Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (монітори, системні блоки, багатофункціональні пристрої - лазерні, комплекти - клавіатура + миша)
Очікувана вартість
616 830,00 UAH
UA-2021-04-21-001963-a ● 20f8c358e3d345458c5d39fdcb854ada
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 38571999 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова, 38 |
Контактна особа: |
Гудзь Алла 380459795212, imc.pmsd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2021 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 616 830,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 084,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 штуки
ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітор 21,5")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітор 34")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
18 штуки
ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Системний блок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
73 штуки
ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комплект (миша+ клавіатура)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
16 штуки
ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій - лазерний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Покупцем на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної (по партійно, за запитом Покупця) шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець сплачує вартість Товару протягом 10 календарних днів з дати поставки Товару. Датою поставки Товару є дата підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 9 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 14:29 |
Перелік змін.docx | |
22 квітня 2021 14:27 |
ДОДАТОК 4.docx | |
22 квітня 2021 14:25 |
ТД зі змінами Комп’ютерне обладнання ВТ.docx | |
21 квітня 2021 11:28 |
ДОДАТОК 5.docx |
22 квітня 2021 14:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2021 14:29 |
Перелік змін.docx
|
|||
22 квітня 2021 14:27 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
22 квітня 2021 14:25 |
ТД зі змінами Комп’ютерне обладнання ВТ.docx
|
|||
21 квітня 2021 11:28 |
ДОДАТОК 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-21-001963-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 21 квітня 2021 17:50
Дискримінаційні вимоги монітор
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики монітору підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Samsung 21,5" S22F350F. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 квітня 2021 14:46
Щановний Учасник! Розглянувши вашу вимогу, було внесено зміни до Тендерної документації шляхом затвердження та оприлюднення нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї) та перелік змін, що вносяться.
Також повідомляємо, що розглянемо пропозиції з кращими технічними характеристиками Монітору.
Також повідомляємо, що розглянемо пропозиції з кращими технічними характеристиками Монітору.
Номер вимоги: UA-2021-04-21-001963-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 21 квітня 2021 17:51
Дискримінаційні вимоги БФП
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики Багатофункціонального пристрою підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Canon MF237w. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 квітня 2021 14:45
Щановний Учасник! Розглянувши вашу вимогу, було внесено зміни до Тендерної документації шляхом затвердження та оприлюднення нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї) та перелік змін, що вносяться.
Також повідомляємо, що розглянемо пропозиції з кращими технічними характеристиками Багатофункціонального пристрою.
Також повідомляємо, що розглянемо пропозиції з кращими технічними характеристиками Багатофункціонального пристрою.
Номер вимоги: UA-2021-04-21-001963-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС”, Код ЄДРПОУ:38606130
Дата подання: 22 квітня 2021 17:49
Зміни в ТД
Шановний замовнику, Рекомендуємо в тендерній документації встановити вимогу надання Авторизаційного листа на Багатофункціональні пристрої та системні блоки від виробника або його офіційного представника в Україні щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування та відповідності запропонованого Товару вимогам Замовника та номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro, для запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, що ввезена на територію України незаконним шляхом, а також постачання неякісної продукції.
Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, що ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах.
Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України.
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки необхідного товару.
Розгорнути
Згорнути
Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, що ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах.
Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України.
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить). Право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки необхідного товару.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2021 10:50
Шановний Учасник! Дякуємо за ваші рекомендації. При оголошенні наступних закупівель будуть враховані ваші рекомендації. Проте повідомляємо що на сьогодні комунальне некомерційне підприємство" Ірпінський міський центр первинної медико санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області не є бюджетною установою та в свою чергу керується Господарським кодексом України.
Номер вимоги: UA-2021-04-21-001963-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА, Код ЄДРПОУ:3055614261
Дата подання: 26 квітня 2021 19:00
ЗМІНИ В ТД
Шановний замовник, Ви вказали конкретний розмір корпусу Системного блоку, що суттєво звужує кількість потенційних учасників. Просимо внести зміни до Додатку 4 " ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" стосовно розміру корпусу Системного блоку.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2021 12:13
Доброго дня шановний Учасник! Ми розглянемо всі пропозиції, які будуть надані. Але вказані параметри зазначені в зв'язку з тим, щоб уніфікувати та мінімізувати робочі місця працівників (тому що з технічних міркувань доцільно розташовувати системні блоки на столах).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
605 946,00
UAH з ПДВ
|
605 946,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
07 травня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій