Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей та протипожежного спостереження Таврійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: с. Таврійське, вул. Лісова,71, Голопристанського району Херсонської області)
Очікувана вартість
788 843,00 UAH
UA-2021-04-22-012623-a ● 30bc4820e897407cb992b2b16e87e7c2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Таврійська ЗОШ |
Код ЄДРПОУ: | 24953101 |
Місцезнаходження: | 75656, Україна , Херсонська обл., село Таврійське Голопристанського району, вул.Лісова 71 |
Контактна особа: |
Костюк Олена Василівна +380970828767 kostukolena70@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2021 19:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 12:48 |
Очікувана вартість: | 788 843,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 888,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
згідно ДСТУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей та протипожежного спостереження Таврійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: с. Таврійське, вул. Лісова,71, Голопристанського району Херсонської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75656, Україна, Херсонська область, село Таврійське, вул. Лісова,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2021 18:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2021 15:56 |
додаток 4 зі змінами.docx | |
22 квітня 2021 19:19 |
Тендерна_документацiя.docx | |
22 квітня 2021 19:19 |
Додаток _ 6.doc | |
22 квітня 2021 19:19 |
Додаток _ 5.docx | |
22 квітня 2021 19:19 |
Додаток _ 4.docx | |
22 квітня 2021 19:19 |
Додаток _ 2.docx | |
22 квітня 2021 19:19 |
Додаток _ 1.doc | |
22 квітня 2021 19:19 |
Додаток _ 3.docx |
26 квітня 2021 18:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2021 15:56 |
додаток 4 зі змінами.docx
|
|||
22 квітня 2021 19:19 |
Тендерна_документацiя.docx
|
|||
22 квітня 2021 19:19 |
Додаток _ 6.doc
|
|||
22 квітня 2021 19:19 |
Додаток _ 5.docx
|
|||
22 квітня 2021 19:19 |
Додаток _ 4.docx
|
|||
22 квітня 2021 19:19 |
Додаток _ 2.docx
|
|||
22 квітня 2021 19:19 |
Додаток _ 1.doc
|
|||
22 квітня 2021 19:19 |
Додаток _ 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні умови
Дата подання: 23 квітня 2021 10:21
Дата відповіді: 23 квітня 2021 11:30
Шановний Замовнику, Ви зазначаєте : До початку підготовки пропозицій Учасник закупівлі повинен оглянути об‘єкт для ознайомлення з проектом, вивчення обсягу робіт та узгодження непереривного виробничого процесу. До початку підготовки пропозицій - це до якого терміну/дати в вашому розумінні?
Відповідь: На власний розсуд , до початку кінцевого сроку подачі пропозицій : 08.05.2021
Надання сертифікату
Дата подання: 26 квітня 2021 15:39
Дата відповіді: 28 квітня 2021 12:35
Шановний Замовнику, в Додатку 4 до Тендерної документацїі ви вимагаєте надання Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. По-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання копії Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності відповідної ліцензії). Тому вимога щодо наявності Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема: Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. В абзаці 7 пункту 02 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 14001:2015) вказано, що цей стандарт не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації (Юридичної особи). Крім того, Розділ.1."Сфера застосування" цього стандарту каже про те, що цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація МОЖЕ використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Просимо внести зміни до тендерної документації та діяти виключно в рамках Законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 Замовником не вимагається
Помилка
Дата подання: 26 квітня 2021 15:46
Дата відповіді: 28 квітня 2021 12:36
У попередньому питанні потенційним Учасником допущена помилка. Сертифікат не ISO 14001:2015 , а ISO 14001:2018
Відповідь: Дякуємо за виправлення!
Надання сертифікату
Дата подання: 26 квітня 2021 15:48
Дата відповіді: 28 квітня 2021 12:37
Шановний Замовнику, в Додатку 4 до Тендерної документацїі ви вимагаєте надання Сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2018. По-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання копії Сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2018 Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності відповідної ліцензії). Тому вимога щодо наявності Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2018 прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема: Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. В абзаці 7 пункту 02 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 14001:2018) вказано, що цей стандарт не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації (Юридичної особи). Крім того, Розділ.1."Сфера застосування" цього стандарту каже про те, що цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація МОЖЕ використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2018 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Просимо внести зміни до тендерної документації та діяти виключно в рамках Законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, запровадження Системи екологічного менеджменту ISO 14001:2018 це виключно право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. Встановлення цієї вимоги регламентовано нормою п. 3 ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Триває проходження сертифікації на встановлення відповідності вимогам ISO юридичною особою або фізичною особою – підприємцем від 2 тижнів. Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання у разі його відповідності міжнародним стандартам, імплементованим в норми чинного законодавства України,може отримати сертифікат відповідності вимогам ISO 14001:2018 і цим самим довести його відповідність системі екологічного менеджменту щодо встановлення систем пожежної сигналізації, введення даних систем в експлуатацію, електромонтажні роботи. У Запитанні відсутні підстави неможливості надання учасником сертифікату відповідності вимогам ISO, а також докази неможливості його отримання.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-22-012623-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "Охоронні технології - ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:43186224
Дата подання: 30 квітня 2021 11:19
Дата подання: 30 квітня 2021 11:19
Скарга
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник ПП «Охоронні Технології - ПЛЮС»
74900, м. Нова Каховка, вул. Фабрична, 3
0554953952
Ел.пошта vib_55@ukr.net
Замовник: Таврійська ЗОШ
75656, Україна, Херсонська область, село Таврійське, вул. Лісова,71
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-22-012623-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Таврійська ЗОШ оголошено закупівлю UA-2021-04-22-012623-a Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей та протипожежного спостереження Таврійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: с. Таврійське, вул. Лісова,71, Голопристанського району Херсонської області)
Замовником торгів у Додатку 4до тендерної документації вимагається надання копії сертифікату ISO 14001:2018 «Системи екологічного менеджменту» щодо встановлення систем пожежної сигналізації, введення даних систем в експлуатацію. Електромонтажні роботи»
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання копії Сертифікату «Системи екологічного менеджменту» ISO 14001:2018 Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності відповідної ліцензії). Тому вимога щодо наявності Сертифікату ISO 14001:2018 прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема: Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. В абзаці 7 пункту 02 Національного стандарту України (ISO 14001:2018 ) вказано, що цей стандарт не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації (Юридичної особи). Крім того, Розділ.1."Сфера застосування" цього стандарту каже про те, що цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація МОЖЕ використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи екологічного управління ISO 14001:2018 «Системи екологічного менеджменту» не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника.
Законом України "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Керуючись вищенаведеним,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та діяти виключно в рамках Законодавства.
та під час здійснення відкритих торгів діяти виключно у рамках Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
директор ПП «Охоронні технології – ПЛЮС» Н.В. Бєлоусова
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 05.05.2021 № 9666.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 10:35
Номер скарги: UA-2021-04-22-012623-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, Код ЄДРПОУ:35119881
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-04-22-012623-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ, Код ЄДРПОУ:35119881
Дата подання: 21 травня 2021 14:03
Дата подання: 21 травня 2021 14:03
Оскарження
Скарга
на незаконні дії Замовника закупівлі
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-22-012623-a
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro від 22.04.2021 р. Замовником Таврійська ЗОШ було проведено закупівлю UA-2021-04-22-012623-a (Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей та протипожежного спостереження Таврійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: с. Таврійське, вул. Лісова,71, Голопристанського району Херсонської області)).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1)ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
2)ПП "ЮРБУД"
3)ТОВ Укртехнобез
4)ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС"
5)ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
Ціна учасника ПП ""ЮРБУД" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна і протоколом № 8 від 14.05.2021 р. учасника було визнано Переможцем та оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір.
Розглянувши документи тендерної пропозиції Переможця, нами було виявлено невідповідності документів тендерної пропозиції ПП «ЮРБУД» вимогам тендерної документації Замовника.
1. У Додатку 2 до Тендерної документації Замовником було встановлено кваліфікаційні вимоги щодо наявності необхідних працівників для надання послуг по предмету закупівлі, а саме:
Надати довідку в довільній формі про чисельність постійного та контрактного персоналу, який має необхідні знання та досвід, достатні для виконання договору про закупівлю та підтверджуючі документи про працевлаштування (копію наказу, або витяг з наказу, або витяг/виписка з трудової.
Учасник ПП «ЮРБУД» надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за № 240 від 29.04.2021 р.
У довідці відсутній виконавець робіт «Налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю» та електромонтер ОПС вказаний без наявності розряду. Відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (Затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852) для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень кожен ліцензіат у своєму штаті повинен мати: керівника робіт та виконавців робіт, а саме – електромонтера ОПС не нижче 3-го розряду, налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не нижче 4-го розряду.
Відповідно до наданої Ліцензії, яка отримана 30.07.2020 р., ПП «ЮРБУД» зобов’язаний мати у своєму штаті мінімальну кількість працівників, які необхідні для надання послуг по предмету закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, ліцензіат, який суперечить основному дозвільному документу своєї діяльності взагалі не має права на надання послуг по предмету закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу:
- якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання оригіналу документа, то учасник надає лише сканований оригінал документа.
- Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом» дата, підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі використання).
- Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання нотаріально завірену копію документа, то учасник надає в складі тендерної пропозиції лише скановану нотаріально завірену копію документа, при цьому такий документ не завіряється та не підписується учасником.
Учасник ПП «ЮРБУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав завірені копії дозвільних документів – Статуту, виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво про реєстрацію платника на додану вартість всупереч вимогам ТД надати оригінали даних документів.
Замовник не відніс дані порушення до формальних помилок та не оформив це
відповідним протоколом тому вважаємо, що тендерна пропозиція не відповідає
кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
3. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації учасник повинен завантажити
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку № 4;
Учасник ПП «ЮРБУД» не надав у складі тендерної пропозиції інформації про
необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме
технічну специфікацію відповідно додатку 4 (згідно пункту 1 розділу ІІІ).
Вважаємо, що тендерна пропозиція повинна бути відхилена, як така, що не відповідає
умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної
документації.
Законом України "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна
конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та
прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та
неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів та з явними порушеннями прямо суперечать основним принципам здійснення закупівель та порядку їх проведення, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель
ПРОСИМО
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника щодо визнання Переможцем ПП «ЮРБУД»
3. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно вимог чинного
Законодавства України у сфері публічних закупівель.
Директор О.А. Бондаренко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 травня 2021 14:31
рішення від 25.05.2021 №11350+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 14:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2021 №12518.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 15:53
рішення від 03.06.2021 №12518.pdf
Дата публікації: 08 червня 2021 19:34
Номер скарги: UA-2021-04-22-012623-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 24 травня 2021 16:24
Дата подання: 24 травня 2021 16:24
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 травня 2021 14:29
Рішення від 26.05.2021 № 11580 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 травня 2021 14:29
інформація про перенесення розгляду скарги від 04.06.2021 № 10403.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 10:16
інформація про перенесення розгляду скарги від 16.06.2021 № 11503.pdf
Дата публікації: 17 червня 2021 11:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2021 № 13981.pdf
Дата публікації: 23 червня 2021 16:33
Рішення від 22.06.2021 № 13981.pdf
Дата публікації: 25 червня 2021 19:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.06.2021 року № 13981-р/пк-пз, рішення про визначення приватного підприємства "ЮРБУД" переможцем процедури закупівлі - "Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей та протипожежного спостереження Таврійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: с. Таврійське, вул. Лісова,71, Голопристанського району Херсонської області)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-22-012623-a скасоване.
Дата виконання рішення замовником: 02 липня 2021 12:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЮРБУД" |
597 143,28
UAH з ПДВ
|
536 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ |
666 999,00
UAH з ПДВ
|
537 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укртехнобез |
629 016,06
UAH з ПДВ
|
599 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
691 140,42
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
632 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЮРБУД" #40105954 |
Рішення скасоване |
536 999,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 11:32
|
|
ПП "ЮРБУД" #40105954 |
Відхилено |
536 999,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 11:50
|
|
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ #35119881 |
Відхилено |
537 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 12:15
|
|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Відхилено |
599 990,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 13:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Переможець |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 10:47
|
Scan-210719-0001.pdf | укладений |
19 липня 2021 10:46
|