Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498693 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Кривуля Максим Володимирович 380975580918 maksym.kryvulia@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2021 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2021 12:06 |
Очікувана вартість: | 3 946 703,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 733,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 16:36 |
Капітальний ремонт ліфтів у житловому будинку № 25 на вулиці Єфремова Академіка тендерна документація.docx |
22 квітня 2021 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2021 16:36 |
Капітальний ремонт ліфтів у житловому будинку № 25 на вулиці Єфремова Академіка тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-16-000032 ● 3b41a8c8e25d4890bc9e1beb97450c69
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 № 470
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 470
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-04-22-006993-a 22.04.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 11:10:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з капітального ремонту ліфтів на умовах співфінансування у житловому будинку № 25 на вулиці Єфремова Академіка в Святошинському районі м. Києва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-22-006993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Управлінням житлово-комунального господарства Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-18 14:55:02
Про надання пояснення на запит від 17.08.2021
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Управління житлово-комунального господарства Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації інформує, що очікувана вартість та об'єми були визначені відповідно до рішення Київської міської ради від 22.12.2016 №.780/1784 «Про затвердження Положення про співфінансування реконструкції, реставрації, проведення капітальних ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирних будинках міста Києва», рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради від 28.01.2021 року № 101 «Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 – 2023 роки», розпорядження Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 18.02.2021 рік № 93 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації» та враховуючи середньо-ринкову вартість даних робіт (копія протокольних зборів співвласників житлового будинку та погоджених уповноваженими особами дефектних актів та зведених кошторисних розрахунків складених комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» додається).
Посилання на сторінку веб-сайту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації https://svyat.kyivcity.gov.ua/news/41271.html.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-02 16:33:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з капітального ремонту ліфтів на умовах співфінансування у житловому будинку № 25 на вулиці Єфремова Академіка в Святошинському районі м. Києва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-22-006993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Чому договір на закупівлю з капітального ремонту ліфтів на умовах співфінансування у житловому будинку № 25 на вулиці Єфремова Академіка в Святошинському районі м. Києва від 14.06.2021 № 25 укладено не у відповідності до тендерної пропозиції Переможця ТОВ «ЮНІТ-Л», а саме в частині вартості робіт?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-06 09:13:32
Про надання пояснення на запит від 02.09.2021
Повідомляємо, що відповідно до пункту 1.4. Додатку № 1 та пункту 3.8. пункту 3 Додатку № 2 Тендерної документації на закупівлю «Капітального ремонту ліфтів на умовах співфінансування у житловому будинку № 25 на вулиці Єфремова Академіка в Святошинському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) договірна ціна до договору - визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та отримання експертного звіту. За результатом проходження експертизи кошторисної документації тендерної пропозиції Переможця ТОВ «ЮНІТ-Л» експертною організацією, що включена до Переліку експертних організацій, які відповідають критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 204 від 15.08.2017 року, було зменшено ціну в частині вартості робіт.
Копія Експертного звіту (позитивного) від 04.06.2021 № 0535-21Е додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок про результати проведення моніторингу Північного офісу Держаудитслужби України від 08.09.2021, а саме за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини четвертої статті 41 Закону № 922-VIII, що призвело до нікчемності договору № 25 від 14.06.2021 між замовником та ТОВ «ЮНІТ-Л» відповідно до частини 1 статті 43 Закону № 922-VIII. Укладений між сторонами договір підряду № 25 від 14.06.2021 за результатом проведених публічних закупівель відкритих торгів UA-2021-04-22-006993-a та на підставі позитивного експертного звіту від 04.06.2021 № 0535-21Е експертною організацією, виступає одночасно і як бюджетне зобов’язання, реєстрація якого в ДКСУ регламентується наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» (із змінами). Цей Порядок розроблено відповідно до статей 43, 46, 48, 51, 112, 116-118 Бюджетного кодексу України та з метою забезпечення здійснення контролю органами Державної казначейської служби України (далі - орган Казначейства) при взятті бюджетних зобов’язань розпорядниками і одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів, які перебувають на казначейському обслуговуванні, удосконалення механізмів використання бюджетних коштів та управління бюджетними коштами. Усі питання укладання договору, сплати коштів за договором регулюються з дотриманням вимог названого Кодексу, норми якого з відповідних питань виступають як спеціальні стосовно відповідних норм Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто якщо сплати коштів за Договором регулюється Бюджетним кодексом інакше, ніж Законом України «Про публічні закупівлі», то застосуванню підлягають норми Бюджетного кодексу України. Також наказом Державної казначейської служби України від 19.07.2019 № 213 затверджено Методичні рекомендації, які визначають перелік підтвердних документів, передбачених законодавством, залежно від сутності платежу, які надаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів до органів Державної казначейської служби України (далі - Казначейство) на стадіях реєстрації бюджетних зобов'язань. Зокрема, при отриманні товарів, робіт і послуг з капітального будівництва, капітального ремонту та реконструкції замовники до органів Державної казначейської служби, для реєстрації бюджетних забов’язань пода.nm серед інших документів експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації. Згідно із Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» проведення експертизи кошторисної частини проекту будівництва об’єктів, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, якщо кошторисна вартість об’єктів перевищує 300 тис. грн, є обов’язковою. За таких обставин укладання договору Управлінням житлово-комунального господарства Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, яке є неприбутковою організацією та фінансується з міського бюджету, коштів в розмірі пропозиції переможця відкритих торгів на суму 3 946 137,80 грн. з ПДВ без врахування експертного звіту, унеможливилоб своєчасну реєстрацію бюджетних забов’язань за договором, що визначається Бюджетним кодексом України як порушення бюджетного законодавства. Таким чином, застосування Закону України «Про публічні закупівлі» без урахування норм Бюджетного кодексу України установами та організаціями, які фінансуються з бюджету, є корупційним ризиком незаконного заволодіння коштами платників податків. Таким чином, замовник вважає, що його рішення стосовно укладання договору № 25 від 14.06.2021 із переможцем відкритих торгів ТОВ «ЮНІТ-Л» на суму 3 851 257,60 грн з ПДВ на підставі позитивного експертного звіту від 04.06.2021 № 0535-21Е жодним чином не вплинуло на перебіг процедури закупівлі, не обмежило права учасників процедури закупівлі, не вплинуло на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Таким чином, замовником дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель, про що зазначається у висновку Північного офісу Держаудитслужби України від 08.09.2021, згідно з яким за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено
2021-09-14 17:21:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
-
2021-10-05 10:28:41
Оскарження в суді
Опис: | Замовником усунуто виявлене порушення за результатом висновку про моніторинг від 08.09.2021 Північного офісу Держаудитслужби в м. Києві завершеної закупівлі № UA-2021-04-22-006993-a, шляхом приведення істотних умов Договору № 25 від 14.06.2021 у відповідність з вимогами законодавства, зокрема у частині вартості робіт, а саме, укладено Додаткову угоду № 1 від 21.09.2021 до Договору № 25 від 14.06.2021 шляхом приведення істотних умов договору у відповідність з вимогами законодавства, зокрема у частині вартості робіт до змісту тендерної пропозиції переможця після аукціону. |
Дата публікації: | 21 вересня 2021 |
Документи:
21 вересня 2021 16:35
|
Електронний підпис |
21 вересня 2021 16:34
|
Додаткова угода № 1 від 21.09.2021 до Договору № 25 від 14.06.2021.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK-2-4-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТРЕЙДЕН" |
3 499 477,38
UAH з ПДВ
|
3 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТІС-ЛІФТ" |
3 946 702,65
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Отіс" |
3 657 458,53
UAH з ПДВ
|
3 657 458,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" |
3 946 137,80
UAH з ПДВ
|
3 946 137,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТРЕЙДЕН" #42214386 |
Відхилено |
3 399 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 09:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТІС-ЛІФТ" #43202696 |
Відхилено |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 09:29
|
ПрАТ "Отіс" #14357579 |
Відхилено |
3 657 458,53
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 15:08
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" #32423953 |
Переможець |
3 946 137,80
UAH з ПДВ
|
28 травня 2021 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 11:05
|
Додатки до Додаткової угоди № 3 від 17.11.2021.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 11:02
|
Додаткова угода № 3 від 17.11.2021.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 16:00
|
Додатки до Додаткової угоди № 2 від 21.09.2021.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 15:58
|
Додаткова угода № 2 від 21.09.2021 до Договору № 25 від 14.06.2021.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 15:39
|
Додатки до Додаткової угоди № 1 від 21.09.2021.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 15:34
|
Додаткова угода № 1 від 21.09.2021 до Договору № 25 від 14.06.2021.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 11:50
|
Додатки до Договору № 25 від 14.06.2021.pdf | укладений |
14 червня 2021 11:45
|
Договір № 25 від 14.06.2021.pdf | укладений |
14 червня 2021 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні заходи здійснення державного фінансового контролю в України» та зобов’язань щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом приведення істотних умов договору у відповідність з вимогами законодавства, зокрема у частині вартості робіт, відповідно до тендерної пропозиції Переможця – Підрядника після аукціону за результатом висновку про моніторинг від 08.09.2021 Північного офісу Держаудитслужби в м. Києві завершеної закупівлі № UA-2021-04-22-006993-a, та п.4.4 Договору, дійшли згоди внести зміни до Договору № 25 від 14.06.2021. |
Номер договору про закупівлю: | № 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За результатом проходження експертизи кошторисної документації тендерної пропозиції Переможця ТОВ «ЮНІТ-Л» експертною організацією, що включена до Переліку експертних організацій, які відповідають критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 204 від 15.08.2017 року, було зменшено ціну в частині вартості робіт. Експертний звіт (позитивний) від 04.06.2021 № 0535-21Е |
Номер договору про закупівлю: | № 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони керуючись ч. 1 п. 5 с. 41, р. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.4.3 Договору, дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти п. 4.1. Договору з урахуванням даної Додаткової угоди № 1 у наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору на момент підписання визначається Договірною ціною (Додаток № 1) та становить: 3 833 183 грн 24 коп. (три мільйони вісімсот тридцять три тисячі сто вісімдесят три грн. 24 коп.), у тому числі ПДВ - 20% - 638 863 грн 87 коп., включаючи оплату витрат на оплату первинного технічного огляду, відповідно до Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, оплату експертизи кошторисної документації згідно Правил визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, Додаток Е), з яких: - бюджетні кошти – 3 641 524 грн 08 коп., у тому числі ПДВ-20% - 606 920 грн 68 коп.; - кошти мешканців багатоквартирного будинку – 191 659 грн 16 коп., у тому числі ПДВ - 20% - 31 943 грн 19 коп». |
Номер договору про закупівлю: | № 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |