Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
168 000,00 UAH
UA-2021-04-21-005388-c ● 0f21f1f1716a49afbb8e8ed8301e3652
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 02008951 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а |
Контактна особа: |
Наталія Миколаївна Кольба +380532609579,+380532609579 pokod.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2021 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 168 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Медичні відходи категорії В (небезпечні медичні відходи) предмети, забруднені кров’ю та іншими біологічними рідинами після знезараження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
250 кілограми
Використані медичні інструменти (голки, скальпеля, їх леза, предметні скельця, вазофікси, піпетки, ланцети тощо), після знезараження.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
500 кілограми
Шприці та системи використані після знезараження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
650 кілограми
Цистостатики, таргентні препарати, колоностимулюючі і імунотерапевтичні препарати.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 7 банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2021 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2021 15:56 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція).docx |
23 квітня 2021 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2021 15:56 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-21-005388-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 22 квітня 2021 12:02
Замовник встановлює дискримінаційні вимоги, які обмежують коло Учасників та призводять до обмеження кола Учасників
Відповідно до п.4. Розділу 2 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі UA-2021-04-21-005388-c, Замовник встановлює наступну вимогу до Учасників, а саме: Виконавець зобов’язаний протягом 2 годин, з моменту отримання заявки забезпечити Замовника необхідною тарою (пластикові мішки), та вчасно забезпечити вивіз небезпечних відходів, 2 рази на тиждень. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та чинного Законодавства не існує обов'язкової умови для суб'єктів господарювання, які провадять діяльність із небезпечними відходами, щодо забезпечення тарою Замовника САМЕ на протязі 2х годин. А отже, Замовник, повністю усвідомлюючи свої дії, встановлює дискримінаційну вимогу для зазначеної вище Закупівлі. Таким чином, обмежуючи коло Учасників. Відповідно до ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до п.5 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наголосимо, що З 9 листопада 2020 року планові госпіталізації заборонені — лікарні прийматимуть ургентних хворих. Пунктом 14.5 Постанови передбачено, що на території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), де встановлено «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки (на всій території України діє саме «помаранчевий» рівень небезпеки), додатково до протиепідемічних обмежень, передбачених для «зеленого» та «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, забороняється проведення закладами охорони здоров’я планових заходів із госпіталізації. Також на сьогодні заборонені планові операції, а отже, відсутня велика кількість відходів, які будуть залишатися на території мед.закладу.
Вимагаємо видалити із тексту Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Дискримінаційну вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Наголосимо, що З 9 листопада 2020 року планові госпіталізації заборонені — лікарні прийматимуть ургентних хворих. Пунктом 14.5 Постанови передбачено, що на території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), де встановлено «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки (на всій території України діє саме «помаранчевий» рівень небезпеки), додатково до протиепідемічних обмежень, передбачених для «зеленого» та «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, забороняється проведення закладами охорони здоров’я планових заходів із госпіталізації. Також на сьогодні заборонені планові операції, а отже, відсутня велика кількість відходів, які будуть залишатися на території мед.закладу.
Вимагаємо видалити із тексту Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Дискримінаційну вимогу!
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2021 15:18
По-першому питанню повідомляємо, що при формуванні технічного завдання буда допущена технічна помилка (описка). Таким чином, керуючись ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» будуть внесені відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
По-другому питанню повідомляємо, що відповідно до рішення Регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Полтавської області № 8/2021 від 13.04.2021 р. з 00 год 00 хв. 15 квітня 2021 р. на території Полтавської області забороняється проведення планових заходів з госпіталізації, крім: надання медичної допомоги у спеціалізованих відділеннях закладів охорони здоров'я пацієнтам з онкологічними захворюваннями.
По-другому питанню повідомляємо, що відповідно до рішення Регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Полтавської області № 8/2021 від 13.04.2021 р. з 00 год 00 хв. 15 квітня 2021 р. на території Полтавської області забороняється проведення планових заходів з госпіталізації, крім: надання медичної допомоги у спеціалізованих відділеннях закладів охорони здоров'я пацієнтам з онкологічними захворюваннями.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
59 300,00
UAH з ПДВ
|
59 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
88 800,00
UAH з ПДВ
|
86 256,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" |
132 000,00
UAH з ПДВ
|
86 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО НОВА" |
100 800,00
UAH з ПДВ
|
86 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Переможець |
59 300,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2022 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 12:32
|
Додаткова угода №3 (20 %).pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 21:08
|
ДУ продовження.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 20:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 15:36
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 17:05
|
Договір ТОВ А-ЕНЕРГО.pdf | укладений |
31 травня 2021 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ( зі змінами) внести зміни до Договору №326 від «31» травня 2021р.: 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та зменшити суму договору на 30,80 грн. (тридцять грн. 80 коп.) 2. Внести зміни до п. 3.1 Договору виклавши його в наступній редакції: «3.1. Сума договору складає: 59 269,20 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч двісті шістдесят дев’ять гривень 20 копійок), в.ч. ПДВ 5 609,20 грн.» 3. Внести зміни до Додатку №1 до договору №326 від «31» травня 2021р. та викласти його в новій редакції (Додаток №1 до Додаткової угоди №1 до договору №326 від «31» травня 2021р.) |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 р., а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до «31» березня 2022 р. Пункт 7.1 Договору викласти в наступній редакції: " 7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2022 р., а в частині проведення розрахунків, до повного виконання договірних зобов’язань Замовником." |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року Сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 11 784,00 грн. (Одинадцять тисяч сімсот вісімдесят чотири грн. 00 коп. ), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 2. Внести зміни до п. 3.1 Договору виклавши його в наступній редакції: «3.1. Сума договору складає: 71 053,20 грн. (сімдесят одна тисяча п’ятдесят три грн. 20 коп.), в.ч. ПДВ 7 573,20 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |