Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «"Реставраційно-ремонтні роботи протипожежної системи Львівського академічного драматичного театру імені Лесі Українки у м. Львові" на вул. Городоцькій, 36»
Очікувана вартість
109 963,20 UAH
UA-2021-04-22-005441-a 11da28e13fab4e30adedf97687840ede
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калиш Юлія Ярославівна

teatrlesi@teatrlesi.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський академічний драматичний театр імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 35664399
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Городоцька, 36
Контактна особа: Калиш Юлія Ярославівна
teatrlesi@teatrlesi.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2021 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2021 18:00
Очікувана вартість: 109 963,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 549,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «"Реставраційно-ремонтні роботи протипожежної системи Львівського академічного драматичного театру імені Лесі Українки у м. Львові" на вул. Городоцькій, 36»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Городоцька, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Умови оплати - після підписання сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт з технічного нагляду, в міру надходження бюджетних коштів призначених на оплату робіт за даним договором Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2021 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 14:32
Додаток 4 Проект договору.docx
22 квітня 2021 14:31
Оголошення.docx
22 квітня 2021 13:04
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
22 квітня 2021 12:53
Додаток 2 Вимоги до Учасника.docx
22 квітня 2021 12:52
Додаток 1 Пропозиція.docx
22 квітня 2021 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 14:32
Додаток 4 Проект договору.docx
22 квітня 2021 14:31
Оголошення.docx
22 квітня 2021 12:53
Додаток 2 Вимоги до Учасника.docx
22 квітня 2021 13:04
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
22 квітня 2021 12:53
Додаток 2 Вимоги до Учасника.docx
22 квітня 2021 12:52
Додаток 1 Пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНОБА ВОЛОДИМИР ЙОСИПОВИЧ 45 000,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2021 19:23
Електронний підпис
03 травня 2021 19:23
Форма Пропозиція.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Форма Пропозиція.pdf
03 травня 2021 19:23
Технічна специфікація.pdf
03 травня 2021 19:23
Проект Договору.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Проект Договору.pdf
03 травня 2021 19:23
Лист згода техн специф.pdf
03 травня 2021 19:23
Лист відгук ЦБС.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Лист відгук ЦБС.pdf
03 травня 2021 19:23
Договір 3А.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Договір 3А.pdf
03 травня 2021 19:23
Договір 3.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Договір 3.pdf
03 травня 2021 19:23
Акти тех.нагляд ЦБС.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Акти тех.нагляд ЦБС.pdf
03 травня 2021 19:23
Лист-вілгук Мрія.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Лист-вілгук Мрія.pdf
03 травня 2021 19:23
Договір Мрія.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Договір Мрія.pdf
03 травня 2021 19:23
Акт Мрія.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Акт Мрія.pdf
03 травня 2021 19:23
Акт готовності.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Акт готовності.pdf
03 травня 2021 19:23
Лист -відгук Довіра.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Лист -відгук Довіра.pdf
03 травня 2021 19:23
Договір Довіра.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Договір Довіра.pdf
03 травня 2021 19:23
Акт.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Акт.pdf
03 травня 2021 19:23
Акт готовності Довіра.pdf
03 травня 2021 19:23
Паспорт всі стор.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Паспорт всі стор.pdf
03 травня 2021 19:23
ідент номер.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
ідент номер.pdf
03 травня 2021 19:23
Витяг платника ЄП.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Витяг платника ЄП.pdf
03 травня 2021 19:23
Витяг ДРСУ.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Витяг ДРСУ.pdf
03 травня 2021 19:23
Виписка ЄДРПО.pdf.p7s
03 травня 2021 19:23
Виписка ЄДРПО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНОБА ВОЛОДИМИР ЙОСИПОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНОБА ВОЛОДИМИР ЙОСИПОВИЧ
#2000915031
Переможець 45 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2021 16:04

Документи

11 травня 2021 16:04
Електронний підпис
11 травня 2021 16:03
IMG_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2021 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНОБА ВОЛОДИМИР ЙОСИПОВИЧ
#2000915031
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2021 16:04
Електронний підпис
11 травня 2021 16:03
IMG_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2023 12:41
IMG_0003.pdf зміни до договору
31 березня 2023 12:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 18:23
IMG_0006.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 18:23
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 12:25
IMG_0002.pdf зміни до договору
19 квітня 2022 12:24
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 10:05
IMG_0002.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 10:04
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 16:52
IMG_0001.pdf укладений
20 травня 2021 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість здійснення технічного нагляду за виконання робіт у 2021 році складає 11061,00 грн.(одинадцять тисяч шістдесят одна грн. 00 коп.) без ПДВ .Уточнюється розрахунком на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в.
Номер договору про закупівлю: 2015
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Ухвали сесії ЛМР №1973 від 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 2015
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено термін дії договору
Номер договору про закупівлю: 2015
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ухвали Львівської міської ради від 02.03.2023р. №2884: 1.1. Внести зміни в п. 2.1. Договору № 20/05 від 20 травня 2021р. та викласти його у наступній редакції: «Вартість проведення технічного нагляду визначається за розрахунком (Додаток №1 до договору) і складає 45000,00 грн. (сорок п’ять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ. Уточнюється розрахунком на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в. - Вартість здійснення технічного нагляду за виконанням робіт у 2021 році склала 5830,82 грн. (п’ять тисяч вісімсот тридцять грн. 82 коп.) без ПДВ. Уточнюється розрахунком на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в. - Вартість здійснення технічного нагляду за виконанням робіт у 2022 році склала 32,97 грн.(Тридцять дві грн. 97 коп.) без ПДВ. Уточнюється розрахунком на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в. - Вартість здійснення технічного нагляду за виконанням робіт у 2023 році складає 4724,31грн. (Чотири тисячі сімсот двадцять чотири грн. 31 коп.) без ПДВ. Уточнюється розрахунком на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в - Вартість здійснення технічного нагляду за виконанням робіт у наступних бюджетних періодах, за наявності підтвердження кошторисними призначеннями, складає 34411,19 грн (Тридцять чотири тисячі чотириста одинадцять грн. 19 коп.) без ПДВ. Уточнюється розрахунком на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в.». 3. Інші умови Договору та Додатки, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2015
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML