021-04-22-013207-a
Ознайомившись із змістом запиту Західного офісу Держаудитслужби (Львівська область) Львівський національний університет імені Івана Франка повідомляє, що станом но сьогодні відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), виготовлено кваліфікований електронний цифровий підпис внаслідок чого завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Отже, замовник наклав відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» одним із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису є удосконалений електронний цифровий підпис.
Щодо не відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» на підставі п. 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із невідповідністю вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону, повідомляємо наступне.
Згідно з Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Враховуючи вказане учасники вправі використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Крім того, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП захищеним на токені, Замовник таким чином може зменшити конкуренцію на своєму тендері.
Щодо п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації де вказано, що учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), то просимо врахувати, що вказане твердження сформоване згідно типових вимог до тендерної документації і зовсім не направлені на звуження змісту правових приписів передбачених Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Відтак, учасники із урахуванням приписів вказаної Постанови КМ України вправі використовувати удосконалений електронний підпис посадової особи при поданні тендерних пропозицій. Отже, замовник керуючись ЗУ «Про електронні довірчі послуги» визначив накладення учасником одного із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису або учасник накладає на тендерну пропозицію удосконалений електронний цифровий підпис або ж кваліфікований захищений на токені.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-24 10:16:49
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-04-22-013207-a, яка проводилась Львівським національним університетом ім. Івана Франка (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, під час моніторингу встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний підпис посадової особи (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1) З яких причин після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів накладено не кваліфікований, а удосконалений електронний підпис?
Згідно з п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Водночас, на тендерну пропозицію, та інші документи ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД», якого визнано переможцем торгів, накладено удосконалений, а не кваліфікований електронний підпис посадової особи ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2) З яких причин не відхилено тендерну пропозицію ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» на підставі п. 1 частини 1 статті 31 Закону (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-30 14:07:21
Пояснення щодо запиту
Пояснення щодо закупівлі «Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робіт- реконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4»
ID: UA-2021-04-22-013207-a
Ознайомившись із змістом запиту Західного офісу Держаудитслужби (Львівська область) Львівський національний університет імені Івана Франка повідомляє, що станом но сьогодні відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), виготовлено кваліфікований електронний цифровий підпис внаслідок чого завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Отже, замовник наклав відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» одним із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису є удосконалений електронний цифровий підпис.
Щодо не відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» на підставі п. 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із невідповідністю вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону, повідомляємо наступне.
Згідно з Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Враховуючи вказане учасники вправі використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Крім того, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП захищеним на токені, Замовник таким чином може зменшити конкуренцію на своєму тендері.
Щодо п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації де вказано, що учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), то просимо врахувати, що вказане твердження сформоване згідно типових вимог до тендерної документації і зовсім не направлені на звуження змісту правових приписів передбачених Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Відтак, учасники із урахуванням приписів вказаної Постанови КМ України вправі використовувати удосконалений електронний підпис посадової особи при поданні тендерних пропозицій. Отже, замовник керуючись ЗУ «Про електронні довірчі послуги» визначив накладення учасником одного із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису або учасник накладає на тендерну пропозицію удосконалений електронний цифровий підпис або ж кваліфікований захищений на токені.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-06-30 14:08:22
Пояснення щодо запиту
Пояснення щодо закупівлі «Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робіт- реконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4»
ID: UA-2021-04-22-013207-a
Ознайомившись із змістом запиту Західного офісу Держаудитслужби (Львівська область) Львівський національний університет імені Івана Франка повідомляє, що станом но сьогодні відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), виготовлено кваліфікований електронний цифровий підпис внаслідок чого завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Отже, замовник наклав відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» одним із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису є удосконалений електронний цифровий підпис.
Щодо не відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» на підставі п. 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із невідповідністю вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону, повідомляємо наступне.
Згідно з Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Враховуючи вказане учасники вправі використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Крім того, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП захищеним на токені, Замовник таким чином може зменшити конкуренцію на своєму тендері.
Щодо п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації де вказано, що учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), то просимо врахувати, що вказане твердження сформоване згідно типових вимог до тендерної документації і зовсім не направлені на звуження змісту правових приписів передбачених Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Відтак, учасники із урахуванням приписів вказаної Постанови КМ України вправі використовувати удосконалений електронний підпис посадової особи при поданні тендерних пропозицій. Отже, замовник керуючись ЗУ «Про електронні довірчі послуги» визначив накладення учасником одного із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису або учасник накладає на тендерну пропозицію удосконалений електронний цифровий підпис або ж кваліфікований захищений на токені.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Західному офісу Держаудитслужби (Львівська обл.) Інформація щодо виконання рішення за результатами моніторингу закупівлі «Реконструкція спортивних майданчиків зі штучним покриттям у Львівському національному університеті ім. Івана Франка на вул.Черемшини, 29(31) у м. Львові (Характер робітреконструкція) за ДК 021:2015 – 45454000-4» ID: UA-2021-04-22-013207-a Ознайомившись із змістом висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби (Львівська область) Львівський національний університет імені Івана Франка повідомляє наступне. Станом но сьогодні відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), виготовлено кваліфікований електронний цифровий підпис внаслідок чого завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Отже, замовник наклав відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» одним із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису є удосконалений електронний цифровий підпис. Щодо не відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦАВТОГІДРОБУД» на підставі п. 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із невідповідністю вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону, повідомляємо наступне. Згідно з Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Враховуючи вказане учасники вправі використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Крім того, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП захищеним на токені, Замовник таким чином може зменшити конкуренцію на своєму тендері. Щодо п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації де вказано, що учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа), то просимо врахувати, що вказане твердження сформоване згідно типових вимог до тендерної документації і зовсім не направлені на звуження змісту правових приписів передбачених Постановою КМ України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Відтак, учасники із урахуванням приписів вказаної Постанови КМ України вправі використовувати удосконалений електронний підпис посадової особи при поданні тендерних пропозицій. Отже, замовник керуючись ЗУ «Про електронні довірчі послуги» визначив накладення учасником одного із видів кваліфікованого електронного цифрового підпису або учасник накладає на тендерну пропозицію удосконалений електронний цифровий підпис або ж кваліфікований захищений на токені. Вказаний висновок ректором направлено для розгляду та взяття до уваги в подальшій роботі тендерного комітету. Результати перевірки були детально обговорені на засіданні тендерного комітету Львівського національного університету імені Івана Франка. Повідомляємо, що як вказано у висновку виявлені помилки були проведені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, і могли бути усунені лише на вказаних етапах та не становлять негативного впливу на бюджет. Однак, станом на сьогодні не можуть бути усунені замовником у зв’язку із завершенням тендерної процедури закупівлі та переходом у нові правовідносини - відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та підрядником – сторонами договору та відбувається виконання умов договору замовником та підрядником. Сьогодні оприлюднення інформації здійснюється виключно із застосуванням КЕП (кваліфікований, захищений на токені), а також деталізовано інформацію щодо можливості учасників використовувати як ЕЦП так і КЕП при поданні тендерних пропозицій. З повагою, тендерний комітет Львівський національний університет імені Івана Франка
2021-07-08 22:59:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-4-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
7 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІНЖИНІРИНГ ГРУП" |
9 367 000,00
UAH з ПДВ
|
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" |
8 800 000,00
UAH з ПДВ
|
8 753 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" |
9 129 695,60
UAH з ПДВ
|
8 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Відхилено |
7 499 999,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 22:46
|
|
ТОВ "БУДІНЖИНІРИНГ ГРУП" #41893379 |
Відхилено |
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 23:31
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104 |
Відхилено |
8 753 000,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 20:18
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "СПЕЦАВТОГІДРОБУД" #37000116 |
Переможець |
8 799 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 22:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 21:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:32
|
Додаткова угода_1_Майданчики_Черемшини.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 13:57
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
30 червня 2021 13:55
|
Додатки до Договору_Додатко 1 та Додатокк 2_Реконструкція спортивних майданчиків.pdf | укладений |
30 червня 2021 13:55
|
Договір від 29.06.2021_Реконструкція спортивних майданчиків.pdf | укладений |
30 червня 2021 13:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни До Договору в частині зменшення обсягів закупівлі з урахуванням проведеної експертизи на коригування проекту і виникненням додаткових робіт, ціна договору становить 7 775 188,34 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 29/06-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |