Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 19139858 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Автопаркова, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олександр Риндін +380980692098 kp.bio@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2021 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 11:25 |
Очікувана вартість: | 1 326 881,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 634,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 21:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 21:07 |
Додаток 3.2.rtf | |
30 квітня 2021 21:07 |
Додаток 7 _меморандум виключено.docx | |
30 квітня 2021 21:07 |
Додаток 3.1.rtf | |
30 квітня 2021 21:07 |
Протокол зміни 30_04-1.JPG | |
30 квітня 2021 21:07 |
Тендерна документація ДНЗ 336 нова редакція.docx | |
21 квітня 2021 15:24 |
Додаток_6_Проект договору.docx | |
21 квітня 2021 15:24 |
Додаток_3_Технічна специфікація ДНЗ 336.pdf |
30 квітня 2021 21:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 квітня 2021 21:07 |
Додаток 3.2.rtf
|
||||||
30 квітня 2021 21:07 |
Додаток 7 _меморандум виключено.docx
|
||||||
30 квітня 2021 21:07 |
Додаток 3.1.rtf
|
||||||
30 квітня 2021 21:07 |
Протокол зміни 30_04-1.JPG
|
||||||
30 квітня 2021 21:07 |
Тендерна документація ДНЗ 336 нова редакція.docx
|
||||||
21 квітня 2021 15:24 |
Додаток_6_Проект договору.docx
|
||||||
21 квітня 2021 15:24 |
Додаток_3_Технічна специфікація ДНЗ 336.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 30 квітня 2021 15:54
Дата подання: 07 червня 2021 21:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-28-000014 ● ecefe69391aa46fbb9f08b514e490053
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 10:50 |
05.07.2021 № 343
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2021-04-21-008506-c 21.04.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 19139858) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-12 16:50:26
Про надання пояснень
питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-13 17:35:30
Пояснення Замовника
1. Замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розпочав закупівлю UA-2021-04-21-008506-c. 28.05.2021 р. було прийняте рішення №28_05-9 пр про визначення переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». 28.05.2021 року Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2021 року з учасником ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». Дане рішення було оскаржено. На виконання рішення АМКУ №13878 р/пк-пз Замовником було прийняте рішення N 29_06-01 пр від 29.06.2021 р. про скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 28.05.2021 р. №28_05-9 пр. Копію даного протоколу було опубліковано у системі «ПРОЗОРРО» разом зі звітом про виконання рішення АМКУ. У кабінеті було повернуто учасника на кваліфікацію шляхом вибору пункту «Повернути на кваліфікацію». Почався строк кваліфікації 5 робочих днів. Далі 29.05.2021р. було обрано пункт «Повідомити про невідповідність». Учасник протягом 24 годин опублікував необхідні документи у системі «ПРОЗОРРО». 30.06.2021 р. Замовником було прийняте рішення (повторне) №30_06-1 пр про визначення переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство».
Для підтвердження правильності виконання необхідних дій у відповідності до регламенту системи «ПРОЗОРРО» Замовником було направлено офіційного листа до авторизованого майданчику «Закупкі.Пром.Юа». Після надходження відповідь майданчику буде опубліковано додатково.
2. Розрахунок очікуваної вартості, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: kp-bio.mti.dp.ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-14 10:59:30
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-19 19:52:41
Пояснення Замовника
1. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Згідно цієї норми забезпечення повинно діяти протягом дії тендерної пропозиції. Початок дії банківської гарантії - 11.05.2021. Початок дії тендерної пропозиції - 24.05.2021. Закінчення дії тендерної пропозиції - 22.08.2021. Закінчення дії банківської гарантії - 08.10.2021 включно. Банківська гарантія дійсна протягом всього строку дії тендерної пропозиції. Таким чином дана банківська гарантія повністю відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації та вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
2. Вимога щодо строку дії тендерної пропозиції Учасника протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій у формі «Тендерна пропозиція», яка є додатком 1 до тендерної документації повністю відповідає пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. У даному пункті встоновлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дата розриття тендерної пропозицій завжди після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже строк дії тендерної пропозиції учасника у відповідноті до п.11 ч. 2 статті 22 Закону завжди буде більше ніж 90 днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У даному виподку дата 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (08.05.2021 р.) - 06.08.2021, а дата закінчення строку дії тендерної пропозиції Учасника - 22.08.2021 р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-20 17:05:05
Про надання пояснень
питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-23 20:07:34
Пояснення Замовника
У відповідності до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Також відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
У відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» є саме таким авторизованим електронним майданчиком.
У відповідь на звернення замовника до ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» щодо надання роз’яснень останнє листом № 741/07 від 14.07.2021 р. зазначило, що функціонал майданчика zакиркі.Ргоm розроблений у відповідності до технічного завдання Адміністратора системи ДП «ПРОЗОРРО».
