Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи (Реконструкція приміщення КЗО "МСВ(З)Ш": Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти "Міська спеціальна вечірня (змінна) школа II - III ступенів" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Андрія Фабра, 16, код ЄДРПОУ 26463008 з монтажем (реконструкція). Корегування)
Очікувана вартість
557 915,00 UAH
UA-2021-04-21-011086-c ● b05a853fea4b4d4498abf0bccb74e58b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19139858 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Автопаркова, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олександр Риндін +380980692098 kp.bio@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2021 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2021 12:26 |
Очікувана вартість: | 557 915,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 789,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщення КЗО "МСВ(З)Ш": Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти "Міська спеціальна вечірня (змінна) школа II - III ступенів" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Андрія Фабра, 16, код ЄДРПОУ 26463008 з монтажем (реконструкція). Корегування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 21:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 21:23 |
Протокол зміни 30_04-13.JPG | |
30 квітня 2021 21:23 |
Тендерна документація МСВЗШ нова редакція.docx | |
30 квітня 2021 21:23 |
Додаток 7 _меморандум виключено.docx | |
30 квітня 2021 21:23 |
Додаток 3.1.rtf | |
30 квітня 2021 21:23 |
Додаток 3.2.rtf | |
21 квітня 2021 17:21 |
Додаток_3_Технічна специфікація МСВЗШ.pdf | |
21 квітня 2021 17:21 |
Додаток_6_Проект договору.docx |
30 квітня 2021 21:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 квітня 2021 21:23 |
Протокол зміни 30_04-13.JPG
|
||||||
30 квітня 2021 21:23 |
Тендерна документація МСВЗШ нова редакція.docx
|
||||||
30 квітня 2021 21:23 |
Додаток 7 _меморандум виключено.docx
|
||||||
30 квітня 2021 21:23 |
Додаток 3.1.rtf
|
||||||
30 квітня 2021 21:23 |
Додаток 3.2.rtf
|
||||||
21 квітня 2021 17:21 |
Додаток_3_Технічна специфікація МСВЗШ.pdf
|
||||||
21 квітня 2021 17:21 |
Додаток_6_Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 27 квітня 2021 18:05
Дата відповіді: 29 квітня 2021 09:21
Добрий день. Вимога:У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника та використовується по договору оренди (суборенди) - надати підтверджуючи документи Орендодавця на право власності офісу/складських/ виробничих приміщень та договір оренди (суборенди) офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди (суборенди) не менше, ніж до 31.12.2021р. Дана вимога є протиправною. Орендодавець не зобов'язаний надавати документи на право власності офісу третім особам, які не мають відношення до даного договору, тобто Замовнику. Наявність самого договору оренди офісу вам недостатньо для підтвердження його наявності в учасника?????Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Дискримінація
Дата подання: 27 квітня 2021 18:06
Дата відповіді: 29 квітня 2021 09:21
Добрий день. Вимога:Учасник повинен надати інформацію щодо наявності центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро для здійснення оперативного обслуговування складових предмету закупівлі власного чи такого, що використовується на договірних засадах. Зазначити адресу та контактний телефон центру сервісної та технічної підтримки. На підтвердження чого Учасник повинен надати: довідку у довільній формі з інформацією про власний центр сервісної та технічної підтримки, що розташований у місті Дніпро із зазначенням адреси такого сервісного центру у місті Дніпро та контактного телефону та надати підтвердження права власності/володіння/ користування/оренди (договір) відповідним приміщенням за зазначеною адресою у довідці. У разі якщо учасник не має власного центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро учасник повинен надати копію(-ії) договору (-ів) про співпрацю Учасника з таким існуючим центром сервісної та технічної підтримки, що має офіс у місті Дніпро, строк дії такого договору (-ів) повинен бути не менше 31.12.2021 року. Додатково Учасник у складі пропозиції надає лист-гарантію від такої компанії-партнера щодо гарантії сервісної та технічної підтримки із зазначенням Замовника та номеру закупівлі, до якої такий лист наданий, а також підтвердження права власності/володіння/користування/оренди відповідним приміщенням центру сервісної та технічної підтримки за зазначеною адресою. Дана вимога є протиправною та дискримінаційною.Ми, як Учасник не зобовязанi мати договору (-iв) про спiвпрацю з центром сервiсноi: та технiчноi: пiдтримки, що мае офiс у мiстi Днiпро. Ми надаемо,як Виконавець робіт, гарантiю на виконані роботи, та на обладнання i матерiали вiдповiдно гарантii: заводу виробника. Просимо видалити дану вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Дискримінація
Дата подання: 27 квітня 2021 18:06
Дата відповіді: 29 квітня 2021 09:21
Добрий день. Вимога:Учасник у складі пропозиції повинен надати меморандум укладений із Ситуаційним центром м. Дніпро відповідно до Додатку 7 тендерної документації. Яке відношення КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ має до даної закупівлі? Навіщо нам укладати меморандум із Ситуаційним центром м. Дніпро???Обгрунтуйте вимогу. Для виконання робіт відповідно до технічного завдання керуються ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме кадровими, організаційними та технологічними. Про ніякі меморандуми там не йдеться. Видаліть дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-21-011086-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 30 квітня 2021 16:55
Дата подання: 30 квітня 2021 16:55
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 06 травня 2021 17:11
рішення від 06.05.2021 №9854+ лист Замовнику+лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 17:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2021 №10623.pdf
Дата публікації: 17 травня 2021 14:37
рішення від 14.05.2021 №10623.pdf
Дата публікації: 19 травня 2021 20:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2021 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
502 124,00
UAH з ПДВ
|
479 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" |
530 019,00
UAH з ПДВ
|
530 019,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Очікує рішення |
479 999,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 12:53
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 травня 2021 12:00 |
Кінець періоду оскарження: | 06 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 06 червня 2021 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі робіт |
Документи:
26 травня 2021 12:00
|
Електронний підпис |
26 травня 2021 11:59
|
Протокол N 26_05-1 пр.pdf |