Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи ("Капітальний ремонт частини будівлі Куцурубського закладу загальної середньої освіти I-III ст. ім.Т.Г.Шевченка (літ А-1, А-2) в частині заміни внутрішньої системи опалення за адресою вул. Очаківська,123, с. Куцуруб, Очаківського району Миколаївської області")
Очікувана вартість
1 237 572,00 UAH
UA-2021-04-21-009062-c 4c284a3ce59046e7a33d8c36aa695c50
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Стасюк

+380674776842 tanyastasyk.24@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУЦУРУБСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ІМЕНІ Т.Г.ШЕВЧЕНКА КУЦУРУБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ’ ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ОЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40210767
Місцезнаходження: 57550, Україна , Миколаївська обл., с. Куцуруб, вул. Очаківська, буд. 123
Контактна особа: Тетяна Стасюк
+380674776842
tanyastasyk.24@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2021 15:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2021 15:40
Початок аукціону: 12 травня 2021 14:26
Очікувана вартість: 1 237 572,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 187,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи ("Капітальний ремонт частини будівлі Куцурубського закладу загальної середньої освіти I-III ст. ім.Т.Г.Шевченка (літ А-1, А-2) в частині заміни внутрішньої системи опалення за адресою вул. Очаківська,123, с. Куцуруб, Очаківського району Миколаївської області")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57550, Україна, Миколаївська область, Куцуруб, Очаківська 123
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 травня 2021  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 15:44
Оголошення опалення Куцурубський ЗЗСО.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомость обсягів робіт
Дата подання: 25 квітня 2021 17:21
Дата відповіді: 26 квітня 2021 15:03
Доброго дня. 1. Для складання ціни тендерной пропозицій просимо надати розгорнуті роз'яснення (арт. номер завода-виробника, креслення, маркування, сортаменту, матеріалу з якого виготовляється товар, точну назву як прописано в специфікації проекту, параметри налаштування, тощо) щодо деяких матеріалів в відомості обсягів робіт, а саме: - поз. 31, 32 ( Регулятор перепаду тиску …) - поз. 50 ( Лотки для труб 100х40мм) - поз. 76, 77, 78, 79, 80, 81 ( Дуга 90 град ….) 2. Чи можна застосувати радіатори іншого виробника замість Korado?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Надаємо відповідь на ваше запитання:
1. Регулятор перепаду тиску dP= 20..60 кПа діам.32 - тип ASV-PV 60 4G-"DANFOSS" - змінити на ASV-P (каталог.Номер 003L7624+003L8195) Регулятор перепаду тиску dP= 20..60 кПа діам.40 - тип ASV-PV 60 4G-"DANFOSS" - змінити на ASV-P (каталог. Номер 003L7624+003L8195) Короб пластиковий 100*40-пластиковий короб, який використовується для прокладання кабелів електроживлення. В нашому випадку використовується для прокладання (приховування) труб опалення. Дуга 90* діам.20*3,4/діам.20*3,4 - "EKOPLASTIK"- Дуга 90*, виконана в результаті вигину трубопровода. (варіант заміни "відведення").
2. Так. Можлива заміна але із збереженням (відповідністю) теплових навантажень які надані в розрахунках.
Проект
Дата подання: 26 квітня 2021 16:20
Дата відповіді: 27 квітня 2021 08:42
Доброго дня. Просимо Вас надати проект у форматі pdf.
Відповідь: Доброго дня! Проект об'єму виконання робіт опубліковано в оголошенні про проведення "Капітального ремонту частини будівлі Куцурубського закладу загальної середньої освіти I-III ст. ім. Т.Г. Шевченка (А-1, А-2) в частині заміни внутрішньої системи опалення за адресою вул. Очаківська,123, с. Куцуруб, Очаківського району Миколаївської області". Дякуємо за запитання.
Інформація про обєкт будівництва
Дата подання: 27 квітня 2021 13:14
Дата відповіді: 27 квітня 2021 14:52
Просимо повідомити згідно з проектом кап. ремонту системи опалення: - Характер будівництва; -Клас наслідків (відповідності); Категорія складності обєкта; - чи передбачено обмеження у режимі експлуатації обєкта за призначенням Дякуєм
Відповідь: Доброго дня!Відповідно до Вашого запитання:
1. характер будівництва - виконується тільки капітальний ремонт в частині заміни внутрішньої системи опалення;
2. клас наслідків - СС2;
3. категорія складності об'єкта - відсутня;
4. чи передбачено обмеження у режимі експлуатації об'єкта за призначенням - передбачено виконання робіт до опалювального періоду поточного року. Дякуємо за запитання!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-21-009062-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Еталон Профстрой", Код ЄДРПОУ:38583475
Дата подання: 17 травня 2021 11:36
Скарга про порушення законодавтсва у сфері закупівель
Відсутність працівників які повинні виконувати ремонтні роботи системи опалення. Не надані посвічення працівникиів або протоколи комісії з перевірки знань охорони праці. Частина документів не надана у необхідному форматі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2021 12:48
Відповідно до перевірки, вимога учасника містила три вище зазначених безпідставних зауваження, які ми не можемо погодити у зв’язку із тим, що по суті та за змістом пропозиція Учасника-переможця спрощеної закупівлі ТОВ "ОКНА-СИТИ" відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, та є найбільш економічно - вигідною. Повне ро'яснення додається у протоколі №25 від 18.05.2021 року.
Номер вимоги: UA-2021-04-21-009062-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГТЕПЛОМЕР-СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:32937944
Дата подання: 18 травня 2021 15:03
скарга про порушення законодавства у сфері закупівель
Згідно з вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі на виконання робіт з «Капітального ремонту частини будівлі Куцурубського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. ім. Т.Г. Шевченка (літ А-1,А-2) в частині заміни внутрішньої системи опалення за адресою вул. Очаківська,123, с.Куцуруб, Очаківського району Миколаївської області», а саме п.6: «..3). копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів тощо (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними..» учасник закупівлі ТОВ «ОКНА-СИТИ» подав ліцензію №38-Л від 10 липня 2019 року, видану Держархбудінспекцією, в якій в переліку видів робіт із монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання зазначено виконання робот із водопостачання та водовідведення (код 2.01.01) та електропостачання та електроосвітлення (код 2.01.06).
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що за даною закупівлею роботи будуть проводитись з ремонту системи опалення, а в переліку видів робіт до ліцензії ТОВ «ОКНА-СИТИ» відсутній вид робіт з монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання – опалення (код 2.01.02) з класом наслідків СС2.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2021 10:06
Згідно постанови КМУ від 20 березня 2019 р. №236 «Про внесення змін до переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» до постанови КМУ від 7 червня 2017 р. №406, учасник ТОВ «ОКНА-СИТИ» не порушив вимоги до надання переліку необхідних документів.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-04-21-009062-с код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ("Капітальний ремонт частини будівлі Куцурубського закладу загальної середньої освіти I-III ст. ім.Т.Г.Шевченка (літ А-1, А-2) в частині заміни внутрішньої системи опалення за адресою вул. Очаківська,123, с. Куцуруб, Очаківського району Миколаївської області") у пункті 6 п.п. 3 прописано, що дозвільні документи на виконання таких робіт надаються якщо вони передбачені законодавством.

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2021 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОКНА-СИТИ" 1 018 282,49
UAH з ПДВ
987 255,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Мазур Валерій Петрович 1 237 572,00
UAH з ПДВ
987 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Еталон Профстрой" 1 085 500,00
UAH з ПДВ
1 055 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГТЕПЛОМЕР-СЕРВІС 1 124 600,00
UAH з ПДВ
1 059 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2021 15:35
лист згода на обробку.PNG
11 травня 2021 15:35
згода з тех завданням.PNG
11 травня 2021 15:35
захист довкілля.PNG
11 травня 2021 15:35
довідка ліцензія.PNG
11 травня 2021 15:35
15.bdcu
11 травня 2021 15:35
договір АРШИН М.rar
11 травня 2021 15:35
цінова пропозиція.pdf
11 травня 2021 15:35
статут.pdf
11 травня 2021 15:35
ст17.pdf
11 травня 2021 15:35
проект договору.pdf
11 травня 2021 15:35
накази працівники.pdf
11 травня 2021 15:35
кошторис опалення.pdf
11 травня 2021 15:35
виписка з ЄДР.pdf
11 травня 2021 15:35
фін звіт 2020.pdf
11 травня 2021 15:35
Свідоцтво.pdf
11 травня 2021 15:35
паспор+ код директор.pdf
11 травня 2021 15:35
Довідка з МВС.pdf
11 травня 2021 15:35
Буд ліцензія.pdf

Публічні документи

11 травня 2021 08:53
Електронний підпис
11 травня 2021 08:53
Електронний підпис
11 травня 2021 08:53
Електронний підпис
11 травня 2021 08:50
Довкілля.pdf
11 травня 2021 08:50
Договірна ціна.pdf
11 травня 2021 08:50
Локальний кошторис.pdf
11 травня 2021 08:50
Цінова пропозиція.pdf
11 травня 2021 08:50
Дефектний акт.pdf
11 травня 2021 08:50
Проект договору.pdf
11 травня 2021 08:50
Підсумкова відомість.pdf
11 травня 2021 08:50
Договор Солончаки.pdf
11 травня 2021 08:50
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 травня 2021 08:50
Наказ робітники.pdf
11 травня 2021 08:50
Посвідчення.pdf
11 травня 2021 08:50
Обєктний кошторис.pdf
11 травня 2021 08:50
Паспорт, код.pdf
11 травня 2021 08:50
Довідка про досвід.pdf
11 травня 2021 08:50
Довідка робітники.pdf
11 травня 2021 08:50
Довідка про підпис.pdf
11 травня 2021 08:50
Диплом фахівця 1.pdf
11 травня 2021 08:50
Договір Старофортечна.pdf
11 травня 2021 08:50
Договір Перлинка.pdf
11 травня 2021 08:50
Диплом фахівця.pdf

Публічні документи

11 травня 2021 13:10
Електронний підпис
11 травня 2021 13:09
Цінова пропозиція.pdf
11 травня 2021 13:09
Посвідчення Шпак С.А..pdf
11 травня 2021 13:09
Лист 3302-06-24782-06.pdf

Публічні документи

11 травня 2021 13:47
Електронний підпис
11 травня 2021 13:46
5.5. трудові книжки.rar.p7s
11 травня 2021 13:46
5.5. трудові книжки.rar
11 травня 2021 13:46
6-3. Ліцензія з додатком.pdf
11 травня 2021 13:46
6-3. дозвіл до ліцензії.pdf
11 травня 2021 13:46
6-2.1. акт викон роб 1.PDF.p7s
11 травня 2021 13:46
6-2.1. акт викон роб 1.PDF
11 травня 2021 13:46
6-2. лист відгук.PDF.p7s
11 травня 2021 13:46
6-2. лист відгук.PDF
11 травня 2021 13:46
6-2. доп угода.PDF.p7s
11 травня 2021 13:46
6-2. доп угода.PDF
11 травня 2021 13:46
6-2. акт викон робіт.PDF.p7s
11 травня 2021 13:46
6-2. акт викон робіт.PDF
11 травня 2021 13:46
6-2 кошторис.PDF.p7s
11 травня 2021 13:46
6-2 кошторис.PDF
11 травня 2021 13:46
6-2 договір.PDF.p7s
11 травня 2021 13:46
6-2 договір.PDF
11 травня 2021 13:46
5.4. довідка - виконроб.PDF
11 травня 2021 13:46
5.3. Сертификат смета.PDF.p7s
11 травня 2021 13:46
5.3. Сертификат смета.PDF
11 травня 2021 13:46
5.2.3 логвін, постовіт.pdf.p7s
11 травня 2021 13:46
5.2.3 логвін, постовіт.pdf
11 травня 2021 13:46
5.2.2 чикачов.pdf.p7s
11 травня 2021 13:46
5.2.2 чикачов.pdf
11 травня 2021 13:46
5.2.1 чикачов.pdf.p7s
11 травня 2021 13:46
5.2.1 чикачов.pdf
11 травня 2021 13:46
5.2. чикачов, постовіт.pdf.p7s
11 травня 2021 13:46
5.2. чикачов, постовіт.pdf
11 травня 2021 13:46
3.7. захїист довкілля.PDF.p7s
11 травня 2021 13:46
3.7. захїист довкілля.PDF
11 травня 2021 13:46
3.6. персональні дані.PDF.p7s
11 травня 2021 13:46
3.6. персональні дані.PDF
11 травня 2021 13:46
3.5. проект договору.PDF.p7s
11 травня 2021 13:46
3.5. проект договору.PDF
11 травня 2021 13:46
3.3 право підпису.PDF.p7s
11 травня 2021 13:46
3.3 право підпису.PDF
11 травня 2021 13:46
3.4.цінова пропозиція.PDF.p7s
11 травня 2021 13:46
3.4.цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОКНА-СИТИ"

ФОП Мазур Валерій Петрович

ТОВ "Еталон Профстрой"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГТЕПЛОМЕР-СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОКНА-СИТИ"
#37585377
Переможець 987 255,00
UAH з ПДВ
14 травня 2021 15:42

Документи

14 травня 2021 15:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОКНА-СИТИ"
#37585377
987 255,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2021 15:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 15:33
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 15:31
Додаткова угода №4 від 30.11.2021.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 13:50
Додаткова угода №3 від 19.10.2021 року.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 13:41
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 13:43
Договір №2 від 01.10.2021.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 13:41
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 08:20
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 08:19
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 16:34
Договір № 26 від 26.05.2021 року.pdf укладений
26 травня 2021 16:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 червня 2021 16:36
45 856,34 UAH UA598201720344231009155093520
Куцурубський ЗЗСО I-III ст.
UA743510050000026002657108200
ТОВ " Окна - Сити "
Оплачений
29 липня 2021 15:16
302 319,37 UAH UA598201720344231009155093520
Куцурубський ЗЗСО I-III ст.
UA743510050000026002657108200
ТОВ " Окна - Сити "
Оплачений
30 вересня 2021 16:21
310 053,55 UAH UA598201720344231009155093520
Куцурубський ЗЗСО I-III ст.
UA743510050000026002657108200
ТОВ " Окна - Сити "
Оплачений
06 грудня 2021 14:29
124 758,05 UAH UA598201720344231009155093520
Куцурубський ЗЗСО I-III ст.
UA743510050000026002657108200
ТОВ " Окна - Сити "
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 782 987,31
UAH (в тому числі ПДВ 130 497,88 UAH)