Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19139858 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Автопаркова, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олександр Риндін +380980692098 kp.bio@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2021 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2021 13:05 |
Очікувана вартість: | 756 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 782,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 21:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 21:17 |
Додаток 7 _меморандум виключено.docx | |
30 квітня 2021 21:17 |
Додаток 3.1.rtf | |
30 квітня 2021 21:17 |
Тендерна документація НВК 48 нова редакція.docx | |
30 квітня 2021 21:17 |
Додаток 3.2.rtf | |
30 квітня 2021 21:17 |
Протокол зміни 30_04-7.JPG | |
21 квітня 2021 16:42 |
Додаток_3_Технічна специфікація НВК 48.pdf | |
21 квітня 2021 16:42 |
Додаток_6_Проект договору.docx |
30 квітня 2021 21:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 квітня 2021 21:17 |
Додаток 7 _меморандум виключено.docx
|
||||||
30 квітня 2021 21:17 |
Додаток 3.1.rtf
|
||||||
30 квітня 2021 21:17 |
Тендерна документація НВК 48 нова редакція.docx
|
||||||
30 квітня 2021 21:17 |
Додаток 3.2.rtf
|
||||||
30 квітня 2021 21:17 |
Протокол зміни 30_04-7.JPG
|
||||||
21 квітня 2021 16:42 |
Додаток_3_Технічна специфікація НВК 48.pdf
|
||||||
21 квітня 2021 16:42 |
Додаток_6_Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 30 квітня 2021 15:54
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-28-000011 ● 31766258562d4f37a05e2d9b76b03511
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 10:49 |
05.07.2021 № 343
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2021-04-21-010516-c 21.04.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 19139858) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-12 16:46:45
Про надання пояснень
питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-15 20:27:01
Пояснення Замовника
Замовником було розпочато процедуру закупівлі UA-2021-04-21-010516-c Електромонтажні роботи (Реконструкція приміщення КЗО "НВК №48" ДМР: Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні Комунального закладу освіти "Навчально-виховний комплекс №48" школа I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. О.Конинського, 79, код ЄДРПОУ 26509149 з монтажем (реконструкція). Корегування)
Відповідно до протоколу від 01.06.2021 про визначення переможця торгів №01_06-05 пр Уповноваженою особою прийняте рішення визначити учасника ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» переможцем торгів. 18.06.2021 рішення про визначення переможця скасоване та направлено вимогу ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» про усунення невідповідностей. 18.06.2021 р. ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» завантажило у систему «ПРОЗОРРО» документи відповідно до вимоги. Почався строк розгляду документів Учасника (5 робочих днів). Після розгляду документів було прийняте рішення від 22 червня 2021 року № 22_06-6 про визначення ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» переможцем торгів та направлено повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Чому не оприлюднено в електронній системі повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій?
Строк розгляду документів з 25.05.2021 до 01.06.2021 р. – не більше п’яти робочих днів.
Строк розгляду документів після завантаження документів на виконання вимоги з 18.06.2021 до 22.06.2021 р. – 5 не більше п’яти робочих днів.
Частиною 12 статті 29 Закону визначено, що за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. – ця норма ЗУ не стосується даної закупівлі у зв’язку з тим, що дана закупівля не оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Чому Замовник вчинив дії стосовно повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» та не оприлюднив протокол щодо скасування рішення про визначення переможця та повторного розгляду його тендерної пропозиції?
Замовник користується послугами авторизованого майданчику «Закупки.Пром.» Наразі функціональні та технічні процедури не передбачають завантаження протоколу про скасування рішення про визначення переможця. Для повернення на кваліфікацію обирається відповідний пункт без можливості завантаження документів. До офіційного майданчика направлено лист щодо роз’яснення даної ситуації.
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розпочав закупівлю UA-2021-04-21-010516-c. Розрахунок очікуваної вартості, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: kp-bio.mti.dp.ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-14 11:23:06
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-19 20:37:25
Пояснення Замовника
1. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Згідно цієї норми забезпечення повинно діяти протягом дії тендерної пропозиції. Початок дії банківської гарантії - 11.05.2021. Початок дії тендерної пропозиції - 25.05.2021. Закінчення дії тендерної пропозиції - 23.08.2021. Закінчення дії банківської гарантії - 08.10.2021 включно. Банківська гарантія дійсна протягом всього строку дії тендерної пропозиції. Таким чином дана банківська гарантія повністю відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації та вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
2. Вимога щодо строку дії тендерної пропозиції Учасника протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій у формі «Тендерна пропозиція», яка є додатком 1 до тендерної документації повністю відповідає пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. У даному пункті встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дата розкриття тендерної пропозицій завжди після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже строк дії тендерної пропозиції учасника у відповідності до п.11 ч. 2 статті 22 Закону завжди буде більше ніж 90 днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У даному випадку дата 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (08.05.2021 р.) - 06.08.2021, а дата закінчення строку дії тендерної пропозиції Учасника - 23.08.2021 р.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-04 20:04:36
Аргументовані заперечення до висновку
Учасником процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» завантажено тендерну пропозицію 07.05.2021 р. Розкриття тендерних пропозицій відбулось 25.05.2021 р. 28.05.2021 р. Замовником було відхилено пропозицію учасника ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" Протокол № 28_05-4 вiд 28.05.2021р. 01.06.2021 р. Замовником було прийняте рішення про визнання переможця від 01.06.2021 р. №01_06-05 пр було визначено переможця ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» та сформовано намір укласти договір у строки, відповідно до частини десятої статті 29 Закону. Відповідно до Ст. 33. Рішення про намір укласти договір про закупівлю, п. 5. «З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» та п. 6. «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.» почався строк оскарження рішення про визначення переможця. У складі тендерної пропозиції Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Замовником у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації визначена обов’язкова наявність у штаті Учасника не менше 5 електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції диплом про освіту або кваліфікаційні посвідчення, або свідоцтво за професією), не менше 2 налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції диплом про освіту або кваліфікаційні посвідчення, або свідоцтво за професією), не менше 2 працівників інженерних спеціальностей. Проте, учасником процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід через не завантаження до 08.05.2021 у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» дипломів про освіту або кваліфікаційні посвідчення, або свідоцтва за професією вищезазначених спеціалістів, що не відповідає вимозі пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не відповідала вимогам тендерної документації. Замовником було виправлено дане порушення шляхом відміни рішення про визнання переможця від 01.06.2021 №01_06-05 пр. Дію рішення про визнання переможця від 01.06.2021 №01_06-05 пр. було припинено. Відповідно до технічного завдання Адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО» відміна рішення про кваліфікацію переможця здійснюється шляхом використання функціоналу – «Повернення на кваліфікацію». 18.06.2021 р. Замовником було використано даний функціонал для виправлення порушення, яке було допущене при кваліфікації ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство». Після повернення на кваліфікацію учасника, процес кваліфікації, зокрема відлік строку кваліфікації, починається спочатку. Початок строку розгляду тендерних пропозиції – 18.06.2021р. Ця інформація підтверджується офіційним листом № 741/07 від 14.07.2021 р. ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», яке є авторизованим електронним майданчиком, відповідно до п. 1) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Документи, які учасник ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не завантажив у складі тендерної пропозиції відносяться до кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до Ст. 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій п. 16. «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону» 18.06.2021 р. Замовником було розміщено вимогу про усунення порушень шляхом натискання кнопки «Повідомити про невідповідність», що і було зроблено замовником (ЕГРПОУ: 19139858) в закупівлі UA-2021-04-21-010516-c. У відповідності до Ст. 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій п. 9 «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей» учасник ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» протягом 24 годин опублікував необхідні документи у системі «ПРОЗОРРО». Відповідно до Ст.31. Відхилення тендерних пропозицій: п 1. «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».
Учасник ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство».
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону 22.06.2021 р. Замовником було прийняте рішення № 22_06-6 про визначення переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» та сформоване повідомлення про намір укласти договір з вищевказаним учасником. Отже, строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» тривав з 28.05.2021р. до 01.06.2021 р. (4 робочих дні), та після повернення на кваліфікацію та відновлення строку розгляду тендерних пропозицій – з 18.06.2021. до 22.06.2021 р. (3 робочих дні). Замовником не приймалось рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції до 20 робочих днів. У відповідності до вимог пункту 8 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі - 22.06.2021. протокол (рішення) Уповноваженої особи Замовника про визнання переможця та намір укласти з ним договір від 22.06.2021 №22_06-6 пр. У відповідності до вимог частини шостої статті 33 Закону «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.», КП «Безпечна та інноваційна освіта» було укладено договір підряду від 09.07.2021 №09/07-06 протягом 19 днів без необхідності продовження строку для його укладання. Відповідно до Ст. 43. Нікчемність договору про закупівлю
п 1. «Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.»
Замовником не було порушено строки, визначені пунктом 4 частини першої статті 43 Закону.
Таким чином, дії Замовника у повному обсязі відповідають технічному завданню Адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО» та вимогам чинного законодавства України.
2. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 25.05.2021 р. + 90днів = 23.08.2021 р. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 08.05.2021 р. + 90днів = 06.08.2021 р. Отже строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника є більшим, ніж строк дії самої тендерної пропозиції. Згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» Стаття 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, пункт 1. «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.»,
пункт 4. «Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.».
Строк дії тендерної пропозиції та строк дії забезпечення тендерної пропозиції не є тотожними. В ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено який повинен бути саме строк дії забезпечення тендерної пропозиції, але не меншим ніж строк дії самої тендерної пропозиції.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку, Учасником процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» завантажено тендерну пропозицію 07.05.2021 р. Розкриття тендерних пропозицій відбулось 25.05.2021 р. 28.05.2021 р. Замовником було відхилено пропозицію учасника ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" Протокол № 28_05-4 вiд 28.05.2021р. 01.06.2021 р. Замовником було прийняте рішення про визнання переможця від 01.06.2021 р. №01_06-05 пр було визначено переможця ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» та сформовано намір укласти договір у строки, відповідно до частини десятої статті 29 Закону. Відповідно до Ст. 33. Рішення про намір укласти договір про закупівлю, п. 5. «З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» та п. 6. «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.» почався строк оскарження рішення про визначення переможця. У складі тендерної пропозиції Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Замовником у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації визначена обов’язкова наявність у штаті Учасника не менше 5 електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції диплом про освіту або кваліфікаційні посвідчення, або свідоцтво за професією), не менше 2 налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції диплом про освіту або кваліфікаційні посвідчення, або свідоцтво за професією), не менше 2 працівників інженерних спеціальностей. Проте, учасником процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід через не завантаження до 08.05.2021 у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» дипломів про освіту або кваліфікаційні посвідчення, або свідоцтва за професією вищезазначених спеціалістів, що не відповідає вимозі пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не відповідала вимогам тендерної документації. Замовником було виправлено дане порушення шляхом відміни рішення про визнання переможця від 01.06.2021 №01_06-05 пр. Дію рішення про визнання переможця від 01.06.2021 №01_06-05 пр. було припинено. Відповідно до технічного завдання Адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО» відміна рішення про кваліфікацію переможця здійснюється шляхом використання функціоналу – «Повернення на кваліфікацію». 18.06.2021 р. Замовником було використано даний функціонал для виправлення порушення, яке було допущене при кваліфікації ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство». Після повернення на кваліфікацію учасника, процес кваліфікації, зокрема відлік строку кваліфікації, починається спочатку. Початок строку розгляду тендерних пропозиції – 18.06.2021р. Ця інформація підтверджується офіційним листом № 741/07 від 14.07.2021 р. ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», яке є авторизованим електронним майданчиком, відповідно до п. 1) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Документи, які учасник ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» не завантажив у складі тендерної пропозиції відносяться до кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до Ст. 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій п. 16. «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону» 18.06.2021 р. Замовником було розміщено вимогу про усунення порушень шляхом натискання кнопки «Повідомити про невідповідність», що і було зроблено замовником (ЕГРПОУ: 19139858) в закупівлі UA-2021-04-21-010516-c. У відповідності до Ст. 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій п. 9 «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей» учасник ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» протягом 24 годин опублікував необхідні документи у системі «ПРОЗОРРО». Відповідно до Ст.31. Відхилення тендерних пропозицій: п 1. «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;». Учасник ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». Відповідно до частини десятої статті 29 Закону 22.06.2021 р. Замовником було прийняте рішення № 22_06-6 про визначення переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» та сформоване повідомлення про намір укласти договір з вищевказаним учасником. Отже, строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство» тривав з 28.05.2021р. до 01.06.2021 р. (4 робочих дні), та після повернення на кваліфікацію та відновлення строку розгляду тендерних пропозицій – з 18.06.2021. до 22.06.2021 р. (3 робочих дні). Замовником не приймалось рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції до 20 робочих днів. У відповідності до вимог пункту 8 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі - 22.06.2021. протокол (рішення) Уповноваженої особи Замовника про визнання переможця та намір укласти з ним договір від 22.06.2021 №22_06-6 пр. У відповідності до вимог частини шостої статті 33 Закону «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.», КП «Безпечна та інноваційна освіта» було укладено договір підряду від 09.07.2021 №09/07-06 протягом 19 днів без необхідності продовження строку для його укладання. Відповідно до Ст. 43. Нікчемність договору про закупівлю п 1. «Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.» Замовником не було порушено строки, визначені пунктом 4 частини першої статті 43 Закону. Таким чином, дії Замовника у повному обсязі відповідають технічному завданню Адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО» та вимогам чинного законодавства України. 2. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 25.05.2021 р. + 90днів = 23.08.2021 р. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 08.05.2021 р. + 90днів = 06.08.2021 р. Отже строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника є більшим, ніж строк дії самої тендерної пропозиції. Згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» Стаття 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, пункт 1. «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.», пункт 4. «Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.». Строк дії тендерної пропозиції та строк дії забезпечення тендерної пропозиції не є тотожними. В ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено який повинен бути саме строк дії забезпечення тендерної пропозиції, але не меншим ніж строк дії самої тендерної пропозиції.
2021-08-04 20:05:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, пункту 4 статті 43 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | 12.08.2021 р. подана позовна заява від 06.08.2021 р. |
Дата публікації: | 12 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 160/14002/21 |
Дата відкриття провадження: | 17 серпня 2021 |
Документи:
17 серпня 2021 19:09
|
Електронний підпис |
17 серпня 2021 19:03
|
Ухвала_про_відкриття_провадження_у_справі_160_14002_21.doc |
12 серпня 2021 19:02
|
позов 010516 НВК №48.pdf |
17 серпня 2021 19:09
|
Електронний підпис |
17 серпня 2021 19:04
|
Електронний підпис |
12 серпня 2021 19:03
|
Електронний підпис |
17 серпня 2021 19:03
|
Ухвала_про_відкриття_провадження_у_справі_160_14002_21.doc |
12 серпня 2021 19:02
|
позов 010516 НВК №48.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK-2-16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2021 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
1,00
UAH з ПДВ
|
1,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
680 850,00
UAH з ПДВ
|
649 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" |
718 675,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" #43694796 |
Відхилено |
1,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2021 16:26
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 травня 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Рішення скасоване |
649 998,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 15:16
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Переможець |
649 998,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 19:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2021 17:05
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 червня 2021 19:00
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
649 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 16:28
|
ДУ 2 до дог 09_07-06.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 13:54
|
Дод 1 Договір 09_07-06.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 19:53
|
Договір 09_07-06.pdf | укладений |
13 липня 2021 19:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/07-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/07-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |