Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт (створення доступу для МГН) будівлі Поліклінічного відділення, КНП "Липовецької міської лікарні" Липовецької міської ради, Вінницького району, Вінницької області" по вул. Пирогова, 9, в м. Липовець, Вінницької області
Очікувана вартість
870 494,80 UAH
UA-2021-04-22-013069-a 11ef3c18d1034127b5093b9524884f7c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давискиба Юлія Вікторівна

380435821167 lip_crl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЛИПОВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛИПОВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982577
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, Липовецький район ,вул.Пирогова,будинок 9
Контактна особа: Давискиба Юлія Вікторівна
380435821167
lip_crl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2021 22:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2021 12:00
Початок аукціону: 11 травня 2021 11:26
Очікувана вартість: 870 494,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 352,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт (створення доступу для МГН) будівлі Поліклінічного відділення, КНП "Липовецької міської лікарні" Липовецької міської ради, Вінницького району, Вінницької області" по вул. Пирогова, 9, в м. Липовець, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (згідно документації (оголошення) спрощеної закупівлі)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт (створення доступу для МГН) будівлі Поліклінічного відділення, КНП "Липовецької міської лікарні" Липовецької міської ради, Вінницького району, Вінницької області" по вул. Пирогова, 9, в м. Липовець, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, вул. Пирогова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Інша інформація: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»- одержувач бюджетних коштів; вид закупівлі – спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Місцезнаходження замовника: 22500,Вінницька область, місто Липовець , вулиця Пирогова 9. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв зазначається у документації (оголошенні) спрощеної закупівлі) (додається). Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2021 22:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 22:24
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 26 квітня 2021 15:26
Дата відповіді: 27 квітня 2021 09:57
Доброго дня! Для об'єктивного розрахунку вартості пропозиції, завантажте, будь ласка, проект (креслення, деталізована відомість ресурсів)
Відповідь: Доброго дня! Документація (оголошення) спрощеної закупівлі містить достатнє технічне завдання для підготовки тендерної пропозиції. З метою одержання додаткової інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, учасникам надається можливість у період уточнень інформації про закупівлю обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи та одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2021 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ" 597 963,00
UAH з ПДВ
597 963,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОНДАРЧУК МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 686 669,82
UAH з ПДВ
686 669,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2021 11:25
Електронний підпис
07 травня 2021 11:21
відгук Ліцей _7.pdf
07 травня 2021 11:21
53_ДЦ_ДЦ.pdf
07 травня 2021 11:21
53_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
07 травня 2021 11:21
53_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
07 травня 2021 11:21
53_ДЦ_ОС_2-1.pdf
07 травня 2021 11:21
53_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
07 травня 2021 11:21
Відомості ЄДРПОУ.jpg
07 травня 2021 11:21
Цінова пропозиція.pdf
07 травня 2021 11:21
Трудові книжки (1).7z
07 травня 2021 11:21
Технічне завдання.pdf
07 травня 2021 11:21
Статут нова редакція.pdf
07 травня 2021 11:21
Протокол засновників 2.pdf
07 травня 2021 11:21
Протокол засновників 1.pdf
07 травня 2021 11:21
Проект договору.pdf
07 травня 2021 11:21
Повірка інструменту.pdf
07 травня 2021 11:21
Опис реєстраційна.pdf
07 травня 2021 11:21
ліцензія.pdf
07 травня 2021 11:21
Копія наказ директор.pdf
07 травня 2021 11:21
каток (1).pdf
07 травня 2021 11:21
ДУ Ліцей _7 (1).pdf
07 травня 2021 11:21
договір машина (1).pdf
07 травня 2021 11:21
Договір Ліцей _7 (1).pdf
07 травня 2021 11:21
Акти Ліцей _7 (1).pdf
07 травня 2021 11:21
Vytyag-iz-nakazu-vid-16.05.2018-28-L.pdf
07 травня 2021 11:21
Dovidka_21070443980050972730 (1).pdf

Публічні документи

07 травня 2021 11:55
Електронний підпис
07 травня 2021 11:54
Відгук 1.pdf
07 травня 2021 11:54
Технічна специфікація.pdf
07 травня 2021 11:54
Про авансовий платіж.pdf
07 травня 2021 11:54
Паспорт. Бондарчук М.О..pdf
07 травня 2021 11:54
Ліцензія з додатком.pdf
07 травня 2021 11:54
Ліцензія АВК.pdf
07 травня 2021 11:54
Лист-гарантія.pdf
07 травня 2021 11:54
Інд. код. Бондарчук.pdf
07 травня 2021 11:54
Договір Чернега.pdf
07 травня 2021 11:54
Договір Цибрій.pdf
07 травня 2021 11:54
Договір Ситник.pdf
07 травня 2021 11:54
Договір Пукас.pdf
07 травня 2021 11:54
Договір Погребний.pdf
07 травня 2021 11:54
Договір Мільченко.pdf
07 травня 2021 11:54
Договір Липкань.pdf
07 травня 2021 11:54
Договір Кошторисник.pdf
07 травня 2021 11:54
Довідка працівники.pdf
07 травня 2021 11:54
Довідка МТБ.pdf
07 травня 2021 11:54
Довідка МВС.pdf
07 травня 2021 11:54
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
07 травня 2021 11:54
ВИПИСКА з EДРПО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ"

ФОП "БОНДАРЧУК МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ"
#42007972
Відхилено 597 963,00
UAH з ПДВ
14 травня 2021 12:01
ФОП "БОНДАРЧУК МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3166007711
Переможець 686 669,82
UAH з ПДВ
14 травня 2021 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОНДАРЧУК МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3166007711
686 669,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 12:18
ДУ № 3 ВІД 23.09.2021.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 09:59
ДУ 2 від 20.09.2021.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 11:12
ДУ № 1 ВІД 07.06.2021 ДО ДОГОВОРУ №1-06 ВІД 01.06.2021.pdf зміни до договору
08 червня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 14:59
Договір (2).pdf укладений
02 червня 2021 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в договір, а саме в п. 3.1 в частині перерозподілу між джерелами фінансування та викласти його в новій редакції: 3.1. Ціна (вартість) цього договору є твердою та складає: 686 669,82 грн. (Шістсот вісімдесят шість тисяч шістсот шістдесят дев’ять грн. 82 коп.) без ПДВ, як ціна пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. З них: - за рахунок місцевого бюджету – 300 000,00 грн.; - за рахунок інших джерел фінансування – 386 669,82 грн.
Номер договору про закупівлю: 1-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 20.09.2021р. (продовження строку виконання робіт та внесення змін до календарного плану використання коштів на виконання робіт по об'єкту та до календарного план-графіку виконання робіт у зв'язку з відсутністю фінансування)
Номер договору про закупівлю: 1-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №3 від 23.09.2021р. (сторони дійшли згоди внести зміни в договір, а саме в п. 3.1 договору в частині перерозподілу коштів між джерелами фінансування, а також зменшити обсяги закупівлі,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, відповідно внесені зміни в розрахунки)
Номер договору про закупівлю: 1-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 671 662,56
UAH