Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень учбового корпусу Комунального закладу «Бахмутський педагогічний коледж» за адресою: Донецька область, м. Бахмут, вул. Благовіщенська, буд. 43
Очікувана вартість
1 197 586,00 UAH
UA-2021-04-22-011884-a bc4ec88cfc7d4810ac1d9dcb68730876
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хомякова Світлана Олександрівна

380956852415 artped@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Бахмутський педагогічний фаховий коледж"
Код ЄДРПОУ: 02135827
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., Бахмут, вулиця Благовіщенська, будинок 43
Контактна особа: Хомякова Світлана Олександрівна
380956852415
artped@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2021 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2021 17:00
Початок аукціону: 07 травня 2021 13:57
Очікувана вартість: 1 197 586,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 975,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень учбового корпусу Комунального закладу «Бахмутський педагогічний коледж» за адресою: Донецька область, м. Бахмут, вул. Благовіщенська, буд. 43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вулиця Благовіщенська, будинок 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт приміщень учбового корпусу Комунального закладу «Бахмутський педагогічний коледж» за адресою: Донецька область, м. Бахмут, вул. Благовіщенська, буд. 43 Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2021 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 12:31
Оголошення спрощена закупівля учбовий корпус.docx
28 квітня 2021 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2021 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2021 12:31
Оголошення спрощена закупівля учбовий корпус.docx
26 квітня 2021 11:46
Оголошення спрощена закупівля учбовий корпус.docx
22 квітня 2021 17:19
Оголошення спрощена закупівля учбовий корпус.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель; пункт 6.15
Дата подання: 28 квітня 2021 09:36
Дата відповіді: 28 квітня 2021 12:06
День добрий! У пункті 6.15 зазначено "Довідка огляду об'єкта ( згідно додатку 7)". У вас в ТД не має додатка 7. зазначена довідка буде у додатку № 6. Користуючись законодавством у сфері публічних закупівель всі спілкування Замовника із Учасниками, під час проведення процедури оголошеної закупівлі, відбуваються тільки через електронну систему у вигляді електронного документа. Замовнику заборонено ініціювати зустрічі з Учасниками під час проведення процедури закупівлі (навіть з приводу огляду об'єкта), тому вартість робіт буде визначена згідно тих технічних вимог, які зазначені в Оголошенні закупівлі. Замовник може ініціювати ринкові консультації до моменту Оголошення закупівлі, щоб можливі Учасники майбутньої оголошеної закупівлі мали змогу ознайомитися з об’єктом закупівлі та сформувати технічне завдання, кваліфікаційні та інші критерії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У пункт 6.15 "Довідка огляду об'єкта ( згідно додатку 7)" буде внесено зміни (згідно Додатку 6).
Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-22-011884-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СТРОЙЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:34215390
Дата подання: 28 квітня 2021 09:29
Що до вимог тендерної документації
Замовник у п.8 вимагає від учасника, визнаного переможцем, після спрощеної закупівлі «Електронний аукціон», повторно протягом одного робочого дня надати Замовнику (Додаток 3) - приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає внесення змін до тендерної пропозиції Переможця при проведені спрощеної закупівлі. Тому Переможець немає технічної можливості вносити будь які зміни чи доповнення у свою тендерну пропозицію. Замовник не може вимагати виконання умов , реалізація яких неможлива з технічних причин. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та виключити цю вимогу .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2021 12:27
Доброго дня! Згідно Вашої Вимоги до оголошення внесено зміни:
"Учасник, визнаний переможцем, після спрощеної закупівлі «Електронний аукціон», повторно протягом п’яти робочих днів надає Замовнику (Додаток 3) у паперовому вигляді або в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді на електронну адресу – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону".
Номер вимоги: UA-2021-04-22-011884-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОМЖИЛБУД" , Код ЄДРПОУ:32717442
Дата подання: 28 квітня 2021 10:59
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель; пункт 6.15
У пункті 6.15 зазначено "Довідка огляду об'єкта ( згідно додатку 7)". У вас в ТД не має додатка 7. зазначена довідка буде у додатку № 6.
Також у вимогах до Учасника Замовник вимагає надати довідку з огляду об'єкта. Користуючись законодавством у сфері публічних закупівель всі спілкування Замовника із Учасниками, під час проведення процедури оголошеної закупівлі, відбуваються тільки через електронну систему у вигляді електронного документа. Замовнику заборонено ініціювати зустрічі з Учасниками під час проведення процедури закупівлі (навіть з приводу огляду об'єкта), тому вартість робіт буде визначена згідно тих технічних вимог, які зазначені в Оголошенні закупівлі. Замовник може ініціювати ринкові консультації до моменту Оголошення закупівлі, щоб можливі Учасники майбутньої оголошеної закупівлі мали змогу ознайомитися з об’єктом закупівлі та сформувати технічне завдання, кваліфікаційні та інші критерії.
Тому ця вимога не відповідає законодавству у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2021 12:13
Дякуємо за запитання. У пункт 6.15 "Довідка огляду об'єкта ( згідно додатку 7)" буде внесено зміни (згідно Додатку 6).
Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2021 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бушин Сергій Володимирович 830 000,00
UAH з ПДВ
784 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕКТОР" 865 000,00
UAH з ПДВ
784 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТРОЙЛАЙФ" 872 229,87
UAH з ПДВ
785 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУДЮХІН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" 890 000,00
UAH з ПДВ
804 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спецбуд 927 039,26
UAH з ПДВ
829 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2021 12:18
Електронний підпис
05 травня 2021 11:13
Кошторис.pdf
05 травня 2021 11:13
Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2021 11:13
9.imd

Публічні документи

04 травня 2021 21:32
Електронний підпис
04 травня 2021 21:31
Локальний кошторис.pdf
04 травня 2021 21:31
Цінова пропозиція.pdf
04 травня 2021 21:31
Проект договору.pdf
04 травня 2021 21:31
Охорона праці.pdf
04 травня 2021 21:31
Копія Статуту з описом.pdf
04 травня 2021 21:31
Договір №48 від 20.04.2018.pdf
04 травня 2021 21:31
Довідка огляду об'єкту.pdf
04 травня 2021 21:31
Відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

05 травня 2021 16:29
Електронний підпис
05 травня 2021 16:28
Накази.pdf
05 травня 2021 15:42
Електронний підпис
05 травня 2021 15:41
Договір офіс.pdf
05 травня 2021 15:22
Електронний підпис
05 травня 2021 15:20
Довідка.pdf
05 травня 2021 15:20
Довідка МТБ.pdf
05 травня 2021 11:21
Електронний підпис
05 травня 2021 11:20
Дефектний акт.pdf
05 травня 2021 11:20
Загальновироб.витрати.pdf
05 травня 2021 11:20
Відомість ресурсів.pdf
05 травня 2021 11:20
Локальний кошторис.pdf
05 травня 2021 11:20
Розрахунки.pdf
05 травня 2021 11:20
РЗПК.pdf
05 травня 2021 11:20
Пояснювальна записка.pdf
05 травня 2021 11:20
Зведений.pdf
05 травня 2021 11:20
Договірна ціна.pdf
05 травня 2021 11:20
Черепня О.Ю. коп. 29.04.2021.pdf
05 травня 2021 11:20
Статут 18.09.2020.pdf
05 травня 2021 11:20
Проект договору.pdf
05 травня 2021 11:20
Паспорт Черепня ориг..pdf
05 травня 2021 11:20
Опис 18.09.2020.pdf
05 травня 2021 11:20
Ліцензія ориг.pdf
05 травня 2021 11:20
Довідка озн..pdf
05 травня 2021 11:20
Декларація коп.18.03.21.pdf
05 травня 2021 11:20
Витяг ПП 10.02.20.pdf
05 травня 2021 11:20
ВИТЯГ ЄДР 30.03.2021.pdf
05 травня 2021 11:20
14 Довідка.pdf
05 травня 2021 11:20
13 лист роз яснення.pdf
05 травня 2021 11:20
12 Накази.pdf
05 травня 2021 11:20
12 Довідка працівники.pdf
05 травня 2021 11:20
11Довідка МТБ_.pdf
05 травня 2021 11:20
11 ор.газ_.pdf
05 травня 2021 11:20
11 Договір оренди.pdf
05 травня 2021 11:20
10 Тех.Завдання.pdf
05 травня 2021 11:20
9 Довідка субпідрядник.pdf
05 травня 2021 11:20
8 Лист гаран. норми.pdf
05 травня 2021 11:20
7 довідка заб..pdf
05 травня 2021 11:20
6 довідка заув..pdf
05 травня 2021 11:20
4 Довідка досвід.pdf
05 травня 2021 11:20
4 338 Дог. покр. коп. 30.03.21.pdf
05 травня 2021 11:20
4 284 Відгук Миронівка.pdf
05 травня 2021 11:20
4 7_18_07 Благов. ч.2 14.02.2020.pdf
05 травня 2021 11:20
4 7_18_07 Благов. ч.1 14.02.2020.pdf
05 травня 2021 11:20
3 Лист згода.pdf
05 травня 2021 11:20
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 травня 2021 15:24
Електронний підпис
05 травня 2021 15:23
витяг.pdf
05 травня 2021 15:23
File0004.PDF
05 травня 2021 14:35
трудові відносини.PDF
05 травня 2021 14:35
Цінова пропозиція.PDF
05 травня 2021 14:35
накази з охрани праці.PDF
05 травня 2021 14:35
скан паспорт код.pdf
05 травня 2021 14:35
розрахунок.PDF
05 травня 2021 14:35
лист-відгук 18.pdf
05 травня 2021 14:35
Лист-відгук 13.pdf
05 травня 2021 14:35
Лист -відгук 12.pdf
05 травня 2021 14:35
лист видгук 23.pdf
05 травня 2021 14:35
кошторис43.PDF
05 травня 2021 14:35
довідка 43.PDF
05 травня 2021 14:35
декларація-Дозвол.pdf
05 травня 2021 14:35
копії транспорт.pdf
05 травня 2021 14:35
документи люди.pdf
05 травня 2021 14:35
витяг новий 2021.pdf
05 травня 2021 14:35
витяг ЄП 2021.PDF
05 травня 2021 14:35
65265792486548.pdf
05 травня 2021 14:35
65265793189415.pdf

Публічні документи

05 травня 2021 15:36
Електронний підпис
05 травня 2021 15:35
Локальний кошторис.pdf
05 травня 2021 15:35
Довідка огляду об_єкта.pdf
05 травня 2021 15:35
Довідка довкілля.pdf
05 травня 2021 15:35
Відгук до Договору 259.pdf
05 травня 2021 15:35
Договір 259 з додатками.pdf
05 травня 2021 15:35
Договір куплі-продажу.pdf
05 травня 2021 15:35
Додаток 5 ЗАЯВА-ЗГОДА.pdf
05 травня 2021 15:35
Довідка фізична особа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Бушин Сергій Володимирович

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕКТОР"

ПП "СТРОЙЛАЙФ"

ФОП "БУДЮХІН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"

ТОВ Спецбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Бушин Сергій Володимирович
#2861411695
Переможець 784 900,00
UAH з ПДВ
14 травня 2021 13:02

Документи

14 травня 2021 13:01
Електронний підпис
14 травня 2021 13:00
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бушин Сергій Володимирович
#2861411695
784 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2021 13:01
Електронний підпис
14 травня 2021 13:00
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 16:13
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2021 16:58
Додаткова угода.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 16:57
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 16:16
Додаткова угода.pdf зміни до договору
10 червня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 16:46
Договір.pdf укладений
25 травня 2021 16:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 серпня 2021 11:36
348 578,27 UAH UA138201720344291010102030374
КЗ "БПФК"
UA023355480000026006053631325
ФОП Бушин Сергiй Володимирович
Оплачений
27 вересня 2021 11:46
375 741,30 UAH UA138201720344291010102030374
КЗ "БПФК"
UA023355480000026006053631325
ФОП Бушин Сергiй Володимирович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки в календарному графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 724 319,57
UAH