Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи («Капітальний ремонт(встановлення) /Системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях Обіточненської загальноосвітньої школи І-ІІІ Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області; адреса : Запорізька область, Чернігівський район,с.Обіточне, вул.Миру,37б»)
Очікувана вартість
491 591,00 UAH
UA-2021-04-21-002739-a ● 4aa84430691541c89939bae80fb3d470
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чернігівської селищної ради Бердянського району Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 41832850 |
Місцезнаходження: | 71202, Україна , Запорізька обл., Чернігівка, вул. Соборна, 412а |
Контактна особа: |
Руденко Тетяна Юріївна +380614091868 pub.zak.vo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2021 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 13:22 |
Очікувана вартість: | 491 591,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 457,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Основні вимоги до забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України (для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992) та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати на визначений рахунок, протягом двох робочих днів, за першою письмовою вимогою та одночасним підтвердженням письмово, що Учасник не виконав свої зобов’язання, що передбачаються його пропозицією, у обумовлених випадках. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляється замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2457 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до Додатку 6 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт(встановлення) /Системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях Обіточненської загальноосвітньої школи І-ІІІ Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області; адреса : Запорізька область, Чернігівський район,с.Обіточне, вул.Миру,37б»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 квітня 2021 18:07
Дата відповіді: 28 квітня 2021 12:05
Шановнрий Замовнику! В оприлюдненому Оголошенні встановлена вимога до учасників надати в складі пропозиції Сертифікат SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності . Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Є нормативно-правова база України, яка чітко обумовлює, що потрібно для надання послуг з виконання робіт протипожежного призначення і Ви не маєте права перевищувати ці вимоги. Звертаємо Вашу увагу, що отримання вищезазначених сертифікатив є добровільною справою кожного підприємства і їх отримання не передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Просимо Вас прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Дякуємо звернення. Протягом доби будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо звернення. Протягом доби будуть внесені відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-21-002739-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОЖЗАХИСТ-2006", Код ЄДРПОУ:34535681
Дата подання: 30 квітня 2021 13:20
Дата подання: 30 квітня 2021 13:20
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2021 10:46
рішення від 05.05.2021 № 9779 + лист Замовнику та запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 10:45
інформація перенесення від 18.05.2021 № 8675.pdf
Дата публікації: 19 травня 2021 14:40
інформація про резолютивну частині рішення від 28.05.2021 № 11832.pdf
Дата публікації: 31 травня 2021 17:19
рішення від 28.05.2021 № 11832.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 22:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» на виконання рішення Антимонопольного комітету України №11832-р/пк-пз від 28.05.2021 внесено зміни до Тендерної документації та додатків до неї процедури закупівлі UA-2021-04-21-002739-a ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи («Капітальний ремонт(встановлення) /Системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях Обіточненської загальноосвітньої школи І-ІІІ Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області; адреса : Запорізька область, Чернігівський район,с.Обіточне, вул.Миру,37б»)
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2021 09:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
371 509,57
UAH з ПДВ
|
371 509,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
472 215,10
UAH з ПДВ
|
472 215,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" |
491 589,82
UAH з ПДВ
|
491 589,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Відхилено |
371 509,57
UAH з ПДВ
|
29 червня 2021 16:51
|
|
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" #42764588 |
Переможець |
472 215,10
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 15:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2021 11:37
|
Обіточне.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 11:50
|
_ 1 до _135.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 14:31
|
Договір 135 | укладений |
22 липня 2021 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 135 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 135 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |