Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Віник , щітка, губка кухонна, відра , совки, йоржики, кісточки малярні, валіки для фарбування, харчові контейнери , миска нержавіюча, каструлі з кришкою, тарілки, розноси
Очікувана вартість
196 340,00 UAH
UA-2021-04-22-003996-c 5cbf6c9af2d44adab5748069222f7c63
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобзєва Наталія Іванівна

+380385445675 sk-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25889776
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., місто Старокостянтинів, вулиця Ессенська 2
Контактна особа: Кобзєва Наталія Іванівна
+380385445675
sk-osvita@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
15.03.2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2021-03-15-009182-b. Проте станом на «31.03.2021 року)» 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 01.04.2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2021-04-01-005335-c». Проте знову ж таки станом на «17.04.2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом Віник , щітка, губка кухонна, відра , совки, йоржики, кісточки малярні, валіки для фарбування, харчові контейнери , миска нержавіюча, каструлі з кришкою, тарілки, розноси - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – код 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2021 16:12
Оскарження наміру укласти договір: 03 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 найменувань
Віник щітка губка кухонна відро оцинкованне відро для сміття совки йоржики туалетні кісточка малярна валік для фарбування контейнер для харчових продуктів миски об'єм 10 л миски 15 л Каструля 40 л Каструля 30 л Каструля 20 л Каструля 10 л Каструля 8 л Каструля 5 л Каструля 3 л тарілка мілка тарілка глибока розноси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, м.Старокостянтинів, навчальні заклади та управління освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

22 квітня 2021 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ТОЛКАЧ ЛАРИСА ВАСИЛІВНА
#3686222
Переможець 196 340,00
UAH
22 квітня 2021 16:12

Документи

22 квітня 2021 16:12
Електронний підпис
22 квітня 2021 16:06
протокол.rar

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2021 16:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ТОЛКАЧ ЛАРИСА ВАСИЛІВНА
#3686222
196 340,00
UAH
Документи

Документи

22 квітня 2021 16:12
Електронний підпис
22 квітня 2021 16:06
протокол.rar

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:58
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 13:13
договір.rar укладений
07 травня 2021 13:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 532,00
UAH