Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пральні Кремінської обласної спеціальної школи за адресою: Луганська область, м. Кремінна, вул. Піддубна, 18 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
1 453 886,32 UAH
UA-2021-04-22-013006-a 53c2c31592de4ec0871e60dacf190c7e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ківєріна

+380955943919 kremspecint@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кремінська обласна спеціальна школа
Код ЄДРПОУ: 20151882
Місцезнаходження: 92900, Україна , Луганська обл., Кремінський р-н., м. Кремінна, вул. Піддубна, буд. 18
Контактна особа: Олена Ківєріна
+380955943919
kremspecint@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2021 21:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 453 886,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 92900, Луганська обл., Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пральні Кремінської обласної спеціальної школи за адресою: Луганська область, м. Кремінна, вул. Піддубна, 18 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Пiсля пiдписання відповідних документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органі, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, але не пізніше ніж протягом 10 банківських днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Інші умови оплати – згідно розділу 3 проекту договору підряду згідно додатку 2 до цього оголошення. Сплата Підряднику авансу не передбачається. Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади); місцезнаходження замовника - 92900, Луганська обл., Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18; вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається; єдиний критерій оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 27 квітня 2021 10:45
Дата відповіді: 28 квітня 2021 10:16
у пункті 3.2.1. вказано, що "З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання Договору, а також його виконання, Учасникам пропонується: з метою уточнення виконання певних видів робіт, вимог до будівельних матеріалів, які будуть використовуватись, їх якісних характеристик обов’язково обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи, із складанням акту обстеження підписаного Учасником із залученням представника Замовника, а також одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо об’єкта, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки пропозиції. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника." користуючись законодавством у сфері публічних закупівель всі спілкування Замовника із Учасниками, під час проведення процедури оголошеної закупівлі, відбуваються тільки через електронну систему у вигляді електронного документа. Замовнику заборонено ініціювати зустрічі з Учасниками під час проведення процедури закупівлі, тому вартість робіт буде визначена згідно тих технічних вимог, які зазначені в Оголошенні закупівлі. Замовник може ініціювати ринкові консультації до моменту Оголошення закупівлі, щоб можливі Учасники майбутньої оголошеної закупівлі мали змогу ознайомитися з об’єктом закупівлі та сформувати технічне завдання, кваліфікаційні та інші критерії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що Ваше звернення через електронну систему закупівель не є зверненням до замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, а також не є зверненням до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні законні підстави для надання відповіді на звернення подібного змісту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЛІШКУНОВ ФЕДІР ІВАНОВИЧ" 1 453 886,32
UAH з ПДВ
1 453 886,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2021 13:26
Електронний підпис
06 травня 2021 13:25
Договір №11 Кремінна.pdf
06 травня 2021 13:25
Договір №9 Кремінна.pdf
06 травня 2021 13:25
Договір №7 Кремінна.pdf
06 травня 2021 13:25
Договір №5 Кремінна.pdf
06 травня 2021 13:25
Акт обстеження.pdf
06 травня 2021 13:25
Відгук.pdf
06 травня 2021 13:25
техпаспорта.pdf
06 травня 2021 13:25
оренда.pdf
06 травня 2021 13:25
Ощад.pdf
06 травня 2021 13:25
Приват2.pdf
06 травня 2021 13:25
Приват 1.pdf
06 травня 2021 13:25
ДПІ.pdf
06 травня 2021 13:25
ЦПХ.pdf
06 травня 2021 13:25
Довідки.pdf
06 травня 2021 13:25
наказ ФІ.pdf
06 травня 2021 13:25
Проєкт договора 2.pdf
06 травня 2021 13:25
Проєкт договору 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЛІШКУНОВ ФЕДІР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЛІШКУНОВ ФЕДІР ІВАНОВИЧ"
#2313309456
Переможець 1 453 886,32
UAH з ПДВ
11 травня 2021 14:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2021 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЛІШКУНОВ ФЕДІР ІВАНОВИЧ"
#2313309456
1 453 886,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 21:58
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 10:22
ДУ 2.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 10:59
додаткова пральня.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 09:41
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 14:12
догов.підр7.pdf укладений
27 травня 2021 14:02
догов ціна.pdf укладений
27 травня 2021 14:02
лок 2-1-1.pdf укладений
27 травня 2021 14:02
лок 2-1-2.pdf укладений
27 травня 2021 14:02
підсум.від.pdf укладений
27 травня 2021 14:02
графік (2).pdf укладений
27 травня 2021 14:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 червня 2021 11:08
410 903,55 UAH UA678201720344281010102037565
Кремінська обласна спеціальна школа
UA813046650000026005500090235
ФОП Плiшкунов Федiр Iванович
Оплачений
06 серпня 2021 10:32
1 042 982,77 UAH UA678201720344281010102037565
Кремінська обласна спеціальна школа
UA813046650000026005500090235
ФОП Плiшкунов Федiр Iванович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 453 886,32
UAH