Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень учбового корпусу Комунального закладу «Бахмутський педагогічний коледж» за адресою: Донецька область, м. Бахмут, вул. Благовіщенська, буд. 43
Очікувана вартість
1 197 586,00 UAH
UA-2021-04-22-011884-a ● bc4ec88cfc7d4810ac1d9dcb68730876
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Бахмутський педагогічний фаховий коледж" |
Код ЄДРПОУ: | 02135827 |
Місцезнаходження: | 84500, Україна , Донецька обл., Бахмут, вулиця Благовіщенська, будинок 43 |
Контактна особа: |
Хомякова Світлана Олександрівна 380956852415 artped@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2021 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2021 13:57 |
Очікувана вартість: | 1 197 586,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 975,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень учбового корпусу Комунального закладу «Бахмутський педагогічний коледж» за адресою: Донецька область, м. Бахмут, вул. Благовіщенська, буд. 43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вулиця Благовіщенська, будинок 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт приміщень учбового корпусу Комунального закладу «Бахмутський педагогічний коледж» за адресою: Донецька область, м. Бахмут, вул. Благовіщенська, буд. 43 | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2021 12:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2021 12:31 |
Оголошення спрощена закупівля учбовий корпус.docx |
28 квітня 2021 12:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 квітня 2021 12:31 |
Оголошення спрощена закупівля учбовий корпус.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель; пункт 6.15
Дата подання: 28 квітня 2021 09:36
Дата відповіді: 28 квітня 2021 12:06
День добрий! У пункті 6.15 зазначено "Довідка огляду об'єкта ( згідно додатку 7)". У вас в ТД не має додатка 7. зазначена довідка буде у додатку № 6.
Користуючись законодавством у сфері публічних закупівель всі спілкування Замовника із Учасниками, під час проведення процедури оголошеної закупівлі, відбуваються тільки через електронну систему у вигляді електронного документа. Замовнику заборонено ініціювати зустрічі з Учасниками під час проведення процедури закупівлі (навіть з приводу огляду об'єкта), тому вартість робіт буде визначена згідно тих технічних вимог, які зазначені в Оголошенні закупівлі. Замовник може ініціювати ринкові консультації до моменту Оголошення закупівлі, щоб можливі Учасники майбутньої оголошеної закупівлі мали змогу ознайомитися з об’єктом закупівлі та сформувати технічне завдання, кваліфікаційні та інші критерії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У пункт 6.15 "Довідка огляду об'єкта ( згідно додатку 7)" буде внесено зміни (згідно Додатку 6).
Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-22-011884-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СТРОЙЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:34215390
Дата подання: 28 квітня 2021 09:29
Що до вимог тендерної документації
Замовник у п.8 вимагає від учасника, визнаного переможцем, після спрощеної закупівлі «Електронний аукціон», повторно протягом одного робочого дня надати Замовнику (Додаток 3) - приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає внесення змін до тендерної пропозиції Переможця при проведені спрощеної закупівлі. Тому Переможець немає технічної можливості вносити будь які зміни чи доповнення у свою тендерну пропозицію. Замовник не може вимагати виконання умов , реалізація яких неможлива з технічних причин. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та виключити цю вимогу .
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2021 12:27
Доброго дня! Згідно Вашої Вимоги до оголошення внесено зміни:
"Учасник, визнаний переможцем, після спрощеної закупівлі «Електронний аукціон», повторно протягом п’яти робочих днів надає Замовнику (Додаток 3) у паперовому вигляді або в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді на електронну адресу – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону".
"Учасник, визнаний переможцем, після спрощеної закупівлі «Електронний аукціон», повторно протягом п’яти робочих днів надає Замовнику (Додаток 3) у паперовому вигляді або в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді на електронну адресу – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону".
Номер вимоги: UA-2021-04-22-011884-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОМЖИЛБУД" , Код ЄДРПОУ:32717442
Дата подання: 28 квітня 2021 10:59
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель; пункт 6.15
У пункті 6.15 зазначено "Довідка огляду об'єкта ( згідно додатку 7)". У вас в ТД не має додатка 7. зазначена довідка буде у додатку № 6.
Також у вимогах до Учасника Замовник вимагає надати довідку з огляду об'єкта. Користуючись законодавством у сфері публічних закупівель всі спілкування Замовника із Учасниками, під час проведення процедури оголошеної закупівлі, відбуваються тільки через електронну систему у вигляді електронного документа. Замовнику заборонено ініціювати зустрічі з Учасниками під час проведення процедури закупівлі (навіть з приводу огляду об'єкта), тому вартість робіт буде визначена згідно тих технічних вимог, які зазначені в Оголошенні закупівлі. Замовник може ініціювати ринкові консультації до моменту Оголошення закупівлі, щоб можливі Учасники майбутньої оголошеної закупівлі мали змогу ознайомитися з об’єктом закупівлі та сформувати технічне завдання, кваліфікаційні та інші критерії.
Тому ця вимога не відповідає законодавству у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Також у вимогах до Учасника Замовник вимагає надати довідку з огляду об'єкта. Користуючись законодавством у сфері публічних закупівель всі спілкування Замовника із Учасниками, під час проведення процедури оголошеної закупівлі, відбуваються тільки через електронну систему у вигляді електронного документа. Замовнику заборонено ініціювати зустрічі з Учасниками під час проведення процедури закупівлі (навіть з приводу огляду об'єкта), тому вартість робіт буде визначена згідно тих технічних вимог, які зазначені в Оголошенні закупівлі. Замовник може ініціювати ринкові консультації до моменту Оголошення закупівлі, щоб можливі Учасники майбутньої оголошеної закупівлі мали змогу ознайомитися з об’єктом закупівлі та сформувати технічне завдання, кваліфікаційні та інші критерії.
Тому ця вимога не відповідає законодавству у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2021 12:13
Дякуємо за запитання. У пункт 6.15 "Довідка огляду об'єкта ( згідно додатку 7)" буде внесено зміни (згідно Додатку 6).
Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2021 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Бушин Сергій Володимирович |
830 000,00
UAH з ПДВ
|
784 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕКТОР" |
865 000,00
UAH з ПДВ
|
784 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СТРОЙЛАЙФ" |
872 229,87
UAH з ПДВ
|
785 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БУДЮХІН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
804 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Спецбуд |
927 039,26
UAH з ПДВ
|
829 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Бушин Сергій Володимирович #2861411695 |
Переможець |
784 900,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 16:13
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2021 16:58
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2021 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 16:16
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 16:46
|
Договір.pdf | укладений |
25 травня 2021 16:46
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 серпня 2021 11:36
|
348 578,27 UAH | UA138201720344291010102030374 КЗ "БПФК" |
UA023355480000026006053631325 ФОП Бушин Сергiй Володимирович |
Оплачений |
27 вересня 2021 11:46
|
375 741,30 UAH | UA138201720344291010102030374 КЗ "БПФК" |
UA023355480000026006053631325 ФОП Бушин Сергiй Володимирович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилки в календарному графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |