Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція теплового пункту адмінбудинку НЕК "Укренерго" по вул. Симона Петлюри, 25 (інв. № 942/1) 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
2 583 333,00 UAH
UA-2021-04-21-002105-b 7b0a2a48045f46d18df5e64aa9fb3205
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костенко Оксана Вікторівна

+380442383741 Kostenko.O@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Костенко Оксана Вікторівна
+380442383741
Kostenko.O@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2021 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2021 12:00
Початок аукціону: 07 травня 2021 11:49
Очікувана вартість: 2 583 333,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 833,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді безвідкличної електронної банківської гарантії, оформленої за формою згідно Додатку 5 до цього оголошення, яка надається одночасно з поданням пропозиції. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової (субсидіарної) відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 12916 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку). Завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО»

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація, що вимагається пунктами 3, 11, 12 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у файлі з оголошенням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція теплового пункту адмінбудинку НЕК "Укренерго" по вул. Симона Петлюри, 25 (інв. № 942/1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перерахування попередньої оплати в розмірі не більше 20 % (двадцяти відсотків) від вартості Обладнання, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Аванс 25 Банківські 20
Виконання робіт Подальшої оплати за Обладнання (після поставки Підрядником Обладнання на суму не менше сплаченого авансу) протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Обладнання, з врахуванням суми Оплата за виконані будівельні роботи протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3). Оплата за виконані проектні роботи протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проектні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та) наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт). Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення пропозиції визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції у вигляді безвідкличної електронної банківської гарантії, оформленої за формою згідно Додатку 5 до цього оголошення, яка надається одночасно з поданням пропозиції. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової (субсидіарної) відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.

Сума забезпечення: 12916 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку). Завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО»
21 квітня 2021 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 15:38
Титульна сторінка 01_202270_Оголошення_тепловий_пункт.pdf
21 квітня 2021 15:38
01_202270_Оголошення_тепловий_пункт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Немає в тендерній документації відомості об'ємів робіт та технічних характеристик модульних блоків заводської готовності ІТП
Дата подання: 22 квітня 2021 08:20
Дата відповіді: 22 квітня 2021 14:48
Прохання підвісити в систему проект та відомість об'ємів робіт.Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, Вас, що матеріалами проекту можливо ознайомитись за посиланням вказаному в п.2.1. Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: http://files.ua.energy/tenders/tz/2021/2021_202270.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2021 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО" 2 291 666,67
UAH
2 291 666,67
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" 2 490 000,00
UAH
2 464 166,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АВІС-ПРОМ" 2 505 833,00
UAH
2 479 999,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 травня 2021 11:24
Електронний підпис
05 травня 2021 11:22
6. Паспорт.pdf
05 травня 2021 11:22
9.1 Аналогічні договори.pdf
05 травня 2021 11:22
2. Ліцензія.pdf
05 травня 2021 11:22
7.1 Посвідчення.pdf
05 травня 2021 11:22
Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2021 11:22
1. Статут.pdf
05 травня 2021 11:22
8. Обладнання.pdf
05 травня 2021 11:22
5. Виписка ЄДР.pdf
05 травня 2021 11:22
10. Банківська гарантія.pdf
05 травня 2021 11:22
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 травня 2021 11:22
3. Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

30 квітня 2021 17:45
Електронний підпис
30 квітня 2021 17:43
Протокол Н1.7Z
30 квітня 2021 17:43
Витяг із Статут1.7z
30 квітня 2021 17:43
05.4 Ліцензія.pdf
30 квітня 2021 17:43
Банківська ліцензі1.7z
30 квітня 2021 17:43
05.1 Статут.pdf
30 квітня 2021 17:43
Гарантія 5350-21.7z
30 квітня 2021 17:43
Лист для клієнті1.7z
30 квітня 2021 17:43
0 Пропозиція.pdf
30 квітня 2021 17:43
03.1-1 Оборотно-сальдова.pdf
30 квітня 2021 17:43
Наказ Фролова Ю.1.7Z

Публічні документи

30 квітня 2021 18:06
Електронний підпис
30 квітня 2021 17:50
сальдо.pdf.p7s
30 квітня 2021 17:50
сальдо.pdf
30 квітня 2021 17:50
працівники.rar.p7s
30 квітня 2021 17:50
працівники.rar
30 квітня 2021 17:50
аналогічні договора.rar.p7s
30 квітня 2021 17:50
аналогічні договора.rar
30 квітня 2021 17:50
re__.zip
30 квітня 2021 17:50
10 коригування.pdf.p7s
30 квітня 2021 17:50
10 коригування.pdf
30 квітня 2021 17:50
9 аналогічні Договора.pdf
30 квітня 2021 17:50
8 працівники.pdf.p7s
30 квітня 2021 17:50
8 працівники.pdf
30 квітня 2021 17:50
7 МТБ.pdf.p7s
30 квітня 2021 17:50
7 МТБ.pdf
30 квітня 2021 17:50
6 Погодження з ТЗ.pdf.p7s
30 квітня 2021 17:50
6 Погодження з ТЗ.pdf
30 квітня 2021 17:50
5 згода з проектом.pdf.p7s
30 квітня 2021 17:50
5 згода з проектом.pdf
30 квітня 2021 17:50
4 відсутність підстав.pdf
30 квітня 2021 17:50
3 відсутність підстав.pdf
30 квітня 2021 17:50
2 субпідрядники.pdf.p7s
30 квітня 2021 17:50
2 субпідрядники.pdf
30 квітня 2021 17:50
1 пропозиція.pdf.p7s
30 квітня 2021 17:50
1 пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АВІС-ПРОМ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"
#43325851
Відхилено 2 291 666,67
UAH
14 травня 2021 15:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
#33439880
Переможець 2 464 166,00
UAH
20 травня 2021 12:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2021 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
#33439880
2 464 166,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 10:27
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 10:05
ДУ№2 до Договору №01-202270-21_Енерго-Інвест.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 10:05
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 15:33
ДУ №1 до Договору № 01-202270-21 Енерго Інвест.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 15:33
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 14:15
01-202270-21 від 07.06.21.pdf укладений
07 червня 2021 14:09
01-202270-21 від 07.06.21.p7s укладений
07 червня 2021 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-202270-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-202270-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 721 500,23
UAH (в тому числі ПДВ 453 583,37 UAH)