Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання – обслуговування, ремонт та утримання об'єкту існуючого стаціонарного штучного освітлення на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь, км 6+370 – км 11+592 у Донецькій області
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2021-04-21-001214-a ● da13ee967b344df79b5c732100e8ae93
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шуранова Тетяна 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2021 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 12:18 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж двох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. У випадку не повернення Виконавцем суми попередньої оплати в цей строк, з наступного дня починається прострочення виконання цього зобов’язання Виконавцем. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актами виконаних робіт ф. КБ-2в, ф.КБ-3, що підписані обома сторонами цього Договору. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює оплату наданих послуг протягом тридцяти календарних днів з дня надходження бюджетних коштів на його рахунок на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата наданих послуг проводиться поетапно проміжними платежами в міру надання послуг і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2021 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2021 10:27 |
Тендерна документація.docx | |
21 квітня 2021 10:27 |
Проект договору.doc | |
21 квітня 2021 10:27 |
Ведомість обсягів послуг.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-21-001214-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун», Код ЄДРПОУ:43079629
Дата подання: 21 травня 2021 14:53
Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога
про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
21 квітня 2021 року Службою автомобільних доріг у Донецькій області було оголошено процедуру закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання – обслуговування, ремонт та утримання об'єкту існуючого стаціонарного штучного освітлення на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь, км 6+370 – км 11+592 у Донецькій області», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-21-001214-a.
Для участі в процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними Учасниками:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДИССА»;
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун»;
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІБУД».
За результатами оцінки тендерної пропозиції Замовником було визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір про надання послуг з Учасником ТОВ «ДИССА», про що складено Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області № 227 від 14.05.2021 року. В протоколі Замовник зазначає, що тендерна пропозиція ТОВ «ДИССА» відповідає технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям. Зазначений протокол розміщений на веб-сайті Уповноваженого органу 14.05.2021 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-21-001214-a).
Дане рішення Замовника щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДИССА» є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
І. Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: Учасник відразу у сканованому вигляді завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, зокрема:
- довідку, що містить відомості про Учасника (згідно з додатком №1 або №2).
Додатком № 1 до ТД передбачено форму документа для подання учасником у складі тендерної пропозиції «Відомості про учасника» для юридичної особи, заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим.
У складі документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДИССА» було подано файл «Кваліфікаційні критерії.pdf», в якому, серед іншого, подано довідку Відомості про учасника (стор. 2), з порушенням встановленої Замовником форми. А саме, в пункті 8 «Юридичний статус» Учасник зазначив – юридична особа, що не відповідає вимогам діючого законодавства. Згідно положень ст. 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання є в тому числі юридичні особи. При цьому суб’єкти господарювання залежно від кількості працюючих та доходів від будь-якої діяльності за рік можуть належати до суб’єктів малого підприємництва, у тому числі до суб’єктів мікропідприємництва, середнього або великого підприємництва. ТОВ «ДИССА» не зазначено до якого класу підприємств відноситься їх юридична особа.
Окрім того, в пункті 13 «Банківські реквізити для укладення договору» Учасник зазначив невідповідний код ЄДРПОУ. А саме, замість коду ЄДРПОУ обслуговуючого банку (14360570) зазначив код ЄДРПОУ власного підприємства (13507924).
Тобто, поданий Учасником ТОВ «ДИССА» документ «Відомості про учасника» не відповідає встановленій Замовником формі документу.
ІІ. Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: Учасник відразу у сканованому вигляді завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, зокрема:
- довідку у довільній формі про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку, або електронну печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується), із зазначенням переліку документів, на які (у випадку використання) проставляється відбиток його печатки.
У складі документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДИССА» було подано файл «Кваліфікаційні критерії.pdf», в якому, серед іншого, подано Довідку про використання печатки (стор. 48), з порушенням встановлених Замовником вимог до змісту документу. А саме, Учасник не зазначив, чи використовує Учасник у своїй діяльності електронну печатку.
Тобто, у поданій Учасником ТОВ «ДИССА» Довідці про використання печатки відсутня інформація щодо того, чи використовує Учасник у своїй діяльності електронну печатку, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
Згідно абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи викладене, Замовник має відповідні підстави та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ДИССА», згідно абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Внаслідок невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДИССА» Замовником також було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
З огляду на вищевказане вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області, оформленого у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету № 227 від 14.05.2021 року, про визначення переможцем та намір укласти договір про надання послуг з Учасником ТОВ «ДИССА» за процедурою закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання – обслуговування, ремонт та утримання об'єкту існуючого стаціонарного штучного освітлення на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь, км 6+370 – км 11+592 у Донецькій області», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-21-001214-a.
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ДИССА», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому звертаємо увагу Замовника, що у випадку неналежного реагування на вказану вимогу, Учасником буде ініційовано:
- подання скарги до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
- ініціювання притягнення до адміністративної відповідальності службових (посадових), уповноважених осіб замовника, передбаченої статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв’язку із порушенням законодавства про закупівлі через невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону;
- звернення до Аудиторської служби із заявою про незаконні дії Замовника та порушення законодавства про публічні закупівлі при проведенні закупівлі;
- звернення до Ради бізнес-омбудсмена.
Директор
ТОВ «Будівельна група Комфорттаун» ____________ І.О. Савенков
Розгорнути
Згорнути
про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
21 квітня 2021 року Службою автомобільних доріг у Донецькій області було оголошено процедуру закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання – обслуговування, ремонт та утримання об'єкту існуючого стаціонарного штучного освітлення на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь, км 6+370 – км 11+592 у Донецькій області», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-21-001214-a.
Для участі в процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними Учасниками:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДИССА»;
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун»;
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІБУД».
За результатами оцінки тендерної пропозиції Замовником було визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір про надання послуг з Учасником ТОВ «ДИССА», про що складено Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області № 227 від 14.05.2021 року. В протоколі Замовник зазначає, що тендерна пропозиція ТОВ «ДИССА» відповідає технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та кваліфікаційним критеріям. Зазначений протокол розміщений на веб-сайті Уповноваженого органу 14.05.2021 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-21-001214-a).
Дане рішення Замовника щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДИССА» є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
І. Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: Учасник відразу у сканованому вигляді завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, зокрема:
- довідку, що містить відомості про Учасника (згідно з додатком №1 або №2).
Додатком № 1 до ТД передбачено форму документа для подання учасником у складі тендерної пропозиції «Відомості про учасника» для юридичної особи, заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим.
У складі документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДИССА» було подано файл «Кваліфікаційні критерії.pdf», в якому, серед іншого, подано довідку Відомості про учасника (стор. 2), з порушенням встановленої Замовником форми. А саме, в пункті 8 «Юридичний статус» Учасник зазначив – юридична особа, що не відповідає вимогам діючого законодавства. Згідно положень ст. 55 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання є в тому числі юридичні особи. При цьому суб’єкти господарювання залежно від кількості працюючих та доходів від будь-якої діяльності за рік можуть належати до суб’єктів малого підприємництва, у тому числі до суб’єктів мікропідприємництва, середнього або великого підприємництва. ТОВ «ДИССА» не зазначено до якого класу підприємств відноситься їх юридична особа.
Окрім того, в пункті 13 «Банківські реквізити для укладення договору» Учасник зазначив невідповідний код ЄДРПОУ. А саме, замість коду ЄДРПОУ обслуговуючого банку (14360570) зазначив код ЄДРПОУ власного підприємства (13507924).
Тобто, поданий Учасником ТОВ «ДИССА» документ «Відомості про учасника» не відповідає встановленій Замовником формі документу.
ІІ. Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: Учасник відразу у сканованому вигляді завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи, зокрема:
- довідку у довільній формі про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку, або електронну печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується), із зазначенням переліку документів, на які (у випадку використання) проставляється відбиток його печатки.
У складі документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДИССА» було подано файл «Кваліфікаційні критерії.pdf», в якому, серед іншого, подано Довідку про використання печатки (стор. 48), з порушенням встановлених Замовником вимог до змісту документу. А саме, Учасник не зазначив, чи використовує Учасник у своїй діяльності електронну печатку.
Тобто, у поданій Учасником ТОВ «ДИССА» Довідці про використання печатки відсутня інформація щодо того, чи використовує Учасник у своїй діяльності електронну печатку, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника.
Згідно абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи викладене, Замовник має відповідні підстави та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ДИССА», згідно абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Внаслідок невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДИССА» Замовником також було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
З огляду на вищевказане вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області, оформленого у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету № 227 від 14.05.2021 року, про визначення переможцем та намір укласти договір про надання послуг з Учасником ТОВ «ДИССА» за процедурою закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання – обслуговування, ремонт та утримання об'єкту існуючого стаціонарного штучного освітлення на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь, км 6+370 – км 11+592 у Донецькій області», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-21-001214-a.
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ДИССА», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому звертаємо увагу Замовника, що у випадку неналежного реагування на вказану вимогу, Учасником буде ініційовано:
- подання скарги до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
- ініціювання притягнення до адміністративної відповідальності службових (посадових), уповноважених осіб замовника, передбаченої статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв’язку із порушенням законодавства про закупівлі через невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону;
- звернення до Аудиторської служби із заявою про незаконні дії Замовника та порушення законодавства про публічні закупівлі при проведенні закупівлі;
- звернення до Ради бізнес-омбудсмена.
Директор
ТОВ «Будівельна група Комфорттаун» ____________ І.О. Савенков
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 травня 2021 14:34
Згідно пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та враховуючи вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення закупівель, за рішенням тендерного комітету несуттєвими вважаються інші помилки в тендерній пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо відповідності Учасника умовам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИССА" |
1 470 000,00
UAH
|
1 470 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун» |
2 068 168,68
UAH
|
2 068 168,68
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮНІБУД" |
2 100 000,00
UAH
|
2 100 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИССА" #13507924 |
Переможець |
1 470 000,00
UAH
|
14 травня 2021 15:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2021 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2022 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 13:55
|
ду від 07.02.2022 до дог №2-51 від 25.05.2021.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 11:56
|
ДУ від 13.01.2022 до дог 2-51 від 25.05.2021.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 08:55
|
ДУ від 17.12.2021 до договору №2-51 від 25.05.2021.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 07:51
|
ДУ від 15.12.2021 до договору №2-51 від 25.05.2021.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 14:59
|
Договір №2-51 від 25.05.2021.pdf | укладений |
25 травня 2021 14:57
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
07 червня 2021 12:42
|
50 000,00 UAH | UA558201720343281003100008630 САД у Донецькій області |
UA733355480000026002053600695 ТОВ "ДИССА" |
Оплачений |
10 серпня 2021 16:18
|
101 444,16 UAH | UA558201720343281003100008630 САД у Донецькій області |
UA733355480000026002053600695 ТОВ "ДИССА" |
Оплачений |
06 вересня 2021 15:59
|
390 142,00 UAH | UA558201720343281003100008630 САД у Донецькій області |
UA733355480000026002053600695 ТОВ "ДИССА" |
Оплачений |
09 листопада 2021 16:51
|
273 542,19 UAH | UA558201720343281003100008630 САД у Донецькій області |
UA733355480000026002053600695 ТОВ "ДИССА" |
Оплачений |
30 листопада 2021 12:10
|
216 679,57 UAH | UA558201720343281003100008630 САД у Донецькій області |
UA733355480000026002053600695 ТОВ "ДИССА" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |