Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне ( Печатка, оснащення до круглої печатки)
Очікувана вартість
800,00 UAH
UA-2021-04-21-005659-c b1bada7fe066460b8f91d19f7e7aaf30
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Горбенко

+380976128607 ternbuhgorbenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 40310895
Вебсайт: https://dpss-te.gov.ua/
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Микулинецька, 20
Контактна особа: Тетяна Горбенко
+380976128607
ternbuhgorbenko@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 06:00
Очікувана вартість: 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне ( Печатка, оснащення до круглої печатки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне ( Печатка, оснащення до круглої печатки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46006, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Микулинецька,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться за рахунок Державного бюджету. Публікується українською мовою Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2021 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 13:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
21 квітня 2021 13:22
Оголошення CЗ печатки з оснасткою.docx
21 квітня 2021 13:22
Протокол 119 СЗ Печатки з оснасткою.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій