Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19139858 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Автопаркова, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олександр Риндін +380980692098 kp.bio@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2021 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 13:25 |
Очікувана вартість: | 3 256 699,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 283,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2021 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2021 15:52 |
Протокол зміни 30_04-14 тд.JPG | |
06 серпня 2021 15:52 |
Додаток 7 _меморандум виключено.docx | |
06 серпня 2021 15:52 |
Протокол N 07_05-1 пр.pdf | |
06 серпня 2021 15:52 |
Протокол 06_08-1.pdf | |
06 серпня 2021 15:51 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
21 квітня 2021 17:26 |
Додаток_3_Технічна специфікація ЛПВФП.pdf | |
21 квітня 2021 17:25 |
Додаток_6_Проект договору.docx |
06 серпня 2021 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 серпня 2021 15:52 |
Протокол зміни 30_04-14 тд.JPG
|
||||||
06 серпня 2021 15:52 |
Додаток 7 _меморандум виключено.docx
|
||||||
06 серпня 2021 15:52 |
Протокол N 07_05-1 пр.pdf
|
||||||
06 серпня 2021 15:52 |
Протокол 06_08-1.pdf
|
||||||
06 серпня 2021 15:51 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
||||||
21 квітня 2021 17:26 |
Додаток_3_Технічна специфікація ЛПВФП.pdf
|
||||||
21 квітня 2021 17:25 |
Додаток_6_Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 30 квітня 2021 15:54
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-28-000013 ● b6ecfc8f09944e7abf92582f89a08d7b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 10:50 |
05.07.2021 № 343
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2021-04-21-011130-c 21.04.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 19139858) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-09 15:18:16
Про надання пояснень
питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-14 21:00:36
Пояснення Замовника
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 21.04.2021р. розпочав закупівлю UA-2021-04-21-011130-c. 27.04.2021 р. до Змовника у системі «ПРОЗОРРО» надійшли вимоги щодо змін до умов тендерної документації. На дані вимоги Замовником було надано відповідь про внесення змін до тендерної документації. 30.04.2021 р. Замовником було прийняте рішення №30_04-14 тд про внесення змін до тендерної документації. Але під час внесення змін сталася технічна проблема у системі "ПРОЗОРРО", яка унеможливила внесення змін. Під час спілкування із консультантами ЗАКУПКИ.ПРОМ Замовник отримав відповідь, що внесення змін неможливо. 30.04.2021р. в АМКУ було подано скаргу на умови тендерної документації, які у відповідності до рішення Замовника №30_04-14 тд повинні були бути виключеними. 06.05.2021 р. АМКУ прийняв скаргу до розгляду. 07.05.2021 р. Замовником було прийняте рішення №07_05-1 пр про відміну торгів у зв’язку з неможливістю усунення порушень, а саме: помилка у п.9.2 електронній тендерній документації. Даний протокол було опубліковано у системі №ПРОЗОРРО" разом з поясненнями для АМКУ. 18.05.2021 р. АМКУ прийняв рішення скаргу задовільнити та зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації. Але і досі статус закупівлі - «Призупинено».
Замовником було направлено листа до майданчика із запитанням щодо строків, коли закупівлю буде розблоковано та з’явиться можливість відмінити дану закупівлю у відповідності до рішення №07_05-1 пр про відміну торгів. На теперішній час чекаємо офіційну відповідь від представників "ПРОЗОРРО".
Скрін сторінки зі закупівлею додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Після усунення технічних проблем у системі "Прозорро" 06 серпня 2021 р. замовником було скасовано закупівлю.
2021-08-06 16:05:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не виконано рішення Колегії від 18.05.2021 № 10892-р/пк-пз та не оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію щодо виконання рішення.)
Ризики, що спрацювали
RISK-1-13
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2021 16:03 |
Кінець періоду оскарження: | 17 серпня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 17 серпня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
06 серпня 2021 16:02
|
Електронний підпис |
06 серпня 2021 15:59
|
Протокол N 07_05-1 пр.pdf |
06 серпня 2021 15:59
|
Протокол 06_08-1.pdf |