Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
168 000,00 UAH
UA-2021-04-21-005388-c 0f21f1f1716a49afbb8e8ed8301e3652
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Миколаївна Кольба

+380532609579
+380532609579
pokod.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 02008951
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Контактна особа: Наталія Миколаївна Кольба
+380532609579,+380532609579
pokod.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2021 17:00
Початок аукціону: 11 травня 2021 11:29
Очікувана вартість: 168 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Медичні відходи категорії В (небезпечні медичні відходи) предмети, забруднені кров’ю та іншими біологічними рідинами після знезараження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
250 кілограми
Використані медичні інструменти (голки, скальпеля, їх леза, предметні скельця, вазофікси, піпетки, ланцети тощо), після знезараження.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
500 кілограми
Шприці та системи використані після знезараження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
650 кілограми
Цистостатики, таргентні препарати, колоностимулюючі і імунотерапевтичні препарати.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 7 банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-21-005388-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 22 квітня 2021 12:02
Замовник встановлює дискримінаційні вимоги, які обмежують коло Учасників та призводять до обмеження кола Учасників
Відповідно до п.4. Розділу 2 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі UA-2021-04-21-005388-c, Замовник встановлює наступну вимогу до Учасників, а саме: Виконавець зобов’язаний протягом 2 годин, з моменту отримання заявки забезпечити Замовника необхідною тарою (пластикові мішки), та вчасно забезпечити вивіз небезпечних відходів, 2 рази на тиждень. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та чинного Законодавства не існує обов'язкової умови для суб'єктів господарювання, які провадять діяльність із небезпечними відходами, щодо забезпечення тарою Замовника САМЕ на протязі 2х годин. А отже, Замовник, повністю усвідомлюючи свої дії, встановлює дискримінаційну вимогу для зазначеної вище Закупівлі. Таким чином, обмежуючи коло Учасників. Відповідно до ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до п.5 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наголосимо, що З 9 листопада 2020 року планові госпіталізації заборонені — лікарні прийматимуть ургентних хворих. Пунктом 14.5 Постанови передбачено, що на території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), де встановлено «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки (на всій території України діє саме «помаранчевий» рівень небезпеки), додатково до протиепідемічних обмежень, передбачених для «зеленого» та «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, забороняється проведення закладами охорони здоров’я планових заходів із госпіталізації. Також на сьогодні заборонені планові операції, а отже, відсутня велика кількість відходів, які будуть залишатися на території мед.закладу.
Вимагаємо видалити із тексту Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Дискримінаційну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2021 15:18
По-першому питанню повідомляємо, що при формуванні технічного завдання буда допущена технічна помилка (описка). Таким чином, керуючись ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» будуть внесені відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
По-другому питанню повідомляємо, що відповідно до рішення Регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Полтавської області № 8/2021 від 13.04.2021 р. з 00 год 00 хв. 15 квітня 2021 р. на території Полтавської області забороняється проведення планових заходів з госпіталізації, крім: надання медичної допомоги у спеціалізованих відділеннях закладів охорони здоров'я пацієнтам з онкологічними захворюваннями.

Документи подані скаржником

22 квітня 2021 12:02
вимога Полтава.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2021 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 59 300,00
UAH з ПДВ
59 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 88 800,00
UAH з ПДВ
86 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" 132 000,00
UAH з ПДВ
86 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО НОВА" 100 800,00
UAH з ПДВ
86 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2021 22:04
Електронний підпис
06 травня 2021 22:02
фото пакеты.jpg
06 травня 2021 22:02
Сертифікати ISO-2.pdf
06 травня 2021 22:02
Сертифікати ISO-1.pdf
06 травня 2021 22:02
Свідоцтво ДОПНВ.PDF
06 травня 2021 22:02
Наказ на директора.PDF
06 травня 2021 22:02
комерційна.pdf
06 травня 2021 22:02
захист довкілля.pdf
06 травня 2021 22:02
Документи пакети.pdf
06 травня 2021 22:02
довідка спецтранспорт.pdf
06 травня 2021 22:02
атестат производства.pdf

Публічні документи

07 травня 2021 12:57
Електронний підпис
07 травня 2021 12:52
Зразки тари.pdf
07 травня 2021 12:52
ТУ Екосінтезполімер.pdf

Публічні документи

06 травня 2021 19:45
Електронний підпис
06 травня 2021 19:45
ISO 9001-2015 2.pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
ISO 9001-2015 2.pdf
06 травня 2021 19:45
ISO 9001-2015 1.pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
ISO 9001-2015 1.pdf
06 травня 2021 19:45
ISO 14001-2015 пов.з відх.pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
ISO 14001-2015 пов.з відх.pdf
06 травня 2021 19:45
ISO 14001-2015 2.pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
ISO 14001-2015 2.pdf
06 травня 2021 19:45
Фото пакет (1).jpg.p7s
06 травня 2021 19:45
Фото пакет (1).jpg
06 травня 2021 19:45
Сертифікат Грінь А.Ю.pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
Сертифікат Грінь А.Ю.pdf
06 травня 2021 19:45
серт степанов.pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
серт степанов.pdf
06 травня 2021 19:45
посв степанов.pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
посв степанов.pdf
06 травня 2021 19:45
ОП Щекалев.pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
ОП Щекалев.pdf
06 травня 2021 19:45
ОП Бондаренко.pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
ОП Бондаренко.pdf
06 травня 2021 19:45
Додаток 2.pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
Додаток 2.pdf
06 травня 2021 19:45
Декларация 2 титул (1).pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
Декларация 2 титул (1).pdf
06 травня 2021 19:45
Декларация 1 титул (1).pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
Декларация 1 титул (1).pdf
06 травня 2021 19:45
Витяг Укртрансбезпека.pdf
06 травня 2021 19:45
45 Сертификат_Щекалев_.JPG
06 травня 2021 19:45
2021 MAN.pdf.p7s
06 травня 2021 19:45
2021 MAN.pdf

Публічні документи

06 травня 2021 16:29
Електронний підпис
06 травня 2021 16:24
Фото тари.jpg
06 травня 2021 16:24
Техпаспорт.pdf
06 травня 2021 16:24
Сертифікат якості WMF3345.pdf
06 травня 2021 16:24
Сертифікат ISO 14001.pdf
06 травня 2021 16:24
Сертифікат ISO 14001 укр.pdf
06 травня 2021 16:24
сертификат2013-2015.pdf
06 травня 2021 16:24
Протокол СЕС.pdf
06 травня 2021 16:24
Проект договору.pdf
06 травня 2021 16:24
Марзеева висновок ТУ.JPG
06 травня 2021 16:24
Ліцензія ЕКО НОВА.pdf
06 травня 2021 16:24
Копія Статуту.pdf
06 травня 2021 16:24
Комерційна пропозиція.pdf
06 травня 2021 16:24
Договір перевезення.pdf
06 травня 2021 16:24
Гигиена_НТЦ_копiя2.jpg
06 травня 2021 16:24
Гигиена_НТЦ_копiя2.jpg
06 травня 2021 16:24
Гигиена_НТЦ_копiя1_light.jpg
06 травня 2021 16:24
Висновок СЕС Флеш-Р 2019.pdf
06 травня 2021 16:24
Атестат_виробництва.jpg
06 травня 2021 16:24
Reyestr_licenziativ_27__01__2021 .xlsx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ"

ТОВ "ЕКО НОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 59 300,00
UAH з ПДВ
18 травня 2021 17:08

Документи

18 травня 2021 17:08
Електронний підпис
18 травня 2021 17:06
Протокол №30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2021 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
59 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2021 17:08
Електронний підпис
18 травня 2021 17:06
Протокол №30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2022 17:08
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 12:32
Додаткова угода №3 (20 %).pdf зміни до договору
16 лютого 2022 12:31
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 21:08
ДУ продовження.pdf зміни до договору
04 січня 2022 20:57
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 15:36
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 17:05
Договір ТОВ А-ЕНЕРГО.pdf укладений
31 травня 2021 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ( зі змінами) внести зміни до Договору №326 від «31» травня 2021р.: 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та зменшити суму договору на 30,80 грн. (тридцять грн. 80 коп.) 2. Внести зміни до п. 3.1 Договору виклавши його в наступній редакції: «3.1. Сума договору складає: 59 269,20 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч двісті шістдесят дев’ять гривень 20 копійок), в.ч. ПДВ 5 609,20 грн.» 3. Внести зміни до Додатку №1 до договору №326 від «31» травня 2021р. та викласти його в новій редакції (Додаток №1 до Додаткової угоди №1 до договору №326 від «31» травня 2021р.)
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 р., а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до «31» березня 2022 р. Пункт 7.1 Договору викласти в наступній редакції: " 7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2022 р., а в частині проведення розрахунків, до повного виконання договірних зобов’язань Замовником."
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року Сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 11 784,00 грн. (Одинадцять тисяч сімсот вісімдесят чотири грн. 00 коп. ), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 2. Внести зміни до п. 3.1 Договору виклавши його в наступній редакції: «3.1. Сума договору складає: 71 053,20 грн. (сімдесят одна тисяча п’ятдесят три грн. 20 коп.), в.ч. ПДВ 7 573,20 грн.»
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2021 — 30 березня 2022
Сума оплати за договором: 71 053,20
UAH