Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пальта, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 18210000-4 (Зимова куртка)
Очікувана вартість
30 702,00 UAH
UA-2021-04-21-005886-a d3ed226dcf4a48119f2fde23c3576a01
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Юлія Володимирівна

+38(044)489-33-27 TENDER.KYIVBLAGO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, 03057, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Шевченко Юлія Володимирівна
+38(044)489-33-27
TENDER.KYIVBLAGO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2021 09:00
Очікувана вартість: 30 702,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 154,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18210000-4: Пальта


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Зимова куртка Бренду M-Tac (модель: ALPHA EXTREME GEN 3 black)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, місто Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 18213000-5 — Вітрозахисні куртки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником на підставі рахунку-фактури шляхом перерахування у безготівковій формі, в національній валюті України (гривні), грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної на підставі рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2021 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 17:27
Додаток № 1 - Проєкт Договору.docx
21 квітня 2021 17:27
Додаток № 2 - Технічні вимоги.docx
21 квітня 2021 17:27
Додаток № 3 - Гарантійний лист.docx
21 квітня 2021 17:27
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій