Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації Центру позашкільної освіти та професійного самовизначення учнівської молоді «Соняшник» по вул. Некрасова, 139 в м. Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
941 901,60 UAH
UA-2021-04-21-005435-a b37d45ec08f547169fa9b62e7ad8c12a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чєрєпєніна Тетяна

380456352261 fereda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22204565
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а
Контактна особа: Чєрєпєніна Тетяна
380456352261
fereda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 941 901,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації Центру позашкільної освіти та професійного самовизначення учнівської молоді «Соняшник» по вул. Некрасова, 139 в м. Біла Церква Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Некрасова, 139
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2021 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 16:31
Оголошення.doc
21 квітня 2021 16:30
Додаток 5 інструкція для учасників.pdf
21 квітня 2021 16:30
Додаток 4 соняшник.pdf
21 квітня 2021 16:30
Додаток 3 вимоги до учасника.pdf
21 квітня 2021 16:30
Додаток 2 технічне завдання.pdf
21 квітня 2021 16:29
Додаток 1 пропозиція учасника.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосується системної корупції в ВКБ
Дата подання: 22 квітня 2021 15:04
Дата відповіді: 23 квітня 2021 14:44
Шановний замовнику, проведіть будь-ласка нараду і перегляньте всі закупівлі, ціноутворення на них, напишіть пошту куди вам переслати вартість обладнання, поки тільки в пожежній сигналізації справа, бо здається у вас там нормальне кодло і тільки копни і біла Церква стене багатшою, адже маржа 70% по послугам така собі нормальна тема))) Можете не відповідати на питання, або додайте проект із погодженням і кошторис, або скажіть де це все можна подивитись. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уся необхідна інформація для формування пропозиції учасника – в оголошенні та додатках до нього. Шановний потенційний учаснику, ви можете подати пропозицію на визначену вами суму.
Переможе дефкон Девелопмент чи Рейдер?
Дата подання: 22 квітня 2021 15:09
Дата відповіді: 23 квітня 2021 14:45
Переможе дефкон Девелопмент чи Рейдер? із ціною 95% від вартосіт чи більше?
Відповідь: Переможець спрощеної закупівлі буде визначено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Питання: яка компанія, коли і за які кошти розробляла проектну документацію?
Дата подання: 22 квітня 2021 16:33
Дата відповіді: 23 квітня 2021 14:45
Питання: яка компанія, коли і за які кошти розробляла проектну документацію?
Відповідь: Дане питання не стосується предмета закупівлі.
Картельна змова між ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" чи ПП "РЕЙДЕР" за сприяннням УКБ БЦ
Дата подання: 23 квітня 2021 09:47
Дата відповіді: 26 квітня 2021 14:04
Шановний замовнику, інформуємо Вас про дії схожі на картельну змову між Вами, ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" та ПП "РЕЙДЕР" з метою розкрадання бюджетних коштів у складі організованого злочинного угрупування під керівництвом членів УКБ БЦ. Просимо Вас дане питання розглянути на комісії в мерії. Також зазначену інформацію про комплекс дій передаємо за належністю. Прохання провести внутрішнє розслідування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо Вашого питання, повідомляємо, що Замовник діє в рамках Законів, Кодексів та інших нормативних актів.
Конституцією України передбачено, що людина її життя і здоров’я, честь і гідність визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю (частина перша статті 3); усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах (стаття 21); кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей (частина перша статті 68).
Уточнення
Дата подання: 26 квітня 2021 16:14
Дата відповіді: 27 квітня 2021 11:19
Добрий день. Вимога:Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації у громадських будівлях. Аналогічний договір – це Договір про виконання робіт, що стосується предмету закупівлі конкретно або договір щодо будівництва (монтаж, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт) який у своєму складі містить роботи, які аналогічні за технічними вимогами даної закупівлі. Чи можливе надання в складі пропозиції для підтвердження наявності аналогічного досвіду аналогічний договір з монтажу системи пожежної сигналізації, адже капітальний ремонт включає в себе монтаж????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Оскільки, предметом цієї закупівлі є роботи з капітального ремонту у закладах освіти, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вимагається надання інформації про наявність в учасника досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації у громадських будівлях.
Дискримінація
Дата подання: 26 квітня 2021 16:14
Дата відповіді: 27 квітня 2021 11:19
Добрий день. Вимога:Лист-відгук повинен бути на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника контрагента, адресований замовнику, з інформацією про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт за договором. Чим відрізняється Відгук наданий після виконання робіт від Відгуку адресований замовнику даної закупівлі?????Обгрунтуйте вашу вимогу. Відгук не має законодавчо встановленої форми та змісту та видається в довільній формі. Чому ви встановлюєте вимоги до змісту та форми????Нам було надано Відгук від замовника після виконання робіт, що підтверджує належне виконання даних робіт і у визначені строки. Якщо даний договір буде адресований Замовнику даної закупівлі, що зміниться????Видаліть дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами, здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Встановивши вимогу до учасника щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору замовник на власний розсуд визначає спосіб документального підтвердження відповідності цьому критерію та перелік документів, які учасники повинні надати у складі пропозиції. Серед таких документів – копії аналогічних договорів, інформація про які надається учасниками та копії документів, які підтверджують їх виконання (форми КБ3, КБ-2в), а також листа-відгуку від контрагента про виконання аналогічного договору). Оскільки, замовником цієї закупівлі є управління капітального будівництва, то і відгук за результатами співпраці щодо виконаних робіт учасником повинен бути адресований саме управлінню капітального будівництва, а не іншому замовнику. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Дискримінація
Дата подання: 26 квітня 2021 16:15
Дата відповіді: 27 квітня 2021 11:18
Добрий день. Вимога:Довідку (довідки) з обслуговуючого банку провідсутність заборгованостей по кредитах та про наявність залишку коштів на рахунку в розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі (довідка (довідки) мають бути видані не раніше дати публікації оголошення про закупівлю). Сума на рухунку кожен день змінюється, адже підприємство здійснює свою господарську діяльність. Сьогодні сума на рахунку може бути меншою за 50% очікуваної вартості предмета закупівлі, а на наступний день більшою. Видаліть дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розрахунки за виконані роботи здійснюються після остаточної здачі Об'єкта. Попередня або поетапна оплата умовами оголошення не передбачена. Враховуючи викладене вище, а також той факт, що роботи заплановано виконувати у освітньому закладі, з метою уникнення недобросовісних виконавців та для підтвердження наявності фінансової спроможності учасників придбати матеріали та обладнання, що передбачене технічним завданням та своєчасно виконати роботи, замовником встановлено цю вимогу. Дана вимога є обгрунтованою та не містить жодних дискримінаційних умов.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-21-005435-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 26 квітня 2021 18:31
Дискримінаційні вимоги
Вивчивши Тендерну документацію по електронній закупівлі ««Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації Центру позашкільної освіти та професійного самовизначення учнівської молоді «Соняшник» по вул. Некрасова, 139 в м. Біла Церква Київської області» (згідно ДК 021:2015 код CPV45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Центр позашкільної освіти та професійного самовизначення учнівської молоді «Соняшник» по вул. Некрасова, 139 в м. Біла Церква, Київська область, 09100, ми як потенційний Учасник вважаємо, що вимоги Тендерної документації:
- не відповідають діючому законодавству та нормативно-правовим актам України;
- містять дискримінаційні вимоги;
- спрямовані на звуження кола учасників!
а саме:

По перше:
У Тендерній документації Ви визначили код закупівлі, як ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.
Опрацювавши Єдиний Закупівельний Словник (Дк 021:2015) та законодавство, що регулює тендерні закупівлі, вважаємо, що код закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 для здійснення такого виду робіт як Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації, визначений Вами невірно, оскільки відповідно до Єдиного Закупівельного Словнику (Дк 021:2015) зазначений вид робіт підпадає під код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, так як:
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвиту економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, під час здійснення закупівлі будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд різного функціонального призначення предмет закупівлі визначається замовником за показником другого знака Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17 серпня 2000 року № 507.
Згідно Єдиного Закупівельного Словнику (Дк 021:2015) код закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» належить до розділу «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» та групи «45400000-1 Завершальні будівельні роботи», тобто до робіт будівельного характеру.
Тоді як такий вид робіт як «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації» належить до ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, група 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи.
Так, відповідно до п. 1 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 будівельні роботи – це роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення діючих підприємств, реставрації, капітального ремонту.
Згідно ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", якими дано визначення таких понять як нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт,
реконструкція це перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкту будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, в наслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його технікоекономічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг,
капітальний ремонт це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.

Постанова КМУ "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" від 13 квітня 2011 року № 466 надає роз’яснення, що "будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту".
Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року № 1396: "Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити будівельну діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком". Крім того, відповідно до зазначеного вище Порядку суб’єкти, що проводять будівельну діяльність не здійснюють обслуговування, не займаються встановленням обладнання та об’єктів, або будь-що іншим, а здійснюють лише будівельну діяльність.

Згідно ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначений перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, зокрема, є дві окремі позиції:
- 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та
- 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Такий вид робіт як «ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи" регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, а саме частина 1 передбачає:
"Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є вичерпним, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений/ збільшений. Про подібне йдеться також у статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності".
Відповідно до Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852 роботи протипожежного призначення — це:
• монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту;
• підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем;
• спостерігання за системами протипожежного захисту;
• технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники);
• вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Отже, монтаж пожежної сигналізації, її реконструкція та обслуговування належить до робіт з кодом закупівлі ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи. Такий висновок також випливає із положень ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» та Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852.


По – друге:
Відповідно до Додатку 3 до оголошення «Вимоги до учасника спрощеної закупівлі»
Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів
Інформацію надати у вигляді сканованої довідки щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника* у формі таблиці 1, наведеній нижче. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації у громадських будівлях.
Тобто, Ви вимагаєте надати аналогічні договори з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації у громадських будівлях, які власне відповідають саме коду ДК 021:2015: 45453000-7-.

По-третє:
Відповідно до Додатку 3 до оголошення «Вимоги до учасника спрощеної закупівлі»
Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів
Лист-відгук повинен бути на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника контрагента, адресований замовнику, з інформацією про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт за договором. У листі-відгуку зазначається номер та дата укладеного договору, найменування об’єкту за договором, сума виконаних робіт, інформація про якість, відповідність виконаних робіт проектній документації та умовам договору.

Варто перш за все звернути увагу, що жодним законодавчим актом не регламентовано форму Листа відгуку.
Вимога про те, що Лист відгук має бути адресований Замовнику є прямо дискримінаційною!!!
Якщо виходити з Ваших умов закупівлі, то при кожній участі за існування вимоги, що Лист – відгук має бути адресований замовнику, учасник має звертатися до контрагента, аби той видавав йому лист відгук, це не є нормальною та законною вимогою.
Лист відгук виданий на ім’я учасника є аналогічним документом з Листом відгуком виданим на ім’я замовника.
Яким чином вплине на якість виконання робіт адресат зазначений у листі відгуку?
Це прямо дискримінаційна вимога!!!

Таким чином, здійснивши аналіз тендерної документації, можна неозброєним оком простежити встановлення дискримінаційних умов.
Оскільки зрозуміло, що встановивши:
- код закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 - ««Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації Центру позашкільної освіти та професійного самовизначення учнівської молоді «Соняшник» по вул. Некрасова, 139 в м. Біла Церква Київської області» (згідно ДК 021:2015 код CPV45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація);
- умову про надання Аналогічного договору на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації у громадських будівлях, тобто саме за кодом ДК 021:2015: 45453000-7;
- умову про надання Листа-відгуку на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника контрагента, адресований замовнику;
Ви в такий спосіб намагаєтесь обмежити коло учасників чи/або створити для себе передумови для можливості відхилення того чи іншого учасника який переможе у закупівлі з більш економічно вигідною ціною, проте матиме аналогічний договір за кодом скажімо ДК 021:2015: 45310000-3.
Все це вказує на лобіювання інтересів конкретного учасника, не виключено, що саме тих учасників про яких згадано у заданих Вам запитаннях.

Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації:
1 . визначивши правильний код закупівлі «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи»;
2 . змінити вимогу про надання аналогічного договору наступним змістом:
Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів
«Інформацію надати у вигляді сканованої довідки щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника* у формі таблиці 1, наведеній нижче. Аналогічним буде вважатись договір з монтажу (встановлення) системи пожежної сигналізації у громадських будівлях.
3. змінити вимогу про надання Листа відгуку наступним змістом: Лист-відгук повинен бути на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника контрагента, адресований учаснику, з інформацією про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт за договором. У листі-відгуку зазначається номер та дата укладеного договору, найменування об’єкту за договором, сума виконаних робіт, інформація про якість, відповідність виконаних робіт проектній документації та умовам договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2021 11:18
Спрощена закупівля з капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до оголошення визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 3 статті 14 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2021-04-21-005435-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 26 квітня 2021 21:14
Дискримінаційна вимога
У Тендерній документації Ви визначили таку обов’язкову умову: «наявність в Учасника персоналу підтвердити шляхом надання сканованих копій з документів, виготовлених з оригіналів трудових книжок (усіх сторінок із записами) або трудових угод або цивільно-правових угод працівників, зазначених у довідці, які працюють в учасника за основним місцем роботи». Така вимога є протиправною та такою, що суперечить вимогам законодавства України та практиці Антимонопольного комітету України з огляду на наступне.
Чинне законодавство не обмежує громадян ані у виборі місця працевлаштування, ані в кількості місць роботи. Так, працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної та творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному чи одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін (ч. 2 ст. 21 КЗпП). Це дає можливість працівникам, окрім основного трудового договору, укладати трудові договори про роботу за сумісництвом.
Сумісництво — це виконання, крім своєї основної, іншої роботи на умовах трудового договору. Сумісництво — це виконання працівником, крім основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому чи іншому підприємстві (установі, організації) або в громадянина.
Пунктом 3 ст. 64 Господарського кодексу України визначено, що підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Чинним законодавством України чітко визначено поняття «робота за сумісництвом». Пунктом 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту та Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58 визначено, що на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.
Сумісництвом вважається виконання працівником, крім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому ж або іншому підприємстві, в установі, організації або у громадянина (підприємця, приватної особи) за наймом. Для роботи за сумісництвом згоди власника або уповноваженого ним органу за місцем основної роботи не потрібно, як це передбачено Положенням про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженим Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України 28.06.1993 N 43.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на практику Антимонопольного комітету України у подібних питаннях щодо роботи працівника за сумісництвом та за трудовим договором, а саме: Рішення Антимонопольного комітету України №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 за тендерною закупівлею № UA-2020-05-06-000306-c.b1, а саме :
«3. Скаржник зазначає, що згідно із вимогами Документації, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.1 Довідка, що подається у формі сканованого документа у довільній формі, що містить інформацію про наявність експертів технічних з промислової безпеки не менше 4 (чотирьох) працівників з наданням копій трудових книжок. Працівники повинні перебувати на постійному місці роботи. Скаржник вважає що Замовником висунуті дискримінаційні вимоги щодо надання копій трудових книжок та вимоги щодо перебування працівників на постійному місці роботи. Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників: - штатні працівники, - зовнішніх сумісники - працюючі за цивільно-правовими договорами. Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Скаржника і тих суб'єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності працівників які перебувають на постійному місці роботи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовником вчинено порушення, які можуть бути усунені шляхом внесення відповідних до Документації.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи наведене в мотивувальній частині цього рішення, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до Документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.»
Отже, вимога Замовника щодо надання сканованих копій з документів, виготовлених з оригіналів трудових книжок (усіх сторінок із записами) або трудових угод або цивільно-правових угод працівників, зазначених у довідці, які працюють в учасника за основним місцем роботи, є протиправною та дискримінаційною, такою, що обмежує коло учасників, адже працівники можуть працювати не лише за основним місцем роботи, а й за сумісництвом та за трудовим строковим договором.

Вимагаємо внести зміни в ТД та викласти вимогу наступного змісту:
«Наявність в Учасника персоналу підтвердити шляхом надання сканованих копій з документів, виготовлених з оригіналів трудових книжок (усіх сторінок із записами) або трудових угод або цивільно-правових угод працівників, зазначених у довідці, які працюють в учасника».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2021 11:18
Спрощена закупівля з капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до оголошення визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 3 статті 14 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2021-04-21-005435-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 26 квітня 2021 21:17
Дискримінаційна вимога
У Тендерній документації Ви визначили таку обов’язкову умову: «керівник робіт – не менше 1 особи, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, на підтвердження надати скан-копії документу про освіту та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, в підтвердження надати скановану копію з оригіналу трудової книжки (всі сторінки) та довідку в довільній формі з зазначенням номеру запису трудової книжки в підтвердження відповідно стажу до кадрових вимог відповідно до Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Тобто, Ви вимагаєте в підтвердження стажу 5 років роботи надати скановану копію з оригіналу трудової книжки (всі сторінки), але дана вимога є дискримінаційною, оскільки стаж роботи може також підтверджуватися послужним списком з огляду на наступне.
Відповідно до п. 3 Порядку обчислення стажу державної служби, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 229, послужний список працівника є належним документом для визначення стажу державної служби та підтвердження стажу роботи працівника.
Послужний список – це документ про проходження служби особами рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту.
Крім того, відповідно до статті 17-2 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» обчислення вислуги років для призначення пенсії здійснюється, як правило, за послужним списком особової справи військовослужбовця, особи, яка має право на пенсію за цим Законом.
Відповідно до п. 1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.
За відсутності записів у трудовій книжці трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами, саме такий висновок зробив Верховний Суд у Постанові від 30.09.2019 по адміністративній справі № 638/18467/15-а.
Отже, вимога Замовника щодо підтвердження трудового стажу лише на підставі трудової книжки є протиправною та дискримінаційною по відношенню до інших Учасників, адже трудовий стаж керівника робіт у галузі цивільного захисту у даному випадку доцільно підтверджувати послужним списком. Тому просимо Замовника внести відповідні зміни у Тендерну документацію, а саме: додати до переліку документів, що підтверджують трудовий стаж керівника робіт, окрім трудової книжки, послужний список працівника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2021 11:17
Спрощена закупівля з капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до оголошення визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 3 статті 14 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2021-04-21-005435-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 26 квітня 2021 21:20
Дискримінаційна вимога
У Тендерній документації Ви визначили таку обов’язкову умову: «Надати довідку (довідки) з обслуговуючого банку про відсутність заборгованостей по кредитах та про наявність залишку коштів на рахунку в розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі (довідка (довідки) мають бути видані не раніше дати публікації оголошення про закупівлю)».
Дана вимога Замовника є дискримінаційною та грубо суперечить законодавству у сфері банківської таємниці та конфіденційної інформації юридичної особи з огляду на наступне.
Інформацією є будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Суб'єкт відносин у сфері інформації може вимагати усунення порушень його права та відшкодування майнової і моральної шкоди, завданої такими правопорушеннями (ст. 200 Цивільного кодексу України). Інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація (ст. 21 Закону України "Про інформацію"). Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.
Банківською таємницею, зокрема, є:
1. відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України;
2. операції, які були проведені на користь чи за дорученням клієнта, здійснені ним угоди;
3. фінансово-економічний стан клієнтів;
4. системи охорони банку та клієнтів;
5. інформація про організаційно-правову структуру юридичної особи - клієнта, її керівників, напрями діяльності;
6. відомості стосовно комерційної діяльності клієнтів чи комерційної таємниці, будь-якого проекту, винаходів, зразків продукції та інша комерційна інформація;
7. інформація щодо звітності по окремому банку, за винятком тієї, що підлягає опублікуванню.
Інформація про банки чи клієнтів, що збирається під час проведення банківського нагляду, становить банківську таємницю.
Так, згідно зі статтею 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність»:
інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин із ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.

Відповідно до частини 2 статті 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» вимога відповідного державного органу на отримання інформації, яка містить банківську таємницю, повинна:
1. бути викладена на бланку державного органу встановленої форми;
2. бути надана за підписом керівника державного органу (чи його заступника), скріпленого гербовою печаткою;
3. містити передбачені цим Законом підстави для отримання цієї інформації;
4. містити посилання на норми закону, відповідно до яких державний орган має право на отримання такої інформації.
Крім того, подання даної інформації, а саме «довідок з обслуговуючого банку про відсутність заборгованостей по кредитах та про наявність залишку коштів на рахунку в розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі» жодним чином не може вплинути на прийняття рішення при розгляді пропозиції поданої Учасниками. Проте, Замовник зобов’язує Учасників викласти у відкритий доступ інформацію, яка є банківською та комерційною таємницею, що суперечить законодаству України.
Відповідно до ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Інформація про залишки коштів на рахунках не віднесена до інформації про ціну, інших критеріїв оцінки, технічних умов або кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 і не віднесена до інформації встановленої статтею 17.
Отже, Замовником вимагається надання інформації, яка є банківською таємницею (відповідно до ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність»). У ст. 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» зазначено порядок розкриття та надання інформації, яка становить банківську таємницю.
Надання «довідок з обслуговуючого банку про відсутність заборгованостей по кредитах та про наявність залишку коштів на рахунку в розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі» не впливає на цінову пропозицію та якість виконання робіт Учасником та є конфіденційною інформацією, яка відповідно до чинного законодавства України є такою, що охороняється Законом України.
З огляду на зазначене вище, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, а саме: видалити вимогу щодо надання довідок з обслуговуючого банку про наявність залишку коштів на рахунку в розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2021 11:17
Спрощена закупівля з капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до оголошення визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 3 статті 14 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2021-04-21-005435-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41112700
Дата подання: 27 квітня 2021 12:16
Дискримінаційна вимога
У Тендерній документації Ви визначили код закупівлі, як ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація.
Опрацювавши Єдиний Закупівельний Словник (Дк 021:2015) та законодавство, що регулює тендерні закупівлі, вважаємо, що код закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 для здійснення такого виду робіт як Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації, визначений Вами невірно, оскільки відповідно до Єдиного Закупівельного Словнику (Дк 021:2015) зазначений вид робіт підпадає під код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, так як:
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвиту економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, під час здійснення закупівлі будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд різного функціонального призначення предмет закупівлі визначається замовником за показником другого знака Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17 серпня 2000 року № 507.
Згідно Єдиного Закупівельного Словнику (Дк 021:2015) код закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» належить до розділу «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» та групи «45400000-1 Завершальні будівельні роботи», тобто до робіт будівельного характеру.
Тоді як такий вид робіт як «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації» належить до ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, група 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи.
Так, відповідно до п. 1 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 будівельні роботи – це роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення діючих підприємств, реставрації, капітального ремонту.
Згідно ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", якими дано визначення таких понять як нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт,
реконструкція це перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкту будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, в наслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його технікоекономічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг,
капітальний ремонт це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.

Постанова КМУ "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" від 13 квітня 2011 року № 466 надає роз’яснення, що "будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту".
Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року № 1396: "Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити будівельну діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком". Крім того, відповідно до зазначеного вище Порядку суб’єкти, що проводять будівельну діяльність не здійснюють обслуговування, не займаються встановленням обладнання та об’єктів, або будь-що іншим, а здійснюють лише будівельну діяльність.

Згідно ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначений перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, зокрема, є дві окремі позиції:
- 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та
- 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Такий вид робіт як «ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи" регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, а саме частина 1 передбачає:
"Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є вичерпним, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений/ збільшений. Про подібне йдеться також у статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності".
Відповідно до Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852 роботи протипожежного призначення — це:
• монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту;
• підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем;
• спостерігання за системами протипожежного захисту;
• технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники);
• вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Отже, монтаж пожежної сигналізації, її реконструкція та обслуговування належить до робіт з кодом закупівлі ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи. Такий висновок також випливає із положень ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» та Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852.


По – друге:
Відповідно до Додатку 3 до оголошення «Вимоги до учасника спрощеної закупівлі»
Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів
Інформацію надати у вигляді сканованої довідки щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника* у формі таблиці 1, наведеній нижче. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації у громадських будівлях.
Тобто, Ви вимагаєте надати аналогічні договори з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації у громадських будівлях, які власне відповідають саме коду ДК 021:2015: 45453000-7-.

По-третє:
Відповідно до Додатку 3 до оголошення «Вимоги до учасника спрощеної закупівлі»
Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів
Лист-відгук повинен бути на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника контрагента, адресований замовнику, з інформацією про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт за договором. У листі-відгуку зазначається номер та дата укладеного договору, найменування об’єкту за договором, сума виконаних робіт, інформація про якість, відповідність виконаних робіт проектній документації та умовам договору.

Варто перш за все звернути увагу, що жодним законодавчим актом не регламентовано форму Листа відгуку.
Вимога про те, що Лист відгук має бути адресований Замовнику є прямо дискримінаційною!!!
Якщо виходити з Ваших умов закупівлі, то при кожній участі за існування вимоги, що Лист – відгук має бути адресований замовнику, учасник має звертатися до контрагента, аби той видавав йому лист відгук, це не є нормальною та законною вимогою.
Лист відгук виданий на ім’я учасника є аналогічним документом з Листом відгуком виданим на ім’я замовника.
Яким чином вплине на якість виконання робіт адресат зазначений у листі відгуку?
Це прямо дискримінаційна вимога!!!

Таким чином, здійснивши аналіз тендерної документації, можна неозброєним оком простежити встановлення дискримінаційних умов.
Оскільки зрозуміло, що встановивши:
- код закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 -;
- умову про надання Аналогічного договору на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації у громадських будівлях, тобто саме за кодом ДК 021:2015: 45453000-7;
- умову про надання Листа-відгуку на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника контрагента, адресований замовнику;
Ви в такий спосіб намагаєтесь обмежити коло учасників чи/або створити для себе передумови для можливості відхилення того чи іншого учасника який переможе у закупівлі з більш економічно вигідною ціною, проте матиме аналогічний договір за кодом скажімо ДК 021:2015: 45310000-3.
Все це вказує на лобіювання інтересів конкретного учасника, не виключено, що саме тих учасників про яких згадано у заданих Вам запитаннях.

Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації:
1 . визначивши правильний код закупівлі «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи»;
2 . змінити вимогу про надання аналогічного договору наступним змістом:
Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів
«Інформацію надати у вигляді сканованої довідки щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника* у формі таблиці 1, наведеній нижче. Аналогічним буде вважатись договір з монтажу (встановлення) системи пожежної сигналізації у громадських будівлях.
3. змінити вимогу про надання Листа відгуку наступним змістом: Лист-відгук повинен бути на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника контрагента, адресований учаснику, з інформацією про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт за договором. У листі-відгуку зазначається номер та дата укладеного договору, найменування об’єкту за договором, сума виконаних робіт, інформація про якість, відповідність виконаних робіт проектній документації та умовам договору.

У випадку ігнорування зазначеної вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ, АМКУ та Антикорупційного бюро з метою розслідування даних обставин.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2021 14:50
Спрощена закупівля з капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до оголошення визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 3 статті 14 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2021-04-21-005435-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41112700
Дата подання: 27 квітня 2021 12:17
Дискримінаційна вимога
У Тендерній документації Ви визначили таку обов’язкову умову: «наявність в Учасника персоналу підтвердити шляхом надання сканованих копій з документів, виготовлених з оригіналів трудових книжок (усіх сторінок із записами) або трудових угод або цивільно-правових угод працівників, зазначених у довідці, які працюють в учасника за основним місцем роботи». Така вимога є протиправною та такою, що суперечить вимогам законодавства України та практиці Антимонопольного комітету України з огляду на наступне.
Чинне законодавство не обмежує громадян ані у виборі місця працевлаштування, ані в кількості місць роботи. Так, працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної та творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному чи одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін (ч. 2 ст. 21 КЗпП). Це дає можливість працівникам, окрім основного трудового договору, укладати трудові договори про роботу за сумісництвом.
Сумісництво — це виконання, крім своєї основної, іншої роботи на умовах трудового договору. Сумісництво — це виконання працівником, крім основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому чи іншому підприємстві (установі, організації) або в громадянина.
Пунктом 3 ст. 64 Господарського кодексу України визначено, що підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Чинним законодавством України чітко визначено поняття «робота за сумісництвом». Пунктом 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту та Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58 визначено, що на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.
Сумісництвом вважається виконання працівником, крім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому ж або іншому підприємстві, в установі, організації або у громадянина (підприємця, приватної особи) за наймом. Для роботи за сумісництвом згоди власника або уповноваженого ним органу за місцем основної роботи не потрібно, як це передбачено Положенням про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженим Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України 28.06.1993 N 43.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на практику Антимонопольного комітету України у подібних питаннях щодо роботи працівника за сумісництвом та за трудовим договором, а саме: Рішення Антимонопольного комітету України №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 за тендерною закупівлею № UA-2020-05-06-000306-c.b1, а саме :
«3. Скаржник зазначає, що згідно із вимогами Документації, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.1 Довідка, що подається у формі сканованого документа у довільній формі, що містить інформацію про наявність експертів технічних з промислової безпеки не менше 4 (чотирьох) працівників з наданням копій трудових книжок. Працівники повинні перебувати на постійному місці роботи. Скаржник вважає що Замовником висунуті дискримінаційні вимоги щодо надання копій трудових книжок та вимоги щодо перебування працівників на постійному місці роботи. Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників: - штатні працівники, - зовнішніх сумісники - працюючі за цивільно-правовими договорами. Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Скаржника і тих суб'єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності працівників які перебувають на постійному місці роботи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовником вчинено порушення, які можуть бути усунені шляхом внесення відповідних до Документації.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи наведене в мотивувальній частині цього рішення, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до Документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.»
Отже, вимога Замовника щодо надання сканованих копій з документів, виготовлених з оригіналів трудових книжок (усіх сторінок із записами) або трудових угод або цивільно-правових угод працівників, зазначених у довідці, які працюють в учасника за основним місцем роботи, є протиправною та дискримінаційною, такою, що обмежує коло учасників, адже працівники можуть працювати не лише за основним місцем роботи, а й за сумісництвом та за трудовим строковим договором.

Вимагаємо внести зміни в ТД та викласти вимогу наступного змісту:
«Наявність в Учасника персоналу підтвердити шляхом надання сканованих копій з документів, виготовлених з оригіналів трудових книжок (усіх сторінок із записами) або трудових угод або цивільно-правових угод працівників, зазначених у довідці, які працюють в учасника».


У випадку ігнорування зазначеної вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ, АМКУ та Антикорупційного бюро з метою розслідування даних обставин.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2021 14:51
Спрощена закупівля з капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до оголошення визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 3 статті 14 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2021-04-21-005435-a.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41112700
Дата подання: 27 квітня 2021 12:18
Дискримінаційна вимога
У Тендерній документації Ви визначили таку обов’язкову умову: «керівник робіт – не менше 1 особи, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, на підтвердження надати скан-копії документу про освіту та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, в підтвердження надати скановану копію з оригіналу трудової книжки (всі сторінки) та довідку в довільній формі з зазначенням номеру запису трудової книжки в підтвердження відповідно стажу до кадрових вимог відповідно до Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Тобто, Ви вимагаєте в підтвердження стажу 5 років роботи надати скановану копію з оригіналу трудової книжки (всі сторінки), але дана вимога є дискримінаційною, оскільки стаж роботи може також підтверджуватися послужним списком з огляду на наступне.
Відповідно до п. 3 Порядку обчислення стажу державної служби, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 229, послужний список працівника є належним документом для визначення стажу державної служби та підтвердження стажу роботи працівника.
Послужний список – це документ про проходження служби особами рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту.
Крім того, відповідно до статті 17-2 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» обчислення вислуги років для призначення пенсії здійснюється, як правило, за послужним списком особової справи військовослужбовця, особи, яка має право на пенсію за цим Законом.
Відповідно до п. 1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.
За відсутності записів у трудовій книжці трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами, саме такий висновок зробив Верховний Суд у Постанові від 30.09.2019 по адміністративній справі № 638/18467/15-а.
Отже, вимога Замовника щодо підтвердження трудового стажу лише на підставі трудової книжки є протиправною та дискримінаційною по відношенню до інших Учасників, адже трудовий стаж керівника робіт у галузі цивільного захисту у даному випадку доцільно підтверджувати послужним списком.
Вимагаємо внести відповідні зміни у Тендерну документацію, а саме: додати до переліку документів, що підтверджують трудовий стаж керівника робіт, окрім трудової книжки, послужний список працівника.
У випадку ігнорування зазначеної вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ, АМКУ та Антикорупційного бюро з метою розслідування даних обставин.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2021 14:51
Спрощена закупівля з капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до оголошення визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 3 статті 14 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2021-04-21-005435-a.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41112700
Дата подання: 27 квітня 2021 12:19
Дискримінаційна вимога
У Тендерній документації Ви визначили таку обов’язкову умову: «Надати довідку (довідки) з обслуговуючого банку про відсутність заборгованостей по кредитах та про наявність залишку коштів на рахунку в розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі (довідка (довідки) мають бути видані не раніше дати публікації оголошення про закупівлю)».
Дана вимога Замовника є дискримінаційною та грубо суперечить законодавству у сфері банківської таємниці та конфіденційної інформації юридичної особи з огляду на наступне.
Інформацією є будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Суб'єкт відносин у сфері інформації може вимагати усунення порушень його права та відшкодування майнової і моральної шкоди, завданої такими правопорушеннями (ст. 200 Цивільного кодексу України). Інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація (ст. 21 Закону України "Про інформацію"). Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.
Банківською таємницею, зокрема, є:
1. відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України;
2. операції, які були проведені на користь чи за дорученням клієнта, здійснені ним угоди;
3. фінансово-економічний стан клієнтів;
4. системи охорони банку та клієнтів;
5. інформація про організаційно-правову структуру юридичної особи - клієнта, її керівників, напрями діяльності;
6. відомості стосовно комерційної діяльності клієнтів чи комерційної таємниці, будь-якого проекту, винаходів, зразків продукції та інша комерційна інформація;
7. інформація щодо звітності по окремому банку, за винятком тієї, що підлягає опублікуванню.
Інформація про банки чи клієнтів, що збирається під час проведення банківського нагляду, становить банківську таємницю.
Так, згідно зі статтею 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність»:
інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин із ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.

Відповідно до частини 2 статті 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» вимога відповідного державного органу на отримання інформації, яка містить банківську таємницю, повинна:
1. бути викладена на бланку державного органу встановленої форми;
2. бути надана за підписом керівника державного органу (чи його заступника), скріпленого гербовою печаткою;
3. містити передбачені цим Законом підстави для отримання цієї інформації;
4. містити посилання на норми закону, відповідно до яких державний орган має право на отримання такої інформації.
Крім того, подання даної інформації, а саме «довідок з обслуговуючого банку про відсутність заборгованостей по кредитах та про наявність залишку коштів на рахунку в розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі» жодним чином не може вплинути на прийняття рішення при розгляді пропозиції поданої Учасниками. Проте, Замовник зобов’язує Учасників викласти у відкритий доступ інформацію, яка є банківською та комерційною таємницею, що суперечить законодаству України.
Відповідно до ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Інформація про залишки коштів на рахунках не віднесена до інформації про ціну, інших критеріїв оцінки, технічних умов або кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 і не віднесена до інформації встановленої статтею 17.
Отже, Замовником вимагається надання інформації, яка є банківською таємницею (відповідно до ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність»). У ст. 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» зазначено порядок розкриття та надання інформації, яка становить банківську таємницю.
Надання «довідок з обслуговуючого банку про відсутність заборгованостей по кредитах та про наявність залишку коштів на рахунку в розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі» не впливає на цінову пропозицію та якість виконання робіт Учасником та є конфіденційною інформацією, яка відповідно до чинного законодавства України є такою, що охороняється Законом України.
З огляду на зазначене вище, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, а саме: видалити вимогу щодо надання довідок з обслуговуючого банку про наявність залишку коштів на рахунку в розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі.
У випадку ігнорування зазначеної вимоги будемо змушені звернутися до ДАСУ, АМКУ та Антикорупційного бюро з метою розслідування даних обставин.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2021 14:51
Спрощена закупівля з капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до оголошення визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 3 статті 14 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 540 353,63
UAH з ПДВ
540 353,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 11:17
Електронний підпис
29 квітня 2021 11:15
5.Кошторис.rar
29 квітня 2021 11:15
4.Установчі та інше.rar
29 квітня 2021 11:15
3.Довідки, листи.rar
29 квітня 2021 11:15
2.Стаття 16.rar
29 квітня 2021 11:15
1.Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#43252349
Переможець 540 353,63
UAH з ПДВ
11 травня 2021 16:57

Документи

11 травня 2021 16:57
Протокол 30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2021 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#43252349
540 353,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2021 16:57
Протокол 30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2021 14:54
ДУ 1.pdf зміни до договору
09 серпня 2021 14:49
67.pdf укладений
21 травня 2021 15:41

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 серпня 2021 09:48
132 632,29 UAH UA728201720344291025100020902
УКБ БМР
UA083052990000026008020105463
ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
Оплачений
11 серпня 2021 09:50
303 652,27 UAH UA728201720344291025100020902
УКБ БМР
UA083052990000026008020105463
ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни, покращення якості предмета закупівлі/
Номер договору про закупівлю: 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2021 — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 436 284,56
UAH