Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
21Р-049_45220000-5 - Engineering and construction works (Arrangement of the Khrestyshche GKR. Installation of the fifth Titan130 TCA on Khrestyshche DKS. New construction. Outside the settlements on the territory of administrative subordination of Khrestyshche village council of Krasnograd district of Kharkiv region)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Костянтин Косюга +380681361291 kostiantyn.kosiuha@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Козак Володимир +38 (044) 461-47-22 volodymyr.kozak@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC UKRGASVYDOBUVANNYA |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Kostiantyn Kosiuha +380681361291 kostiantyn.kosiuha@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Козак Володимир +38 (044) 461-47-22 volodymyr.kozak@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2021 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2021 14:42 |
Очікувана вартість: | 408 229 703,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 164 594,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення, п.1, 2, 3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2041149 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю згідно додатку №8.1 до тендерної документації. Умови повернення, вимоги до банків та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення, п.6 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та додатку 8.1 до тендерної документації. |
Publication date: | 22 квітня 2021 15:52 |
Enquiries until: | 23 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 червня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 408 229 703 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 164 594 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2021 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2021 14:32 |
ТД_21П-049_Хрестищенська ГКР зміни 3.docx | |
25 травня 2021 14:32 |
Перелік змін, що вносяться.docx | |
18 травня 2021 12:26 |
Перелік змін для оприлюднення.docx | |
13 травня 2021 12:30 |
Перелік змін для оприлюднення.docx | |
13 травня 2021 12:30 |
Нульовий кошторис Хрестище.bsdu | |
13 травня 2021 12:30 |
2ХДКС.РП.030.AK4-ОЛ.7z | |
13 травня 2021 12:30 |
САК ПХ -ТЗ.1.pdf | |
22 квітня 2021 15:52 |
тех документація на сайт 1.7z | |
22 квітня 2021 15:52 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 26.02.xlsx | |
22 квітня 2021 15:52 |
тех документація на сайт 2.7z | |
22 квітня 2021 15:52 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
22 квітня 2021 15:52 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
*Аналогічний договір - це договір предметом якого є: будівництво або реконструкція компресорних станцій нафтогазових підприємств або установок комплексної підготовки газу, згідно з яким учасником виконувались роботи з постачання технологічного обладнання (сепараторів, теплообмінників, підігрівачів або аналогічного обладнання), виконання будівельно-монтажних робіт та пуско-налагоджувальних робіт.
1. Умовами закупівлі поставка устаткування передбачена в тому числі, але не обмежуючись з будівельно-монтажними роботами та пусконалагоджувальними роботами.
2. Строк оплати, протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних робіт, визначений відповідно до розпорядчих документів Товариства.
3. Гарантійний фонд визначений Замовникам для забезпеченням виконання Підрядником своїх договірних зобов’язань за майбутнім Договором та його зобов’язань відповідно до вимог чинного законодавства України в частині забезпечення прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта в установленому чинним законодавством України порядку, та отримання Замовником відповідного сертифікату, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта, або іншого документу, що засвідчує прийняття об’єкту до експлуатації, виданого(зареєстрованого) уповноваженим органом на момент такого прийняття в експлуатацію згідно чинного законодавства України. Розглядати пропозицію щодо скорочення гарантійного фонду Замовник вважає недоцільним.
4. Інформаційний блок даних з форматом .bsdu, сформований Замовником, спеціально для надання потенційним учасникам можливості експортувати викладений кошторис в інші програмні комплекси, в тому числі АВК-5.
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 07 липня 2021 16:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-19-000028 ● 4242ef5308c148309b6d3c899449611c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2021 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2021 № 391
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-04-22-009962-a 22.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-22 16:54:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «21П-049_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Хрестищенського ГКР. Встановлення п’ятого ТКА Titan130 на Хрестищенський ДКС. Нове будівництво. За межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Хрестищенської сільської ради Красноградського району Харківської області)» ID: UA-2021-04-22-009962-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 9 розділу І та пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів, та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-25 10:58:44
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Хрестищенського ГКР. Встановлення п’ятого ТКА Titan130 на Хрестищенський ДКС. Нове будівництво. За межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Хрестищенської сільської ради Красноградського району Харківської області), 21П-049, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-04-22-009962-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 14:08:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «21П-049_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Хрестищенського ГКР. Встановлення п’ятого ТКА Titan130 на Хрестищенський ДКС. Нове будівництво. За межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Хрестищенської сільської ради Красноградського району Харківської області)» ID: UA-2021-04-22-009962-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати копію банківської гарантії від 09.09.2021 № 10976-21, яку надав переможець процедури закупівлі ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» на підтвердження виконання умов пункту 6 Розділу VІ тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 11:39:55
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Хрестищенського ГКР. Встановлення п’ятого ТКА Titan130 на Хрестищенський ДКС. Нове будівництво. За межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Хрестищенської сільської ради Красноградського району Харківської області), 21П-049, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-04-22-009962-a
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Хрестищенського ГКР. Встановлення п’ятого ТКА Titan130 на Хрестищенський ДКС. Нове будівництво. За межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Хрестищенської сільської ради Красноградського району Харківської області), 21П-049, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-04-22-009962-a.
2021-12-14 12:03:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 21 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/37659/21 |
Дата відкриття провадження: | 24 грудня 2021 |
Документи:
13 січня 2022 11:11
|
Електронний підпис |
13 січня 2022 11:05
|
Інформація стосовно відкриття провадження 21П-049.docx |
21 грудня 2021 13:16
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 21П-049.docx |
13 січня 2022 11:11
|
Електронний підпис |
21 грудня 2021 17:04
|
Електронний підпис |
13 січня 2022 11:05
|
Інформація стосовно відкриття провадження 21П-049.docx |
21 грудня 2021 13:16
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 21П-049.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖТРАНСГАЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2021 14:18
|
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ "ХРЕСТИЩЕ ТІТАН БУД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" |
404 579 143,20
UAH з ПДВ
|
404 579 143,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" |
406 800 000,00
UAH з ПДВ
|
406 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" #30531000 |
Переможець |
404 579 143,20
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2022 16:19
|
Додаткова угода №2 до Договору №5-ТКА-ХрДКС від 20.09.2021.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2022 23:55
|
Додат.№1 ДУ№1.pdf | зміни до договору |
19 травня 2022 23:50
|
Додат.№2 ДУ№1.pdf | зміни до договору |
19 травня 2022 23:50
|
Додаткова угода №1 (ЛТД).pdf | зміни до договору |
19 травня 2022 23:50
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 15:44
|
Договор 5 ТКА-ХрДКС від 20.09.21.pdf | укладений |
21 вересня 2021 10:25
|
Додатки до Договору 5 ТКА-ХрДКС від 20.09.21.pdf | укладений |
21 вересня 2021 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 5ТКА-ХрДКС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження |
Номер договору про закупівлю: | 5ТКА-ХрДКС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |