Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03362152 |
Місцезнаходження: | 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А |
Контактна особа: |
Слінько Ганна Миколаївна 380577250285 khzelenbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2021 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 13:47 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ. Інстуркція з підготовки тендерної пропозиції, додатку № 4 до тендерної документації та пунктів 14, 15 оголошення про проведення відкритих торгів |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем на умовах післяоплати на протязі 30 банківських днів на підставі оформленої належним чином видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2021 18:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2021 18:49 |
Тендерна документація.pdf | |
21 квітня 2021 18:49 |
Додаток № 2.pdf | |
21 квітня 2021 18:49 |
Додаток № 3.pdf | |
21 квітня 2021 18:49 |
Оголошення про проведення ВТ.pdf | |
21 квітня 2021 18:49 |
Додаток № 1.pdf | |
21 квітня 2021 18:49 |
Додаток № 4.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-22-000043 ● 2664bd6dcf054e0bb73a50561bbb6505
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2022 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2022 № 259
(дата) м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.11.2022 № 259
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2021-04-21-011568-c 21.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-23 08:52:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 03450000-9 розсадницька продукція (дерева та кущі) (Клен сірий/Acer griseum або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Береза повисла/Betula pendula 'Tristis' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Верба золотистоволосиста/Salix sepulcralis 'Chrysocoma' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Верба хеномелесовидна/Salix chaenomeloides 'Mount Aso' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Вишня дрібнопильчата/Prunus serrulata 'Shirofugen' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Вишня підшерстна/Prunus subhirtella 'Autumnalis' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Вишня підшерстна/Prunus subhirtella 'Autumnalis Rosea' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Вишня пташина/Prunus avium 'Plena' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Дуб болотний/Quercus palustris 'Green Pilar' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Клен гостролистий/Acer platanoides 'Globosum' або еквівалент або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Клен сріблястий/Acer saccharinum 'Pyramidalis' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Клен червоний/Acer rubrum 'Redpointe' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Липа європейська/Tilia x europaea 'Pallida' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Магнолія/Magnolia 'Genie' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Магнолія гібридна/Magnolia hibrida 'Betty' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Магнолія Кобус/Magnolia kobus або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Магнолія лілієцвітна/Magnolia liliiflora 'Susan' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Магнолія Суланжа/Magnolia soulangeana 'Lennei' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Платан іспанський/Platanus x hispanica або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Сосна гірська/Pinus mugo pumilio або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Сумах оленерогий, пухнастий/Rhus typhina або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева; Ялина колюча/Picea pungens 'Blue Diamond' або еквівалент – ДК 021:2015: 03452000-3 дерева)», ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-21-011568-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі ?
2.Які умови укладення додаткової угоди від 31.12.2021 № 2? Чому при внесенні змін додатковою угодою № 2 до договору № Т06/03 про закупівлю товарів від 03.06.2021 у пункт 1.2 Договору (збільшення загальної кількості на 112 шт) відсутні специфікація та технічне завдання?
3. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо продовження строку дії договору від 03.06.2021 № Т06/03 до 31.12.2022 додатковою угодою № 1 від 31.12.2021 при тому, що відповідно до пункту 5.1 Договору від 06.06.2021 №Т06/03 строк поставки товару до 31.12.2021. Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтверджують виконання сторонами умов Договору від 03.06.2021 № Т06/03 .
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-28 11:23:34
Пояснення СКП "Харківзеленбуд" ХМР на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.11.2022 року.
Відповідно до положень пункту 1.4. Статуту СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Статут), СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі за змістом Статуту, -Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом. СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ діє у відповідності до чинного законодавства України. Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є забезпечення потреб з утримання, обслуговування, благоустрою, ремонту та створення нових об’єктів зеленого господарства на умовах, що визначені Харківською міською радою та її виконавчих органів, та/або отримання прибутку на конкурентних ринках товарів, робіт та послуг у сферах, віднесених до предмету діяльності Підприємства, на умовах, визначених Підприємством самостійно, де всі економічні ризики щодо результатів такої діяльності несе само Підприємство. Відповідно до положень пункту 1.2. Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради. Підприємство безпосередньо підпорядковано Управлінню екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради.
Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого є вільним за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result), в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму Підприємства: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Слід також звернути увагу на те, що СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 % чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів (частина друга статті 22 Господарського кодексу України). З цього приводу доцільно вказати про відсутність інформації щодо СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України, за посиланням: http://www.spfu.gov.ua/ua/content/civil-access-data--Edinij-reestr-ob-ektiv-derzhavnoi-vlasnosti.html.
Водночас необхідно підкреслити, що СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України).
Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – СКП «Харківзеленбуд» ХМР/Замовник) є одержувачем бюджетних коштів. На підтвердження цього, є в наявності інформація в Єдиному реєстрі розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному вебсайті Державної казначейської служби України, за посиланням: https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv.
Щодо питань: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» та стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі пояснюємо, що вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (із змінами) (далі – Постанова № 710) адресовано до виконання головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Тобто виключно замовникам, які належать до розпорядників бюджетних коштів (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та до суб’єктів господарювання державного сектору економіки (згідно з реєстром, розміщеним на офіційному вебсайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 4-1 Постанови № 710.
Виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками бюджетних коштів, оскільки їх немає у переліку цього пункту Постанови № 710.
Як уже було зазначено вище, з наведенням законодавчих норм та необхідних посилань, Замовник - СКП «Харківзеленбуд» ХМР не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Таким чином вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються СКП «Харківзеленбуд» ХМР.
Щодо визначення Замовником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі пояснюємо наступне. У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами, Замовником – СКП «Харківзеленбуд» ХМР на першому етапі було визначено потребу у товарі: дерева та кущі за інформацією, наданою заступником директора-начальником дільниці зеленого господарства саду ім. Т.Г. Шевченка Дронь А.В. (на підставі службової записки, копія якої додається) з урахуванням строку постачання товару до 31.12.2021 року.
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено заступника директора-начальника дільниці зеленого господарства саду ім. Т.Г. Шевченка Дронь А.В. (на підставі службової записки, копія якої додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275 зі змінами. З цією метою було направлено письмовий запит цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам (постачальникам) товару, що є предметом закупівлі: дерева та кущі. Замовником було отримано відповіді на запит цінових пропозицій від двох постачальників (виробників) (копії додаються). Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за всю кількість товару.
Додаткову угоду № 2 від 31.12.2021 року було укладено відповідно до пункту 8 частини 5 та частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», положень Цивільного Кодексу України та умов договору № Т06/03 від 03.06.2021 року. Даною додатковою угодою було внесено зміни до договору (збільшено загальну кількість на 112 шт.), та збільшено ціну Договору на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. Дана Додаткова угода містить інформацію щодо кількості і вартості товару тільки на 2022 рік. Додатковою угодою № 3 було внесено зміни до Специфікації і викладно Специфікацію у новій редакції у зв’язку з тим, що додатковою угодою № 2 збільшено загальну кількість товару. При цьому змін в найменування порід не вносилось, тому не виникло потреби викладати технічне завдання в новій редакції.
Щодо документального підтвердження об’єктивних обставин щодо продовження строку дії договору від 03.06.2021 № Т06/03 до 31.12.2022 додатковою угодою № 1 від 31.12.2021 при тому, що відповідно до пункту 5.1 Договору від 06.06.2021 №Т06/03 строк поставки товару до 31.12.2021року повідомляємо наступне: зі сторони Постачальника зобов’язання виконано в повному обсязі і в строк. СКП «Харківзеленбуд» ХМР було вимушене продовжити строк дії договору в частині виконання зобов’язань щодо оплати товару в зв’язку з відсутністю необхідного фінансування та браком коштів. При цьому звертаємо Вашу увагу на те, що додатковою угодою № 1 строк поставки товарів не змінювався і не продовжувався.
До даного пояснення надаються документи, що підтверджують виконання Постачальником умов Договору від 03.06.2021 № Т06/03 (видаткові накладні). При цьому Замовником щодо оплати товару за договором свої зобов’язання не виконано.
Уповноважена особа Софія ГУЛІНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-21-011568-с від 13 грудня 2022 року, який опубліковано в електронній системі закупівель 13 грудня 2022 року. Згідно з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-21-011568-с від 13 грудня 2022 року встановлено порушення вимог частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, у Висновку зазначено, що Замовник уклав з ТОВ «ПЛАНТ СЕРВІС» додаткову угоду від 31.12.2021 № 2 до Договору керуючись частиною шостою статті 41 Закону, а саме що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено у встановленому порядку. Водночас, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, станом на дату оприлюднення повідомлення про початок здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі (22.11.2022) Замовник не оголосив (не провів) відповідну процедуру закупівлі за аналогічним предметом закупівлі, а саме: за кодом ДК 021-2015: 03450000-9: Розсадницька продукція». Поряд з цим, в річному плані на 2022 рік, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель, відсутня інформація щодо планування проведення такої закупівлі. Отже, Замовник уклав додаткову угоду від 31.12.2021 № 2 до Договору за відсутності умов, визначених частиною шостою статті 41 Закону. Проте вказаний висновок не відповідає дійсним обставинам та спростовується наступним. По-перше, у запиті Замовнику на пояснення не була запрошена документальна інформація щодо планування Замовником закупівлі за кодом ДК 021-2015: 03450000-9: Розсадницька продукція, що стало наслідком необґрунтованого та передчасного висновку про наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель. По-друге, відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. При цьому, зауважимо, що норма вищевказаного Закону не обмежує на який саме строк сторони повинні укладати додаткову угоду, а містить лише формулювання – «на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Таким чином, Замовник сам обирає прийнятний для нього строк дії додаткової угоди. В цьому аспекті звертаємо увагу, що додаткова угода № 2 від 31.12.2021 до договору № Т06/03 від 03.06.2021 укладена з урахуваннях ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: по-перше, у п. 1 цієї додаткової угоди сторони визначили, що вони дійшли згоди продовжити строк дії Договору Т06/03 від 03.06.2021 для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, при цьому визначили строк додаткової угоди до 31.12.2022, по-друге, в цьому ж пункті додаткової угоди сторони визначили, що обсяг закупівлі за цією додатковою угодою не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Отже, додатковою угодою повністю враховано положення ч. 6 ст. 41 Закону як в частині строку, так і в частині дозволеного обсягу закупівлі. Щодо планування закупівель зазначаємо, що відповідно до положень ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Отже, як вбачається, для Замовників визначений п’ятиденний строк для оприлюднення річного плату та змін до нього з дня їх затвердження, проте законодавство у сфері публічних закупівель не визначає конкретний строк для затвердження як річного плану, так і змін до нього, а також не передбачає періодичність внесення відповідних змін. Так, планування закупівель є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року. При цьому, Підприємство має власний алгоритм визначення своїх потреб: якщо підприємство отримує бюджетне фінансування, то відповідно і план закупівель формується відповідно до затвердженого бюджетного призначення; якщо закупівля планується за кошти власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства), тоді план закупівель формується на підставі очікуваних прибутків та з урахуванням річних потреб. В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2021-04-21-011568-c джерелом фінансування закупівлі зазначено власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), а відтак Підприємство з урахуванням очікуваних прибутків планувало внести відповідні зміни у річний план закупівель для проведення процедури закупівлі за аналогічним предметом закупівлі. Поряд з цим, при укладенні додаткової угоди 31.12.2022 року Замовник не мав можливості передбачити настання надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 р. № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливили оприлюднення запланованої процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Також у зв’язку з тим, що Замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій протягом всього часу військової агресії росії, що підтверджується наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 75 від 25.04.2022 «Про затвердження Переліку територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні)» (зі змінами), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.04.2022 р. за № 453/37789, придбання товарів, робіт і послуг, може здійснюватися без застосування порядку проведення спрощених закупівель та/або електронного каталогу. Підсумовуючи вищевикладене, зазначаємо, що Замовник при укладанні додаткової угоди № 2 діяв у відповідності до положень ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а невнесення відповідних змін у річний план щодо проведення закупівлі за аналогічним предметом на наступний рік зумовлено об’єктивними, не залежними від волі Замовника обставинами (введення воєнного стану в Україні). При цьому ще раз окремо наголошуємо, що невнесення відповідних змін до річного плану закупівель до введення воєнного стану в Україні не суперечить чинному законодавству, враховуючи, що жодних строків для затвердження річного плану закупівель або внесення змін у нього законодавством не визначено, а відтак Підприємство затверджувало відповідні річні плани та зміни до них на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг з урахуванням бюджетного призначення або очікуваних прибутків.
2022-12-20 16:31:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАНТ СЕРВІС" |
3 972 990,00
UAH з ПДВ
|
3 972 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РОЗСАДНИК РОСЛИН "НАТАЛІС" |
3 997 800,00
UAH з ПДВ
|
3 997 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАНТ СЕРВІС" #37479995 |
Переможець |
3 972 990,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 11:52
|
ДУ 3 до дог. Т06-03.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:10
|
ДУ 2 до дог. Т06-03.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:52
|
ДУ 1 до дог. Т06-03.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 10:07
|
Договір Т06-03.pdf | укладений |
03 червня 2021 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити ціну Договору на 473 636,40 грн. (чотириста сімдесят три тисячі шістсот тридцять шість гривень сорок копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. Ціна договору Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 3 499 353,60 грн. (три мільйона чотириста дев’яносто дев’ять тисяч триста п’ятдесят три гривні шістдесят копійок), в т.ч. ПДВ (20%) – 583225,60 грн.». 2. В зв’язку зі зменшенням ціни Договору Додаток № 1. СПЕЦИФІКАЦІЯ та Додаток № 2. Технічне завдання до Договору № Т06/03 від «03» червня 2021 року викласти у новій редакції (додатки № 1 та № 2 у новій редакції додаються). 3. В зв’язку зі зменшенням ціни Договору абзац другий пункту 1.2. розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «Кількість товару: 505 шт.». 4. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня підписання договору і діє до 31.12.2022, а у частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.». |
Номер договору про закупівлю: | Т06/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі про закупівлю, продовжити строк дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | Т06/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Абзац другий пункту 1.2. розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «Кількість товару: 585 шт.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. Ціна договору Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 4 198 689,60 грн. (чотири мільйона сто дев’яносто вісім тисяч шістсот вісімдесят дев’ять гривень шістдесят копійок), в т.ч. ПДВ (20%) – 699 781,60 грн.». 3. Додаток № 1. СПЕЦИФІКАЦІЯ до Договору № Т06/03 від «03» червня 2021 року викласти у новій редакції (додаток № 1 у новій редакції додається). |
Номер договору про закупівлю: | Т06/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |