Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт пральні Кремінської обласної спеціальної школи за адресою: Луганська область, м. Кремінна, вул. Піддубна, 18 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
1 453 886,32 UAH
UA-2021-04-22-013006-a ● 53c2c31592de4ec0871e60dacf190c7e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кремінська обласна спеціальна школа |
Код ЄДРПОУ: | 20151882 |
Місцезнаходження: | 92900, Україна , Луганська обл., Кремінський р-н., м. Кремінна, вул. Піддубна, буд. 18 |
Контактна особа: |
Олена Ківєріна +380955943919 kremspecint@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2021 21:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 453 886,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 92900, Луганська обл., Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пральні Кремінської обласної спеціальної школи за адресою: Луганська область, м. Кремінна, вул. Піддубна, 18 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Пiсля пiдписання відповідних документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органі, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, але не пізніше ніж протягом 10 банківських днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Інші умови оплати – згідно розділу 3 проекту договору підряду згідно додатку 2 до цього оголошення. Сплата Підряднику авансу не передбачається. Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади); місцезнаходження замовника - 92900, Луганська обл., Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18; вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно форми «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», що додається; єдиний критерій оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 21:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 21:55 |
Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ПРАЛЬНЯ.pdf | |
22 квітня 2021 21:55 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ПРАЛЬНЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 27 квітня 2021 10:45
Дата відповіді: 28 квітня 2021 10:16
у пункті 3.2.1. вказано, що "З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання Договору, а також його виконання, Учасникам пропонується: з метою уточнення виконання певних видів робіт, вимог до будівельних матеріалів, які будуть використовуватись, їх якісних характеристик обов’язково обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи, із складанням акту обстеження підписаного Учасником із залученням представника Замовника, а також одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо об’єкта, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки пропозиції. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника." користуючись законодавством у сфері публічних закупівель всі спілкування Замовника із Учасниками, під час проведення процедури оголошеної закупівлі, відбуваються тільки через електронну систему у вигляді електронного документа. Замовнику заборонено ініціювати зустрічі з Учасниками під час проведення процедури закупівлі, тому вартість робіт буде визначена згідно тих технічних вимог, які зазначені в Оголошенні закупівлі. Замовник може ініціювати ринкові консультації до моменту Оголошення закупівлі, щоб можливі Учасники майбутньої оголошеної закупівлі мали змогу ознайомитися з об’єктом закупівлі та сформувати технічне завдання, кваліфікаційні та інші критерії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що Ваше звернення через електронну систему закупівель не є зверненням до замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, а також не є зверненням до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні законні підстави для надання відповіді на звернення подібного змісту.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЛІШКУНОВ ФЕДІР ІВАНОВИЧ" #2313309456 |
Переможець |
1 453 886,32
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 21:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2021 10:22
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2021 10:59
|
додаткова пральня.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 14:12
|
догов.підр7.pdf | укладений |
27 травня 2021 14:02
|
догов ціна.pdf | укладений |
27 травня 2021 14:02
|
лок 2-1-1.pdf | укладений |
27 травня 2021 14:02
|
лок 2-1-2.pdf | укладений |
27 травня 2021 14:02
|
підсум.від.pdf | укладений |
27 травня 2021 14:02
|
графік (2).pdf | укладений |
27 травня 2021 14:02
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
11 червня 2021 11:08
|
410 903,55 UAH | UA678201720344281010102037565 Кремінська обласна спеціальна школа |
UA813046650000026005500090235 ФОП Плiшкунов Федiр Iванович |
Оплачений |
06 серпня 2021 10:32
|
1 042 982,77 UAH | UA678201720344281010102037565 Кремінська обласна спеціальна школа |
UA813046650000026005500090235 ФОП Плiшкунов Федiр Iванович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |