Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт, укріплення житлового будинку на прс. Миру 76/1 в м. Хмельницькому (перша черга будівництва)»
Очікувана вартість
3 222 333,00 UAH
UA-2021-04-22-011917-a ● 7b4b97d48c244043bb89a78883f1f927
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26381695 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Проскурівська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Ірина Стасишена +380976695952 i_stasyshena@khm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2021 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 3 222 333,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 111,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт, укріплення житлового будинку на прс. Миру 76/1 в м. Хмельницькому (перша черга будівництва)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, прс. Миру 76/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 17:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 17:18 |
Додаток 1 Відомості про учасника.doc | |
22 квітня 2021 17:18 |
Додаток 3 договір відкриті торги.docx | |
22 квітня 2021 17:18 |
Додаток 4 Інформація про субпідрядника.docx | |
22 квітня 2021 17:18 |
Додаток 5 Відповідність ст. 17.docx | |
22 квітня 2021 17:18 |
Оголошення торги.doc | |
22 квітня 2021 17:18 |
Тендерна документація.doc | |
22 квітня 2021 17:18 |
Додаток 2.rtf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-22-011917-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ", Код ЄДРПОУ:41627082
Дата подання: 23 травня 2021 13:19
Оскарження
ВИМОГА
Розглянувши уважно протокол відхилення пропозиції учасника ТОВ «БАСКУРТ» а також тендерні пропозиції Учасників у вказаній закупівлі, варто зазначити наступне:
Додатком 2 тендерної документації замовника передбачалось у числі інших робіт (п.п. 56,57,58 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
(Технічне завдання)
Пробивання 60 отворiв глибиною 500 мм, перерiзом250х250 мм в залiзобетонних та бетонних стiнах тапiдлогах
Та Пробивання 6 отворiв глибиною 600 мм, перерiзом250х250 мм в залiзобетонних та бетонних стiнах та пiдлогах
В свою чергу учасник ТОВ «БАСКУРТ» при розрахунку урахував вищевказані вимоги і у файлі «4.1 Розрахунки.pdf» на сторінці 9 в локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1 вказав правильно такі роботи:
Таким чином учасником ТОВ «БАСКУРТ» застосовано:
- основна розцінка РН20-25-15, якою передбачено пробивання отворів вказаного перерізу на глибину 100 мм – 66 шт (п. 56 локального кошторису, файл «4.1 Розрахунки.pdf» )
- коригуюча норма РН20-25-31 з коефіцієнтом = 40, якою передбачено поглиблення всієї кількості отворів до глибини 500 мм (100мм+400мм)
- коригуюча норма РН20-25-31 з коефіцієнтом = 10, якою передбачено поглиблення 6 отворів до глибини 600 мм (100мм+500мм)
ТобтоучасникТОВ «БАСКУРТ» виконав те саме що і замовник указав в протоколі про відхилення його пропозиції від 13.05.2021 року.
Отже як бачимо, позиції 56,57,58 у Додатку 2 тендерної документації Замовника ідентичні п.п. 56,57,58 локального кошторису учасника.
А тому вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ «БАСКУРТ» була неправомірно відхилена у вказаній частині.
Також у Замовником зазначено у протоколі від 13.05.2021 що відхилення відбулось з причини не підтвердження фінансової спроможності, яка передбачена ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже вказана норма закону є імперативною і не залишає замовнику право вибору розміщувати чи не розміщувати, і не розміщувати якщо є інші недоліки у тендерній пропозиції учасника. Закон стверджує однозначно, що замовник у будь-якому разі повинен розмістити відповідне повідомлення.
Частиною 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З урахуванням вищевикладеного, на підставі ч.3 ст. 31 Закону України «про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
- надатироз’ясненнячи п.п. 56,57, 58 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(Технічне завдання) додатку 2 до тендерної документації Замовника відповідають п.п. 56, 57, 58 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 у файлі «4.1 Розрахунки.pdf» учасника ТОВ «БАСКУРТ»за видами робіт і обсягами робіт?
- відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БАСКУРТ» і провести повторну кваліфікацію учасник ТОВ «БАСКУРТ» з розміщенням у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Крім того, з’ясовано що учасник, якого Замовник визнав переможцем порушив вимоги тендерної документації замовника і надав невірно розрахований локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-2 (файл «Локальний кошторис на будівельні роботи 2 1 2.pdf»)
Тобто учасник ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» передбачив у локальному кошторисі № 2-1-2 пробивання 60 отворів на глибину 500 мм і 6 отворів на глибину 1000 мм, що не відповідає предмету закупівлі, зокрема додатку 2 до тендерної документації Замовника.
З урахуванням вищевикладеного, на підставі ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
- надатироз’яснення чи п.п. 56,57, 58 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) додатку 2 до тендерної документації Замовника, відповідають п.п. 29, 30, 31 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2 у файлі «Локальний кошторис на будівельні роботи 2 1 2.pdf»учасникаТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» за видами робіт і обсягами робіт?
- відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Наводимо Вам положення ч.2 ст. 164-14 КУпАП:
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації –
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У випадку необ’єктивного розгляду вказаної вимоги залишаємо за собою право звертатись до правоохоронних органів, Хмельницької міської ради, Державної аудиторської служби України та суду.
Розгорнути
Згорнути
Розглянувши уважно протокол відхилення пропозиції учасника ТОВ «БАСКУРТ» а також тендерні пропозиції Учасників у вказаній закупівлі, варто зазначити наступне:
Додатком 2 тендерної документації замовника передбачалось у числі інших робіт (п.п. 56,57,58 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
(Технічне завдання)
Пробивання 60 отворiв глибиною 500 мм, перерiзом250х250 мм в залiзобетонних та бетонних стiнах тапiдлогах
Та Пробивання 6 отворiв глибиною 600 мм, перерiзом250х250 мм в залiзобетонних та бетонних стiнах та пiдлогах
В свою чергу учасник ТОВ «БАСКУРТ» при розрахунку урахував вищевказані вимоги і у файлі «4.1 Розрахунки.pdf» на сторінці 9 в локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1 вказав правильно такі роботи:
Таким чином учасником ТОВ «БАСКУРТ» застосовано:
- основна розцінка РН20-25-15, якою передбачено пробивання отворів вказаного перерізу на глибину 100 мм – 66 шт (п. 56 локального кошторису, файл «4.1 Розрахунки.pdf» )
- коригуюча норма РН20-25-31 з коефіцієнтом = 40, якою передбачено поглиблення всієї кількості отворів до глибини 500 мм (100мм+400мм)
- коригуюча норма РН20-25-31 з коефіцієнтом = 10, якою передбачено поглиблення 6 отворів до глибини 600 мм (100мм+500мм)
ТобтоучасникТОВ «БАСКУРТ» виконав те саме що і замовник указав в протоколі про відхилення його пропозиції від 13.05.2021 року.
Отже як бачимо, позиції 56,57,58 у Додатку 2 тендерної документації Замовника ідентичні п.п. 56,57,58 локального кошторису учасника.
А тому вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ «БАСКУРТ» була неправомірно відхилена у вказаній частині.
Також у Замовником зазначено у протоколі від 13.05.2021 що відхилення відбулось з причини не підтвердження фінансової спроможності, яка передбачена ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже вказана норма закону є імперативною і не залишає замовнику право вибору розміщувати чи не розміщувати, і не розміщувати якщо є інші недоліки у тендерній пропозиції учасника. Закон стверджує однозначно, що замовник у будь-якому разі повинен розмістити відповідне повідомлення.
Частиною 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З урахуванням вищевикладеного, на підставі ч.3 ст. 31 Закону України «про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
- надатироз’ясненнячи п.п. 56,57, 58 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(Технічне завдання) додатку 2 до тендерної документації Замовника відповідають п.п. 56, 57, 58 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 у файлі «4.1 Розрахунки.pdf» учасника ТОВ «БАСКУРТ»за видами робіт і обсягами робіт?
- відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БАСКУРТ» і провести повторну кваліфікацію учасник ТОВ «БАСКУРТ» з розміщенням у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Крім того, з’ясовано що учасник, якого Замовник визнав переможцем порушив вимоги тендерної документації замовника і надав невірно розрахований локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-2 (файл «Локальний кошторис на будівельні роботи 2 1 2.pdf»)
Тобто учасник ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» передбачив у локальному кошторисі № 2-1-2 пробивання 60 отворів на глибину 500 мм і 6 отворів на глибину 1000 мм, що не відповідає предмету закупівлі, зокрема додатку 2 до тендерної документації Замовника.
З урахуванням вищевикладеного, на підставі ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
- надатироз’яснення чи п.п. 56,57, 58 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) додатку 2 до тендерної документації Замовника, відповідають п.п. 29, 30, 31 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2 у файлі «Локальний кошторис на будівельні роботи 2 1 2.pdf»учасникаТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1» за видами робіт і обсягами робіт?
- відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛЬП-ПРОМ 1», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Наводимо Вам положення ч.2 ст. 164-14 КУпАП:
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації –
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У випадку необ’єктивного розгляду вказаної вимоги залишаємо за собою право звертатись до правоохоронних органів, Хмельницької міської ради, Державної аудиторської служби України та суду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2021 17:20
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що розробленим проектом на капітальний ремонт, укріплення житлового будинку по прс.Миру 76/1 в м.Хмельницькому (Перша черга), який пройшов експертизу в філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Хмельницькій області (експертний звіт №23-0013/01-21 від 22 березня 2021 року), локальним кошторисом №2-1-2 чітко визначено кількість та глибину отворів, які розцінені нормами РН20-25-15 (пробивання отворів глибиною 100 мм. перерізом 250х250 мм в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах) та коригуючих норм, які визначають глибину пробивання отворів РН20-25-31 (на кожні 10 мм. зміни глибини отворів перерізом 250х250 мм. в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах додавати до товщини 500 мм.) до якої застосовується коефіцієнт К=40, та РН20-25-31 (на кожні 10 мм. зміни глибини отворів перерізом 250х250 мм. в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах додавати до товщини 600 мм.) до якої застосовується коефіцієнт К=50. Дані норми чітко визначені кошторисом 2-1-2 затвердженої проектно-кошторисної документації, тому жодних порушень при оцінці пропозицій замовником не допущено. Тим паче що для застосування коефіцієнта К=10 коригуюча норма набула би наступного вигляду (на кожні 10 мм. зміни глибини отворів перерізом 250х250 мм. в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах додавати до товщини 100 мм.) яка би чітко визначала застосування необхідного коефіцієнту К=10.
Відповідно замовником визначено всі фактичні обсяги і надані для розрахунку учасникам у вигляді технічного завдання, складеного у відповідності до проектних рішень визначених в проектно-кошторисній документації.
Також замовник визначив весь необхідний обсяг робіт у своєму технічному завданні, якого цілком достатньо для складання ціни пропозиції учасника. Окрім цього учасником під час періоду уточнень не задано жодного запитання, щодо неможливості визначення якихось обсягів чи незрозумілих трактувань або вимог, викладених в технічному завданні замовника, натомість в допущених ним помилках намагається звинуватити замовника.
Відповідно замовником визначено всі фактичні обсяги і надані для розрахунку учасникам у вигляді технічного завдання, складеного у відповідності до проектних рішень визначених в проектно-кошторисній документації.
Також замовник визначив весь необхідний обсяг робіт у своєму технічному завданні, якого цілком достатньо для складання ціни пропозиції учасника. Окрім цього учасником під час періоду уточнень не задано жодного запитання, щодо неможливості визначення якихось обсягів чи незрозумілих трактувань або вимог, викладених в технічному завданні замовника, натомість в допущених ним помилках намагається звинуватити замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" |
2 427 474,76
UAH з ПДВ
|
2 427 474,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 " |
3 095 349,26
UAH з ПДВ
|
3 095 349,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЕЛЕКТРИЧНІ СТАНЦІЇ ТА МЕРЕЖІ - МОНТАЖ" |
3 130 070,55
UAH з ПДВ
|
3 130 070,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" #41627082 |
Відхилено |
2 427 474,76
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 15:44
|
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1
" #41403707 |
Переможець |
3 095 349,26
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:37
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 11:33
|
ДУ 3 Д 204.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 11:26
|
ДУ 3 Д 204.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 14:14
|
ДУ 2 204.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2021 10:00
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 09:44
|
Договір про закупівлю 204.pdf | укладений |
07 червня 2021 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 5.1 розділу V Договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт - 30.11.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодили продовжити строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фактичне виконання всього обсягу робіт |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |