Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво вольєрів із зимовим приміщенням для приматів на території комунального підприємства "Луцький зоопарк" по вул.Глушець,16 в м.Луцьку
Очікувана вартість
292 227,60 UAH
UA-2021-04-22-002604-b d2b3a7fd55294c4888990983f58a3d52
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузюк Вікторія

+380332724594
724883
096 3893904
ukb.lena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517736
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206
Контактна особа: Гузюк Вікторія
+380332724594, 724883, 096 3893904
ukb.lena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2021 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2021 12:00
Початок аукціону: 07 травня 2021 12:28
Очікувана вартість: 292 227,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 461,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Нове будівництво вольєрів із зимовим приміщенням для приматів на території комунального підприємства "Луцький зоопарк" по вул.Глушець,16 в м.Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Глушець,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021  —  20 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору після надання рахунку замовнику Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт на підставі форм КБ-2,КБ-3 Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2021 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2021 18:12
ЗООПАРК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні питання
Дата подання: 26 квітня 2021 14:07
Дата відповіді: 26 квітня 2021 15:15
Добрий день! В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів сказано:10. Учасники мають подати в складі своєї пропозиції наступні документи та інформацію:10.5. Договірна ціна (з розрахунками згідно вимог Замовника) .Далі сказано:У разі визнання Учасника переможцем, останній надає протягом 2 робочих днів з моменту оприлюднення інформації -договірна ціна з локальними кошторисами (із врахуванням результатів аукціону), підсумкова відомість ресурсів , розрахунок фактичних коефіцієнтів І-го та ІІІ-го блоків загальновиробничих витрат, на підставі величин та структури будівельної організації,що склалися за попередній звітний рік. ПИТАННЯ :ЧИ ПОДАЄТЬСЯ ДОГОВІРНА ЦІНА З УСІМА РОЗРАХУНКАМИ ЗРАЗУ,ЧИ ТІЛЬКИ ПЕРЕМОЖЦЕМ АУКЦІОНУ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Договірна ціна з розрахунками (із врахуванням результатів аукціону) надається після оприлюднення інформації про визнання учасника переможцем (намір про укладення договору про закупівлю) тільки ПЕРЕМОЖЦЕМ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2021 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Токарчук Віктор Сергійович 276 649,20
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "РЕМБУДСЕРВІС" 247 000,00
UAH з ПДВ
229 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМБУД-5" 263 116,62
UAH з ПДВ
229 999,98
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАТЛАШИНСЬКИЙ РОМАН ЯРОСЛАВОВИЧ" 282 085,92
UAH з ПДВ
282 085,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2021 12:51
Електронний підпис
30 квітня 2021 12:51
Цінова Пропозиція.PDF
30 квітня 2021 12:51
Технічне завдання.PDF
30 квітня 2021 12:51
Проект договору.PDF
30 квітня 2021 12:51
Паспорт Токарчук В.С..pdf
30 квітня 2021 12:51
КЕП ФОП Токарчук.pdf
30 квітня 2021 12:51
ІПН.pdf
30 квітня 2021 12:51
Довідка про санкції.PDF
30 квітня 2021 12:51
Довідка з банку.pdf
30 квітня 2021 12:51
Гарантійні листи.PDF
30 квітня 2021 12:51
ВИТЯГ.PDF

Публічні документи

05 травня 2021 11:07
Електронний підпис

Публічні документи

05 травня 2021 10:43
Електронний підпис
05 травня 2021 10:41
Локальний кошторис.pdf
05 травня 2021 10:41
Договірна ціна.pdf
05 травня 2021 10:41
Статут.pdf
05 травня 2021 10:41
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 травня 2021 11:37
Електронний підпис
05 травня 2021 11:37
Електронний підпис
05 травня 2021 11:29
Пропозиція.pdf
05 травня 2021 11:29
КБ-3.pdf
05 травня 2021 11:29
Довідка Про санкції.pdf
05 травня 2021 11:29
Довідка з банку.pdf
05 травня 2021 11:29
Витяг.pdf
05 травня 2021 11:29
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Токарчук Віктор Сергійович

ПРИВАТНА ФІРМА "РЕМБУДСЕРВІС"

ПП "ПРОМБУД-5"

ФОП "ПАТЛАШИНСЬКИЙ РОМАН ЯРОСЛАВОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Токарчук Віктор Сергійович
#2323400056
Переможець 220 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2021 11:12

Документи

14 травня 2021 11:11
Електронний підпис
14 травня 2021 11:10
Протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Токарчук Віктор Сергійович
#2323400056
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2021 11:11
Електронний підпис
14 травня 2021 11:10
Протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 10:33
Дод угода №4_16.09.2021 заверш.PDF зміни до договору
17 вересня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 09:43
Дод угода №4_16.09.2021 заверш.PDF зміни до договору
17 вересня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 15:31
Дод угода №3_14.09.2021.PDF зміни до договору
14 вересня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2021 09:46
Протокол УО від19.08.2021 №04 08.PDF зміни до договору
20 серпня 2021 09:45
Дод.уг-19.08.2021№2.PDF зміни до договору
20 серпня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 12:42
Дод угода 1_25.05.2021 до договору 1 (1).PDF зміни до договору
26 травня 2021 12:41
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 17:00
Протокол №04 уточ кекв (1).PDF зміни до договору
25 травня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 12:54
Договір 1_20.05.2021 ФОП Токарчук.PDF укладений
20 травня 2021 12:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 вересня 2021 11:17
89 252,40 UAH UA718201720344291024100027841
Управління капітального будівн-а ЛМР
UA263223130000026004000038707
ФОП ТОКАРЧУК Віктор Сергійович
Оплачений
17 вересня 2021 10:37
124 208,40 UAH UA718201720344291024100027841
Управління капітального будівн-а ЛМР
UA263223130000026004000038707
ФОП ТОКАРЧУК Віктор Сергійович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення КЕКВ
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: Уточнення щодо
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): необхідністть продовження строку виконання робіт через потребу проведення коригування ПКД (Протокол УО від 19.08.2021 №04/08)
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведення коригування проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узв'язку із завершенням виконання робіт на об'єкті: Договірна ціна робіт по Договору від 20.05.2021 №01 зменшується на 6539,20 грн з ПДВ та становить 213460,80 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узв'язку із завершенням виконання робіт на об'єкті: Договірна ціна робіт по Договору від 20.05.2021 №01 зменшується на 6539,20 грн з ПДВ та становить 213460,80 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 213 460,80
UAH (в тому числі ПДВ 35 576,80 UAH)