Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2021 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5). Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимого до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 4 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель* (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель). * Датою розкриття тендерних пропозицій у відкритих торгах з публ. англ. мовою ОБОВʼЯЗКОВІ ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ 1. Банківська гарантія є безвідкличною та безумовною відповідно до вимог цього Додатку тендерної документації. 2. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. 3. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: - повне найменування Учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; - повне найменування Бенефіціара; - повне найменування Гаранта; - дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) та дата закінчення строку дії гарантії; У разі відсутності по тексту банківської Гарантії конкретних дат початку та закінчення строку/терміну дії банківської Гарантії, тендерна пропозиція Учасника відхиляється відповідно до п. 1 ч. 1ст. 31 Закону, оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідатиме умовам до забезпечення тендерної пропозиції, що визначені замовником у тендерній документації. - унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель процедурі для участі в якій подається тендерна пропозиція забезпечена даною банківською гарантією; - суму гарантії зазначена цифрами та словами, назва валюти – словами (в разі, якщо за умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вимагається забезпечення в іноземній валюті – зазначається цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління національного банку України від 04.02.1998 року № 34); - зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України. Після чого вони стають невід’ємною частиною гарантії. - обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. 4. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; • умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо); • будь – яких умов, що ускладнюють, обмежують або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому Учасником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 09:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 09:43 |
Додаток 2 - креслення А 10.doc | |
22 квітня 2021 09:42 |
2.ТД - бункер - накопичувач 10 м3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Посилюючи елементи мають бути виготовлені з гарячекатаної сталі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-01-000009 ● d565be97dad24008b13753558505e7fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.07.2021 № 349
Одеса
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-04-22-000676-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 квітня 2021 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.07.2021.
В.о. начальника Управління
Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області Дмитро СТЕПАНЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-08 13:00:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (бункер-накопичувач для збору твердих відходів)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та пояснень з наступних питань.
1. Тендерну пропозицію учасника приватне підприємство «Тара-Плюс К» (далі – ПП «Тара-Плюс К») тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник) відхилено через невідповідність учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема, «учасником, в порушення умов тендерної документації, в складі тендерної пропозиції не надано довідку-підтвердження щодо усвідомлення змісту та вимог викладених замовником в тендерній документації».
Зважаючи на вищезазначене, просимо пояснити, які саме норми чинного законодавства України (вказати нормативно-правовий акт(и), статтю, пункт тощо) прямо передбачають наявність вимоги для учасників щодо надання довідки-підтвердження щодо усвідомлення змісту та вимог викладених замовником в тендерній документації?
2. Крім того, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій підставою для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Тара-Плюс К» є те, що «в порушення умов тендерної документації, надана учасником довідка (вих. № 6/07 від 07.05.2021), з інформацією про особу, яка має право підписувати договір про закупівлю, не містить зразку підпису вказаної в ній особи».
Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку «довільної форми з інформацією про особу (осіб), яка(-і) мають право підписувати договір про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про наявність або відсутність обмежень щодо суми, типу, предмета правочинів, які має право укладати вказана в довідці особа (особи) та зразок підпису такої особи (осіб)»
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Тара-Плюс К» розміщено довідку щодо правочину від 07.05.2021 № 6/07 (файл «12. Довідка щодо права підпису та правочину.pdf»), відповідно до якої учасник повідомляє, що особою уповноваженою на підписання договору про закупівлю є директор Князєв Сергій Миколайович. При цьому, зазначена довідка підписана директором Князєвим С. М.
Зважаючи, що тендерною документацією не встановлено обов’язкової форми для вищезазначеної довідки, просимо пояснити, яким чином довідка від 07.05.2021 № 6/07, що містить інформацію про особу, яка має право підписувати договір про закупівлю та містить підпис цієї особи, не відповідає вимогам тендерної документації?
3. Також просимо пояснити, чому тендерним комітетом при виявленні невідповідності в інформації, наданої на підтвердження права підпису договору про закупівлю, при розгляді тендерної пропозиції цього учасника не здійснено заходи, передбачені частиною шістнадцятою статті 29 Закону?
До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-12 15:58:12
надання пояснень
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (44610000-9) - цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (бункер-накопичувач для збору твердих відходів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-22-000676-a) та керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповідні пояснення (інформацію та документи).
1. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно п. 2 розділу VII тендерної документації за вищевказаним предметом закупівлі визначено, що «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі означатиме, що Учасник процедури закупівлі, що бере участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником у цій документації, про що Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку-підтвердження».
Тобто, вказана довідка-підтвердження фіксує розуміння учасниками закупівлі усіх вимог і пунктів, які закріплені Замовником в тендерній документації. Це в свою чергу є одним із способів підтвердження учасниками повної згоди з тендерною документацією (зокрема її змістом) та відсутністю необхідності в наданні збоку Замовника будь-яких пояснень або роз’яснень.
Частина 1 і 2 ст. 24 Закону визначають, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
Відтак, надання довідки-підтвердження про відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі є деталізацією норми Закону, що визначає можливість і механізм трактування та роз’яснення змісту тендерної документації.
При цьому, вимога Замовника щодо надання такої довідки жодним чином не порушує права учасників, передбачених ч. 1 ст. 24 Закону.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії Замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо надання довідок-підтвердження усвідомлення змісту тендерної документації, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного Закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного Закону, а саме в тій частині, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Крім того, відповідно до п. 31. ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
При цьому, згідно роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотримання законодавства вцілому.
Звертаємо також увагу, на тому що відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тендерною документаціє передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для Учасників – фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Документи, які не ведуться суб’єктами господарювання відповідно до законодавства України, не подаються ними в складі тендерної пропозиції, але при цьому Учасник зобов’язаний надати інформаційну довідку із посиланням на конкретну статтю, частину, абзац відповідного закону або нормативного документу.
Довідка-підтвердження усвідомлення вимог тендерної документації жодним чином не є дискримінаційною вимогою, не потребує жодних зусиль від учасників та не обмежує їх можливості в участі у процедурі закупівлі.
До того ж при проведені процедури закупівлі UA-2021-04-22-000676-a від учасників (включаючи ПП «ТАРА-ПЛЮС К») не надходило до Замовника жодних звернень, запитів, питань, вимог щодо вищевказаної довідки-підтвердження.
Наостанок, вважаємо за необхідне зазначити, що зміст ч. 3 ст. 22 Закону передбачає можливість Замовника самостійно обирати вид і спосіб втілення тієї чи іншої інформації, яка передбачена та не суперечить чинному законодавству України, а не вимагає, щоб Замовник прописував лише ті вимоги і довідки, що дослівно закріплені в тих чи інших законодавчих актах.
2. Відповідно до вимог тендерної документації, серед переліку довідок, що повинні надати учасники закупівлі вимагалось надання довідки довільної форми з інформацією про особу (осіб), яка(-і) мають право підписувати договір про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про наявність або відсутність обмежень щодо суми, типу, предмета правочинів, які має право укладати вказана в довідці особа (особи) та зразок підпису такої особи (осіб). В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію документу що посвідчує особу уповноваженого на підписання договору. В разі наявності в особи уповноваженої на підписання договору обмежень щодо суми, типу, предмета правочинів, які вона має право укладати від імені учасника (необхідності додаткового погодження з власником, загальними зборами тощо), - необхідно надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії документу щодо надання такій особі повноважень на підписання договору за результатами даної закупівлі.
Як вбачається зі змісту такої довідки, вона повинна містити в собі інформацію про наявність або відсутність обмежень щодо підписання правочинів та зразок підпису особи, що має право на підпис таких правочинів.
ПП «ТАРА-ПЛЮС К» у складі своєї пропозиції надав довідку за вих. № 6/07 від 07.05.2021, яка вказує, що директор Князєв Сергій Миколайович не має обмежень щодо підпису правочинів. Водночас, вказана довідка не містить позицію (інформацію, посилання) зразка підпису такої особи як власне і самого підпису, який повинен бути наданий у вигляді такого зразка.
Підпис самої довідки збоку директора ПП «ТАРА-ПЛЮС К» не може слугувати таким зразком, оскільки є підписом довідки загалом як документа.
Згідно із п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Тобто, Замовником чітко визначено обов’язок учасників процедури закупівлі усі подані у складі тендерної пропозиції підписувати власноручним підписом уповноваженої особи.
При цьому, підпис документа уповноваженою особою (директором) не впливає і не стосується окремих вимог щодо складу і змісту, які вимагає Замовник в окремих довідках чи позиціях тендерної документації.
Так, Замовник не встановлював форму довідки, про яку йдеться, але чітко зазначив ті вимоги до її змісту, інформаційного наповнення та складу, які повинен був дотримуватись учасник, а саме в частині обов’язкового зазначення зразка підпису в конкретній довідці.
Підпис документа вцілому (довідки за вих. № 6/07 від 07.05.2021) не може вважатись зразком підпису, оскільки зрозуміло, що така довідка повинні містити в собі окремо зразок підпису і при цьому, повинна бути підписана уповноваженою особо, як документ.
Не зайвим буде зазначити і те, що інколи підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю можуть абсолютно різні особи (представники) учасника процедури закупівлі, що є додатковим підтвердженням не тотожності підпису документа та зразка підпису, який повинен бути вказаний в такому документі.
ПП «ТАРА-ПЛЮС К» як учасник закупівлі не звертався до Замовника щодо роз’яснень змісту такої довідки, хоча мав можливість на це в порядку передбаченому ч.1 ст. 24 Закону.
До речі, можливо, ненадання даним учасником довідки про усвідомлення змісту тендерної документації вплинуло на те, що сам учасник помилився при складання своєї пропозиції, зокрема в частині складання довідки за вих. № 06/07 від 07.05.2021.
Відтак, враховуючи чітку вимогу тендерної документації щодо обов’язковості зазначення в даній довідці зразка підпису уповноваженої особи, Замовник керуючись п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, правомірно відхилив тендерну пропозицію цього учасника, про що зазначено в протоколі розгляду та повідомленні про відхилення тендерної пропозиції.
3. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно із п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повноваження щодо підпису тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується або випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням або іншим документом, складеним відповідно до вимог чинного законодавства, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
На виконання даної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПП «ТАРА-ПЛЮС К» надано протокол № 2 загальних зборів учасників від 06.04.2016, яким надано згоду директору Князєву С.М. на підписання договорів про закупівлю.
Тобто, у Замовника не було правових підстав для застосування ч. 16 ст. 29 Закону через відсутність невідповідностей в документах, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Крім того, довідка, яка вимагалась Замовником і повинна була містити зразок підпису передбачалась як додатковий документ, що повинен надати учасник закупівлі з поміж інших документів ті інформації.
На підтвердження позиції Замовника в частині правомірного відхилення пропозиції ПП «ТАРА-ПЛЮС К», в тому числі через відсутність зразка підпису, є висновки територіальних органів Держаудитслужби України за результатами моніторингів. Наприклад в таких закупівлях: UA-2019-11-29-002763-b; UA-2021-02-26-001886-c.
Враховуючи усе вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «ТАРА-ПЛЮС К» була правомірно відхилена на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку за результатами проведеного моніторингу повідомляємо, про те, що Замовник у подальшому не допускатиме виявлених, у даній закупівлі, порушень.
2021-07-20 12:55:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ТАРА-ПЛЮС К» встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 та частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАРА-ПЛЮС К" |
1 840 000,00
UAH з ПДВ
|
1 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" |
1 860 000,00
UAH з ПДВ
|
1 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
1 999 920,00
UAH з ПДВ
|
1 999 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАРА-ПЛЮС К" #40407543 |
Відхилено |
1 580 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 13:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС" #39151756 |
Переможець |
1 760 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 09:48
|
Договір № 312 від 04.06.2021.pdf | укладений |
09 червня 2021 09:39
|