З приводу технічних можливостей даного функціоналу майданчика ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» повідомило що у разі потреби скасувати рішення щодо визначення переможця на виконання рішення Органу оскарження, замовнику необхідно натиснути кнопку «Повернути на кваліфікацію», при чому технічної можливості завантажити будь-який документ в даному випадку немає. Замовник має можливість лише додати документу розділі «Скарги». Підтверджуємо, що замовником (ЕГРПОУ: 19139858) в закупівлі UА-2021-04-21-008506-с було додано файл «Протокол_29_06-1 np.pdf» 02.07.21 року під час надання відповіді щодо виконання рішення Органу оскарження. Додатково повідомляємо, що після повернення на кваліфікацію учасника, технічно відлік строку кваліфікації починається спочатку. У разі потреби, замовник має змогу надати учаснику можливість виправити недоліки шляхом натискання кнопки «Повідомити про невідповідність», що і було зроблено замовником (ЕГРПОУ: 19139858) в закупівлі UА-2021-04-21-008506-с 29.06.2021 року щодо учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». 30.06.2021 Замовником було сформоване повідомлення про намір укласти договір з вищевказаним учасником.
Таким чином, дії Замовника у повному обсязі відповідають вимогам чинного законодавства України.
2. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
На виконання рішення АМКУ №13878 -р/пк-пз від 18.06.2021 рішення про визначення переможцем ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» Замовником скасовано (Протокол_29_06-1 пp від 29.06.2021 р.). Наголошуємо, що рішення АМКУ про скасування рішення про визначення переможця було виконано саме 29.06.2021 р. Після скасування рішення про визначення переможця учасників було повернено на кваліфікацію. Після повернення на кваліфікацію учасника, процес кваліфікації починається спочатку. У разі потреби, замовник має змогу надати учаснику можливість виправити недоліки шляхом натискання кнопки «Повідомити про невідповідність», що і було зроблено замовником (ЕГРПОУ: 19139858) в закупівлі UА-2021-04-21-008506-с 29.06.2021 року щодо учасника «Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство». 30.06.2021 Замовником було сформоване повідомлення про намір укласти договір з вищевказаним учасником.
Згідно ЗУ «Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.» На виконання даної норми закону 02.07.2021 р. (протягом 30 днів) Замовником у системі «Прозорро» було надані документи, які підтверджують виконання Замовником рішення АМКУ №13878 -р/пк-пз.
3. У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Разом з тим, порушень, які б неможливо було усунути, та які виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зафіксовано не було, у зв’язку з чим підстави для відміни торгів були відсутні.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-06 17:45:20
Аргументовані заперечення до висновку
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовник зазначив умову про дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить умовам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 24.05.2021 р. + 90днів = 22.08.2021 р. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 08.05.2021 р. + 90днів = 06.08.2021 р. Отже строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника є більшим, ніж строк дії самої тендерної пропозиції. Згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» Стаття 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, пункт 1. «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.»,
пункт 4. «Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.».
Строк дії тендерної пропозиції та строк дії забезпечення тендерної пропозиції не є тотожними. В ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено який повинен бути саме строк дії забезпечення тендерної пропозиції, але не меншим ніж строк дії самої тендерної пропозиції.
На виконання рішення Колегії Замовником протоколом (рішенням) Уповноваженої особи від 29.06.2021 №29_06-1 скасовано протокол від 28.05.2021 №28_05-9 про визначення переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство», який оприлюднено 02.07.2021 відповідно до вимог ст. 18. Орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі п 22. «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. У даному випадку – до 29.07.2021р.
пунктом 9 частини 2 статті 10 Закону, визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Замовником при проведенні даної закупівлі не приймалось рішення про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство».
Таким чином, дії Замовника у повному обсязі відповідають вимогам чинного законодавства України.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовник зазначив умову про дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить умовам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 24.05.2021 р. + 90днів = 22.08.2021 р. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У рамках даної закупівлі - 08.05.2021 р. + 90днів = 06.08.2021 р. Отже строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника є більшим, ніж строк дії самої тендерної пропозиції. Згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» Стаття 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, пункт 1. «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.», пункт 4. «Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.». Строк дії тендерної пропозиції та строк дії забезпечення тендерної пропозиції не є тотожними. В ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено який повинен бути саме строк дії забезпечення тендерної пропозиції, але не меншим ніж строк дії самої тендерної пропозиції. На виконання рішення Колегії Замовником протоколом (рішенням) Уповноваженої особи від 29.06.2021 №29_06-1 скасовано протокол від 28.05.2021 №28_05-9 про визначення переможця ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство», який оприлюднено 02.07.2021 відповідно до вимог ст. 18. Орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі п 22. «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. У даному випадку – до 29.07.2021р. пунктом 9 частини 2 статті 10 Закону, визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Замовником при проведенні даної закупівлі не приймалось рішення про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника ТОВ «Дніпровське спеціалізоване протипожежне підприємство». Таким чином, дії Замовника у повному обсязі відповідають вимогам чинного законодавства України.
2021-08-06 17:45:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
1,00
UAH з ПДВ
|
1,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
1 194 193,00
UAH з ПДВ
|
999 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" |
1 320 231,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" |
1 260 537,00
UAH з ПДВ
|
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" #43694796 |
Відхилено |
1,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 12:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 травня 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Рішення скасоване |
999 996,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 13:55
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Переможець |
999 996,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 червня 2021 11:29
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 30 червня 2021 16:48
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
999 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 16:47
|
ДУ 2 до дог 14_07-01.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 14:14
|
Дод 1 Договір 14_07-01.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 14:08
|
Протокол 21_07-1.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 23:16
|
Договір 14_07-1.pdf | укладений |
14 липня 2021 23:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14/07-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14/07-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14/07-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |